2424
  • lac coo
    #2424
    Nem rossz . Vettem Porschet bele, alég jó. Egyedü la fékekke lküzdök kicsit ,az fura nekem, nagyon könnyen blokkol, nem érzem még...
    FFB elég jó.
    egyedül ami feltűnt, hogy nagyon bután megy át az autó orrtolásba , az olyan gagyi kicsit ,semmi átmenet....

    no meg agrafika :) Nem csúnya, nekem jó, de elég lassú szegény ezzel a DX9-.el ! :D
  • Encore
    #2423
    Lehet, hogy várnod kéne kicsit még.
    Én sem nyomom egy ideje, de azt olvastam, hogy új gumifizika és sok javítás érkezik hamarosan. Azt ígérték, hogy közvetlenül az év vége előtt.
    Általában, amikor ilyet ígérnek, olyankor teljesen megváltozik pár dolog, úgyhogy érdemes kivárni.

    Edit: Most látom, hogy jött hozzá valami pár napja, lehet hogy ez már az a frissítés. A napokban ránézek akkor én is. :)
    Utoljára szerkesztette: Encore, 2023.12.25. 10:23:11
  • lac coo
    #2422
    2015 óta nem próbáltam, akkor határozottan nem tetszett... eszemebe jutott, letöltöm, kíváncsi vagyok hová jutott :)
  • Tuningtrabi
    #2421
    Sziasztok!
    Más is tapasztalta, hogy mostanában online nem lehet a kocsit beállítani? Elösszőr szabadedzésen egyszer engedi aztán az után már sehol sem. Üres ablak jön be és vissazugrik.
    Másnál is van ilyen gond vagy csak nálam?
  • bosco05 #2420
    Hali!
    Én arra tippelek, hogy nincs jól bekalibrálva a kontrollered, vagy amennyiben igen, úgy kicsit nagyobb holtjátékot kell neki állítani. Mindkettő lehetőséget megtalálod a menüben az irányításnál, ha jól rémlik. A kiforgások ellen pedig próbálj bekapcsolni segítségeket, mivel ez egy simcade játék és inkább a sim felé húz, mint az arcade felé, így kontrollerrel nem a legjobb az irányítás, de nem lehetetlen azért :) .
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.09.27. 02:34:56
  • lippet
    #2419
    Sziasztok,
    van egy Xbox One kontrollerem, szeretném kipróbálni a RaceRoom Experience játékot. Olyan problémám lenne, amit nem tudok beállítani, hogy az autó folyamatosan jobbra húz (egyenes szakaszon is korrigálni kell), valamint a kanyarodás után a kerék azonnal visszaáll egyenesbe, így gyakorlatilag "rángatózik" a kocsi meg a kép is. Kipróbáltam egy LMP-s autót is, az meg folyamatosan kiforog, kipörögnek a kerekei. Nem tervezek nagy szimulátoros karriert, bajnokságokat, csak szabadidőmet szeretném kis autózással eltölteni. Köszönöm a segítségeteket!
  • Zerno
    #2418
    Jó lebuktam fénysebességre ugrottam!

    Azóta is ilyen béna a kép...
    Marad a DiRT Rally
  • haflac
    #2417
    Többszörös hangsebességgel hasítasz? :) Sebességmérő is megadta magát, fos kínai.
    Utoljára szerkesztette: haflac, 2020.09.20. 00:20:49
  • Zerno
    #2416
    Sziasztok,

    Valakinek van ötlete mitől ilyen csodálatos a kép!
    letöröltem újraraktam stb..
    kicsit elmosodótt

