3
  • drevil666
    #3
    nem is gondolnád mi minden cserél gazdát az IT-n. Nem tudom most hol tart a Google szerverfarmok kapacitása, képessége, de 2008-ban benne voltak TOP 10-ben.
    2006-ban 5120 darab IBM PowerPC 970 processzor is elég volt, hogy iparilag első helyen legyen valami szuperkomcsi, ma már kevés.
    Attól, hogy valamit nem ír ki a goole, az ne azt jelenti, hogy nincs.
    A google mindent pásztáz!
  • finaltrekker
    #2
    Ha online veszik meg, akkor a Goolge-nek van esélye meg tudni, hogy miből mennyit vesznek, ha pedig az adott weboldal tartalmaz Google Analytics-et (ami egy webshop oldal esetében szinte 100% esély), akkor biztos, hogy tudni fogja a vásárló IP-jét, nevét, címét és azt, hogy miből mennyit vett és mikor. Persze a nevet és a címet csak akkor tárolja el, ha a vásárló Google Chrome-ot használ.
  • AgentKis
    #1
    Hát ez érdekes lesz.
    1. Honnan tudja a google, hogy mennyi a marhahús, vagy az alma a máriapócsi piacon, sok minden, de nem minden cserél gazdát az interneten.
    2. Ráadásul az inflációt az eladott termékek mennyisége is befolyásolja, nem csak az ára. Honnan tudja a google, hogy hány ekét adott el az axiál, még ha azt tudja is, hogy mennyibe kerül 1db.

    Műszaki cikkeknél mindíg is defláció volt. Mennyibe kerül ma egy 2007ben 2 milliós TV tudásával rendelkező új?