63
aminek jó a motorja
  • kifli
    #63
    ja meg a hátsó lámpája is egy mondeoé csak megfordították :D


  • bakkerman
    #62
    nem anyósbarát autó,szal felejtős,na meg kicsi a kesztyűtartó,nem fér bele 2 rúd gyulai :S nem éri meg az árát
  • TheLostOne
    #61
    E36-os 3-as szériát ismerem közelebbről, néha szoktam egy haveroméval furikázni, kb egy generáció csak más kategória, de az határozottan bejön :)

    Igaz most csak egy 1.8-as van neki, de előtte volt egy 2.5-ös, nagyon brutál volt, egyszer a havernak sikerült a garázs műpadlóját feltépni vele véletlenül egy eltúlzott gázfröccsel :D
  • sanzik
    #60
    Aki ilyen kaliberű autókat tud venni annak nem nagyon szokott gondot okozni a fogyasztás....
    De mi lesz akkor ha pl. kötelező szervizre kell vinni? Telefonálj már be egy márkaszervízbe,hogy mennyibe kerül egy nagyszervíz a kinézett típushoz...
  • zotya10002
    #59
    Én ezt néztem de nem tudom még biztosan!

    Lehet nem praktikus vagy ilyesmi...!:-(
  • bakkerman
    #58
    :DDDD
  • bakkerman
    #57
    mert nagyon magas sajnos, ha nemlnenne ilyen magas tuti azt veném, csak hát magas, de ha nem lenne magas olyan lenne mint a többi.

    itt a nyári szünet látom ASF:ASF:SAFD
  • Desiderata #56
    az utolsó BMW-k egyike ami nekem tetszett, stílusos, elegáns, sportos
    ha nem kell vele sűrűn szervízbe járni, akkor vétek lecserélni szvsz
  • Zsolek123
    #55
    vegyél kocsit kocsis
  • Amatorversenyzo
    #54
    irigy kutya vagy mi te cigó
  • Zsolek123
    #53
    Egyébént témához illően, tökmindegy milyen autót veszel de ha befested a kipufogót vörösre, akkor tuti jobban húz dombnak fölfele.

    Kizsírozott szakadékban, hátszéllel pedig az időben is utazhatsz vele
  • Zsolek123
    #52
    lágzóróssat vegyél!
  • Amatorversenyzo
    #51
    Ezt az M5-öst néztem még ki

    Én efelé hajlok, viszont faterom kritizálta, hogy nagyon drága rá a biztosítás, és az én kezeimbe ez 20 litert fog fogyasztani, és az árával még nincs is baj, de ezeket figyelembe véve NEM-et mondott erre.

    Hát engem nem érdekel, én autóm lesz, ilyen m5-öst nem lehet enni ennyiért akárhol, 500 lóerő, majd nem nyomom neki és nem fog fogyaztani annyit!!!!

    Szerintetek? :S:S:S:S
    Most a fogyasztást hagyjuk.
  • Amatorversenyzo
    #50
    Így néz ki belülről.
    Szerintem a maga idejében a legelegánsabb volt egy a Chocolate műanyag.
    Még most se ronda annyira, annyi, hogy a rádió ki van szedve, mert el lesz adva, meg még ki kell takarítani.



  • Amatorversenyzo
    #49
    3 éve, ez lesz az első komoly autóm.
    Most egy 520i BMW-m van 1992-es, amit a fateromtól kaptam, de már összegyűjtöttem a szét rá, nah de mind1 nem ez volt a kérdésed, de megválaszoltam.
  • fifi
    #48
    mióta van jogosítványod?
  • Solid Snake
    #47
  • sapkafej
    #46
    ki is mondta, hogy aki ilyen topikokat nyitogat, az már rég eldöntötte mit akar, csak frenkizik?
  • wollnerd #45
    Liberty City-ben a No Car, No Peds moddal!
  • spy803
    #44
    Rosszul felhelyezett lágszoró?
  • immovable
    #43
    kocsis
  • petike2003
    #42
  • petike2003
    #41
    Audit vedd.
  • szekrény
    #40
    volcfágenpóló
  • Bronx South
    #39
    Menj ki a pusztára, lehet ott van még.

  • TheLostOne
    #38
    Általában elég lapos a dieselek nyomatékgörbéje, így valóban nem annyira említésre méltó a csúcsnyomaték-fordulatszámtartomány.

