9
  • Skynet
    #9
    "nekem pl tökre tetszett a sok utazás és a sok akció"

    Hála istennek ezzel kevesen vagytok így..:)
    Nem volt annál szánalmasabb amikor egy alig 1 perce lepusztított őrállomástól 200 méternyire felvettünk egy feladatot ami miatt a térkép legtúlsó felére kellett menni és az elöbb említett őrállomás felé haladva az újra tömvevolt ellenféllel..
    Monoton vontatott szemét...
  • DrTre
    #8
    A FEAR-nek aztán sok köze van a Far Cry-hoz. Kb mint a Mario-nak. Mellesleg a Far Cry 1 és 2-ben is nagyon jó MI volt, egyáltalán nem ez ölte meg a játékmenetet, hanem az utazgatás és az újratermelődés. Viszont ez már ízlések és pofonok, mert nekem pl tökre tetszett a sok utazás és a sok akció.
  • Skynet
    #7
    Egyébként nagy gáz nem lett volna a FC2-vel ha a küldetések nem direkt mindig a térkép legtávolabbi pontjára lettek volna direkt rakva a felvételi ponttól és nem termelődne újra minden szaros helyen mindenki...
    Bár a mesterséges intelligencia messze nemvolt olyan mint ígérték és az éjszaka/nappalnak a látványon kívül nemvolt semmi olyan hatása mint azt anno mondták (megjelenés elött még mentek a mesék hogy éjjel majd lehet lopakodni meg alszik a nép,stbstb)....
    Ha a 3-ban is ezzel akarják elnyújtani a játékmenetet akkor feldughatják..
  • Skynet
    #6
    A FEAR? Gondolom az első részre gondolsz mert a 2-3 gyakorlatilag egy agyonscriptelt buta MI-vel rendelkező fos..:)
  • FoodLFG
    #5
    A scriptelt szarokat kerüljük. 5 éve még elment volna...
  • adler30
    #4
    Azaz tiszta script és shit AI jellemzi az egészet.A F.E.A.R. mindenben lekörözi az FC-t.
  • Pretorian
    #3
    Jah meg a wow-faktor is hiányzott nagyon, az olyan dolgokra gondolok, mint a Far Cry 1-ben az első nem scriptelt terepjárós üldözés, amikor gyalogosan menekülsz mint az állat árkon-bokron át, azt hiszed hogy már rég leráztad a segghülye AI-t és megállsz. Aztán egyszercsak előrontanak egy terepjáróval a semmiből ugyanazok a formák...
  • Pretorian
    #2
    A "handmade" -érzés hiányzott nagyon a Far Cry 2-ből, nagyon statikus és repetitív volt az egész játékmenet, a környezet, a mellékküldetések. El lehetettt szórakozni az ellenséges AI-val néha, mivel egészen jól sikerült, és az olyan kis dolgokat rohadtul élveztem, amikor két terepjáróból négyen kiugranak, egyet lelövök hirtelen, majd elrejtőzök az embermagasságú fűben, és hallgatom a katonák dialógusait ahogy találgatják hogy hol lehetek, majd szépen becserkészem és egyenként leszedem őket. De kb. ennyi volt a játék.
  • Pocok44
    #1
    szeretem a Far Cry sorozatot, de már a második részben is a játék rovására ment a "bejárható terület", akkor ne szarozzanak ide az egész bolygót és oda megyek ahova akarok:)