22
-
JasonCorp #22 Az utkozesre az lenne a megoldas szerintem hogy a te autod osszetorik az ellenfele nem ha direkt belemesz. -
#21 Szerintem az a legnagyobb baja az autószimulátoroknak, hogy nincs térlátás, egész más érzés játékban vezetni mint a valóságban. Hogyha néhány éven belül kiforrottabbá válnak 3D megjelenítők akkor sokat fejlődhet a dolog. -
#20 Ez akkor lehetne jó, hogyha a valós életben az autók mozgása kb 10cm szakaszonként frissítené magát a számítógéppel, hogy mégis hol halad!
És még akkor is lenne csúszás!
Mivel az autó leadja a jelet, ott a vevő fogadja és továbbítja! És ezt annyiszor ahány kocsi van!
Szerintem sose lesz tökéletes, mindegy milyen grafikával szenvednek vele!
És egyébként is, mi értelme van?
Akkor inkább legyen egy olyan lehetőség, hogy a versenyzők köridejét lehessen lementeni és betőlteni a játékba és a számítógépen nem mehet jobb időt mint élőbe, persze a baleset és egyébb hibát is vegye számításba! Így ha nem tud tiszta kört menni a játékban, akkor lehet nem is tudja elérni azt az időt, mint amit a valóságban. De legalább már ezzel is élethűbb lehetne és egyszerűbb lenne a kivitelezése! Mert így is legyőzheted úgymond a valós pilótákat.
Az meg úgy elég fura, hogy játszol real-time ban és a számítógépen kilököd az egyik emberkét, aki a valós időben meg lazán ott van még mindig előtted! Akkor a gép olyankor mit fog tenni? Vissza dobja eléd vagy szólnak a valós versenyzőnek, hogy most kikéne pördűlnöd? Ez így marhaság!
Én merem állítani, hogy ez így kivitelezhetetlen! Legalábbis az én logikám szerint! :) -
#19 Benne vagyok az RTR bétatesztjében, de nagyon nem meggyőző a dolog. Több versenyen is próbálkoztam már. Az első meglepetés az volt, hogy a WTCC népes mezőnyéből mindösszesen a Seat-ok voltak láthatóak, mivel csak azok modellje van a programban benne (gondolom, remélem csak ezért). Közben néztem TV-n is a futamot, és rettenetes késés volt a versenyhez képest. Ami viszont a legzavaróbb volt, az az, hogy az ellenfelek kocsija előre-hátra ugrált a pályán, nem ritkán akár 100-200 métert is. Hozzáteszem: a szerver elérési ideje mindvégig "tökéletes" volt, a netem is gyorsnak mondható. Szóval egyelőre meglehetősen katasztrofális, grafikailag is gyenge, sokéves grafikai motor hajtja.
Aki az ütközésekre kíváncsi: nemes egyszerűséggel át lehet hajtani az ellenfeleken, mintha szellemek lennének, de ezt nyilván csak így lehet megoldani, ez nem hiba. :) -
Sir Ny #18 Ez a cikk egyszer már volt szerintem -
#17 Szerintem ez az egész hülyeség. -
#16 először egy f1 játék kéne kérem szépen. -
#15 Sajnos a cikk itt-ott felreertheto;)
Az iOpener cucc (SimBin, RealTime-Racing) mar mukodik egy ideje. Az otlet jo, de valahogy nem az igazi. Meg mindig a regi engine-t hasznalja (ISI - GTR2, RACE stb.), kicsit verszegeny a dolog. Mar 2-3x feltelepitettem, de valahogy nem jott be a buli:/ -
Atyuska #14 Nem egyszerübb a videot elemezni, mert nincs két egyforma verseny, s pont ez a lényege! -
Balintos #13 Nem lenne egyszerűbb videókról megállapítani, hogy az adott pilóta az adott pálya mely jellegzetes pontjait szokta érinteni (hú, ez olyan lett mintha fizika könyv lenne)? Szóval minden pilótától megvan, hogy hol szokott elkezdeni fékezni, melyik íveket használja. Ezeket az adatokat használja az MI, és olyan stílusban versenyez, mint az a pilóta. -
Atyuska #12 A leglogikusabb lépés, ha az igazi versenyző mint minta/követendő etelon pont szerepel, de ha ütköznek vele, akkor visszakapcsol MI vezérlésüre.
Persze az sem korrekt dolog, hogy otthon fotelből 0 G hatással jobb esetben FF-es kormánnyal versenyez valaki olyan pilótákkal, akiknek kőkeményen meg kell küzdeni a pálya nehézségeivel( a gyorsulás/lassulás hatásaival, a nappal és egyébb más nehezítő körülménnyel.
-
sanyicks #11 legalább is játéknak, mert milyen játék az ahol a többi versenyző nem reagál rád?
Viszont szabadon kapcsolgatható valós idejű virtuális verseny nézőkének egész jó lenne. -
sanyicks #10 Ez egy hatalmas faszság. -
#9 És akkor egyből így kezded, hogy: "látom gondolkodni luxus", mert valaki nem tud fogalmazni? És ezt te érted? Akkor ezen is gondolkodj el kicsit... -
xardas231 #8 értem én de szerintem elég valószínű hogy ő nem arra gondolt hogy majd a valóságban fognak cikázni a versenyzők emiatt, inkább csak a fogalmazási problémája volt. -
socheater #7 Az a pilóta aki FIA bajnokságban versenyez sehogy nem fog reagálni az otthon ülőkre. Az előzést megoldják majd úgy hogy nincs ütközés. Igazából inkább a szimuláció fogyatékosságait kellene megoldani, például hogy a pálya ívein ne pattogjon az autó. Amíg nem egyenlőek a feltételek legalább szimuláció terén addig ennek nem sok értelmét látom. F1 ről meg ne is beszéljünk mert SimBin játékoknál a modok távol maradnak a valóságtól. Bizonyíték erre hogy ahány mod, annyi féle fizika... A britek grafikai megvalósítását nem értem. Hasonló mint a Megarace2-ben volt? Minden m2-en csinálnak 100 fényképet vagy mi? Majd meglátjuk. :) -
#6 Gondold csak át mégegyszer, amit írt. Idézem: "az a pilóta aki TÉNYLEG ott van a pályán, hogyan fog reagálni azokra a manőverekre amelyeket a gép előtt ülő játékos hajt végre?" - érted már? -
xardas231 #5 látom gondolkodni luxus... arra gondol h elég kiábrándító hogy ha pl. F1-zek és a VALÓS pilótákat "szimbolizáló" autók nem reagálnak semmit arra hogy megpróbálom, vagy meg is előzöm őket. Továbbá számomra az is érdekes h pl. a rajtsorrendet hogy oldják meg. Ezt egyelőre csak "Time-trial"-ként tudnám elképzelni. -
#4 Ezt te most komolyan kérdezted? Szerinted a pályán lévők majd látják, ahogy te körözöl mögöttük otthon a géped előtt? OMGROFLMAOLOL -
Mice #3 a következő majd az lesz erre, hogy még a visszapillantóban is a szimulátorban ülő lökhárítóját fogja látni a valódi pilóta :) -
Bounti #2 Az hagyján... de az sokkal fontosabb, hogy az a pilóta aki tényleg ott van a pályán, hogyan fog reagálni azokra a manőverekre amelyeket a gép előtt ülő játékos hajt végre? ... Az ütközés is csak egy ezek közül... -
#1 Az ötlet nem rossz, csak kíváncsi lennék hogy az ütközéseket vajon hogy oldják meg?