23
  • Zeusz310
    #23
    itt az 5. vár: http://www.youtube.com/watch?v=DiHd2a2zgfc&feature=player_profilepage
  • Andrews2007
    #22
    Mármint kiegészítőkben. :)

    Lesz újra népenként MIGHT vagy MAGIC választás hőst illetően kezdéskor meg hogy nő/férfi legyen őkelme.
    Kapnak fejlett kasztosodást is magas szinten, skill pontjainak adogatásából függően persze. Ekkor teljesen új képességeket kapnak és új kinézetet is hőseink.
    A 30 szint kevésnek tűnik de lassabb lesz a szintlépés menete mint az V. részben azt mondják.

    Lesz újra Phoenix de most kék lesz mivel a Holdhoz kötik majd és semleges lény lesz.

    A Halottaknak kikerült a lénylistája. (elég kevés egyelőre a sárkányok lehetősége :D hacsak pont a Nagak nem kapnak mivel a Dungeon egyelőre nem játszik kivéve ha az Arctalanok az ők elődjei a titokzatos meglepi 6. nép) )

    - A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelű): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz.
    A 4 fajta nyersanyag a játék stratégiai részét erősíti majd mivel mindenkinek ugyanazokért kell harcolnia így több lesz a kötelező fight.

    Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:

    1 Core (alap) egységek:
    A, Csontváz harcos
    ==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elődje is)
    B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnőtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek.
    ==> Fejlesztett Örjöngő hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak előző társukhoz képest. A megtámadott lény megőrülhet a támadástól.
    C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni.
    ==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.

    2, Elite egységek:
    A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lőni is tudnak.
    ==> Fejlesztett: Főlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.

    B,Vámpír: Életerőt tudnak visszaszívni ellenségeikből.
    ==> Fejlesztett: Ősi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.

    C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élőhalott hulla lakmározók ők.
    ==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkező lényektől mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.

    3, Champion lény:

    A, Asha örzője: Asha örzői félig pókok félig nők. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévő ivadékaikkal és méregfelhőikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak, Asha meg asszem az V. részben a halottak pókjelű istennője volt)
    ==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithű nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelű istennőjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
  • Andrews2007
    #21
    A városképek még nincsenek készen. 2D-sek és animáltak lesznek mint a Heroes 3-ban.
    A hőst skill pontjainak elosztogatásával lehet fejleszteni mi ez ha nem épphogy nem egyszerűsítés. (ahogy eddig odatolták a képedbe csak a skilleket)
    Lesznek erődök és a várak is bírnak majd az erődök képességeivel azaz hogy 1-2 erődhöz várhoz egy-egy terület fog tartozni így kontrollálják az általunk már megszerzett bányákat. Az ellenség csak úgy tudja tartósan elfoglalni a bányáinkat ha elfoglalja az erődöt (erődökbe rakhatunk egységeket persze védelem gyanánt. Ha a bányánkba áll örökké akkor kap belőle nyersanyagot de ha kilép és nem az övé az erőd az adott területen nem kap semmit). Mindezek előtt persze el kell foglalni a bányákat előtte mint eddig a semleges bányákra nincs hatással az Erőd.
    A 4. faj igen régi ismert faj lesz vagy az Academy(titános vár) vagy az elfek(Rampart sylvan/Preserve) a tipp. Az 5. teljesen új lesz a fejlesztők szerint. Mivel kikerültek az 5. részből kihagyott nép a NAGAK koncepciós rajzai és volt néhány utalás is zeneszerzői (most kötik a szerződést a Heroes 1-2-3-4-5 zeneszerzőivel) téren hogy behozzák a távol keleti stílust így egyre biztosabb Sanctuary néven egy kínaias NAGA frakció mint új faj.
    Lesz újra várárok és patak. Az egységeink is betörhetik kaput megint és rakhatunk a vár fő tornyaiba is egységeket nyilasokat pl.
    ÉN úgy tudom hogy 5 féle speciális épület lesz népenként más és más, mindegyik várban viszont választanuk kell mivel 2-3 -nál többet nem építhetünk de mivel több vár esetén van lehetőségünk mind az 5. félére így az is megoldható hogy meglegyen mind. Az erőd által birtokolt területekben ha több várunk van és több azonos féle spec. épület van benne azok erősítik egymás képességét. (pl egyik spec. épület talán ad még + lény növekedést)
    5 féle terep típus lesz lesz földalatti, rész, tenger, mezős-erdős rész tavaszi és őszi stílusban, Halottas föld, lávás terület, dzsungeles terület hajókázás is, (havas és sivatagos hiányolt de talán majd a következő részben)
  • Murder3
    #20
    a zombi helyett ghoul lesz nem vámpír:)
  • redrock
    #19
    jól látom hogy nem lesz teljes képernyős a vár ?
    remélem nem
  • carlos66
    #18
    Nagyon remélem, hogy a negyedik "vár" ahogyan régen hívtuk, a rampart-sylvan lesz, mert ha nem a szívem hasad meg.
    Az ötödik azt mondják egészen új lesz.
  • glomgold
    #17
    Jó, és... mikor lesz Might and Magic... Heroes nélkül??
    - akár made in hungary-val felcímkézve, három dében...

