7
  • keysersoze
    #7
    Az a baj hogy kapsz.
  • djw
    #6
    a google már sokkal régebbtől nyomon követ, mint gondolnád, csak max eddig nem használták fel az adatokat. Egyébként meg az AdWordsben is vannak olyan opciók, hogy ha valaki ráklikkelt a hirdetésemre, akkor kap egy sütit és onnantól x napig hozzáférhetek áttételesen azokhoz az adatokhoz, hogy merre jártak, akik kattintottak a hirdetésemre.
  • Szefmester
    #5
    Mert már nem találhatsz véletlen érdekes és ÚJ dolgokat a reklámokból. Az engem érdeklő témakörökben már a legtöbb oldalt (ami minőségi és érdekel) már ismerem, ellenben egy egy reklám miatt találok valami teljesen más prfoilú oldalt... Ha most ezentúl csak a kedvenc témakörömben fogok reklámot látni nem fogok ilyen új gyöngyszemekre bukkanni.
  • joebacsi
    #4
    Miért baj, ha személyre szabott reklámot kapsz?
  • manome
    #3
    Durva , hogy mennyire nyomon követik , hogy merre böngésztem milyen lapokat szoktam nézegetni. Eddig is teljesen lenyomozható volt, hogy ki milyen oldalakat szeret, így teljesen kitéve magunkat a személyre szabott reklámdömpingnek. MOst még a google is asszisztálni szeretne hozzá :( most csalódtam kicsit. Bár az igaz , hogy rengeteg pénz van benne. A marketingesek ölni fognak majd ilyen szoftverekért. Mi meg simán telepítjük majd őket, mondván, hogy milyen hasznosak...
  • opeca
    #2
    Jól van, így sem elég betorzult a világ, hogy egy ilyen gagyi közösségi oldalnak fél milliárd felhasználója van, még készítsünk rá böngészőt is!!! Sőt, még a google is írja át a kerersőjét, hoghy először egy facebook kereső jöjjön be a default domain-en és külön kelljen megadni, ha normális keresést akarsz...

    Az víz vigye el azokat, akik ezt a droid, közösségi betegséget szétterjesztették a világban.
  • Hegi90
    #1
    Épp tegnap szedtem le két bővítményt chrome-hoz, hogy blokkolja ezeket a facebook appokat, amik már kb minden oldalon ott vannak, meg egy másikat, ami blokkolja a facebookot, hogy nézegethesse, milyen oldalakat látogattam.