382
S.T.A.L.K.E.R. 2
  • tom2004
    #382
    Ujabb problémám van. A határ küldetésnél vagyok, monolitokat megöltem, felmegyek a toronyba. Richterrel nem lehet beszélni, hiába megyek közel jövök távolabb, nem tudok vele kapcsolatba lépni.
  • tom2004
    #381
    igen most itt vadásztam és itt volt Richter
  • tom2004
    #380
    Azota ujat kezdtem, eljutottam ugyanide, most máshol kellett macskát vadászni, Richter helyét mergint nem jelezte, de kis bódéban megtaláltam.
  • coolpet
    #379
    Erről a bódétól beszéltem:
  • kjozsef056
    #378
    Írd be yt-re Richter location...ott lesz az. Nekem se jelezte ezt a küldetést és ott volt ahol a neten láttam egy videoban. Odamentem csacsogtam vele és végre elfogadta.
  • tom2004
    #377
    steam verzio. Már többször visszamentem fogolytáborba, de nem találom sehol. még 1x visszamegyek alaposan körül nézek. A koordinátát nem mutatja, pedig mondta a megadott koordinátára menjek. Már 3x visszatöltöttem úlra megöltem mutánst és ugyanaz. Vegyi üzembe is mentem az ajtóhoz, nyomtam a gombot de nem nyílik.
  • coolpet
    #376
    Ahol megölted a mutánst, a kis háznál, tőle balra (nem a tó-ka felé) van egy kis kabinféleség, már nem nagyon rémlik.
    Ott kellene lennie, de ha jól emlékszem nekem mutatja a helyét.

    Mondjuk nekem Steam verzióm van nem warez :D
  • kjozsef056
    #375
    Warez verzió? Mert ezt az ismert bugot már kettő patchel ezelőtt befoltozták...

    Nézz róla videót YT-on. Nekem is ez volt. Néztem róla videót és 2 helyet láttam ahol lehetséges hol lehet a faszi. Na ott volt az egyiken(nekem se jelezte)
  • tom2004
    #374
    elözö kérdésem nagyon buta volt, megoldott. Most elakadtam "Mult dicsőségének nyomában" küldetés nem indul el, nem kapom meg. Elözö küldetés végén Richter mondja szerezzem meg egy mutáns nyakörvét. Elmegyek megölöm a mutáns macskát, a nyakörvet elveszem, el kéne vinnem Richterhez. Richter helyét PDA nem mutatja, nem találom sehol. Bug vagy valamit meg kell tegyek?
  • tom2004
    #373
    szasztok, azt hol látom a megszerzett fejlesztési terveket? Nem emlékszem már mikndre amit megszereztem.
  • kjozsef056
    #372
    Jó neked :) Tonnányi embernél meg igen
  • coolpet
    #371
    Mert mi a baj vele? :) Nekem még nem volt game breaking bug, és olyan iba, amit nem tudtam volna elnézni .)
  • kjozsef056
    #370
    Előbb a játékot fejezzék be...
  • coolpet
    #369
    Coopot mire ígérik?

    Fasza lenne ha lenne benn.
  • coolpet
    #368
    Ezt kipróbálom köszi!
  • Norbertboy
    #367
    Király! Köszi!
  • bajgunar
    #366
    Ezt: No Shader Warmup bemásolod paks mappába, s nincs shader építés. ~15mp indítás után és már játszol is.
    Utoljára szerkesztette: bajgunar, 2025.01.01. 14:24:10
  • coolpet
    #365
    Hát nekem akkor nincs ott Babay, és nem tudom kicsalni.
    Továbbá a mapon vannak olyam amrkerek, hogy rejtőzzek el az emisszitó elől, már régiek, csak nem törlődtek.
  • kjozsef056
    #364
    Ha jól emlékszem az ilyen küldi megakadások mind ismert hibák ,de ezeket elvileg már javították..
  • Norbertboy
    #362
    Szia!

    Nekem is van ilyen fagyásom és sincs fps problémám. Gondolom a játék szarul van megcsinálva...
  • coolpet
    #361
    Mégvalami: Van ez az Zakhar Babay quest Slag heap-ben, amikor csapdába csalnak, majd Babay-t kell kicsalnom és megölnöm.
    Hiába mutattam meg neki a Splittert, nem jön sehova.

    A Warden átvette ott az uralmat, és most meg eltűnt.
    Nem tudom tovább vinni a questet. 5let?
  • coolpet
    #360
    Sziasztok!

    Ha az asztali parancsikonnal indítom, ha a steamból, 10/8 alkalommal a shaderépítésnél megfagy a játék.
    Alt + F4, majd steamben leálítom, utánna hibaüzenettel indul, hogy az előző shaderépítés nem sikerült, és anélkül indul. Semmi teljesítmény különbség nincs egyébként fix 60 FPS-el megy a game.

    Nálatok is van ez? Mi okozhatja?
  • coolpet
    #359
    Köszi!

    A Malachite bázis fele még nem jártam. Egyébként a Weird Water csak akkor nem zavaró, ha közvetlen közelharcban vagy, ha már tavcsövessel célzol akkor igen nagy a mozgása :)
  • xFreex
    #358
    Holemaker-t Malachite bázison láttam a kerekedőnél, Silencert meg 1x Rostokban (meg is vettem) a fegyverkereskedőnél amelyik a páncél árus csajjal van egy hangárban.
  • coolpet
    #357
    A Holemaker-L és az Assault Rifle Silencer merre található? Tradereknél eddig nem láttam. Yaniv állomásnál avgyok.
  • kjozsef056
    #356
    Emiatt hot unalom a game. A kb 50 órából 40 csak cammogás volt.Nem véletlen nincs járműhasználat a játékban, lett volna kb 7 órás max a story.
    De szerencsére már van fast travel mod.

