6
  • Laza
    #6
    Nem önszántamból, de megnéztem a filmet ... bozalmasan szánalmas, hogy ezt tudták kihozni belőle így 2011 derekán. Külön dícséret annak, aki kitalálta, hogy a főhős valami akármilyen cégnek a marketingese legyen, akinek az a feladata, hogy 2 nap alatt kitaláljon egy kampányt ....... érdekes, hogy ezt a film elején mennyire komolyra veszik, aztán igazából sokat nem dolgozik vele az emberünk, csak megy az agyatlanság és a logikátlan baromság ... úgy mint egy eredeti Hupikék Törpikék rajzfilmben ... de legalább azt szeretem, mert azt direkt ennyire bárgyú. De ez a film ... szánalom a köbön.
  • Darth Sith
    #5
    gyász.
  • Etinger
    #4
    Lényegében nincs más... inkább az a szomorú.
  • Landro
    #3
    tényleg jó film lehet, hogy 250e Ft-os belépőket vettek rá
  • winnie
    #2
    hú, igény van egy random gyerekfilmre. mintha a gyerekeknek lennének különösebb mozis igényei. főleg, hogy egy hónapja nem tudtak semmi őjat megnézni a moziban.
  • davidka003
    #1
    Szép, hogy erre van igény.