    Bejó is lenne :P
    Addig is, az igazi MM fanoknak, itt egy pár emlékeztető a PC-s gámák és "intellektuális" RPG-k aranykorából, a kilencvenes évek elejéről-közepéről...

    Egy olyan korszakból, amikor a mesének még hangulatuk volt, és nem grafikájuk...
    http://www.youtube.com/watch?v=GhSGKFcqbtU

    http://www.youtube.com/watch?v=Fm33MMa9d_A

    (végül pedig egy MM6-7-klón, félkész-fan-remake 2010ből
    http://www.mmtribute.castlegobs.nl/)

    /bocsi, ha kicsit off-téma voltam, de mostanában az igazi MM Saga-ról szokás megfeledkezni, pedighát, az egész mítosz akkor indult...
    Reménykedjünk, hogy hamarosan folytatódik!/
  • Zolivok
    #16
    ja attól hogy kevesebb nyersanyag van még lehet bitang jó, company of heroes 93% os lett a metacriticnél, pedig csak 3 nyersanyag van benne,a gyűrűk ura stratégiában pedig csak egy mégis kiválló játék nemmellesleg mindkettőröl többtízezer meccs van feltöltve www.gamereplays.org-ra ESL en is regisztrált játékok. valamint én is játszottam a heroes sorozattal nekem ugyan a 3 jött be a legjobban de még a kettőt is toltam 16 éves koromhoz képest szerintem a 4 sem volt rossz egyébként csak más , az öt nekem videók alapján nem jött be de a 6 hmm nemtudom hogy lesz e rá pénzem viszont örülök hogy MADE IN HUNGARY termék lesz
  • blessyou
    #15
    Én nem bánom, ha mernek új dolgokat kipróbálni. Ha olyan Heroest akarok játszani, mint a harmadik rész, akkor a harmadik résszel játszok. Attól még, hogy néhány dolgot kivesznek a játékból, még nem biztos, hogy szegényesebb lesz. Például a 3 és az 5 extra épületeinek nagy része is szerintem teljesen felesleges.

