34
-
#34 manapság mindegyik fps egy fos és egy kaptafára készül :D
én az fps müfajrol már rég lemondtam :) -
#33 Nem, van önálló ízlésem, viszont FPSel nem játszottam utoljára a far cry 2 óta, illetve még a crysis2 demoját próbáltam ki hogy fut a notimon, és ... elmegy, de már töröltem, ezért inkább mások véleményét fogadom el az fpsekről, mert már nincs kedvem próbálgatni őket, csakhogy saját véleményem legyen, pedig régebben még jobban hatott rám a "mindenki erről beszél, ezt látni kell" hatás, de idővel változik az ember...
az angry birds ingyenesen letölthető az android marketről (viszont vannak benne reklámok), mondjuk már letöröltem a telefonomról ^^ -
#32 Lol. Civhez fizika! Az aztán kurvára kell bele... -
Szefmester #31 Ezek szerint nincs önálló ízlésed, és elhiszed azt amit a marketinggépezet mond hogy ez vagy az a legjobb? Esetleg feltételek nélkül hiszel egyes szakíróknak akiknek minden mondatából süt az elfogultság, a rajongás? Egy fps rajongó újságírónak RTS-t kellene tesztelnie hogy elfogulatlan maradhasson. A játékosok birkábbjának könnyen eladhatod ugyanazt a játékot is minimális módosításokkal mert az éppen "menőbb". Itt most nem arra gondolok hogy a CoD is FPS ahogy a MoH... mert ennyi erővel sorolhatnánk ide a wolf3D-t is vagy a doomot. Hasonlíts össze két mai modern divatos fps-t és mond el az alapvető különbségetek, ne csak hogy az egyik itt vagy ott játszódik, vagy mások a fegyverek. Ha MA! jelenne meg egy 2. VH-s FPS az majdhogynem újdonság lenne. Ma minden a modern terrorista elhárítósdiról szól.
Ha belegondolsz, akkor azonnal látni fogod hogy mindenhonnan csak a népszerű játékokról hallasz, az egyszerűbb átlagjáték amit egy kisebb csapat csinált és csak azért nem lett bugmentes mert nem állt mögöttük egy gigakiadó aki tolta a seggük alá a pénzt. De ha az a kis enyhén bugos, de színvolas, és hangulatos játék befut, akkor hidd el.. hirtelen mindenki azt akarja majd klónozni.
Angry Birds? Az mi a retek? Sikeres játék, és fizetni is kell érte, holott a netes flashjáték gyűjtő oldalak tele vannka azzal a stílussal. Újdonság? Nem! Sikerült egy hangulatot eladnia a marketingeseknek? Igen!
De hogy az első kérdésedre kérdéssel válaszoljak végül: Szerinted miben jobb a CoD mint a többi mai FPS? -
#30 akkor manapság (!) melyik fps jobb mint a cod? a battlefieldre sokan mondják hogy mégsem jobb, a crysis2 is a hozzászólások szerint rossz lett, a portal 2 meg egy "3Ds flashjáték"nak mondják sokan. (mondjuk egyikkel sem játszottam : ) -
#29 Ilyen alapon, h miböl fogyott a legtöbb, a Call of Duty a világ legjobb fps-e...ami önmagában egy vicc lenne... :D
De tudjátok...egyél szart...több millio légy nem tévedhet... -
Szefmester #28 Én szeretem a rajzfilmes grafikát, sokat játszom a Dragonball budokai tenkaichi 3al is pl.. de ha komoly taktikázós bunyót akarok akkor egyértelműen tekken.
Az hogy valamiből többet adtak el nem jelenti azt hogy tényleg jobb.. csak azt hogy többet adtak el.. lehet marketing is az oka többek közt. Az hogy pc-re nem adnak ki verekedős játékot sajnálatos de érthető. Japánban igencsak kevés játék kel el PC-re, ha ott bemész egy szoftverboltba 2 emeleten át csupa konzolos cucc van, és az egyik emeleten van 1-2 polcsornyi interaktív novella, regény.. meg erotikus cucc, és egy polc a nem túl friss pc-s játékból. -
#27 okké, kattints rá a játék nevére, a mortal kombat xbox360on a 10. hét végén tartott 820ezernél, az alap street fighter 4 (mert a super SF4 csak kiegészítőlemez) meg 1millió 20Knál jó nem kétszer népszerűbb világszerte az SF4, csak 30%al, a legtöbb ember az első 3 hétben vette meg mindkettőt, és ha amerikát nézem, meg ha európát (EMEAA bár ennek szerintem 90%a nyugat EU) akkor is hasonlóak az arányok ... ez nem változtat azon, hogy még mindíg nem értem hogy lehet magyarországi pcsek között még mindíg hatalmas a népszerüsége a pcn már régóta nem létező mortalnak, míg az SFnek alig valamekkora ... bár hogy mi mennyire népszerű magyarországon és mi nyugaton az gyakran teljesen más, gondolom magyarok úgy általában nem szeretik a rajzfilmes grafikát nyugaton meg ehhez normálisabban viszonyulnak, vagy nemtudom...
bár arról fórumozni is nehéz hogy miért más magyarországi / a nyugati kultúra (hogy a keleti miért más az a vita még"viccesebb") mert sokan amit itt tapasztalnak azt hiszik hogy mindenhol ez van... -
Marko001 #26 Azt már gondolom nem nézted meg (csak egy-egy kattintás pluszban), hogy a SF jóval régebb óta van már kint, mint a Mortal. Persze, hogy többet adtak el belőle...
