93
Legends of Pegasus





A játék honlapja
  • Agamemnon
    #93
    Hmm, érkezik még egy űrstratégia: Horizon
  • Agamemnon
    #92
    Az a baj, hogy nem tudjuk, hogy mi volt a háttérben, miért így adták ki, miért nem fejezték be rendesen... pedig az első leírások alapján annyira vártam...
  • lammaer
    #91
    Hát, sokak szerint jó nagy felelősség terheli a kiadót ezért a bukásért (hogy negyedkészen dobatták piacra), és az is mindent elárul róluk hogy még mindíg árulják a játékot, holott egyértelműen játszhatatlan és mostmár patchek sem lesznek.

    Igenis hulljon a férgese, aki szart csinál az bukjon.
  • Sunsetjoy
    #90
    De ez a Kalypso kiadót is megrombolta valamennyire, pedig nem állnak annyira szarok mögé.
  • lammaer
    #89
    Amikor olyan cégek bebuknak akik jó programot csinálnak (pl: a Kingdoms of Amalur fejlesztői, ami tuti program lett, már csináltak hozzá két fasza, tartalommal teli DLCt is), akkor nehogymár egy olyan cég ami eleve sunyin állt a dologhoz (ingame videó kiadás előtt egy szál se volt, se béta hozzáférés, csak trailerek meg interjúk) ne feküdjön ki egy ilyen húzás után. Megérdemlik.
  • Agamemnon
    #88
    Ez nagyon sajnálatos, bár, amilyen formában kiadták ezt a játékot, nem is csodálom, ez még nagyon-nagyon messze volt a késztől...
  • Sunsetjoy
    #87
    Huh, még jó, hogy nem fektettem időt vagy pénzt bele...
  • lammaer
    #86
    Tönkrement a legends of pegasus fejlesztője

    Nem lesz több patch se, szóval erről ennyit.
  • Agamemnon
    #85
    Hátha van itt valaki, aki nem nézegeti már a Nexus topicot: Nexus 2, hátha össze jön a kellő támogatás...
  • Agamemnon
    #84
    Én az első próba után feladtam, nem hiszem, hogy ebből még élvezetes játék lesz, sajnos.
  • lammaer
    #83
    Tologatja vki, bugos még a jelenlegi állapotában is?
  • lammaer
    #82
    Jogos, az ES tényleg totálisan készen jött ki, mindent beleraktak amit akartak és sztem az űrcsata és hajódesignen kívül minden frankón meg van csinálva benne. SAjnos e kettő azonban igencsak hiányzik.

    DE a galaktikus birodalom menedzselése és különösen a felhasználói felület az példaértékű.
  • nyirog
    #81
    egyébként ha a sins rebellion-t nem számítom akkor talán az endless space-nek sikerült egyedül bizonyítania, abban nem csalódtam annyit mint a többiben, low budget fejlesztés révén nagy elvárásaim nem voltak és amit markol a játék azt nagy többségben a tenyerében is tartja szerintem, viszont egy második részt szívesen várnék ami már tovább van gondolva és ki van bővítve jóval több funkcióval
  • nyirog
    #80
    eleve korai h értékelni lehessen, mert jelenleg értékelhetetlen...
  • Agamemnon
    #79
    Hát, hogy én nem adtam volna neki 7.1-ez az is biztos :D
  • Prince23
    #78
    teszt 7.1/10
  • Agamemnon
    #77
    Még csak betölteni sem tudnák az eredeti játékot, nem hogy játszani rajta :D

    Szerintem is csak valami előre felvett cucc lesz...
  • lammaer
    #76
    Biztos valami előre felvett anyag lesz, trailer/teaser vagy vmi hasonló...
  • nyirog
    #75
    lol, elvileg szerepelni fog GC-n, kíváncsi vagyok mit mondana majd róla, meg majd a nagy kijelzőn mikor prezentálják akkor majd hogy fog bugzódni
  • Sunsetjoy
    #74
    Na így legalább a kísértés sincs meg bennem, hogy nekiálljak fordítani ebben az állapotában :D
    Kipróbáltam és au...

