142
Geopolitical Simulator 2 - A geopolitikai szimulátorok új generációja
  • JACKAL89
    #142
    Sziasztok!

    Teljesen kezdő vagyok ezzel a játékkal kapcsolatban.
    Mivel imádom az ilyen témájú játékokat, így megfogott, de angol tudásom nem az igazi, szóval piszkosul nehéz neki kezdeni.
    Van valakinek valami jól bevált terv, hogy hogyan kezdjen az ember igazán neki?

    Természetesen MO.-ot akarom kivezetni a süllyedőből.
  • Geri 12
    #141
    Sziasztok!(Én továbbra is kommunista lennék, csak az új beléptető rendszer megszívatott, így egy 4 évvel ezelőtti nickemet használom :P )

    Én jelenleg most Türkmenisztánnal nyomom, viszonylag jól haladok, főleg hogy ott nem nagyon kell ügyelni a demokratikus j"játékszabályokra".
  • bakkerman
    #140
    megint előkaptam a gémet :) Tervem az,hogy egy kis országgal érjek el jelentős gazdasági,és politikai dominanciát európán belül,és a választásom CIPRUS-ra esett :) 2013 van,a gazdasági mutatók abszolút remekek,egyszerre nő a gazdaság,csökken a munkanélküliség,és 2014-re már talán 1,5-2 %-os excess-t tudok elérni. Népszerüségem jelenleg 80%-on van,2016-ban lesznek a választások,addig drasztikus gazdasági,és politikai lépést nem teszek,cél hogy újraválasszanak 70-75%-al,és utána jöhet a "nagy munka": egypártrendszert akarok majd bevezettetni,államosítani a TV-ket,eltörölni a szabad sajtót,és a hatalmat csak és kizárólag 1 ember kezébe adni,aki ugye én lennék :)
  • garadas20
    #139
    Sziasztok! tudom hogy nem a legszebb dolog, de valaki tudna mondani egy oldalt ami használható ahhoz, hogy leszedjek egy tört verzióhoz szériaszámot? szeretném aktiválni a játékot, mert van egy eredeti moddoló kiegészítőm, amihez van kód, de kellene a játékhoz is egy széria szám. Tudtok nekem segíteni? mert ki akarnám próbálni, de drága nekem 40 euróért és még plusz ez volt 10 euró hozzá. Előre is köszönöm :)
  • Kommunista
    #138
    Én is csak ajánlani tudom! :)
    Üdv:
    Kommunista(yusuf)
  • Cormac
    #137