    (VR)?? persze nincs)
  • JUVEfun
    #2415
    Sziasztok I Én is olyan vagyok , mint gondolom sokan ,hogy Norbi révén kipróbálhattuk az RACEROOM én szeretném továbbra is folytatni . lenne e
    egy olyan aki szívesen be avatna az alapokba. ami engem külön if
    s érdekelne pl.: kormánybeállítás (g27) és az autó setupolás , esetleg meglévő setupok kipróbálása. Más platformon már 15 éve játszom . több kevesebb sikerrel ( RBR, PCars Asetto)
    U:I:. ESETLEG EHHEZ VAN f1 MÓD
    ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET ( DTM . WTC. ÉS NYITOTT AUTÓ ÉRDEKELNEK FŐLEG )
    Utoljára szerkesztette: JUVEfun, 2020.04.28. 01:21:02
  • sertrex
    #2414
  • tvik
    #2413
    Igen, random nyitott szervereken nyomom ami éppen feljön és van pályám hozzá.
  • bosco05 #2412
    Megnéztem hogy áll, sajnos már csak egy bajnokság fut heti egy versennyel, ami a DTM. Gyakorlatilag teljesen kihalt a RaceRoom az oldalon :( , helyette az AC pörög ezerrel.
  • bosco05 #2411
    Merre szoktál multizni? Nyitott szervereken tolod? Nem tudom aktív-e még a társaság mert rég mentem arra, de az SRS elég jó hely többségében normális pilótákkal. Itt látod a többiek idejét is, tudod magad a többiekhez mérni könnyedén.
  • tvik
    #2410
    Ja, én vagyok aki kérdezte hogy lehetséges-e RR-ből ilyen-meg olyan adatokat kinyerni. Látom kicsit elvadult a diskurzus részletes telemetria irányba.
    Tulajdonképpen már az is jó lenne ha egy multiplayer verseny köridejeit ki tudnám nyerni. :)
    Nemcsak az enyémet, hanem a többi versenyzőét is, hogy tudjam hányadán állok.
  • sertrex
    #2409
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Erre és a privátban elküldött üzenetedre, privátban válaszoltam. Nálam annyira nem gáz ez a "Maradj otthon" dolog, hogy az egész napomat rád fecséreljem. Na, pá!
  • bosco05 #2408
    Értem, köszi :)
  • bottleopener
    #2407
    Nagyon röviden:
    Igen. :D

    Hosszabban: visszahozhatnak sok dolgot, refaktorálhatják a kódot, de ez azért hosszabb idő lesz, mert ennyi idő alatt 60%+ kódsor is kicserélődhetett, vagyis nem csak copy-paste lesz a dolog.
    Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.04.23. 11:58:31
  • bosco05 #2406
    "A S3, illetve a Simbin anno tudatosan butított az isimotor nyújtotta lehetőségeken, hogy gyorsabban legyen egy könnyebben vezethető végeredmény." Ezt nehéz úgymond visszahozni? Csak mert Discordon elég sokat diskuráltam velük és folyamatos ígérgetés van, meg óriási tervek, de pl az egyik fejlesztő úgy csinál endurance bajnokságot, hogy nincs pilótacsere, miközben ez például az rF-ben megoldották. Nagy ígéret volt, hogy lesz (engem a VLN miatt érdekelt), de egyelőre semmit nem látunk még ebből. Most akkor tulajdonképpen öngólt lőttek egy csomó dologgal ha jól értelmezem? Kivettek olyanokat a kódból, amiket amúgy tudott? Illetve esetleg lehet ennek az egyszerűsítésnek az eredménye pl a csalós kormányszög és a minden irányba betapadó gumifizika?
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.23. 11:52:30
  • bosco05 #2405
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Magaddal beszélgetsz azt vágod? Felállítasz egy ellenségképet és rámhúzod. B-type pont ugyanekkora homály troll, mint te. Még ezen az oldalon állítottad te magad: "de van jó sok órám már az összes szimben" (Az előző keresd már kire írtam - "Azt írtam, hogy az összes szimet kipróbáltam? És ezt hogy hazudtoltad meg?"). Mondjuk tegnap volt, nem emlékezhetsz mindenre :D Az rF2-nek pl a játékosszámát kezdted gúnyolni, de volt még egyéb is, ennyi időm azért nincs, de még oldalon belül van ez 100%, viszont az külön tetszett, amikor leszóltál tévesen engem, amiért beírtam amit a Norris meg Verstappen mondott az rF2 / iR -ről, hogy az áll a legközelebb a valósághoz :) /ekkor közölted, hogy aki ezt gondolja (én), az még nem vezetett autót :D , de átadom Verstappennek, hátha a szögre akasztja a sisakot miattad :D / A sértődöttségből úgy veszem ki, hogy megtaláltalak az iR-ben, de ha nem sincs merszed megmondani, nehogy ránézzek arra a karrierre, ami mögött ekkora orbitális szaktudás van :D Na de tényleg befejeztem, mert engem is minősít ez a diskurzus sajnos, hiába van szpojlerben :(