    Ez a tutorial szerű kezdés borzasztó szerintem, utána meg maga a játékmenet se tűnt szeresdmeg-nek. Bár lehet, hogy annyira újszerű, hogy azért nem jön be.
  • lammaer
    #73
    Ja, tegnap megnéztem a hivatalos fórumot hogy áll - hála égnek vki rendszeresen megkérdi ott egy új topikban hogy éppen mi a szituu, igy csak meg kell keresne a legfrisebb ilyen topikot.

    Szóval azt mondják most tart pre-béta fázisban, azaz kb megvan az összes feature amit akartak, csak bugos mint az állat. Szóval, sztem karácsonyra jó lesz...
  • Paladin
    #72
    Swots2 fél éves korára 60. patch környékén jár, és még mindig nem igazán jó.

    Tegnap kipróbáltam ezt is, kampány módban, és nem sokáig. Nem nagyon bugzott (update 1 fent), de rájöttem, mennyire nem csípem 4x játékban a sztorizós kampányt.
    Ráadásul ilyen féligmeddig tutorialnak szánt kezdéssel nyit, de elég szarul csinálják. Nincs rendesen átgondolva, csak 'ráültettek' a normál játékmenetre pár cutscene-t, meg rövidtávú feladatot.

    Mindenesetre a játék magja még lehet hogy jó. Ennyi idő alatt nem tudnám megmondani, hogy 'rendesen' játszva mennyire lesz élvezetes, de van esély rá.
  • Sunsetjoy
    #71
    Lehet, hogy olyan mint a Making History 2 körös II.vh-s stratégia.

    1,5 hetente jött a kiadás után az új patch. Nem 1,5 héttel utána, hanem 1,5 hetente ÚJ patch. Körülbelül a 14-edik után vált játszhatóvá hosszabb távon.

    Nyár elején jártak a 27. patchnél, és nem lépkedtek át számokat...

    A virágbolti verziók a 19-es patchig bírták... gondolom utána már a francot se érdekelte az egész :D
  • Agamemnon
    #70
    Katarzis, nyitsz az említett játékoknak SG-s fórumot?

    lammaer, igen, én is attól félek, hogy még igen sok idő kell, mire játszhatóvá válik a játék, és mire ez eljön, addigra nem sokan maradnak, akiket érdekel...
  • lammaer
    #69
    Ne reménykedj, ha tényleg olyan bugos / félkész mint ahogy írják, az hogy van verziószám a launcherben meg van antialiasing opció a menüben nem számít semmit :D

    El kell tenni pár hónapig...
  • Agamemnon
    #68
    Kíváncsi leszek ez mennyit segít a játékon....

    Changelog Version 1.0.0.3982 (13.08.2012 7:00 GMT+1)

    -Multiple crashes fixed
    -More fixes with respect to saving/loading
    -Fixed a bug that held ships in warp after battle
    -Fixed bug that prevented ships from using stargates in battle (flee
    from battle)
    -Multiple improvements of UI, texts, etc.
    -Plotstopper in human and arthrox campaign fixed
    -Added version number to Kalypso Launcher window
    -Added loading screens for most load phases
    -Fixed a bug: The moral bars in your known planets overview could be
    moved
    -Fixed a bug with productivity bars not showing the correct value in
    your planet management
    -Added antialiasing to video options
    -Added vsync to video options
    -Temporary removed battle options 'intercept', 'pass' and 'auto-solve'
    from pre-battle screen. They should return when AI improvements are
    completed
    -Removed a bug that enabled parts of debug overlays
    -Fixed a bug that prevented the 'open slots' filter in LAN/Internet
    browser working correctly
  • Kopiati
    #67
    valaki egy multit?
  • Agamemnon
    #66
    Hát, ez tényleg eléggé félész állapotú, egyszerűen nem is értem, hogy adhatták ezt is így ki, tisztára mint a SOTS2...
  • lammaer
    #65
    EPben nekem amúgy tetszik a csata megvalósítás, bár kb olyan mintha nem lennének űrcsaták és csak automatikus leátszás van. Viszont ez a kártyajáték benne nem olyan rossz, akkor már inkább ez mint egy elrontott használhatatlan kézi irányítás (mint például az Armada2526-ban).
    Legalább kreatívak voltak, de tény, én is egy körökre osztott csatarendszere vágyok egy 4x TBSben.