    Annál inkább a teljesítmény, mert az vérzékeny pontja a dieselmotoroknak, baszhatod, ha például 5500-nál képes csak ehető teljesítményt leadni, miközben a nyomatéka meg visszaesik 4000 fölött. Persze ilyen szar dieselmotor remélhetőleg nincs manapság. A fogyasztást is nagyban befolyásolja mennyire kell kihuzatni mondjuk egy előzésnél, szimplán azért eszik kevesebbet egy diesel, mert alacsonyabb fordulaton üzemel túlnyomórészt, olyan 1500 körül van utazósebességre való beállás után, míg a benzinmotoroknak 2000-2500 körül egészséges ilyenkor. Ha örökké pörgetned kell, simán bukod az 1500-as utazófordulat fogyasztáselőnyét.
  • Amatorversenyzo
    #37
    úgy se lesz kihasználva a max teljesítmény, csak a nyomaték.
  • Amatorversenyzo
    #36
    2 ezer körül leadják.
  • szekrény
    #35
    épp azért a dízeleknél a maximális nyomatékhoz tartozó fordulatszám a lényeg nem a maximális lóerőhöz tartozóé, amit rosszul másoltál
  • CaviaR
    #34
    ...és ehhez mit szólsz? Annyira illik hozzád, hogy a haverjaid már rajta is vannak a képen.

  • Amatorversenyzo
    #33
    Mit akarsz te a nyomatékon tudni?
    Ha értenél hozzá tudnád, hogy minden dízelnek nagy a nyomatéka, főleg a 6 hengereseknek.
    Ezek is 500 Nm körül vannak.
  • Amatorversenyzo
    #32
    Ez szar a Jön a bogi az X5-össek, megelőzi a Robi az a6-os audival, az jobb.
    kula.
  • Amatorversenyzo
    #31
    ha valaki nem ért az autókhoz mint te, előbb utánanéz az adatoknak, utána belepofáz.
    De te felcserélted ezt, tipikus primitív megnyilvánulás volt.
    Köszönjük Schrank.
  • szekrény
    #30
  • szekrény
    #29
    annyire nem értesz a motorokhoz hogy a teljesítménynél a fordulatszámot kopiztad át nem a nyomatékot, ki van zárva hogy 3 féle gyártó motorja ugyanúgy 4000-ren adja le a amx teljesítményt ...
    mondd azt hogy te játszod a szállító sorozatban az ajudishülyegyereket ...
  • Amatorversenyzo
    #28
    randa
  • CaviaR
    #27
    ennek nagy a nyomatéka, és biztos van legalább 200 lóerő.
    elmehetsz vele amerikába, sőt, tudsz vele durrongatni is

  • Amatorversenyzo
    #26
    BMW 1. alternatíva

    Audi, talán kényelmesebbek az ülései, meg a belseje szebb, kívülről jobb a bmw


    szerintetek?
  • Amatorversenyzo
    #25
    A fogyasztás miatt a VW-t kizártam.
    Én az audi felé hajlok, jobban tetszik, de kicsit drágább, és megbízhatóságát nem tudom, viszont barátomnak 520i touringja van, és semmi baja, és azt mondja dízelből is csak a 525d szar, az 530 fasza.
    Meg annyi hogy az audinak v6 dízele van, a BMW-nek meg sorhat, de nekem ez mindegy, talán a v6 kicsit nyomatékosabb, de 200 lóerő fölötti mind, úgyhogy a menéssel nem lesz gond.
    Nem arra kell, hogy városba kilőjek vele, hanem hogy bírja a tartós akár 160 km/h átalgsebességet is úgy, hogy a nagy motor miatt kevesebb terhelést kap a motorja, mivel alacsonyabb fordulaton is leadja a kellő teljesítményt.
    Még elmegyek egy két próbaútra, meg megkérdezek pár embert mit tud a két modell, és döntök.

    A menetkomfort sem utolsó szempont, abból is talán az Audi jobb!!
  • Amatorversenyzo
    #24




    Lehetőleg kombi (bmw nél Touring) karosszériával szeretném, nekem jobban tetszik, és kevesebbet fogyaszt autópályán, meg pakolni is lehet bele bőven.