    Utoljára szerkesztette: kjozsef056, 2024.12.26. 00:03:51
  • xFreex
    #355
    Seva D-nek is lehet 5 artifact tartó, ebből 1 lehet ólmozott (nem kell ellensúlyozni a benne levő artifact sugárszennyezését). Seva I-ről nem tudok nyilatkozni mert még nem találtam meg. Ma találtam PSZ-9I Falcon-t Malachite bázis mellett. Jó nagy kerülővel jutottam fel a rejtekhelyhez, de megérte. Malachite területen találtam hozzá egy fejlesztést is és jelentősen erősebb védelmet ad mint Seva D, kicsivel ugyan nehezebb és egyenlőre ennek nincs ólmozott artifact tárolója (kellene hozzá tervrajz, de még nem találtam meg), de ennek is 5 van.
    Fegyver/páncél javításának költsége attól függ milyen drága az adott tárgy mennyi fejlesztés van rajta és hogy mennyire vagy barátja a szerelő frakciójának akinél javíttatsz.
  • coolpet
    #354
    Seva 1-et is könnyen be lehet szerezni ahogy láttam, már eljutottam a Yaniv állomásig. Azt jobban lehet fejleszteni, esetleg olcsóbb a Seva D? Mármint a fenntartása olcsóbb? Lehet 5 artifact slotra felhúzni? Csak 3-at ad alapból.
  • xFreex
    #353
    Exo endgame cucc amiben alapból nem tudsz futni, és nem minden variánst lehet fejleszteni futásra. Továbbá drága a javítása is.

    Seva D -t lehet e legkönnyebben beszerezni. Lényegében amint kiszabadulsz a kezdő zónából simán odasétálsz érte és van egy ruhád ami nagyon sokáig elég lesz. Fejlesztés tervei is könnyen beszerezhetők és abban a zónarészben ahol találod van hozzá technikus is aki tudja fejleszteni.
  • coolpet
    #352
    Na akkor még egy kérdés: Exo vagy Seva?
    A Seva-bó van 4 féle variáns:
    Seva, Seva I, Seva V, Seva D.
    Sokan mondják, hogy a Seva D-re szavaznak, de úgy látom, hogy a Seva I rendelkezik a legjobb statokkal.
    Akkor miért?
    https://game8.co/games/STALKER-2-Heart-of-Chornobyl/archives/484340
  • coolpet
    #351
    Én már attól idegben vagyok, hogy 1km-t kell menni és nem tudok sprintelni folyamatosan, hanem séta, sprint 3 másodpercig, séta ....
  • xFreex
    #350
    Ott már nem tudok mozdulni.
  • coolpet
    #349
    A 140Kg az melyik teherbírás határ? Zöld-sárga, sárga-piros, vagy piros vége, amikor meg sem tudsz mozdulni?
  • xFreex
    #348
    Wierd Water után Night Star ad legtöbbet, 8 kg-ot. Gravitációs anomáliában található. Nálam van 1 hátizsákban, hogy legyen egy kis kisegítés ha már közel járok a limithez és kell még pár kiló, mert valamit még el akarok cipelni. Wierd Water +Ruha ad 10%-ot (Seva D) így van állandó 132 kg teherbírásom. Ha kell berakom Night Star-t és el is értem a max 140 kg-ot. Tudtommal mod nélkül nem is lehet több.
  • coolpet
    #347
    Na frankó!

    A teherbírással mindig is gondom van :)

    Akkor majd elmegyek érte.
    Egyébként van más olyan képződmény, ami elfogadható teherbírást ad?
  • xFreex
    #346
    Weird Water ad +40kg teherbírást, amit +4 kg-val megfejel a ruhád ha van rajta olyan fejlesztés ami +10% teherbírást ad. Ezen kívül Nagyon erős sugárzás csökkentő hatása van. Akár 4 maximum sugárzást adó képződményt is használhatsz mellette egyszerre. Negatív hatása hogy random kapsz egy kissé ittas efektet. Kissé besárgul a képernyő, meg kicsit dülöngélsz, de nem vészes, még harcban sem.

    Werid Ball: Lőfegyverek sebzését csökkenti és ilyenkor nő a súlya is. Ha álló helyzetben kapod a lövést akkor erősebb a sebzés csökkenés. A + súly meg idővel visszaáll, vagy ereklyetartóból kivesz-berak. Ez helyett hatékonyabb lehet egy jó fizikai sebzés csökkentő pl Kompass, ha van mivel ellensúlyozni a sugárzást, mert az minden fizikai sebzést csökkent....(na jó esést nem)
  • coolpet
    #345
    Sziasztok!

    Mit csinál a Weird Water artifact pontosan?
    Nem fáradok tőle annyira vagy mi?

    A Weird Ball szintén rejtély.
    Ha eltalálnak nehezebb lesz de közben van damage res?
  • kjozsef056
    #344
    Már kint az 1.0.3 is
  • setlaj
    #343
    Sziasztok!
    Testing ground után amikor vissza kell teleportálni bubin keresztül a laborba nálam kifagy... amúgy egész szépen megy. Ha valaki megtenné, hogy átteleportál és lementi nekem, hogy folytathassam azt megköszönném. Itt a mentésem linkje https://drive.google.com/file/d/1GaShoVvsUqeyScOAVBOih7AyzP1sSTjP/view?usp=sharing
  • JonasSandor
    #342
    Én majd visszanézek rá 3 év múlva kb.