6617
-
#6617
Ezt olyan szülők gyerekei kapták ajándékba más ismerősöktől, akinek a szüleire haragudtak. Kedves bosszantás.
Ez nem túl jó hír, mert akkor a kocsi lehet, hogy használaton kívül marad. Így is van egy-kettő, ami necces. A Plad ugye csilingel. A Ravener (vagy hogy hívják a 6 kerekű scout-ot) folyamatosan felvált. A legdurvább, mikor max sebességgel mész L-ben és hallod a fordulatszámváltozást, mintha felváltott volna. Ez mondjuk jobban irritál, mint a Plad csilingelése. De sajnos ez van.
Amúgy, ha jól emlékszem, akkor van olyan, amelyik nyikorog, meg puffog fékezésnél.
Ha külön hang, akkor nem lehet kiiktatni? Ha annyira zavar? -
Jóózsf István #6616 A nagyobbik új autónak csináltak egy nyiszogó-nyekergő hangot, amit fékezéskor és 12 másodpercenként lejátszik.
Emlékszik valaki még a Bonzo cipőre?
Most is létezik a márka, de úgy 40 évvel ezelőtt kitalálta, hogy a gyerekcipő sarkába rak egy sípot. Na annak volt hasonló hangja.
Annyira idegesítő volt, hogy legszívesebben felrúgta volna az ember a gyereket a szüleivel együtt. Az is degenerált volt aki kitalálta, hát még az aki a gyerekre adta!
Próbáltam rákeresni a neccen, hátha van róla felvétel, de nem jártam sikerrel.
Heuréka!
Lehet, hogy ez pont nem az a márka (sose tudjuk meg!) de ilyen volt!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2025.12.04. 23:08:04 -
Jóózsf István #6615 Zseni vagyok!
Megcsináltam múltkor a fémhulladékos konténereket, de annyi eszem nem volt, hogy elmentsem!
Most meg volt egy frissítés és rohadtul nem értettem miért nem tudom normálisan daruzni!
Rém büszke vagyok magamra! -
Jóózsf István #6614 Az csalóka a látószög miatt. Nem volt az olyan messze, hisz a daruval elértem! És az nincs módosítva. Nem is tudom hogy kell.
Az a helyzet, hogy ez a fázis ott folytatja, ahol az évad záró abbahagyta, de kacifántosabbak az utak. Oda is kanyart raktak (Hajtűt!) ahova nem kellett volna.
Nem túl pótkocsi barát!
Mostanában másfél óra után agyvérzést kapok. Úgyhogy el fog tartani egy darabig...
Amúgy a két új járműnek alapból is meglehetősen jó futóműve van. A kicsi mászó felfüggesztése ugye leve csak jó lehet, mert ha rossz akkor minek csinálták volna?!??! -
#6613
Ja persze, két videó volt a hsz-ben, bocs.
A rövidre gondoltam, ahol az áruval játszol.
A nyergesnél biztos voltam benne. Én ott át nem mentem volna. Bár attól függ, hogy a kerülőút mennyire sikerült szenvedősre. Mondjuk így rögzítetlen áruval biztos meg sem próbálnám, mert tuti, hogy az összes a szakadékban landolna.
Az mondjuk meglepett, hogy milyen messze tudott esni. Vagy ez még nem volt olyan messze? Esetleg módosítottak ezen is?
Utoljára szerkesztette: RJoco, 2025.11.30. 17:21:32 -
Jóózsf István #6612 Nnnnna az már nem vannilla! Azt már én csináltam billegősre.
Mármint melyikre gondolsz? A kicsi nyergesre? (Három tengelyes,) Vagy a nagy négytengelyesre?
A kicsi egyébként azért is billeg, mert MÁSZÓ (Crawler) futóműve van. Nem muszáj ezt választani. Van hozzá normál és magas is. -
#6611
Eléggé billegős ez a jármű. Ezzel úgy fogok borulgatni, hogy inkább majd a garázs raktárában hagyom mélyen eltemetve.
