8
  • ostroml
    #8
    igazad van....

    Bár itthon a brands a leghíresebb de az enyhen fogalmazva is szar Outletből visszamaradt áruk. Mérettáblázat kint van de már a megjelenés pillanatában sincs minden méret... Mikkor rendelsz valamit a megígért szállítás 3-4 hetes késés és a válasz mindig sajnos sok a rendelés elnézést ...

    itthon a http://www.bonuszbrigad.hu/ probálja lekoppintani persze egy 320 dolláros clone scriptel az eredetit amit meg istaláltam a forrásban :D hol lett megvéve :D
  • ostroml
    #7
    Az nincs a cikkbe hogy már 12 milliárdot ér és idei tiszta nyeresége minimum 2 milliárd! Fog ez még érni nem 8 at hanem 80 vagy akár 800 at :D csak terjegyen
    USA 307.7 Millió Canada 33 Millió a lakosság összes vásárlás náluk: 25,704,964 szóval nagy még a piac :D
  • Komolytalan
    #6
    Az 50% kedvezményt akkor lehet elérni, ha mondjuk egy ruhánál a pláza-béli árat összehasonlítod egy internetes csomagküldő árával. Ugye nem mind1, hogy a Mammutban kell bérelni 20 nm-et, vagy Budaörsön egy raktárban 2000nm-et...
    Egyébként hasonló van pl iwiwen is ikupon néven, bár egyelőre elég karcsú ott a választék.
  • emerikusz
    #5
    Igazából ez nem közösségi vásárlás.
    "Az egyéneknél egy közösség tagja jóval olcsóbban tud vásárolni" - ez igaz lehet de a Groupon esetében nem erről van szó. A quantity discounttal a legritkább esetben lehet elérni 50% és afeletti kedvezményt. Ez főként az amúgy is drága, nagy árréssel dolgozó szolgáltatásoknál lehetséges.
    Ez egy olyan hirdetési forma ami a közösségi média révén (feliratkozások, virálmarketing) sok emberhez eljut. A cégeknek ez reklámköltség ami vagy megtérül, vagy nem. Akkor éri meg a cégnek ha a kampány után többen vásárolnak teljes áron mint azelőtt.
  • Walaki
    #4
    Huh, hatmilliárd dollárért nem odadni,ekkora kísértésnek ellenállni...
    Tökös gyerek!
  • Cat #3
    beregisztrálsz egy honlapra, és olcsóbban vehetsz cuccokat. Magyarul pl. ott van a brands.hu.

    A Groupon letárgyalja a cégekkel, hogy "van itt nekem sokezer vevőm, add nekem olcsóbban a terméket, és én hozzádirányítom őket". A Groupon lenyeli az engedmény bizonyos részét, a többit továbbadja a beregisztrált tagoknak, akik pedig olcsóbban vásárolnak így, mintha simán elmennének az adott boltba. A bolt pedig garantált forgalmat és ingyenreklámot nyer, hiszen sokezer ember megkapja hirlevélben, hogy nála olcsóbban lehet venni valamit.
  • Balazs127
    #2
    Kapcsolódó linkek menüpont, valaki? :D
  • fergusonpapa
    #1
    én mindig nem értem miez pontossan.valaki?