    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.23. 11:35:51
  • bottleopener
    #2404
    "Én úgy tudom, hogy ezek modulok egy enginen belül. Szerintem nem tudsz tech engine fizikát rakni unreal engine alá."

    Tudsz, csak annyi munka, hogy senki nem vág bele, mert több a buktató mint az előny. Az UE4 nyújtotta korlátozott lehetőségeket használva hamarabb kapsz elfogadható eredményt (1 év), mint hogy belehackeled a saját fizikai motorodat, és létrehozol valamit ami teljesen inkompatibilis lesz a később érkező UE verziókkal.

    Emlékszem Stefano nyilatkozatára, ment náluk a belső diskurzus az elején, hogy képesek lesznek-e az UE4 nyújtotta előre kompilált szkriptnyelven élethű fizikát összehozni, és végül arra jutottak, hogy több az előny számukra. Végül megoldották, de az, hogy nem rF2 szinten vannak, szintén ennek a hibája. Nem ad elég szabadságot a nem custom motor.

    A S3, illetve a Simbin anno tudatosan butított az isimotor nyújtotta lehetőségeken, hogy gyorsabban legyen egy könnyebben vezethető végeredmény.
    Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.04.23. 11:22:42
  • sertrex
    #2403
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Látom nem tudsz meglenni nélkülem. Ennyit az ignorálásról. Az ID-m a saját nevem, amihez semmi közöd. Senki nem mondta, hogy bármelyik szimben is star lennék. Ez csak szintén a fejedben létezhet így. Mint mondtam, csak kipróbáltam, hogy mi a szart istenítetek ennyire.
    Légyszi mutasd meg hol szaroztam az rF2-őt?
    Az iR meg túl van hypolva, annyit semmiképpen nem ér, amennyire ti szim sznobok megpróbáljátok felturbózni. Persze érhető, hogyha ennyi pénzt benyelnek tőlem, én is megpróbálnám úgy beállítani mintha ez még a valóságnál is jobb lenne. Az meg már tényleg skandallum lenne ha jönne valaki aki egyszeri 50 euróért a kezembe nyomna egy minden ízében jobb játékot, mert azért lássuk be az iR is csak egy játék. Na ilyenkor jöttök ti iR fanboyok, akik minden mást lehúznak, de legalábbis megpróbálják. Hadd emlékeztesselek, hogy mit műveltek anno az iR-esek a netKarPro-val a különböző fórumokon. Másrészről érdekes módon tegnap nagyjából ugyan ezeket írogattad b-type-nak is. Tehát ha úgy vesszük, akkor már én vagyok a második ember, akinek hasonló problémája van veled és valahogy ebből se az jön le számodra, hogy esetleg benned van a baj.

