2486
  • eta32 #2486
    Nekem már Kolan is volt hasonló,pár "gyomrost" már bevittek.
    Na meg mikor beakadnak a kerekek közé és nem tudsz tőlük szabadulni....
  • eta32 #2485
    Na azért csak rájöttél mi is a menete a játéknak hogy hatékony légy....
    Persze csak viccelek ,mindenki úgy tolja ahogy neki jó.
    Én már rég óta minden megkezdett út előtt megnézem mik vannak még küldik ,hogy a sok felesleges úttól megkíméljem magam,nyilván ez nem mindig jön össze.
    Viszont elég sok küldi úgy van felépítve (az eddigi tapasztalatok alapján mikor még elég sok van) hogy ahova viszel onnan is vihetsz,vagy legalább is a környékről.
    Most hogy bele kóstoltam a hard modú játékba ennek még nagyobb jelentősége van,komolyan kell tervezni az utakat stb...
  • Jóózsf István
    #2484
    Van egy új fogalmam: Robbanójég, vagy Jégakna.
    Csernoban is de Urskán is épp most futottam bele abba a jelenségbe, hogy amikor haladunk a jégmezőn és odaérünk a feltorlódott jégtáblákhoz, akkor épp alattunk illetve a hatásunkra ezek leválnak és e levegőbe emelkednek. És ha olyan szerencsétlenek vagyunk mint én, akkor bizony felborítanak minket. Engem már ötödször...
  • Jóózsf István
    #2483
    Bocsánat! Elcsesztem! ÉS még hülyét is csináltam magamból a hivatalos fórumban!
    Szóval van-lesz még kis cső, de ahhoz egy másik ojjektumot kell aktiválni!
    Az egész úgy kezdődött, hogy örömmel statáltam kón, hogy a fix - céges küldetésekben szerepel egy ami a pályán lévő garázst nyitja. Rá is mozdultam ezerrel, hisz a pályán egy garázs aranyat ér. Igen ám, de elfogyott a kis cső... Találtam egy másik küldetést, ami egy üzemet nyit meg, aminek az udvarán láttam csöveket. Éljen! Álom az álomban. Akkor csináljuk azt. Meg is lett, de kis csövet nem gyártott! Amúgy ugyanolyan gyártó létesítmény, mint ami a vas gerendát gyártja, tehát: Két cuccból csinál egy harmadikat. Na itt estem pánikba. És némi csalással (Megnéztem az interaktív térképen) hogy biztos nem-e én vagyok a hülye. DE! Ugyanis van egy harmadik küldetés, ami megnyit egy raktárat, ahol korlátlan mennyiségű kis cső van készleten!
    A Bob Burger Falodájának főcíméből az "Újra-újra-újranyitás jutott eszembe!
  • Oldgamer
    #2482
    Én Ust-Topino-ban vagyok pont így, a garázshoz vezető könnyebben járható útszakasz hídjához kellene Consumables ( fógyóeszközök...vagy mi ) de ezt elhasználtam előzőleg egy másik feladathoz. A második tèrképe még nem járható ennek a régiónak, a jelenlegi mapon pedig nincsen több consumables. Szóval rendesen ( indirekt ) megnehezítettem a dolgomat. Ezeken a térképeken nem lehet durrbelebumm módjára szállítgatni, először sok időt beleölve érdemes logisztikai feladatokat végrehajtani, ellenben szívás lehet a vége. Szóval első lépés a térkép feladatainak felderítése ( az összes ) majd ezek tanulmányozása, aztán a hurcibálás, szigorúan ésszel. De ezzel szerintem neked/nektek nem mondtam túl nagy újdonságot. :)
  • Jóózsf István
    #2481
    Kicsit elkalibrálták magukat a srácok! Az Amúr vidéken egyetlen egy helyen volt kis cső, amit ugye elhasználtam a vasgerendához és most nem tudom teljesíteni az egyik küldetést. (Áhh nem majomkodok:) Garázst lehet nyitni Csero-izében IS!
