7
  • paraszgyerek
    #7
    Majd a piac megtanítja őket - ha a célközönségben már sokkal többen fb-znek mint amennyien hajlandóak végignézni az esti reklámblokkot, akkor rendben lesznek a fb megjelenések is :-)
  • lamer the true
    #6
    Kis cégnél meg már az is jó ha hiánytalanul megkapod időben a fizudat :P

    Meg aztán minden cégnek van weboldala, katalógus, boltja ha kell. Pl. én nem akarok rajongani a hentesért, csak bemegyek a boltba és megveszem az árut. De ki tudja a jövőben lehet mindenki majd a porszívó ügynököket meg a dinnyéseket fogja lájkolni.
  • Cat #5
    Naigen, csak 1. több munkája lesz az alkalmazottnak, 2. nagyságrendekkel nagyobb felelőssége, hiszen közvetlenül kommunikál a fogyasztókkal, pedig oda-vissza kapcsolatra még a PR-os vagy a sajtószóvivő sem képes, 3. értenie kell mind a számítógéphez, mind a stílushoz, mind a kommunikációhoz.

    Egy nagy cégnél baromira nem olyan egyszerű ez az egész.
  • Lowosan
    #4
    Valszeg többet keresnek úgy ha egyszerűen megveszik az oldalon regisztráltak adatait, mint csinálni egy rajongói klubot.
  • Gerygrey
    #3
    Ezt a médiákok hülyeséget miért kell mindig aláhúzni? :)
  • kutanmiki
    #2
    én ismerek olyanokat, akik cégek facebook megjelenését kreálják meg. Ha komolyan veszik, elég expert oldalakat lehet létrehozni, amik nem maradnak el a hagyományos honlapoktól, sőt a facebook révén rengeteg plusz információt kaphatnak a célközönségről/től, sőt sokkal inkább tudják partnerként kezelni őket. A vásárló is, a cég is jól jár, én látok ebben potenciált!
  • atomjani
    #1
    Hülyék ezek. Szinte semmibe nem kerül Facebookos rajongói oldalt üzemeltetni. Kicsivel több munkaidő, de megfelelően használva hatékonyabb, mint nélküle. A saját weblapjukon és különböző szórólapokon is fel lehet tüntetni a rajongói oldal elérhetőségét.
    Várni lehet. De akinek van esze, az kihasználja. Mert lehet mire.