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.04.23. 11:22:39
  • bosco05 #2402
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    iRacingben mindennek nyoma van, megnézném már mekkora sztár voltál :) Fenét érdekli a Steamed, iRacing ID-t adj. És igen írtad már milliószor. Én itt beszélgetni próbáltam (már elengedtem, jöhet a személyeskedés, te úgyis azt szereted :P ), te meg mindent háborúnak veszel, mindenkit aki beír ide két gondolatnál többet ellenségnek nézel és neked muszáj bizonyítanod, hogy te vagy az akkora szaki, hogy a plafon leszakad (miközben ezt gondolod a másikról, pedig erről szó nincs). Beírsz olyan alap igazságokat, hogy a RaceRoom korábbi játékokból jött és elégedetten hátradőlsz, hogy na most jól megtanítottam a hülyének aki még ezt se tudta... :D Igen ezért te vagy az ovi, meg én is mert válaszolok, de ráérek tényleg szóval nem para :) Ez egy fórum alapból, nem csatatér, de neked valamiért csak az utóbbi. Teljesen összefüggéstelenül próbálsz belekötni mindenbe amit leírok. Amíg azt hitted rF2 fan vagyok, addig azt szidtad, beírtam, hogy amúgy iR-ezek, azóta az a sz@r. Ezzel amúgy pont el is mondtam rólad mindent :D Ha azt mondanám, hogy az ACC a kedvencem, két perc múlva jönne, hogy annyit is ér... Ebből látni, hogy egy troll vagy, de tessék itt a feed :D Szóval iRacing ID vagy profil link már, tényleg csak kíváncsiságból megnézném mekkora Schumacher is vagy te, hogy így kened vágod az egészet, csak tanulni akarok semmi több.

    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.23. 10:47:30
  • sertrex
    #2401
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Ez hogy jött ide és mi köze ennek az ID-hez?
    Az iR március elején járt le. Kipróbáltam egy 3 hónapos előfizuval, ami kb. 5 dollár volt, ennél többet nem is ér. Továbbá nem mintha rád tartozna, de a Steamen DinoM néven megtalálsz.
    Azt írtam, hogy az összes szimet kipróbáltam? És ezt hogy hazudtoltad meg? És még én vagyok "ovi".

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.04.23. 10:39:30
  • bosco05 #2400
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Pedig állítólag az összes szimet játszod és próbáltad. Írd már meg az ID-det légyszi, megnézem már mekkora király vagy :D (Gondolom nincs, mert az iR az összes szimbe nem tartozik bele :D) Amúgy ez már keci szánalmas szint de korona idején ráérek. Ha szerinted "beégtem" (ovi) akkor jó :D Igaz meghazudtoltam a mondandódat kb 1 perc alatt, de lelked rajta :D ID-t várok semmi mást :) Részemről te innentől "ignore", mert állandóan csak trollkodsz. Amit beírtál meg annyira alap, hogy szerintem egy újszülött is tudja... De nem is ez volt a téma. Jéé a race07-ből jött a RaceRoom??? No shit Sherlock :D Szerinted ez meghazudtolja az állításomat, miszerint az engine az a papírlap amire rajzolni kell? Szerinted??? Most komolyan, hogy jön ez ide? Azt meg hogy megkérdeztem egy szakmában dolgozót, nem tudom miért nehéz elhinni (egyébként kiment live-ba twitchen, ha gondolod belinkelem és igen Ő dolgozott az ACC-n is, bocs hogy ismerek ilyen embereket)

    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.23. 10:28:33
  • sertrex
    #2399
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Jellemző. Ha már beégtél, akkor kezdj el személyeskedni. Látom csak ez ment át mert a többi, amit írtam az teljesen lenullázza a korábbi agymenéseidet. Üres lap mi? Kérdezd csak meg a képzeletbeli versenyző, meg szakértő barátaidat...
    Pont tele a tököm az ilyen önjelölt névtelen nulla szakértőkkel.
    Amúgy biztosan kiheverem az ignorálásodat, pont úgy, ahogy megvagyok az iR nélkül is.


    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.04.23. 10:24:21
  • bosco05 #2398
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Te is csak kötekedni jársz ide ugye? :) "Én úgy tudom, hogy ezek modulok egy enginen belül." Konkrétan ezt írtam, de azért hírből se hallottam :D Miért nem tudtok ti fórumozni amúgy? Elolvasod amit írok és konkrétan kb felmegy a pulzusod, izgalomba jössz, összeszorítod az ajkaidat és na nézzük, hol tudom lehülyézni a másikat. Ezt tudom elképzelni rólad, mert semmi érdemit nem teszel hozzá ehhez, csak próbálsz engem hülyének beállítani, miközben tényleg 0, de 0 a hozzátett érték, ráadásul saját magadat járatod le a szánalmas próbálkozásaiddal. Én tényleg nem értem a fajtádat, de innentől ignorállak bocsi :) Kis haverjaidnak a PC2 "szimbe" nyomd ezt légyszi, ne nekem. Kösz!
  • sertrex
    #2397
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    "A motor egy dolog, az egy alap, nem jelent semmit. Az ACC Unreal Engine, amire írtak mondjuk egy Borderlands-et is. Akkor abból is ki lehet nyerni a telemetriát? Ez nem ilyen egyszerű ám :) Az engine leegyszerűsítve az a papírlap, amire elkezdhetsz rajzolni, semmi több... "

    Ezt most komolyan leírtad?

