15
  • Sir Cryalot
    #15
    pc-n semmiféle áttörés nem lesz és már régóta nincs is, még a 8800ultra szintje sincs kihasználva mert arra már lehetett software rasterizert írni ami az ue5-ben debutált és pc-n nem is fut (rendesen) mert nincs unified memória és nincs is átjárás vram meg sysmem közt.

    Plusz mobilon meg jobb display lesz mint pc-n valaha volt miért pont kb+m ne lenne.

    NAGYON elbaszta Huang a pc-t nem lehet visszacsinálni.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2022.08.25. 06:38:53
  • Macropus Rufus
    #14
    lehet már öreg vagyok és ezért ez a véleményem, de sztem full igénytelen játszani egy 6-8"-os kijelzőn. Teljesen mindegy, hogy milyen a felbontása, maga a kijelző kicsi. Ha meg fhd vagy qhd akkor is tök mind1, mert a felbontásbeli különbséget észre sem veszi a user, csak cpu/gpu páros, mert nekik azért ki kell számolni a dolgokat, függetlenül attól, hogy a user nem is veszi észre. Aztán ott van az irányíthatóság.
    Biztos van, de én még nem találkoztam olyan kontrollerrel amit jól lekezelt volna a droid. Lejjebb írták, hogy stratégiait érintőkijelzővel kell játszani... Hát mondjuk egy simcity-t vagy egy kaptializmus-t megnézném, hogy hogyan játszik érintőkijelzővel. Egér+gomb kombó. Ez a legjobb. Kivéve ha szimulátorral játszunk, ott talán a teló forgatása kvázi kormányként használata talán jobb. Aki igazán játszik az sztem nem fog nekiállni telóval b@szakodni. Tudom most majd lehet jönnek a megmondó emberkék, hogy de mert a gémerek nagy része telón nyomja, tehát én mint pc gémer minoritásban vagyok. Lehet, de akkor ugye a tehénszar is jó, hiszen több milliárd légy nem tévedhet... Ugye? ;)
    És akkor már amit írtak: az aksi kérdés. Hát igen. Ez a veszte a mobil játékoknak. Ha olyan minőségű grafikát akarnak kihozni a telókból mint egy pc-n, akkor az a teló nem fog bírni egy órát sem. És minél többet gyötri a user annál inkább nem fogja bírni. A hő megöli szépen az aksit, az elektronikát, stb... ha meg folyton töltőn lóg a cuccos, az meg aztán biztosan jót tesz a vasnak.
    Aztán olvasom, hogy 40 éve komoly nagyvállalatok használtak csak szgépet. Hát ez sem teljesen így van. Mondjuk azt, hogy szűk kis hazánkban volt ez így. Nekem 37 éve van otthon szgépem. És nem vagyok nagyvállalat :) Talán kicsit jobban meg kellene határozni, hogy milyen gépeket használtak. Az, hogy szgép eléggé tág fogalom. Mert a TVC/Vic20/C64 stb is számítógép. Meg akkor is volt pl. IBM360-as gép amit nem kimondottan otthoni felhasználásra szántak. Nyugaton meg már bőven 40 éve van otthon számítógép. Mondjuk egy Atari 2600 közel 40 éve jelent meg. És az otthoni gépnek volt szánva.
  • [HUN]FaTaL
    #13
    Ja de ma arra is jó a számítógép, amire 40 éve: számításokat végezni.

    Ellenben rengeteg telefontípus van, amivel mindent lehet csak épp telefonálni nem, mert annyira szar (halk, recseg stb.), arra már basznak odafigyelni a gyártók, hogy ellássa a termék az eredeti funkcióját.
  • HöfEE
    #12
    Nincs semmilyen kutya elásva, ezt technológiai fejlődésnek hívják. Képzeld el 40 éve számítógépeket csak komoly nagyvállalatok használtak irodákban, ma meg minden hülye otthon játszik vele meg a neten csüng. Nyílván ez is valami gonosz terve volt a számítástechnikai iparnak a múlt században.
  • Ender Wiggin #11
    A kutya ott van elásva, hogy a gyártók azt akarják, hogy a sok bunkó mozdulni se tudjon telefon nélkül. Lassan mindent lehet a telóval, csak a éppen telefonálni nem.
  • IMYke2.0.0.0
    #10
    Mert mondjuk egy ekkora képernyőn egy Supreme Commander 1-2, vagy bármelyik C&C, Diablo, vagy Witcher opció lenne, mi? Ugyan már!
  • shaddam
    #9
    Inkább a psp2-re ruházok be.Otthon meg ott a ps3, esetleg a pc.
  • narumon
    #8
    Még szerencse, hogy nem mindenki ezekkel a játékokkal játszik...
  • pasi29uk
    #7
    Cimboram ahogy forgatja vagy donti a tabletjet ugy kanyadordik a kocsi az autoversenyben. Mintha a kijelzo lenne a kormany. Mindossze 200 Font a TescoDirectben.
  • Hungarikum
    #6
    Én ezt maximum ugy tudnám elképzelni, hogy a mobiltelefont hozzácsatlakoztatni egy nagyobb monitorhoz, és azon játszani (bár bizonyára ilyen van már).

    Egy ilyen kis képernyő nem áttekinthető. Olyan játékok számára megfelelő, mint az angry birds v. esetleg egy kétfajta verekedős játék, amit esetleg a vonaton is lehet művelni, egy pár óra utazás alatt.

    Black ops-ot v. Red alertet v. esetleg World of Warcraftot bármi más nagyobb áttekintést igénylő játékot ilyen kis képernyőn játszani kínszenvedés lenne.

    S ott van még Magiszter által említett aku probléma is... inkább azt fejlesztenék.
  • Magiszter
    #5
    Faja! És mikor jön el az az idő hogy a PC-s játékokat futtató mobiltelefonok ki is bírják egy töltéssel, normál használat mellett a 2-3 napot? Csak mert ebben az irányban nem látok fejlődést. Minden mobil eszköz gyorsul, gyarapodik, erősödik, de továbbra is a 10 éves Li-Ion aksikat használjuk. Mert persze elvárás hogy egy telefon ne legyen 3 kiló és 10 centi vastag. Így viszont egy 1200Mah-s akksi hamar kihal.
  • IMYke2.0.0.0
    #4
    Alternatíva már van, 'olcsón'...



    De, utazás közben, előadáson, vagy várakozás közben nem játszani kell, szerintem.
    Telefonon sosem játszanék.
  • jtrencsenyi
    #3
    Az a baj ezzel, hogy van egy rakás olyan játék, amit sokkal jobb érintőképernyővel játszani, mint kontrollerrel, vagy egérrel. Pl. a stratégiai játékok.
    Szóval mindent a megfelelő hardverrel kell játszani.
  • Szefmester
    #2
    A képernyő szélére kirakni a vezérlőgombokat, bár ezáltal jelentősen csökkenne a hasznos tér a játék számára.
  • IMYke2.0.0.0
    #1
    Megnézném, hogy egy Doom 3 / AvsP / Crysis 1-2 / Singularity stb. játékkal hogy játszana bárki is mobiltelefonon...
    Várjunk csak, van elképzelésem: a szoftver játszana helyettünk (auto aim, auto move).
    Arról nem is beszélve, hogy multiban meg katasztrófa lenne.
    Csak hát, a pénz beszél, ugye. Okos Józsi minden évben mobilra gyűjthet majd, hogy menjen rajta az aktuális techdemo.