A SF 124, illetve 60 hét adatait tükrözi a táblázat szerint, a Mortal meg 10-ét. Erről ennyit, öngól. ;D -
gombost #25 -
#24 ahogy ez is, meg ez is
Problem? :D -
gombost #23 Hát ezt tényleg kár volt kommentelni... -
#22 "a torrent korában"
ez a komment eléggé no komment kategória... -
gombost #21 A vitához nem akarok érdemben hozzászólni, de a torrent korában egy ilyen oldallal érvelni olyan, mint a wikipédiával bizonyítani valamit. -
#20 érdekes... pedig az alap SF4 kétszer olyan népszerű mint a mortal, és még a super SF4 is népszerűbb, pedig az csak egy kiegészítő:
SF4:http://www.vgchartz.com/worldtotals.php?name=street+fighter+iv&publisher=&console=&genre=&minSales=0&results=50&sort=Total
Mortal: http://www.vgchartz.com/worldtotals.php?name=mortal+kombat&publisher=365&console=&genre=&minSales=0&results=50&sort=Total
asszem ezt az oldalt elteszem könyvjelzőbe, és jó ellenérv lesz, ha valaki akárhol beírja hogy a konzolok miatt egyszerűsödnek a pc játékok, aztán szinte épp ellenkezőleg
.
.
.
aztán lehet hogy ez nem pcs hanem inkább magyar sajátosság hogy itt ennyire nem megy a street fighter, és helyette ekkora a kultusza a mortalnak nemtom, végülis mégiscsak a sf4et éri meg kiadni pcre, míg a mortalt nem éri meg kiadni...
(ha nem jól tudod hogy évvégén jön a mortal, akkor mégis a street fighter győz :) -
sempron07 #19 Azt hiszem győzött a Mortal :D
Év vége felé jön PC-re, jól tudom? :) -
Bulics #18 Én is mortált akarok!!! Szaladok a boltba ha kiadják Pc-re! -
Szefmester #17 Szóval szerinted attól lesz jó egy játék ha annak a tanulási görbéje hihetetlenül meredek? Tudod ez egy vicc. Attól hogy szenvednek kell hogy bevihess egy mozdulatsort, vagy egy komolyabb ultrát vagy mi a retket, attól nem lesz jobb annál a játéknál ami fél óra alatt megismerhető, akár két nap alatt kis is maxolható, de a profi szinthez már nem árt beleölni párszáz órát. A tekken 5. részében az arcade módot sztem két nap alatt játszottam végig nem éppen easyn, hogy utána napokig küzdjek mire egy karakterrel felküzdöm magam a játék offline rangsorának a csúcsára és elérjem a warlord titulust akár. Az első 8-10 rang megszerzése sima volt még azokkal a karakterekkel is akikkel max akkor játszottam amikor befejeztem a story módot. De csak a kedvenc, és alaposan megismert karakterek voltak azok akikkel 20. szint környékén is helyt tudtam állni. És ez még jóóóóóóó messza van kihívásilag egy online meccstől. ;)
Anno még a tekken 3 idejében nagyon sok bajnokságot csináltunk ahol azok is keményen harcoltak akik több karaktert is mesterien ismertek. Mindnek tudták a mozdulatait, a gyengéit stb. Szóval nem lúzerek játszottak, de az hogy pl én a SF4 gyakorlómódjában az easy feladatsor vége felé megakadtam mert nem bírtam gamepaddal sem billentyűzettel bevinni két mozdulatot egymás után a gép szerinti ideális idő alatt, kicsit sok. Az ilyen játékot nem lehet élvezettel játszani. Meg kell vele küzdeni, és akkor még hol van a másik játékos.
Ha neked ez az élvezet akkor rajta. Játsz sokat és örülj. Én és sok másik játékos pedig inkább várjuk a következő szórakoztató, nem agyoneffektezett könnyed játékot ahol két profi ugyanolyan keményen megküzdhet egymással mint a street fighter akármlyik részében, csak éppen kellett hetekig gyakorolnia 3 mozdulat összekapcsolását, esetleg a legerősebb támadást.