    Hát figyelj! Ezt az üres lapot kezdék irogatni SimBin néven, GTL, GTR, GTR2, GTR Evolution, Race 07 néven. Ezek utódja a RaceRoom. Szinte csak átnevezték a korábbi címeket. Most ne tévesszen meg, hogy közben a SimBin egy részéből, Sector 3 lett. Szóval mire R3E lett belőle, előtte igencsak tele lett írva az a lap és részben ugyanazok irogatják azóta, amióta megvették a gMotor licenszet az ISI-től.
    Az ACC UE4, meg igencsak szánalmas párhuzam. Szerintem Kunosék neve és múltja igencsak meggyőző, hogy kitudják tölteni egy fizikai engine üres lapjait. Nem beszélve róla, hogy össze próbálod mosni a fizikai motort a grafikus motorral. Na, ez már LOL!
    Gondolom, ha ilyet leírsz, akkor még csak hírből se hallottál olyanról, hogy modul rendszer, amiben külön egységként szerepel a fizikai, a grafikai és minden egyéb engin, amit külön-külön lehet fejleszteni és ha kell, le lehet cserélni. Na mindegy, kérdezd csak meg a szakértő barátaidtól.
  • bosco05 #2396
    Igen, az isiMotor2 megtévesztő módon az rF1 engine-je :) Azóta kitúrtam és az van amit írtam, hogy picit faragtak itt ott, majd licenszelték és ez lett a RendR grafikus engine, semmi extra. Az UE4-et ráhúzni a Sector3 számára teljesíthetetlen vállalás szakmailag ezt is megtudakoltam :) Szerintem azért ennyire nem rossz a helyzet, mint írod, csak más a célközönsége :)
  • __Jacek__
    #2395
    Dehogy U4 engine rF1 gmotor pimpelve de még mindig DX9..... 1 proci mag... VR használhatatlan ebből kifolyolag, ha technikailag nézzük egy raklap fos.
    És erősen simcade , javult de hát mentem vele pár napot vissza ültem iR-be és estem keltem.
    Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2020.04.23. 08:09:43
  • bosco05 #2394
    Megkérdeztem egy szakmában dolgozót, azt mondta lehetséges, de rettentően nagy szívás és gyakorlatilag példa nélküli lenne. Ez valami fix infó esetleg, hogy az RR az UE4 render? Én nem találom sehol :( Én ennyit találtam: "RaceRoom is built utilising Image Space Incorporated's isiMotor2 racing simulation game engine. Unlike prior SimBin & Sector3 Studio releases, RaceRoom uses its own proprietary RendR graphics engine which is capable of different times of day, features commonly used post-processing effects and has native support for rain." Szerintem ez annyi, hogy kicsit módosítottak a grafikai részen és licenszelték. Ezt csinálta pl az Activision a tech engine-el a cod esetében.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.22. 23:05:13
  • bosco05 #2393
    Simán lehet, akkor ezek szerint ez párosítható :) Emlékeztem , hogy volt valami kavarás az UE4-el.
  • hezi
    #2392
    "UE4 allowed us to achieve an impressive graphics quality, allowing top quality lighting effects, and rain/wet terrain simulation. It also paired very well with our proprietary physics engine."
    Ez alapján nekem az jön le, hogy a saját fizikai motorjukat használják.
  • bosco05 #2391
    Én úgy tudom, hogy ezek modulok egy enginen belül. Szerintem nem tudsz tech engine fizikát rakni unreal engine alá. Persze az engine maga számolja azt amiket mondasz, de az nem azt jelenti, hogy megkapod az erre készült komplett más játékot, jelen esetben rF2. Azt szépen neked kell megírni. Olyat tudsz megadni legjobb tudomásom szerint, hogy itt van egy s tömegű x méretű gömb, mint objektum és azt elhajítom y irányba z sebességgel. Ezt az engine intézi. De azt, hogy a Porsche hogy megy mondjuk Interlagosba, azt nem tudja.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.22. 22:25:45
  • hezi
    #2390
    Kevered a dolgokat. A grafikus motornak annyi a dolga, hogy kirajzolja a képet. A fizikai motor a mozgás fizikai viselkedésért felel (súly, lendület, tehetetlenség, felfüggesztés, aero, tapadás, gumifizika stb).
    Utoljára szerkesztette: hezi, 2020.04.22. 22:21:04
  • bosco05 #2389
