9
  • morden
    #9
    A wow nagyon pénz hozott mint ez a game hozott volna, ennyi az indok.
  • Loverman
    #8
    rossz a logikád. könyvet alapozásnak adnak ki, VAGY azért hogy valamilyen módon elmeséljék a kiesett sztorikat. WoW-ban még nem volt pl Emerald Dream, nem is lesz, egy könyvben (Stormrage) elmesélték a sztorit, ennyi. Thrall sztorija ugyanaz a helyzet, elkaszálták a kalandjátékot, helyette lett könyv (A klánok ura).

    Szefmester: képzeld egyszerre több játékot is tud csinálni egy stúdió. Mondjuk Klub ott téved hogy War4 nem lesz egy jó ideig, talán soha. De anélkül is 3 játékon dolgoznak.
  • ivanova36
    #7
    Nehezen hiszem ezt az indoklást, ugyanis a Starcraft:Nova című könyvet is megiratták már, mint "alapozást" a Ghosthoz, szal itt valami másnak kellett lennie, amiért lelőtték az egészet. Ennyit belefektetni, marketing, könyv, ingame videók túl sok mindent fektettek bele. Reméljük egyszer majd csak elkészül, bár ha a Warcraft Adventures-re gondolok...
  • Szefmester
    #6
    érdekes.. mintha azt nyilatkozták volna hogy a következő játékuk egy teljesen új cím lesz..
  • Klub
    #5
    Azon kívűl még a Warcraft 4.-et csinálják titokban.
  • amitakartok
    #4
    Most már elvileg lenne idejük, nem? Cataclysm kint van, D3-on kívül mit csinálnak?

    De azért ezt a gamet el tudnám képzelni Mass Effect motorja alatt...
  • Ender Wiggin #3
    Mi ebben a meglepő? A Starcraft is a kis búza WoW miatt késett...
  • Zaraki Kenpachi
    #2
    Eléggé egy kamu indoknak érzem ezt. Mert Ghostot nem ők fejlesztették, meg ez a "Úgy gondoltuk, hogy egy olyan program, mint a Ghost nem biztos, hogy sikeres lehet és ezért töröltük a repertoárból."
    Ez egy hülyeség, a Spirncell-ek mutatja, hogy igen is sikeres az ilyen gameg, ezen még a Starcraft név is ami plusz húzó.

    A Wow óta kurvára elvannak szállva.
  • NovaTerra
    #1
    Teljenes mindegy miért állították le, a lényeg, hogy nem fejezték be. Viszont az SC világa megfelelő lenne egy jó tps vagy fps-hez is. Ha jól tudom a bungie is leszerződött AB-al, ők pedig sci-fi fps fejlesztésben már gyakorlatot szereztek.