179
Medieval 2: Total War mod - Third Age: Total War
-
proven216 #179 . -
proven216 #178 Sziasztok!
Az 3.0-hoz nincs magyarosítás? -
Kitana88 #177 Sziasztok! Olyan problémám volna a kiegészítővel, hogy ha bemásolom a magyarítás file-jait a megadott mappába, akkor a játék nem indul el. :( Mi lehet a baj? -
#176 hogy halad a fordítás? -
Prank #175 Akit a hadjárat során a csaták előtt kidob a játék, az a windowsban a "dátum és idő beállítása" menüben kattintson az "időzóna módosítása..." gombra, majd vegye ki a pipát az "automatikus átállás a nyári időszámításra" nevű négyzetből!
az idő nem lesz pontos, de legalább lehet vele játszani. utána úgyis vissza lehet állítani.
először én sem hittem el, de próbáljátok ki! nálam működik... -
ashead #174 Sziasztok ! Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy haraddal mikor lehet mumakot képezni ? Túl vagyok a reformon mikor a nehezebb páncélzatú egységek megjelennek és a gyűrűt is elvittem már a Fekete Kapuhoz rég, de még mindig nem lehet. Mi kell hozzá? Mert az épület keresőben ott az épület csak épp építeni azt nem lehet... -
nebucco #173 Sziasztok nekem olyan problémám van hogy amikor a csatát leakarom játszani elkezdi ugye betölteni de nem engedi hogy betöltsön végig ugyanis kidob a játékból és valami hibaüzenetet ir ki ennek mi lehet az oka? -
OWEN24 #172 Valaki tudna segíteni?
Eredeti verzióm van, de amióta feltettem egy MOD-ot a csaták közben a kistérkép és az egységek irányítása opciók felül vannak nem alul. Mit tegyek, hogy visszaálljon?
A modot már letöröltem rég. -
Dunadan11 #171 Megint feladtam a leckét:D -
Dunadan11 #170 Nem arra gondolok hanem a data mappában az export_descr_unit fájlban van egy units for free rész, és az ott lévö "mercenary" egységeket lehetett berakni a saját seregünkbe. Teszem azt akár egy noldori ijászt a gondori seregbe, és ilyesmik. Most is beteszem, de a játékban nincs ott -
avsk #169 Igen az adószint a mindig low-on van (városokban legalábbis) de így is megáll a népesség.Egyébként sztem ez egy bug lehet ha már a Third Age-ban is feltünik.Mert én jelenleg az SS 6.4-et nyomom,azt Váradnál és Salzburgnál eggyaránt feltünt a jelenség.
Ha bug-ról van szó jeleznétek?Mert lehet,hogy akkor kóddal fogom felvinni a népességet 22500-ra. -
mindero #168 Ezt nem igazán értem...
A város/kastély által ingyen tartott katonákra gondolsz gondolom. ogy-hogy nem lehet őket elmozdítani? Nekem gond nélkül működik... -
mindero #167 Van olyan város amit nem lehet tovább fejleszteni (Third Age-ben).
adószintet lehet csökkenteni, akkor boldogabbak lesznek. -
avsk #166 Hali
Lenne egy olyan kérdésem a Medieval 2-vel kapcsolatban,hogy ha egy igen jó hadvezéremmel bent vagyok egy vár/városban (az igen jó képpeségek alatt a -
squalort értem),hogy nem mérem el soha a citadel/huge city szintett?Mert amikor már lassan kezdeném elérni a népességnövekedés plussz helyet a stagnálási szintre ugrik.Ha pedig meghal vagy kimegyek azzal a hadvezérel ,akkor meg minuszba begy a népesség a tartományban.
Egy példa:most Váradban 21000 körüli a népességszintem de befordult a növekedés a stagnálásra,pedig a bent lévő hadvezéremnek összesen -5 squalor-ja(szennye) van. -
Dunadan11 #165 Az hogy lehet hogy a units for free alatt lévö egységeket most nem tudom betenni a saját seregembe? Az eddigi verziói a játéknak engedték.
Mindent úgy csináltam , de most egyszerüen nem nincs ott megjelenitve.
A 2.1 magyarositása jó lehet vajon a 3.0 hoz? -
krisss93 #164 Amon Sul is hasonló, bár ott csak egyfelől tudnak, feljönni, de a manőverezésre nincs hely, így felmorzsolódnak az egységeid. -
mindero #163 Minas Morgul elég érdekes lett. Ugyan baromi jól néz ki, de valami érthetetlen fejlesztői döntés folytán nem lehet embereket rakni a falakra (direkt), így meg eléggé értelmetlenné vállt az egész erőd.
Inkább akkor kivonul az ember a hídon, hogy az íjászok is normálisan tudjanak harcolni (gondorral vagyok). Azok nélkül elég esélytelen. -
mindero #162 Nekem is akadnak mondjuk. Nem tudom miért, mert több poligon nincs benne mint a hagyományos városokban. -
krisss93 #161 Akkor lehet csak a széltetővel van gond.
Mert az beakasztotta. Full grafikán, pedig nem is kellett sok egységet mozgatni. -
#160 nekem akadás nélkül viszi full grafikán -
krisss93 #159 Az egyedi városok, akasztják a játékot mint az állat, pedig elég erős gépem van. Eddig meg sem döccent. -
mindero #158 -
mindero #157 Áháháháháháhá végre, nem hiszem el!
Túl sok jó játék jött ki mostanában, de ezzel elleszek 3-4 évig. -
#156 végre -
Belkar #155 http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=500418
It's about damn time -
Kallahiosz #154 Miért érzem magamat átverve????
Tört verzióval probléma nélkül működik
Ja tényleg most jut eszembe... TESCO
-
#153 nekem egyszer volt ilyen problémám újra kellet rakni a gépet mert valami nem tetszet neki -
Kallahiosz #152 jaja mindet még a játékokat is
jaja vágom...