    Amúgy pont ebből a problémából kiindulva, ha mondjuk nem tudod ezeket a trükköket, vagy csak picit is más kormányszög van állítva mint az ideális "csalós", akkor a telemetrián azt fogod látni, hogy egy top pilóta 50 méterrel később fékez, majd nagyon későn teker 500 fokot a kormányon teljesen hirtelen és simán bekanyarodik. Emiatt a gumihőmérsékletek, a fék, a futómű és minden kinyerhető adat totálisan fals lesz. Te meg ott ülsz és vakarod a fejed, hogy ezt hogy... Szóval ezért sem érdemes így kifejtve komolyabb időt és energiát beleölni ebbe, de ez csak egy szimpla vélemény, nem parancs meg semmi. A két említett címben ilyen nincs és sokkal reálisabb adatokat kapsz a többiekről is és saját magadról is. Szerintem az élmenők közül senki sem telemetriázik, de megkérdezem majd őket hátha :) Ami biztos, hogy nekem annak idején az egyik top lediktálta a számokat, ugyanúgy végigmentem mint előtte és -1,5 mp. Majd hirtelen a 2. splites időimből top splites idők lettek pl. az esport WTCR-t nézve és láss csodát a hazai bajnokság végére már dobogón voltam, mert kezdtem hozzászokni ehhez. :)
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.22. 21:53:16
  • bosco05 #2388
    A motor egy dolog, az egy alap, nem jelent semmit. Az ACC Unreal Engine, amire írtak mondjuk egy Borderlands-et is. Akkor abból is ki lehet nyerni a telemetriát? Ez nem ilyen egyszerű ám :) Az engine leegyszerűsítve az a papírlap, amire elkezdhetsz rajzolni, semmi több... Én úgy tudom, hogy az RR-t frissítették, de lehet információim tévesek, erre most nem tenném fel a házam :P A két játék ég és föld. Amúgy itt jegyezném meg, hogy az rF2 rajongástól én nagyon messze vagyok ám :) Sőt, igazából azt refundoltam, mert konkrétan azon kívül, hogy üres pályán körözgetek tök jó fizikával és millió fagyással, meg FPS gondokkal, nem nagyon tudok vele mit kezdeni, csak fix időpontokban 15 fős mezőnnyel ligázni, amiből 10 pilóta leves. Szóval mielőtt valami óriási fannak vagyok nézve, ezt pl érdemes tudni rólam :D . iRacinget játszom a legtöbbet, tetszik az ACC és a RaceRoom is nagyon, de kb itt a vége amiket szeretek. Időnként rápróbálok mindenre és mindet követem :) Ha megnézed a mondandómat úgy, hogy nem bele próbálsz kötni, hanem végiggondolod, akkor teljesen logikus. Kapásból a kamu kormányszög problémával kezdtem, majd egy kérdésre válaszolva le is írtam, hogy mi a helyzet. Ezt bármelyik profitól, vagy top pilótától megkérdezhetitek, ezt fogja mondani. Na innentől a telemetrián is ezt látod ám és köze nincs semmihez. rF-ben ilyen nem volt, ahogy rF2-ben sem, szóval bizonyos szempontból ez a játék még rosszabb is mint az rF1. Fölösleges ilyeneket hozzáfűzni, hogy fejben biztos jobban hangzott, mert én konzisztensen, pontról pontra levezetem neked és mindenkinek az adott problémát bármikor, mert tudom mit beszélek, nem csak találgatok ezzel kapcsolatban :) Hivatalosan egyébként az rF féle engineből faragott motort jelölik meg sajátként, de úgy tudom tervben van az UE4-re való átállás. Ezen a szálon mondjuk pont elvesztettem a fonalat, de talán ez a helyzet, viszont itt nem is állítok semmit :) Ez a része speciel tipp ^^ De ha érdekel bárkit utánajárok, annyi kavarás volt már ezzel. A korábbi érv, hogy sok adatot mutat is csak egy dolog. A mennyiség nem egyenlő a minőséggel és itt ez hatványozottan igaz.
    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.22. 21:41:48
  • sertrex
    #2387
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Én úgy tudtam, hogy a gMotor 1.xxx-edik módosított verzióját használja a RaceRoom.
    Mondjuk, akkor ez még nagyobb bullshit, hogy ugyanazzal a motorral az RR nem alkalmas telemetriára, az rF2 meg igen.
    Ezt akkor te se gondoltad át rendesen. Szerintem még dolgozz rajta. Mert ha pl. azt mondod, hogy a R3E nem tudja úgy kihasználni ezt a motort, akkor ez kevésbé hangzik hülyén, mint ahogy végül ezt előadtad. Gondolom, hogy ez a fejedben biztos jobban hangzott.