    Tényleg: a MOO-n és a Space Empires sorozaton kívül van olyan körökre osztott űrstratégia ahol a csaták is körökre osztva mennek?
  • silverchain
    #64
    Star Lordz: végre valami, ami hasonlít a nagy öreg Moo2-re.
    Endless space unalmas lett (irányíthatatlan űrcsaták), Legends of Pegasus meg jó elképzelés, de még kiforratlan megvalósítás. Talán a 22-dik pacth után jó lesz.
  • cataflam02
    #63
    Ez a Red Shift nagyon jónak ígérkezik...
  • katarzis
    #62
    Nos igen de ezeket ellentétben a pegasussal az előrendelést követően ki lehet próbálni. ( hozzáférést biztosítanak az alfa illetve beta verziókhoz, és a játékosok visszajelzései alapján készítik őket)
    Mindez itt elmaradt és hát meg is lett az eredménye.
  • joceruza
    #61
    Ez is ígéretesnek tűnt...
  • katarzis
    #60
    Énis eléggé vártam a játékot de sejthető volt, hogy ez lesz kár érte. Viszont még az idén kiadnak pár űrstratégiát amikre érdemes odafigyelni.

    Spacedrive link

    Star Lordz link

    Jövőre pedig ha minden jól megy megjelenik a predestination, és a red shift, mind a kettő igen igéretesnek tűnik.

  • Pluskast
    #59
    Per pill elmenteni sem lehet....
  • LSSAHPAUL
    #58
    Nem, én még nem töltöttem le, pedig 15megás netem van, és fent van ncore-on tegnap óta, de olyan rosszakat írnak róla hogy lese töltöm. Megvárom kb a 10. peccset aztán majd megnézem. Amúgy ekkora felzúdulást rég nem láttam, kb a dukenukem csinált ilyeneket párszor :) meg a bf1943..
  • Agamemnon
    #57
    Ez tök érdekes, most lenne időm feltelepíteni, és amikor Deamon-ban betöltöm ME3-ból látja az egyik DVD-t...
  • lammaer
    #56
    Ebben igazad van, de reviewek mind a mai napig léteznek (ugye mostmár a youtube is televan videoreview csatornákkal), plusz ha nagyon ki akarod próbálni a virágboltot tekintheted demonak.

    Én a problémát abban látom, hogy az emberkben sokkal erősebb a "mostazonnalakarom" érzés mint régebben. Pedig csak mondjuk max 1 hetet kéne várni a release date után hogy meg lehessen ítélni egy programról hogy érdemes e megveni vagy sem.

    Lásd például jelen játékot, 2 max 3 napja volt release, és már tudunk róla szinte mindent (így én pl azt hogy még letölteni se érdemes, nemhogy megvenni).
  • Pluskast
    #55
    Mondjuk én speciel nem tudom elmenteni. Illetve betűket nem enged beírni. Persze ha el is mentem az is felesleges mert valami ordenáré hiányos módon tölti vissza. Konkrétan nem jön be a kezelőfelület nagy része, összekeveredik a main menu-vel.
  • Pluskast
    #54
    Ja a tisztelt játékkészítő cégeknek meg vissza kellene szokniuk a demok kiadásához. 15 évvel ezelött tök természetes volt. Ma meg már ritkaságszámba megy ha kiadnak egy demot.