8
-
Barkasfarkas #8 Ez így van. Évekkel le vannak maradva, felsős korukban kezdik el tanulni a szorzást-osztást. A másik, hogy 16 évesen egyéb tantárgyakat is le lehet adni, pl. a történelmet - előfordul, hogy sokan egyáltalán nem tanulnak törit később. És még csodálkozunk, ha buták? -
Sir Ny #7 Ja, nem, tudom már. Te megválasztasz valakit, aki megválasztja azt, aki eldönti, hogy mi a felesleges. Jól hangzik ez a rendszer. Ja, hogy most is ez van? -
Sir Ny #6 És ki dönti el, hogy mi a felesleges? Te? -
#5 az utolsó 2 és felesleges, de azért gondolom értitek :)) -
#4 Sokat érünk a lexikális és matematikai tudásukkal... Egy amerikai diák ilyen téren elmarad, de ha a hasznosítható tudásról van szó akkor csúnyán az amcsik javára billen a mérleg, ők ugyanis az ÉLETRE nevelnek! Fontos hogy a diák tudjon helyesen írni, rendes számolni, + némi alapműveltség de ennyi és nem több!
Ezt a módszert kéne benevezni nálunk és Európa többi országában is és nem bonyolult és az életben hasznosíthatatlan baromságokkal tömni a fejeket! -
bino512 #3 Felesleges általánosítani.. -
egyember1 #2 csereljuk ki a "brit" szocskat "magyar"-ra s nezzuk meg, hogy ervenyes-e a cikk.
cateran hozzaszolasara reagalva megjegyeznem, hogy nem hulyebbek, mint barmelyik masik orszag diakjai akiket az alulfizetett, rosszul megszervezett oktatasi rendszerekben tanitanak.
a kulfoldi munkavallaokrol pedig inkabb nem is mondanek semmit. eppen eleg baj van veluk. -
cateran #1 Hehh..kibovithettek volna azt a felmerest es akkor kiderult volna, hogy valojaban majdnem mindenhez tokhulyek, nem kizarolag a matematikahoz.....Nagy-Britannianak ugy kellenek a kulfoldi munkavallalok, mint 1 falat kenyer az ehezonek, leven az angol munkas lusta es buta az esetek 95%-ban.