13
-
Watchmen #13 Lehet nem lett sikeres, de a Mélység titka egy jó film. -
#12 Csak hogy lejöjjön a fazonnak, hogy még sem ő a zisten!
Az ilyen vizes témákkal általában mindig befürdik szegény, lásd Abyss. -
#11 persze, de csak azért mert sokat reklámozzák, nem jelenti azt, hogy jó is. sok a pénzük a marketingre-tehát sok lesz a reklám. azért a hype nem egyenlő a minőséggel. ezért írtam az első kommentre amit. az avatar sikerét nem a hype hozta meg hanem a könnyen befogadható történet és a látványvilág. ennyi, semmi földöntúlit nem kell belemagyarázni.
az aláíráshoz meg annyit: ha azt látom, hogy "hadjátok, hadjad", ölni tudnék. de a legdurvább amivel neten találkoztam az a 2-tő.nem hittem a szememnek. 2-tő. -
#10 az egyik leggyakoribb hiba a "muszály" (elipszilonnal). jó az aláírásod. -
#9 Írd bele: ventilátor xD -
#8 Az aláírásod 0wnage :D -
#7 Ezért a filmért 2 fillért nem adtam volna, annyira érdektelennek tűnik. Ezen még az sem segít, hogy hatásvadász módon ez a Sanctum trailer gyakorlatilag az Avatar trailer másolata (legalábbis az első fele mindenképp). -
sanyicks #6 Hát nem lehet mindenki olyan egyszerű hogy jónak gondolja de ne sajnálkozz, általában nem éli meg hátránynak az ember ha bonyoultabb gondolkodása van mint a többségnek :) -
winnie #5 tippre te is olyan mosóport veszel, amit reklámoznak a tévében. vagy tesco gazdaságosat?:) meg egyébként is, az emberek szinte minden termékről valamiféle marketing útján értesülnek. -
Globalmaster #4 Hát szerintem ez egy olyan szombati rtl-es híradó előtt levetítős film lett...
Egyébként azt az embert nagyon tudom sajnálni, aki szerint az Avatar plotja nem jó. -
#3 aki azért megy be egy mozira mert sokat hájpolják, az megveszi-e a csodamosóport is, mert sokszor reklámozzák a tv-ben? -
winnie #2 teljesen logikus. ezért bukik meg oly sok, elsöprő erejű reklámhadjárattal bíró film.
az avatar egyébként sem volt benne 2009 azon filmjei között, melyekre a legtöbbet költöttek, nem véletlen, hogy a halálos iram, a star trek vagy a wolverine is több embert érdekelt az első hétvégén. az avatar sikerét az hozta meg, ami a titanicét is, hogy a 2-3-4-5. héten, azokon a heteken, amikor már nem a marketing az úr, remek eredményeket ért el.
nekem sem jött be az avatar, de azért kicsit izzadságszagú a haterektől az, ahogy mindennel próbálják magyarázni a film sikerét:) -
#1 Ebből is mi látszik. A népeknek az elsöprő erejű reklám hadjárat kell. Ez hozta meg az Avatar sikerét. Különben az sem lett volna olyan nagy bevételt hozó mű.