13
  • Watchmen
    #13
    Lehet nem lett sikeres, de a Mélység titka egy jó film.
  • NEXUS6
    #12
    Csak hogy lejöjjön a fazonnak, hogy még sem ő a zisten!


    Az ilyen vizes témákkal általában mindig befürdik szegény, lásd Abyss.
  • m minnifield
    #11
    persze, de csak azért mert sokat reklámozzák, nem jelenti azt, hogy jó is. sok a pénzük a marketingre-tehát sok lesz a reklám. azért a hype nem egyenlő a minőséggel. ezért írtam az első kommentre amit. az avatar sikerét nem a hype hozta meg hanem a könnyen befogadható történet és a látványvilág. ennyi, semmi földöntúlit nem kell belemagyarázni.
    az aláíráshoz meg annyit: ha azt látom, hogy "hadjátok, hadjad", ölni tudnék. de a legdurvább amivel neten találkoztam az a 2-tő.nem hittem a szememnek. 2-tő.
  • koschwarz
    #10
    az egyik leggyakoribb hiba a "muszály" (elipszilonnal). jó az aláírásod.
  • sonance
    #9
    Írd bele: ventilátor xD
  • sonance
    #8
    Az aláírásod 0wnage :D
  • Dynamic
    #7
    Ezért a filmért 2 fillért nem adtam volna, annyira érdektelennek tűnik. Ezen még az sem segít, hogy hatásvadász módon ez a Sanctum trailer gyakorlatilag az Avatar trailer másolata (legalábbis az első fele mindenképp).
  • sanyicks
    #6
    Hát nem lehet mindenki olyan egyszerű hogy jónak gondolja de ne sajnálkozz, általában nem éli meg hátránynak az ember ha bonyoultabb gondolkodása van mint a többségnek :)
  • winnie
    #5
    tippre te is olyan mosóport veszel, amit reklámoznak a tévében. vagy tesco gazdaságosat?:) meg egyébként is, az emberek szinte minden termékről valamiféle marketing útján értesülnek.
  • Globalmaster
    #4
    Hát szerintem ez egy olyan szombati rtl-es híradó előtt levetítős film lett...

    Egyébként azt az embert nagyon tudom sajnálni, aki szerint az Avatar plotja nem jó.
  • m minnifield
    #3
    aki azért megy be egy mozira mert sokat hájpolják, az megveszi-e a csodamosóport is, mert sokszor reklámozzák a tv-ben?
  • winnie
    #2
    teljesen logikus. ezért bukik meg oly sok, elsöprő erejű reklámhadjárattal bíró film.

    az avatar egyébként sem volt benne 2009 azon filmjei között, melyekre a legtöbbet költöttek, nem véletlen, hogy a halálos iram, a star trek vagy a wolverine is több embert érdekelt az első hétvégén. az avatar sikerét az hozta meg, ami a titanicét is, hogy a 2-3-4-5. héten, azokon a heteken, amikor már nem a marketing az úr, remek eredményeket ért el.

    nekem sem jött be az avatar, de azért kicsit izzadságszagú a haterektől az, ahogy mindennel próbálják magyarázni a film sikerét:)
  • BaliBoy
    #1
    Ebből is mi látszik. A népeknek az elsöprő erejű reklám hadjárat kell. Ez hozta meg az Avatar sikerét. Különben az sem lett volna olyan nagy bevételt hozó mű.