Remélhetőleg a hibát javítják megjelenésig, nem úgy, mint a 16-nál a rakodóra rakott utolsó darab nem az volt, amit kikértem hibát. -
Jóózsf István #6610 Azt elfelejtettem mondani, hogy megint hazudtam, mert a ZÖLD JELÖLŐS feladatok 11:24-nél(még nincs kész) nem a szerződésesek, hanem az INGYENESEK. Általában úttorlaszok. Amikhez a javítási pont is kell, vagy bármi egyéb áru.
A másik dolog amiért erre járok...: Említettem már mennyire megvetem ennek a játéknak a fejlesztőit? (És úgy általában a játékfejlesztőket :-)
A 16. fázisban jött egy sittes konténer, ami lehet üres, vagy teli. Darabja úgy 3.1 tonna. Ez még rendben lenne, de az üres is annyi! Tudjátok meddig tartott beállítani a SZERINTEM megfelelő értéket. Nem egész egy percig és ebben az is benne volt, hogy meg kellett keresnem a fájlokban.
Most mindenki képzelje el, hogy köptem egyet a padlóra!
A dejó nem erről készült. Ebben azt fogom jelenteni nekik, hogy több helyen is túl alacsonyan jelenik meg az áru, ami ezért beleragad vagy a rakodóplatformba, vagy a platóba. -
Jóózsf István #6609 Azért szoktam "CIKÁZNI," mert mindenkinek jogában áll megnyomni a space billentyűt amikor érdekes dologhoz érek és így nem tartom fel azokat, akiket ez a dolog egyáltalán nem érdekel.
Hogy a játékban mit miért teszek, az néha előttem is titok! :-)
A kötél tényleg nem vanilla! :-) -
#6608
MOST MÁR LÁTOM!!!
Mármint, ha beletolom a fejemet a monitorba, akkor tényleg látom, ahogy előtűnik a jármű a semmiből, majd visszabújuk ugyan oda.
Játék közben biztos, hogy nem tűnne fel, mert olyan messze úgysem fogok nézni. Az érdekes dolgok a közelemben történnek. Kivétel, ha valami oknál fogva mondjuk úgy állok meg egy szirten és váltok autót, hogy egy visszatöltésnél láthatnám, ahogy leborul a mélybe :))
Amúgy még a jelöléssel is nehezen találtam meg. Szóval, ha úgy gondolják, hogy ezzel segítenek azoknak, akiknek gyengébb a gépük, akkor tőlem, akinek erősebbe a gépe, biztos, hogy nem vesznek el semmit az élményből :)
Nem folytatom, de pontosan tudom, hogy nálad mennyire vanilla egy vanilla. Semennyire.
A felszerelés kiválasztását el is tekertem, mert nézni sem bírom, ahogy a felépítmények között cikázól. Úgysem tudom megmondani, hogy melyik mod, melyik eredeti. Majd a játékomban kiderül, hogy ténylegesen mit is tehetek a kocsira.
A köteled meg egy vicc. Hosszú is, erős is, akkuról is megy. Ilyen az enyémben nem létezik. Azon a sziklafalon biztos, hogy nem mentem volna fel semmivel, ahol te felcibáltad a másikat is. Mondjuk nem is értettem, hogy egy zsákutcába miért viszed magaddal. -
#6607
Ja, hogy nem láda kell!..... -
Jóózsf István #6606 Megfejtettem: Nem elaszcsizás, hanem ostoba fogalmazás. Ugyanis: 200 JAVÍTÁSI PONT-al kell rendelkezni -
Jóózsf István #6605 A bicajokra is vonatkozik.
Azt mutattam, hogy mennyire nem látszik a jármű 249 méteren sem. De 230-on sem! Azért tettem oda a jelölőt, majd vettem el, hogy tudjátok HOVA KELL NÉZNI.
