5572
-
#5572 -
#5571 KSPTOT-ot senki sem ismeri? :(
Vagy hogyan lehet egy jó gravitációs manővert létrehozni (RSS-ben próbálnám, de alapjáték is jó lenne, mert elveszek a próbálgatásokban :D )
Pl egy Eve-Duna manőver, flyby. Bármivel is próbálkozok, még az Eve el is jutok, de onnan a Dunára nem. (mélyűr manőver nélkül, vagy minimális) -
Ninju #5570 Kicsit végre volt időm tesztelni.
Sokkal szebb lett a játék. Cserébe tényleg egy üres csontváz egyelőre. Úgy fest egyelőre tényleg a terep az ami hasba akasztja a legtöbb hardvert.
Megpróbálok néhány képet bedobni:
Jool rengeteget változott. Itt nem számított, h a bolygóra nézek e vagy sem.
Utoljára szerkesztette: Ninju, 2023.03.03. 14:07:42 -
#5569 kulcsos oldalakon behúzható 35 -40 ercsi környékén már -
JonasSandor #5568 Hát igen annak is milyen sok idő kellett helyrepofozzák. Abból kiadták már az utolsó patchet? -
#5567 nem tudom hogy megy egy játék fejlesztése,csak annyit hogy jó munkához idő kell. rosszhoz is,lásd cyberpunk -
JonasSandor #5566 Akkor ez is szívás a fejlesztése. Ezen szenvedtek vele ilyen sokat ? Pedig elég régóta bejelentették. -
#5565 eta date szepen lemaradt rola :D -
Paladin #5564 Én is azt néztem a héten, hogy kb a colonies ha meglesz, akkor veszem meg leghamarabb. Addigra talán bugmentesebb is lesz. -
#5563 bugos,nagyobb rakétáknál performance problémák,kb alig van benne valami,alap alkatrészek, meg a kerbin rendszer,de pl viz nem kidolgozott stb.
early access azaz játszható minden hibájával együtt,de nagyon sok idő lesz mire ebből játszható játék lesz. sztem kell hozzá 2-3 év még.
kb ugyanaz mint ami a ksp első részénél volt a kezdetekben
most még nem ér 50 ercsit,de az első részéből kiindulva azt is összekalapálták,valszeg ezt is idővel
van roadmap
engem majd a resource gathering része fog érdekelni,amikor bányász és üzemanyag feltöltő kolóniákat tudok majd építeni stb
Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.02.24. 19:01:50 -
JonasSandor #5562 Igen tudom hogy nincs kész az első része is sokáig volt így. Min vannak így kiakadva amúgy? -
#5561 a játék nincs kész kár morogni érte. majd javítják. első rész is jó volt,van rá esély hogy összekalapálják pár év alatt ezt is
-
#5560 Cdkeys-en most 33,09€ -
JonasSandor #5559 Le is húzták a steamen. -
Paladin #5558 A rétegjátékok gyakran még drágábbak (ld pl. szimulátorok). -
Ninju #5557 Teljesen érthető. Azért én is kifejezetten sokallom. Ez nem egy AAA kategóriás game, hogy ennyibe kerüljön. :( -
#5556 Pont diablo topicban volt beszélgetés hogy 70 ercsis AAA játékok korát éljük már -
#5555 Akárhogy is, bármennyire szeretném is, végül úgy döntöttem, hogy ~50 EUR-ért (ha valóban annyi) inkább bétatesztelje helyettem valaki más. :) -
Ninju #5554 Nekem tökre az a benyomásom, hogy az UI-t úgy tervezték, h a lehető legjobban eltérjen a korábbitól. Mindent máshová tettek. Akár azon az áron is, hogy kaotikus lesz az egész. -
#5553 Nehezen vitatható, nem is halnék meg ezen a dombon - majd meglátjuk -, annyival azért mégis cizellálnám, hogy az esztétikum "erősen szubjektív", az ergonómia viszont egyáltalán nem. -
Paladin #5552 Az valóban nem oké, ha egy cég erre játszik. De erősen szubjektív, kinek milyen UI jön be és tetszik, olyat nem lehet csinálni, ami mindenkinek tetszik. Nekem pl. első ránézésre nincs vele semmi bajom, jónak tűnik. Használat során majd kiderül, tényleg jó-e. -
#5551 Én kicsit sokallom az 50 dodót így, hogy még csak ea. -
#5550 még pár nap early accessig,aztán évek mire teljesen kész elsz,ha van sütnivalójuk meghallgatják a visszajelzéseket és sokan kérik az egyszerűbb ,átláthatóbb UI-t. és ahogy a kolléga is mondta,biztos erre is lesz egy rakás mod.
Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.02.21. 14:50:14 -
#5549 -
#5548 Igen, viszont - szubjektív, de - ilyen tekintetben elég konzervatív a hozzáállásom, nem szeretek profitorientált cégeknek "get out of jail for free"-kártyákat osztogatni azzal a felirattal, hogy "talán majd a közösség ingyen helyrerakja valamikor". -
Ninju #5547 Az UI lesz a legkönnyebben moddolható szerintem. Tuti hamar lesz hozzá KSP1 kinézetet visszahozó. -
#5545 Oof. Ez a UI-pixelezgetősdi már a Carrier Command-ban sem volt az ínyemre, azzal pedig nem értek egyet a videóval, hogy "much easier to read". Számomra az lett volna a kedvező, ha vagy elmennek full "esztétikába" 60-as, 70-es évek űrcuccainak a küllemét húzva rá, vagy elmennek full olvashatóba, ahhoz pedig ez a KSP1-hez képest fölöslegesen zsúfolt/csicsásnak/stilizáltnak (úgy ráadásul, hogy közben mintha egyáltalán nem lenne stílusa) tűnik, nem túl jó fontválasztással kísérve. Pl. mi ez a navball-karácsonyfa már? Miért kellett a Jóistent is belezsúfolni, nem volt elég hely? Az időgyorsítás és a kamerakezelés(?) került a központi helyre? Szóval két szék között a pad alá.
Persze, ez csak első benyomás, lehet, hogy hozzászokok könnyen. A maneuver node kezelése pusztán így videó alapján jobbnak tűnik, annál mondjuk nem volt egy nagy fegyvertény az eredetinél jobbat alkotni.
Elgondolkodtató, hogy megvásárlom-e. Valószínűleg igen, mert nagyon hiányzik már egy jóféle KSP-impulzus, de tudom persze, hogy early access-re bazírozni nem a legfelelősebb vásárlói magatartás, és ezzel rutinszerűen vissza is élnek. -
JonasSandor #5545 Ezért nem merték kiírni a gépigényét. Paks 2 kell hozzá xdxdxdxd. -
#5544 -
JonasSandor #5543 Akkor csekkolom is, jó sokáig kivártak. Nincsen még semmi :D:D
Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2023.02.19. 17:06:10 -
#5542 steamen ki van írva a gépigény -
JonasSandor #5541 Azért furcsa hogy 6 nap és itt van a bétája, de gépigénye sehol. -
#5540 -
#5539 Epicen ingyenes ,ha valakinek még nem lenne meg :) -
#5538 Február 24 early access
-
#5537 Köszönöm, itt volt a hiba. -
Ninju #5536
Valahogy így kellene működjön. -
Ninju #5535 Valszeg nem jó helyre rakod a nagy SRB-t (BBC). Az egérmutató helyez el minden alkatrészt. Nekem úgy tűnt, hogy magára középső fokozatra vannak rakva a közepes SRB-k. Nem a separatorra. Nem a fokozatok sorrendje a gond, hanem az alkatrészek felhelyezése.
Utoljára szerkesztette: Ninju, 2022.05.16. 21:23:39 -
#5534 Első videóm, 2 perce töltöttem le a felvevő progit, így sikerült nézzétek el. Nos ez csak a problémáról szól BBC rakáta nem válik le a kisebb igen. Mintha valami hiányozna. -
#5533 Szia! Most nem tudok, nem a saját gépemen vagyok. 2 solid indul, leválaszt és vele együtt indul a folyékony. Most olvastam, hogy összerakáskor a tükrözőnél variáljak az illesztővel. 66. oldal környékén.