Szekeres Viktor
James Cameron 3D-s bukáshoz asszisztált
Az amerikai mozis közönség nem hagyta magát befolyásolni és csak azért nem nézte meg a Sanctum 3D-t, mert a plakátjain ott díszelgett a világ legnagyobb bevételeit elérő filmek címe (Titanic, Avatar) és azon rendezőjének neve.
James Cameronnak sem jöhet minden össze. Hiába vett részt az Avatar rendezője a kimerítő sajtókörúton, új filmje, a Sanctum 3D, melynek produceri munkálatait látta el, nem nagyon keltette fel a közönség érdeklődését, Cameron neve és a 3D nem volt elegendő a nagyobb sikerhez. A kvázi sztármentes, víz alatt játszódó scifi-thriller premierjének napján 3,5 millió dollár bevételt hozott az első becslések szerint, ez pedig nagyjából 9-10 milliós nyitóhétvégét fog jelenteni, hiszen a mozinézők számát ezúttal nem csak az amerikai ítéletidő csökkenti, hanem az ottani idő szerint vasárnap megrendezésre kerülő Super Bowl is.
Persze ilyen nyitánnyal sem kell elbujdokolnia Alister Grierson rendezőnek, főleg, ha jó lett a filmje, hiszen az csak 30 millió dollárba került (és nagyjából 40 milliósra rúgnak a marketingköltségek), azonban az elmúlt időszakban buktát buktára halmozó Universal stúdió a plakáton James Cameron nevét épp a nagyobb siker reményében emelte ki. A hétvégén az első helyet a Roommate című tinithriller szerezte meg pénteki 6,5 millió dolláros nyitányával. (A kritikusok egyik filmtől sem voltak oda, a Sanctum kritikáinak mindössze 30%-a pozitív, míg a Rommate-nél ez az arány 9%.)
James Cameronnak sem jöhet minden össze. Hiába vett részt az Avatar rendezője a kimerítő sajtókörúton, új filmje, a Sanctum 3D, melynek produceri munkálatait látta el, nem nagyon keltette fel a közönség érdeklődését, Cameron neve és a 3D nem volt elegendő a nagyobb sikerhez. A kvázi sztármentes, víz alatt játszódó scifi-thriller premierjének napján 3,5 millió dollár bevételt hozott az első becslések szerint, ez pedig nagyjából 9-10 milliós nyitóhétvégét fog jelenteni, hiszen a mozinézők számát ezúttal nem csak az amerikai ítéletidő csökkenti, hanem az ottani idő szerint vasárnap megrendezésre kerülő Super Bowl is.
Persze ilyen nyitánnyal sem kell elbujdokolnia Alister Grierson rendezőnek, főleg, ha jó lett a filmje, hiszen az csak 30 millió dollárba került (és nagyjából 40 milliósra rúgnak a marketingköltségek), azonban az elmúlt időszakban buktát buktára halmozó Universal stúdió a plakáton James Cameron nevét épp a nagyobb siker reményében emelte ki. A hétvégén az első helyet a Roommate című tinithriller szerezte meg pénteki 6,5 millió dolláros nyitányával. (A kritikusok egyik filmtől sem voltak oda, a Sanctum kritikáinak mindössze 30%-a pozitív, míg a Rommate-nél ez az arány 9%.)