Azt a vitát meg ne folytassuk le megint, hogy VANILLA, vagy nem vanilla.
Mert ezeknek az autóknak Saját motorjuk van, saját, váltójuk, és kerekük. Oly-annyira, hogy a ZIL kerekének textúrája sincs. Azért szürke.
Tehát.: A dejóban látható autók VANILLÁK!!! PUNK-TUM!
(De már nem. Mert mindkettőt megfaragtam. :-))
Viszont nem ezért jöttem, hanem ezért: Csak mutatom!
És ez egy jó magas labda volt, mert az első adandó alkalommal teszem át ezt a vibrátort az összes többi autóra, ami számomra kedves. -
#6604
A 20. percig bírtam, tovább nem.
Így elsőre nem tűnik rossznak, de majd kiderül, hogy vanilla állapotban mire képes. Számomra az a mérvadó.
A láthatóságos videónál nem tudom, hogy mit akartál mutatni.
Nem csak a pótra és árura vonatkozott a módosítás?
Mert azt nem láttam a jelölt résznél. -
#6603
Szerintem a hibát nem itt kell jelenteni nekünk, hanem nekik a saját csatornájukon.
Gondolom elírás és 2 kellene. Nameg a méret sem került kijelzésre, lehet, hogy rossz helyre került egy vessző. -
Jóózsf István #6602 HOGYMENNYI???
Mármint 200 darab?
Vagy tonna?
Vagy...??? -
Jóózsf István #6601 Megvan mindkét új bicaj.
Ugyan a játékhoz nem tesznek hozzá, mert nem teremtenek új kategóriát, (Nehéz is lenne) de tetszenek. Foglalkozni fogok velük. El is határoztam, hogy ezekkel fogom megcsinálni a fázist. Amennyire lehet ugye! Mert ha agyament küldetésbe futok, akkor nyilván a könnyebbik utat választom.
Az már biztos, hogy a Kama3 motorjai gyengék. Még a legerősebbet is csak csésze langyos, híg foshoz tudnám hasonlítani. Ebben a dejóban már az a motor van! (Elméletileg még nem zárult le a dejó feldolgozása.)
A másik (ZIL - ISUZU) a mászó futóművével picit furácska, de hát ez van!
Még mindig tetszik a pálya, de ahogy egyre inkább felfedezem, már látom, hogy hol lesznek benne a nehézségek. Viszont, mindenhova el lehet jutni. Ez jó is, meg nem is. Mert ha valamit meg kell tenned ahhoz, hogy egy másvalamit megtehess, az keretet ad a történéseknek. -
Jóózsf István #6600 Nnnnahhh.
A láthatóság nem befolyásolja a játékélményt. Tulajdonképp aki ezt látja, vagy észreveszi, az hazudik!
Megint fogunk filmet forgatni.
És a beharangozott Voron-G, az egy echte Kama3
Van egy olyan újítás is, hogy a szerződéses feladatok zöld jelölőt kaptak. (A terepen a szaggatott négyzet.) Az összes többi (Egyéb feladat, jármű fejlesztés, etc) maradt sárga.
Tetszik a terep. (Nem újdonság!) Nem tudom mihez hasonlítsam. Talán Ausztriához lehetne. Dimbes-dombos, sziklás... -
Jóózsf István #6599 Még nem indítottam el.
Mostanra terveztem, de per pillanat ideges vagyok, mert elromlott a tűzhelyem. És már-már megjavítottam, működött is, de aztán teljesen beszart.
Hálátlan tetű! -
#6598
Nekem nem is volt gondom a teljesítménnyel. Leszámítva a mentéseknél, de ott sem mindig volt észrevehőt. Talán inkább attól függ az akadás, hogy mennyi jármű van kint és mennyire van zúzva körülöttük a terep. Mert ezeket elmenti.