Komolyan örülök hogy a joístckek már alkalmatlanok a verekedős játékokra, mert az SF4 és mutációi tuti sok sok joyt nyírnának ki az eszetlen és vad joystick-szaggató mozdulataival. -
Marko001 #16 Csak irígykedsz, mert a SF-ben nem lehet letépni a másik fejét. ;D
A haverokkal qrva jókat szoktunk mortalozni, pedig nem vagyunk már 12 évesek (akkoriban a 2. rész volt a menő). Vérpistikék meg főleg nem... :) -
#15 annak van a legkidolgozottabb, a soul calibur csak megközelíti (tehát emiatt annak is inkább pcn kéne lennie, ha a pc ennyire igényes :) , a mortal/tekken tipikus "nyomkodd a gombokat minél gyorsabban" típusú játékok, 12 éves vérpistikéknek jók, azok attól jól érzik magukat, hogy megnézik mik a kivégzés gombjai, és azzal "váó hogy letépte a fejét" (csak nehogy úgy maradjanak)... -
#14 Mert a SF olyan komoly harcrendszerrel rendelkezik :DDDD -
Marko001 #13 Szerintem meg baromi jó a harcrendszere a mortalnak. Az miért nem jó, ha könnyen és gyorsan bele lehet tanulni? Mondjuk a multihoz ennél is sokat kell gyakorolni, ha nyerni szeretnél.
Persze, hogy tipikus konzoljáték, hiszen pc-re nem jelent meg. :P -
#12 a mortal kombatnak nem túl jó a harcrendszere az SFhez képest, könnyen és gyorsan bele lehet tanulni, tipikus konzoljáték. -
sempron07 #11 Én a Mortal Kombatot már várom nagyon PC-re...
Érdekes, hiába a védelmi rendszer, mintha a neten láttam volna már az új Street Fighter kiadást... :)
A Harry Potter pedig:
"a készítők újítottak és egy külső nézetes akciójátékot készítettek belőle."
Nem azért, de mintha az eddigi összes Harry Potter egy külső nézetes akciójáték lett volna, már ha nem tévedek... :)
Tényleg elég szerény a felhozatal, de nyáron úgyis inkább a strandon kéne lenni, persze, ha nem ilyen idő lenne. -
Szefmester #10 A szobájában van, és éppen igényesebb játékokkal játszik, ha meg verekedni akar akkor előveszi a konzolját (sajnos) és betölt egy igényesebb verekedős játékot amit nem akarnak minden új karakterért meg új mozdulatért újra eladni teljes áron mint a Street Fightereket.. lásd a 2. rész verzióit. ;)
A from Dust ugyancsak egy látványos techdemonak néz ki, ellenben ha jól megoldják a "pályákat" és a küldetéseket akkor lehet hogy szórakoztatóbb lesz ez a techdemo mint egy sikeres játék sokadik része.
Valóban a populousra emlékeztet a játék és pont emiatt is várom annyira. A 3. résszel nagyon sokat játszottam bár a vége fele már kezdett nagyon nehéz lenni. :P
Bunyós játékból meg több kéne, hogy a játékosok lássák a különbséget a jó játék és a népszerű játék között. Ami hát sajnos sokszor nem éppen ugyanaz. -
#9 érdekes, a legkidolgozottabb arcade-bunyós játék a street fighter, ahol hetekig kell gyakorolni egy-egy emberrel, hogy lehessen vele online nyomulni, és még a harry potter filmadaptációt, meg call of juarezt is többen várnak? Hol a sokat emlegetett pcs igényesség? ^^ -
#8 From Dust
na igen ez nagyon ígéretesnek hangzik, olyan populous életérzés must have :D -
#7 ez nem lustaság kérdése, hanem alap lenne -
gombost #6 A From Dusttal foglalkozó cikkből sokminden nem derül ki. A nagy baj az, hogy nem csak itt, sehol nem nagyon van róla info. Érdekesnek tűnik, de ami elérhető róla, az alapján valóban nem több egy nagyon jól megcsinált fizikai rendszernél. -
#5 A dust talán még érdekelne, de az eddigiek után alig tűnik többnek egy fizikai techndemónál.
A Civ6-ban majd remélem már ilyen lesz. -
morden #4 Lusta fórumozó vagyok, egy linket igazán be lehetett volna tenni a from dust játék ajánlójához. -
FoodLFG #3 Rókabőrök nem érdekelnek. Manapság még a grafika sem fejlődik, nem éri meg még bele nézni sem a játékokba.
Szóval maradt a From Dust. -
#2 meg szó se róla konzolra is van street fighter és lesz from dust ^^ -
#1 pcről akkor a street fighter lessz jó, és esetleg a from dust
Konzolosoknak még érdekes lehet a Catherine, az El Shaddai: Ascension of the Metatron, kézikonzolosoknak meg a monster hunter portable 3rd, és a Resident Evil The Mercenaries 3D...