#3
Na ja, csak egy olimpiai sportolo nem olyan zsido, hogy meg a versenyek kozben is a sajat marketingjere gondoljon, akkor nem sportolo lenne. ;)
Szerintem a tobbseg csupan meg akarja osztani a pozitiv elmenyeit a barataival es a rajongoival.
Cat#2
Sztm pont fordítva. Csomó embernek tök természetes, hogy blogot ír/tumblrezik/használja a twittert, aztán kikerül az olimpiára, ahol azt hallja hogy ne írj semmit, ne közölj semmit magadról.
A sportolók a nagy pénzeket nem az olmpiai arannyal szerzik, hanem a reklámszerződésekkel, szponzorációkkal. És akkor értékes egy sportoló, akkor jó vele reklámozni, ha sokan ismerik, sokan figyelnek rá, nagy a rajongótábora. Namost ennek építésére, a figyelem fenntartására tökéletesen a webkettes alkalmazások, és egy saját, bulvármentes, a média torzításait elkerülő csatornát manapság hiba nem használni.
#1
Úgy érzem ezen sorok hallatán mindegyik olimpikon rohanni fog blogbejegyzéseket írni. Csak mert szeretné, hogy kizárják egy szó miatt.