Azért majd bedobhatsz képet az ilyenről, meg olyanról. Vajon látszik e egyáltalán vagy esetleg átátni majd a pótokon és rakományokon? :))
Amúgy van olyan elem, ami tetszik, mint, hogy a Tatra 805 megkapta méltó helyét a scout-ok között. Nem is értem, hogy volt offroad. Vagyis értem, nem a hófutó világában, tele mély hóval és sárral. Egy lazább földesen biztos jól el lett volna. Sosem használtam.
Meg van olyan, hogy a scout-ok vonóhorgot kapnak. Na erre kíváncsi vagyok, mert nagyon sokra nem lehet rákötni semmit. Ami azért elég sok lehetőségtől megfosztja az embert. Általában nem is scout-tal mentem a pótért, hanem valami nagyjal, aminek a platójára feldobtam. Ha meg nem tudtam feldobni, akkor egyszerűen magam után ráncigáltam. Öröm volt nézni azt a fizikát, amit a játék legenerált a kötél végén. -
Jóózsf István #6597 Szeretem amikor kitalálnak valami "okosságot" és minden járműhöz bebiggyesztik.
Az azt jelenti, hogy az általam piszkált bicajokat mindegyiket módosítani kell. Ez röpke 1-2 óra a módosítástól függően.
A mostani verzióban olyat találtak ki, hogy minden pótkocsit is módosítani kell. Anélkül, hogy pontosan tudnám...
HideDistance="250"
ShadowHideDistance="100"
...ez azt jelenti, hogy úgy emeltek a játék teljesítményén, hogy lejjebb vették a járművek és pótkocsik láthatóságát.
Ja, és a rakományoknál is meglépték.
Tripla élvezet!
"Zseniális"
Úgy adunk, hogy valójában elveszünk! Előre a vadkapitalizmus útján!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2025.11.28. 02:18:37 -
Jóózsf István #6596 Hogy információ is áramoljon... -
Jóózsf István #6595 Gyóóóóóó heeee!
-
#6594
Most nézem, hogy ez így nagyon béna lett. Hiába, meló előtt csaptam össze.
Inkább itt a táblázat, ami mutatja, hogy melyik mikor jelent meg és, hogy elvileg mennyi nap telt el a megjelenések között. Az alsó dátumból kivontam a felsőt, aztán a libre dobott egy értéket....
A nullát én írtam be a táblázat miatt.
-
Jóózsf István #6593 A második diagramnál a függőleges értékek NAPOK?
Mert akkor több mint HAT HÓNAPOT kellett várni a 16. fázisra? Nem gyenge! És szerintem nem is durrant akkorát.
(Március 28 - szeptember 4.) Nekem ez csak 160 nap! Plusz-mínusz néhány...
Az első képen is látszik, hogy ez a nyertes idő intervallum. -
#6592
Hoztam két érdekes képet.
[img=http://keptarhely.eu/thumbs/2025/11/20/v02/20251120v02zy8hic]
Ezen az látható, hogy milyen iramban jöttek ki az évadok.
[img=https://keptarhely.eu/thumbs/2025/11/20/v02/20251120v02z8xunv.jpg]
Ezen a várakozási idő mértéke látható. Néha kevesebbet, máskor többet kellett várni.
A 17-es még nem jelent meg, szóval az a lefele ág nem mérvadó.
Azt hittem valami jó képfeltöltős oldalt használsz, de direkt a képet nem lehet linkelni, mert az oldal nem tölti be.
Utoljára szerkesztette: RJoco, 2025.11.20. 21:18:13 -
Jóózsf István #6591 A hófutó teljes életútja és közeli tervei. Nem mintha ebből bármi is kiderülne.
-
Jóózsf István #6590 Eszerint egész jók a mostani fizetős autók. -
Jóózsf István #6589 Azt nem...
De az elnevezése alapján tudhatja, hogy annak nem kell úgy tapadnia. Ez a gyakorlatban úgy néz(het) ki, hogy: - Ez egy sárgumi? Akkor kap egy 0.7-es szorzót.