    Úgyis egészében érdemes majd nézni a képet, nincs értelme részleteken rágódni, hogy meddig fejleszthető a hős, meg hogy mennyi épület van egy városban, mert ez így önmagában semmit nem jelent.
  • jeti00
    #14
    Tényleg kár ez az egyszerűsítés.. DLC-s dolog minek bele? Először egy rendesen összetákolt játékot adjanak ki (hőst ne 30as szintig lehessen fejleszteni, ne az 5. rész átirata legyen, ne csökkentsék a fajokat, épületeket nem csökkenteni hanem növelni kéne stb.) aztán jöhetnek ilyen kiadások.
  • Celeborn
    #13
    Hát valóban lelombozó, hogy kevesebb erőforrás van. Nem lesz már "por", meg "lötyi"? :( No meg ez, hogy 2 speciális épület, az összes többi csak lakóépület. Hát szomorú. A grafika szép, az biztos, meg a harc is jónak tűnik, de ezeket a butításokat nem komálom. Persze reménykedek...
  • Justil
    #12
    egyertelmu: a konzoltarsadalom szintjere kell butitani a dolgot, kulonben nem fog eladasokat produkalni. a sok verpistinek minek 1xubb, annal jobb...
  • Shakata
    #11
    Egy másik olvastam, hogy ez még csak Alpha verzió, lesznek townsrceenek, és így a kérdéseim nagy része értelmüket vesztette.
  • Shakata
    #10
    A 3. rész után logikusnak tűnt, hogy megpróbálnak valami nagyon újat kihozni a 4-ben, ez sajna nem sikerült, bár nem volt teljesen élvezhetetlen a játék... bele is buktak szegény NWC-sek. Aztán meg az 5... van aki imádja, én nagyon nem szeretem, de az az érdekes, hogy nem tudnám megmondani pontosan miért. Sem az egységek, sem a hősök, sem a zene. Sem a story, hogy kicsit Erathia, de ennél bugyutábban csak: Griff-birodalom. Ráadásul az egész olyan angás lett.. brr.
    A lebutításról egyelőre nem nyilatkoznék... lehet, hogy a DLC-kkel együtt fokozatosan megbolondítják, akkor pedig legközelebb már ebből okulva rögtön így adják ki.
    De a kérdések: ikonok, zenék, kezelőfelület tök ugyanolyan mint az 5ben? Legalábbis a zene alapján...
    és mikor lesz megjelenés?
    Ja, és a legfontosabb! Őszintén bízom benne, hogy a névváltoztatás, meg az új heroes is csak előjáték és világteremtés egy vadiúj, modernizált Might&Magic játékhoz! (És nem a DM-re gondolok, az felejtős és nem MM) :D:D
  • kozik
    #9
    Nekem csak annyi jott le, hogy butitva lesz az egesz. Akkor kosz, nem.
  • Mourgul
    #8
    Szerintem a nyersanyagok egyszerűsítésével jelentősen romlik a játék élmény. Egyszerűbb lesz persze - lesz fa meg kő építkezni, meg kristály arany a lényekhez. Ugyanmár, a háromban volt hogy 1:7 arányban kellett ként cserélnem kristályra hogy tudjak venni ogra magi fejlesztést. Hol marad a lehetőség hogy elérhetetlen lévő bányák helyett 60 fát cserélek be más nyersanyagokra amiből csak 1-2 hiányzik hogy újabb szintet tudjak húzni a varázslótoronyhoz...
    Sajnos a 4 nagy törés volt az 5 nem volt az igazi, ez a 6 jobban tetszik, de nem értem hogy miért nem lehet csinálni egy heroes 3 remaket ezzel a grafikával, ezkkel az animációkkal. Lsd: Settlers 10th Anniversary... A Wog [ http://www.maps4heroes.com/heroes3/in_the_wake_of_gods.php ] dolgokkal megspékelve pedig olyan Év játéka díjat kapna mint a huzat. Ja hogy sok minden kerül bele és senki nem akarna leszállni a játékról esetleg lehetne részekre bontani tárgyak mapok 2 új vár stb... hát ez már a menedzsment dolga hogy hogy osztja szét. De ez miért nem jut eszükbe?...
  • Wittgen
    #7
    Nálam mind a H3 és a H5 mellett jól elfért az új King's Bounty. Mindegyik ott van a szeren. De a h3 még mindig az etalon. Remélem az új H6 is jó élményeket fog adni.
  • Kmarha
    #6
    WOWosítani? Ez a játék, az eddigiek alapján, az 1-2 éve kiadott King's Bounty játék lesz, ami elcsippentve pár hasznos dolgot a heroes szériából (tudom, a KB már a Heroes elött létezett, de most az újról besélek), hatalmas játékot alkotott. A H6 még tovább szővi a köntöst :D Jó lesz ez.
  • senoy
    #5
    Ugy tunik, kapunk is valamit, de el is vesznek. :S
    Kivancsi leszek a vegeredmenyre.
    Magyar sracoknak bele kell huzniuk, ha legalabb meg akarjak kozeliteni a 3. resz szintjet.Ha meg nem, akkor jobb ha bele se kezdenek (illetve kidobjak a meglevot :P).
  • semmikozod
    #4
    Miért kell mindent WOW-osítani? :(((
    Ez borzasztónak tűnik.
  • TreDoR
    #3
    3 szint lesz: core, elite, champion. 3-3 lény mindkét szinten, championból 1.
  • Fbn Lx
    #2
    remélem azért a 7 tier megmarad az egységeknél, meg a mágiáról sem tudni még semmit...
  • Fbn Lx
    #1
    a harcolós gameplay videó eszméletlen jó, engem nagyon megfogott. Várjuk erősen.
    Engem csak az aggaszt, hogy félek nagyon le lesz egyszerűsítve az egész. Már alapvetően csak 5 faj lesz az alapjátékban, nem kell a vegyes seregekkel taktikázni mert a sajátunkra változtathatjuk a várakat, na meg eltűnik a higany meg a gyöngy, mint nyersanyag. Erre még rájön az, hogy "a városunkban már csak kettő speciális épületet húzhatunk fel, a többi csak és kizárólag lakóház illetve az egységeket gyártó építmények lehetnek."
    A speciális épület mit takar? fogadó/piac/máguscéh stb?