De az a vicces, hogy amikor még törttel játszottam simán ment.
KB fél éve láttam, hogy 2000 ft az alap meg a kingdom :D
Gondoltam jó lesz az archívba:D
A kis naiv.
-
mindero #151 Több ötletem nincs, senkinek nem volt még ilyen baja sehol. -
mindero #150 mindegyiket adminisztrátorként telepítetted?
Jobklikk futtatás rendszergazdaként. -
Kallahiosz #149 Hát felraktam a c re hátha az volt a baj.
De nem
Továbbra is csak a egy data mappa van a mod/ third age/ data
És semmi más.
Jól rakattam fel az biztos mert mindegyik mod működik... még a kereszténység pajzsa is.
A sorrend ahogy telepítettem a következő: Alap játék>1.2 pach>1.3pach>kingdom>kingdom pach>third age 2.0a>2.0b>2.1
Ha valakinek van másik ötlete vagy valami megoldása azt megköszönném
-
Kallahiosz #148 Nem
De már fel kell mosni a padlót mert csorog a nyálam:D
Jövő héten jön haza gamer haverom külföldről és marad 1 hét ig addigra szeretném feltelepíteni hogy nyomassuk.
Kár hogy már uninstaláltam de mindjárt rakom fel a c re... hátha úgy jó -
#147 nem tudod mikor jön a új verzió? -
#146 akkor rosszul rakja fel ha csak az a mappa van és ha nem rak inkont a asztalra akkor van egy windows kötet fájl a mappájába azzal el lehet índitani -
Kallahiosz #145 widows kötet fájlosra ? ez pontosan mit takar?
Nekem telepítés után a D:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age csak egy data van... ez normális? -
#144 D:\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\Third_Age ott a widows kötet fájlosra -
Kallahiosz #143 Megcsináltam és nem jó.
Ismét minden fut kivéve a Third Age
Valakinek nincs esetleg az arhivjában egy telepítő?
Sajnos én elbíztam magamat amikor kijött a shogun 2
Esetleg ha leirnák hogy nekik hol található az exe vagy bim file azt megköszönném -
mindero #142 A lényeg hogy adminisztrátorként telepítsd.
De nekem sajnos most nincs feltelepítve (mint kiderült), úh nem tudom megnézni hova mutat a parancsikon. Talán más tud segíteni. -
Kallahiosz #141 Nagyon szépen köszönöm:D
Sajnos az angolom elég gyenge úgyhogy nekiestem a fordítóval...
Ha esetleg meg akar valaki kímélni az kibogozhatná...
De előbb vagy utóbb meni fog -
mindero #140 I can recommend following actions as steps that can directly influence your game's stability, they won't always work, but are worth trying:
0) Absolutely necessary - run the game as administrator or you'll experience fatal graphics errors, CTDs and other issues (particularly on Win7 and Vista).
Short How-to on fixing this:
Right-click TATW icon, choose Properties, choose Shortcut tab, click Advanced, tick "Run as administrator", then click "ok".
1) delete all map.rwm files from data\world\maps\ - do that each time after updating mod files
2) delete strings.bin files from data\text\ folder - rarely necessary
3) disable file cache - fixes old savegames
Spoiler Alert, click show to read:
Disabling file cache is done via mod's .cfg file (TATW.cfg), relevant section needs to contain the line:
[io]
file_first = true
disable_file_cache = true
It's vital if you play a mod that's frequently updated, in many cases you wouldn't be able to continue your previously saved campaign with cache enabled - my recent research shows that the game will allow you to play on in "compatibility mode" when cache is disabled, whereas normally some battles wouldn't load. And there might be more to it.
A known symptom that could indicate disabling file cache would help is a CTD preceded by random texture errors found in game's log, directly before its end.
To make sure your error log contains enough data TATW.cfg file needs to be edited (extended logging courtesy of wilddog and Augustus Lucifer):
Spoiler Alert, click show to read:
[log]
to = logs/system.log.txt
level = * trace
;level = * error
------------------------------------
this version for maximum data:
[ai]
ltgd_logging = true
[log]
to=logs/auh.system.log.txt
level = * trace
file = game.script.* logs/pkh.script2.log.txt
file = game.script* logs/pkh.script.log.txt
file = game.script logs/pkh.scriptoutput.log.txt
file = ai.ltgd logs/pkh.ai.log.txt
Detailed research here.
Additional common CTD solutions:
4) disable the advisor - crucial to maintain battle stability
5) turn UAC (User Account Control) off if using Vista/Win 7 and proceed to step 6 - absolutely necessary to keep any stability
6) reinstall MTW/TATW
7) turn autosaving off - may help in getting rid of campaign map CTDs
Other means of keeping good stability:
8) reinstall graphics card drivers
9) don't use multiple submods without making sure they're compatible
Regards
Extended info on disabling UAC in Vista\Win 7:
a. Win 7 - Press Start, write "UAC" in search window, "Change User Account Control settings" should be found - click it.
Move the slider downwards to "never notify" position.
b. Vista - Try Win 7 method, but untick "Use User Account Control..."; alternatively you can go to main User Accounts page in Control Panel, click "Change Security Settings" and then untick beforementioned element.
c. Press "OK".
d. I recommend uninstalling TATW and making sure Third_Age\data directory is deleted (you can keep saves, preferences etc).
e. Find compatibility folder and delete it, make sure you backup any savegames found there (there might be no saves inside as well):
C:\Users\YourUserName\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Sega\Medieval2 Total War (default path, could differ a bit)
f. Install TATW following usual routine.
g. For players confident that they installed correctly: skip uninstalling part and go straight from "c" to "e".