Mint ahogy a láncos guminál is ez egy "kapcsoló".:
WheelFriction _template="Chains"
Vagy:
IsIgnoreIce="true"
És akkor az egyenletből kivonja a jeget.
Illetve meg lehet fordítani: - Ez egy aszfalt gumi? Akkor nesze egy 1.5-es szorzó aszfaltra! -
#6588
Esélytelen, hogy gyári abronccsal így lejöjjek rajta.
Nem kötekedni akarok, de, ha a terep guminak ugyan olyan az aszfalt beállítása, mint a highway-nek, akkor mitől csúszkálsz jobban vele?
Csak nem azt akarod sugallni, hogy a játék számolja, hogy mekkora az a gumifelület, ami az aszfalthoz ér és ezáltal van még egy osztó vagy szorzó a képletben, ami meg fogja határozni a tapadást?
Tiszta X bonyolultság lenne már. De főleg nem nézném ki belőlük. Ellenben magyarázatot adna a csúszkálásra. Tesztelni meg egy olyan forma 1 stílusú slick mod gumival lehetne.
Mondjuk a játék számolja a felfüggesztést is. Ahogy csökken az élettartama, úgy lesz egyre rosszabb. Ha teljesen tönkremegy, akkor leül a kocsi a talajra, rugózás nuku. Aszfalton pl. jól lehet vele haladni, de a nem látható hatalmas úthibák következtében képes sérülni akár a tank is, ami azért az alváz alsó vonala fölött van. Tudom, mert egyszer volt egy ilyen esetem. Annyira megsérült a semmitől a tank, hogy a végén már csordogált elfele a lötty. -
Jóózsf István #6587 Odanézz!
Egész jól sikerült.
És akkor a terep gumi.
Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy nálam minden guminak maximális tapadása van aszfalton. Tehát ez a dejó is hamis! -
Jóózsf István #6586 Az a lejtőt fel is akartam venni, de valahogy sosem sikerült jól a felvétel. Szinte lehetetlen normálisan lejönni rajta. Mindegy mivel próbálkozol. Ha pótkocsit húzol, akkor eleve add fel. Inkább hugyozzunk a konnektorba. Ott több esélyünk van, mint ezen a szakaszon.
Filozofálhatunk ezen a híd és aszfalt út dolgon. Életünk végéig.
Hogy miért más, arra van tippem. A híd egy tárgy (Terep tárgy). Annak gondolom a tapadása 100%. Az aszfalt útnak meg be lehet állítani valamilyen értékre. (Lehet, hogy a hídét is!)
Abban is biztos vagyok, hogy némi odafigyeléssel és törődéssel meg lehetne ezt oldani, de hát... Melyik fejlesztő csapatról is beszélünk? Akik egy pitiáner két perc alatt javítható hibát tudnak halogatni hónapokig? Ja hogy ők azok!??!?
Mindjárt felteszek egy aszfalt gumit valami nagy batárra és nekimegyek annak a lejtőnek! -
#6585
Gondoltam csak felismered azt a rahedli mini betűt és számot ott a jobb oldalon és rájössz, hogy az a te videódból egy kép. A bal felső sarokban ott van a kitörölhetetlen számláló is.
Na mindegy, a lényeg, hogy tisztáztuk.
Az aszfaltról már beszéltünk. Ha a fájlokban nem találtál semmit, akkor mélyen a programkódban van benne.
A kérdés, hogy a híd vajon miért működik másképp?
Az egyék DLC-ben kaptam egy szép kamoint. Nagyon tuti ATS-es fílinggel meg lehet csinálni, jól néz ki, sárba ne menj vele, highway gumik. 8 sebességes váltó, repeszt mint állat, csak megfogni nem tudod, mert, mintha jégen száguldoznál.
