14
  • llaszlo
    #14
    Ne zavarjon, hogy a Kindle közel sem tud annyit, mint egy iPad. Másik drága "sz@rt" meg nem vehettek, mert azt nem tesztelték egy évig.
  • speed2006
    #13
    Biztonság kedvéért, viszik a könyeket is. Háthal lemerűl, vagy leejtik.
  • Egerwin
    #12
    Olyan géppel se repülnék ami össze van kötve egy ipaddal. :D
    Amúgy meg nem értem mért ezt a drága fost kellett megvenniük, ha már le akarták váltani a könyveket arra sokkal jobb lett volna a kindle, az 1-2 hónapig is bírja feltöltés nélkül.
  • Tetsuo
    #11
    Viszont a tablet gyartojanak SOHASEM a kornyezetvedelem a celja, hanem epp ellenkezoleg, a gyors termekvaltasokkal novelt bevetel. Amiert mindent meg is fog tenni.
  • DjDano
    #10
    Lehet hogy maradi vagyok, de a friss újság illatát nem képes semmi sem pótolni :)
  • Terence007
    #9
    Valszeg minden évben újra kell nyomtatni egy csomót. Én jó ötletnek tartom egyébként és nagyon sok más helyen is lehetne helyettesíteni már a papírt. Persze ezzal is lehet vitatkozni, hogy mennyire környezetkímélő, mert a tabletet is le kell gyártani, de hosszútávon szerintem biztosan az.
  • pet0330
    #8
    Én arra gondolok, hogy a könyvek nehezebbek mint egy ipad és itt a spórolás. Vajpn számoltak azzal hogy az ipadot tölteni kell elromlik... (egykönyvvel egyiket se kell csinálni)
  • Magnificat
    #7
    de most azokat a kézikönyveket folyton újranyomtatják? A könyvek már le vannak gyártva nem? (eddig magukkal vitték). Most ehelyett ezt viszik, és ez a spórolás? vagy én értem rosszul?
  • gemihu
    #6
    "Az iPad-ek összesen 12 000 oldalnyi papírt helyettesítenek majd, ezáltal a United Continental számításai szerint éves szinten 3200 tonna széndioxid kibocsátását előzhetik meg, illetve 1,2 millió liter kerozint tudnak megtakarítani" Kérdés mennyire károsítja a környezetet az akksi és az ipad és az adatbázis fenntartása,de az 1,2 milló liter kerozinnal nem hiszem,hogy vetekedne. Kérdés mennyire valós ez az adat.. gyanús ez nekem..
  • menetrend
    #5
    Ha egy nagyobb viharban elszállna a gép elektronikája az elég tré volna. Ezekbe a repkedő vas masinériákba a villám is belecsaphat, semmi baja nem lesz.
  • BakoSanyi
    #4
    AZ united?
  • kvp
    #3
    Ipad es altalanos tablet problemak:
    -tolteni kell, elofordulhat, hogy ezt elfelejtik
    -elektronikat tartalmaz, tehat nagyobb viharban eleg konnyen tonkremehet
    -foleg ha eppen tolton volt, akkor a gep elektronikajaval egyutt tavozik
    -tartalmazhat szoftverhibakat, amik nem jottek elo a tesztelesnel, csak eles helyzetben, es ilyenkor a tablet hasznalhatatlanna valik es fent nem lehet megjavitani
    -ha szoftver hiba okozza a hibat, akkor a tartalek tablet is ugyanugy es ugyanott fog elromlani
    -onnantol, hogy ossze is kotik a gep rendszerevel, az egesz gepet ujra kellene tesztelni es engedelyeztetni, marpedig az ipad nem menne at egy elektriktikus rendszer teszten (benne van a licenszeben, hogy ilyen rendszerben nem hasznalhato)

    Mondjuk eleg kis eselye van annak, hogy pont ilyen hiba miatt legyen baj, mert tobbnyire nincs ra szukseg, es a balesetek tobbsegeben a kezikonyv sem er semmit, tehat alapvetoen mindegy, hogy konyvet, tabletet vagy semmit sem visznek magukkal a pilotak.
  • Cat #2
    Szerintem van annyira olcsó, hogy akár hármat is berakjanak a pilótafülkébe.
  • mad mind
    #1
    Első generációs ipad elég törékeny. Egyet láttam, amit egy kerekes székből ejtettek le, és megtört a sarka. Vészhelyzetben a papíralapút nem kell hímes-tojásként kezelni, ezt igen.