4
  • sanyicks
    #4
    Na meg tudhatták volna hogy most kell racionálisan végiggondolni a konvergens intermodalitást, és leválogatni a sajátos akció-rádiuszt.
    De a lényeg lett volna: felruházni az ügyfélközpontú frontvonalat, és egy absztrakciós létra mentén kell termékesíteni az apatikus versenyhelyzetet.
  • wraithLord
    #3
    Hát, nekem a trailer alapján az jött le kb., hogy "ki nem sz@rja le". Az pedig csak mégjobban elűz, ha egy filmet azzal próbálnak meg (többek között) eladni, hogy 3D-s. Szintén kit érdekel... A 3D is csak egy eszköz, nem a cél (elvileg).
  • viasz
    #2
    Azt hitték, Cameron névvel mindent el lehet adni...

    A marketing meg ott lett elrontva, hogy keveset fizettek Viktornak és nem hype-olt. Ja, meg rosszul targetáltak! :D
  • macleod2005
    #1
    Most komolyan, Uwe Boll is be szokta szopni, amikor pc játékok alapján csinál filmet, mit vártak egy olyan filmtől ami trailerek alapján 3dMark11 nek tűnik?