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.04.22. 20:07:17
  • bosco05 #2386
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Amúgy ebben igazad van, de én nem is állítottam egyiknek se az ellenkezőjét :) A RaceRoom egyébként az rF2 motorját használja már jóideje :P Elég sok pontban megegyezik a két játék. Azt se mondtam, hogy jobb, vagy rosszabb, egyszerűen azt állítottam, hogy közelebb állnak a valósághoz bizonyos címek a jónép pedig ezek alapján kategorizálta ezeket. Sim/SimCade/Arcade.

    Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.04.22. 19:54:43
  • sertrex
    #2385
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Ha jól emlékszem valamikor az rF volt a szimulátorok csúcsa, szinte már belelátták, hogy jobb a valóságnál is... sőt még a modok is a kategória csúcsai voltak. Csak emlékezzünk az F1 modokra. Na most, a RaceRoom ugyan azt a platformot/motort használja, a gMotor 1.xxx verzióját. Az rF alkalmas volt szimulátornak ezzel a motorral? Az R3e már nem? Szerintem csak kettős mérce.
    Azt gondolom, hogy még mindig sokan vannak, akiknek nem teljesen világos a szimulátor szó jelentése. Semmiképpen nem minősítő kifejezés, mint ahogy itt az előzőekben is használatba került. Sok játékgyártó csinál autós szimulátort és mindegyik más és más úton halad.
    De ott a bizonyíték, hogy néhány mérnök srác ki tudja hámozni még az F1 2019-ből is azokat az adatokat, amivel komoly változásokat lehet elérni abban a játékban is az autók viselkedésében, pedig maga a játék inkább áll közelebb az árkáád kategóriához.
    Amúgy meg azt is meg kell érteni, hogy van olyan is, hogy a játékgyártó valahogy nem a kisebbségben lévő rétegjátékosokat választja célközönségnek. pedig a programja képes lenne arra, hogy lemossa az összes állítólagos igazi szimet a piacról. Most nem kimondottan az F1 2019-re gondolok. ;)
    Valójában tök mindegy, hogy te vagy más minek minősítesz bizonyos címeket, mert adott játékban neked is és nekik is ugyan az a tech áll a rendelkezésére. Szóval hiába jobb az rF2 szerinted, ha inkább az emberek az RR-t választják vagy éppen az F1 2019-et vagy ne adja isten a PC2-őt. Aminek elég nagy az esélye az rF2 napi látogatottsági mutatóit tekinve.

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.04.22. 19:53:08