14
-
llaszlo #14 Ne zavarjon, hogy a Kindle közel sem tud annyit, mint egy iPad. Másik drága "sz@rt" meg nem vehettek, mert azt nem tesztelték egy évig. -
speed2006 #13 Biztonság kedvéért, viszik a könyeket is. Háthal lemerűl, vagy leejtik. -
Egerwin #12 Olyan géppel se repülnék ami össze van kötve egy ipaddal. :D
Amúgy meg nem értem mért ezt a drága fost kellett megvenniük, ha már le akarták váltani a könyveket arra sokkal jobb lett volna a kindle, az 1-2 hónapig is bírja feltöltés nélkül. -
#11 Viszont a tablet gyartojanak SOHASEM a kornyezetvedelem a celja, hanem epp ellenkezoleg, a gyors termekvaltasokkal novelt bevetel. Amiert mindent meg is fog tenni. -
#10 Lehet hogy maradi vagyok, de a friss újság illatát nem képes semmi sem pótolni :) -
Terence007 #9 Valszeg minden évben újra kell nyomtatni egy csomót. Én jó ötletnek tartom egyébként és nagyon sok más helyen is lehetne helyettesíteni már a papírt. Persze ezzal is lehet vitatkozni, hogy mennyire környezetkímélő, mert a tabletet is le kell gyártani, de hosszútávon szerintem biztosan az. -
pet0330 #8 Én arra gondolok, hogy a könyvek nehezebbek mint egy ipad és itt a spórolás. Vajpn számoltak azzal hogy az ipadot tölteni kell elromlik... (egykönyvvel egyiket se kell csinálni) -
#7 de most azokat a kézikönyveket folyton újranyomtatják? A könyvek már le vannak gyártva nem? (eddig magukkal vitték). Most ehelyett ezt viszik, és ez a spórolás? vagy én értem rosszul? -
gemihu #6 "Az iPad-ek összesen 12 000 oldalnyi papírt helyettesítenek majd, ezáltal a United Continental számításai szerint éves szinten 3200 tonna széndioxid kibocsátását előzhetik meg, illetve 1,2 millió liter kerozint tudnak megtakarítani" Kérdés mennyire károsítja a környezetet az akksi és az ipad és az adatbázis fenntartása,de az 1,2 milló liter kerozinnal nem hiszem,hogy vetekedne. Kérdés mennyire valós ez az adat.. gyanús ez nekem..
-
menetrend #5 Ha egy nagyobb viharban elszállna a gép elektronikája az elég tré volna. Ezekbe a repkedő vas masinériákba a villám is belecsaphat, semmi baja nem lesz. -
BakoSanyi #4 AZ united? -
kvp #3 Ipad es altalanos tablet problemak:
-tolteni kell, elofordulhat, hogy ezt elfelejtik
-elektronikat tartalmaz, tehat nagyobb viharban eleg konnyen tonkremehet
-foleg ha eppen tolton volt, akkor a gep elektronikajaval egyutt tavozik
-tartalmazhat szoftverhibakat, amik nem jottek elo a tesztelesnel, csak eles helyzetben, es ilyenkor a tablet hasznalhatatlanna valik es fent nem lehet megjavitani
-ha szoftver hiba okozza a hibat, akkor a tartalek tablet is ugyanugy es ugyanott fog elromlani
-onnantol, hogy ossze is kotik a gep rendszerevel, az egesz gepet ujra kellene tesztelni es engedelyeztetni, marpedig az ipad nem menne at egy elektriktikus rendszer teszten (benne van a licenszeben, hogy ilyen rendszerben nem hasznalhato)
Mondjuk eleg kis eselye van annak, hogy pont ilyen hiba miatt legyen baj, mert tobbnyire nincs ra szukseg, es a balesetek tobbsegeben a kezikonyv sem er semmit, tehat alapvetoen mindegy, hogy konyvet, tabletet vagy semmit sem visznek magukkal a pilotak. -
Cat #2 Szerintem van annyira olcsó, hogy akár hármat is berakjanak a pilótafülkébe. -
#1 Első generációs ipad elég törékeny. Egyet láttam, amit egy kerekes székből ejtettek le, és megtört a sarka. Vészhelyzetben a papíralapút nem kell hímes-tojásként kezelni, ezt igen.