A 16. régióban, ahogy mész Solace Bay felé, van egy lejtő, aminek az alján van egy fa kapu. Utána lehet elfordúlni a fűrésztelep felé. Gondolom megvan, hogy melyik az a lejtő. Na, ha nem vigyázok, itt bármelyik kocsit az oldalára tudom állítani. Vagy legalábbis majdnem bármelyiket. Dőlt már a Tatra is. Meg utoljára az új DLC-sből a kisebbik. Pedig egész szépen haladtam, de egy kis korrekció, hogy bevegyem a kanyart és már annyi volt neki. A pótok és félpótok meg olyanok, mint a sárkányröptetés, csak az aszfalton. -
Jóózsf István #6584 Jahogy a kicsi az enyém!?!?!? :-)
És tényleg. Megnéztem a fájlban. A dedikált gumihoz csak egy értéket adtak meg, de három jár hozzá.:
Aszfalt tapadás
Sár tapadás
És minden egyéb
Amelyiknek nem adnak értéket az automatikusan az alap értéken dolgozik. És bizony nálam az alap értékek is módosítva vannak.
Ha rendesen csinálják, akkor így néz ki:
<WheelFriction _template="Allterrain" BodyFriction="1.7" BodyFrictionAsphalt="1.5" SubstanceFriction="1"/>
De ennél a guminál csak ennyi a változás:
<WheelFriction _template="HeavyMudtires" SubstanceFriction="3.1" />
És ezek az alap értékek:
BodyFriction="1.7"
BodyFrictionAsphalt="0.5"
SubstanceFriction="3.0"
Azzal az egy tizedes sár érték emeléssel aztán jól ki vagytok segítve!
Azt még nem árt tudni, hogy az értékek 1 és 10 között állíthatók. A kísérleteim szerint 6 körül már annyira tapad, hogy megfogja a motort. Tehát emelkedőn nem elkapar, hanem lefullad. (Persze lefulladni nem tud csak magas sebességben, így csak megáll a jármű!)
Ehhez már kell a motorerő emelés is. 7 fölé már én sem megyek!
Aszfalton meg teljesen mindegy mit állítunk, mert nagy sebességnél így is - úgy is elmegy a tapadás. Ez egy alap hiba a játékban. -
#6583
Akkor még egyszer, de most tedd ki jó nagyba, hogy el is tudd olvasni. A kis képen a te gumid, az eredeti nagy képen az enyém.
Ráadásul itt még S-es a motorerőd, ami később olyanra változik, mint nálam.
A képen ez is jól látszik.
Utoljára szerkesztette: RJoco, 2025.11.11. 18:54:29 -
Jóózsf István #6582 Ne hülyéskedj már!
AZ LEHETETLEN!
Miben más?
Tökugyanaz a gumi! 0:24-nél!!! -
#6581
De nálunk a gyári is eltérő. Persze, a DLC is, a felrakott nem olyan tulajdonságú, mint a gyári. Ezért is került fel az.
A lényeg, hogy az én gyárim és a te gyárid nem egyezik meg. -
Jóózsf István #6580 Igen. Valóban. Megtévesztett, hogy a kijelölt sor nálad ugyanaz a gyári és nem néztem, hogy az egyik DLC gumi van kipipálva. Bocsánat! -
#6579
Régi win10-ben is működik, csak elfelejtettem. Fel kell írnom valahova. Mostanában ritkán használom.
Hol lenne már ugyanaz? Nézd már meg a képeket!
A motor most tényleg stimmel. Korábban nem tudom mi volt nálad. Lehet, hogy azóta jött valami frissülés, ami módosította nálad.
A kerék viszont egyértelműen nem stimmel.
Szóval NEM ugyanaz! -
Jóózsf István #6578 Shift - vindóz - S De a legújabb (Még nem 25H2!!!) verzióban ez az alap. Ha nincs kijelölve ablak (Valahova az asztalra kattintasz) és nyomod a Print Screen-t, akkor elsötétíti az egész képernyő(ke)t és... Persze aki nem hajlandó haladni a korral... :-)
Szóval: UGYANAZ!




