7
-
#7 Ez megint összeesküvés elmélet a Sony és az MS leszarja konkrétan hogy a pc-re mikor adják ki a holmit mivel semmilyen szinten nem befolyásolja a konzolos eladásokat egyeteln cím sem...Eddig is a konzolon a húzósabb multicímek jóval nagyobb számban (akár 4-5ször nagyobb számban) fogytak és ez után is így lesz.
A Sony és az MS legfeljebb egymás ellen fizetget ideiglenes exkluzivitásért,az hogy előfordul hogy konzol exkluzív cím kikerül pc-re (főként CAPCOM címek) az nem annak köszönhető hogy azért nem fizettek hanem egyszerüen úgy döntött a játék kiadója/fejlesztője hogy pc-re is kidobják,hozhat némi plusz pénzmagot (kb zsebpénz szinten).
-
#6 Csakhogy a játékról is essen szó,kipróbáltam a demo-t...
Ez egy szar. Eddig sem reméltem túl sokat emiatt a "lélekvándorlós" hülyeség miatt de így a demo-t kitolva kijelenthetem: Ez már nem driver.
A driver mindig arról szólt hogy minél ügyesebben vezessünk, ismerjük az utcákat,lógjunk meg a rendőrök elől...
Na itt bizonyos számú rendőri jelenlétnél NEM lehet megszökni,csak ha "lélekugrással" belevezetünk a rendőrökbe egy másik autót...Szánalmasan gyenge és nagy fokú baromság, az egész autós üldőzősdi erre van kihegyezve,hiába a régi jóféle fizika és irányítás...Ez nem driver ez egy lélekugribugris agyatlan fos némi sztorival fűszerezve..Kár..:( -
#5 Tény: PC-n írnak minden játékot. -
#4 Ez a "több hardverre fejlesztés" ez kb 15 éve egy kurvanagy kamu, EGY platform a PC, és azt úgy hívják, hogy DirectX. A hardverrel baszakodás nem a játékfejlesztők, hanem a gyártók dolga, és az adott eszköz drivere csinálja.
Ez egy elbaszott kifogás, akkor volt igaz, amikor a grafikát külön meg kellett rajzolni CGA, EGA meg VGA színekre, meg a hangot megírni PC speakerre, Sound Blasterre meg Gravis Ultrasoundra.
Abban az időben egy-egy játékot tényleg háromszor meg kellett írni, de ma ez olyan, mintha arra panaszkodnának a fejlesztők, hogy túl hosszú lyukkártyára férne csak rá a PC verzió forráskódja.
Egyébként ezt a kifogást magára valamit is adó fejlesztőtől az elmúlt 10 évben nem hallottam. -
#3 Mivel a M$ meg a $ony egymást túllicitálva fizetik le a játékkiadókat a PC-s verzió késéséért/konzol-exkluzivitásért, sajnos nem kell csodálkozni ezen. -
#2 Konzolt előtérbe helyezik szerintem a fejlesztők mindenféleképpen, mert többen szeretnek konzolon játszani, mint PC-n, ráadásul a fejlesztés valamivel egyszerűbb is a fix hardverek miatt. Az hogy csúszik 1-2 hónapot PC-re azzal szerintem semmi gond nincs.
Sokkal nagyobb szemétség az ilyen 3-4 hónapnál nagyobb csúsztatások (pl. amit a GTAIV -el műveltek, konzolos megjelenés után jelentették csak be a PC-s megjelenést), vagy az egyáltalán PC-re ki sem adott játékok. Annyival azért nem kerül többe a PC-re IS portolás/kiadás, hogy ne érje meg (legalábbis azok, amik sikeresebbek konzolon is), ráadásul ha kiadnák, akkor kicsivel többen vennék meg gépre konzol helyett (mondjuk ehhez kellene, hogy azért a PC előnyeit jobban kihasználják, legyen rendesen testreszabható, bővíthető a játék, legyen meg a szabadsága). -
#1 Kicseszett Ubisoft taktika.
Elhiteti h 1 időben jön, előrendelsz meg minden, aztán "Böcsi, ti PC-sek vártok!" - Konzolosok tejelnek nekik, hogy ezt az "exkluzivitást" megkapják, és PC helyett vegyünk konzolt. A nagy kékerest...