  • eta32 #2480
    Ja értem, ugye én ezeket még nem csináltam, oda még nem jutottam el ,így hagyatkozom a te tapasztalatodra...
  • Jóózsf István
    #2479
    Én nem futottam még ilyenbe! Szerintem ilyen keverés nem volt, vagy nem volt jelentősége. Olyan van, hogy a melósoknak kabint a szállítókonténerből és két deszkából csinálsz. De ennyi!
  • Jóózsf István
    #2478
    Azt esetleg megpróbálhatod, hogy a feladatkezelőben adsz neki magasabb. Konkrétan "magas" prioritást. Az némileg javít az akadozásokon!
  • eta32 #2477
    Üdv....
    Még mindig a HARD modról fogok írni esetleg rajtam kívül másnak is megmozgatta-ja a fantáziáját.

    Sok előző kérdésemre választ kaptam és azok a mínuszok amiket írtam korábban röpke 1 óra játék után ,már nem mínuszok...
    Nagyon is jó hogy azok a "könnyítések" benn vannak....Pl. már ami az üzemanyag "ingyen" hozzáférését illeti stb...
    Na akkor előre bocsátom ,csupán egyéni vélemény és tapasztalat.

    Szerintem ez a hard modon való játék indítás:
    Erős idegzetűeknek,nem sietős játék menetre vágyóknak,kitartó ,lassan közlekedő ,átgondolt, játékosoknak ajánlott.
    Komolyan meg kell tervezni minden útvonalat (az elején tuti,de később is ) tényleg lassan érdemes haladni ,hamar kapod a sérüléseket,amik ugye ha tankot érnek akkor máris nagy a baj.
    Mivel itt aztán mindig pénz szűkében leszel,nyilván nem tudom ahogy halad előbbre majd mennyire....de az tuti az eddigieket nyugodtan el lehet felejteni.
    Az sem árt ha már ismered a térképeket és az utak állapotát,mert ezek hiányában hamar az "idegosztály befigyel"....
    Nyilván a kezdőknek ez komoly fejtörést fog okozni,jó hát ott a YT. minden fenn van ,na de akkor már ,nem hard mod....
    Az is igaz nekünk meg van helyismeret,na de mi már végig toltuk nekünk ennyi kiváltság kijár úgy érzem...
    Már az elején ha felfedezed az ingyen járművet ,nagyon még ne örüljél....GMC-ről van szó....konkrétan megnéztem,az AWD Kolan érhető el hozzá....de eladhatod fél áron...
    Vannak kocsik amiket úgy gondolod csak ki kell húznia susnyásból,,,hát csak rajta...
    Összegezve pár óra után és az első mapot Black Rivert felfedezve .
    Ja ezzel a kocsival és nem véletlen,mert a másik amit kapsz felfedezőt az elején, már ismertem és inkább ezzel vállaltam be és nem bántam meg.
    Kezdő jármű...
    Nagyon tetszik ez a hard mod....kár hogy csak most kapjuk meg ,de ha azt nézem hogy még csak a felénél vagyok az össz teljesített százalékoknak,még simán beleférhet egy újra kezdés hardon.
    Mikor toltam olyan MR-es érzés fogott el...picit nem figyeltem máris kaptam a üzemanyag tank sérülést meg a többit.
    Nem csak úgy bele a vakvilágba tolod ,szinte minden méternek jelentősége van hogy vezetsz merre mész stb stb....
    Érdemes kipróbálni...de nem feladni már az elején....
    Nyilván még lehetne finomítani rajt ,lehet lesz is ,sok a hsz. ötletelés a fórumon ,hogy aztán a készítők valamit is pluszba még bele faragnak???(remélem nem fél-egy év múlva) meglátjuk...
    Ja még annyit, itt érdemes még inkább ki-be lépkedni a játékba és menteni (igaz ezt csalásnak is fel lehet fogni) de azért majd aki belefog rájön nem akkora hülyeséget írtam.
    Még mindig jobb egy korábbi kisebb veszteséggel járó mentést vissza tölteni,mint Game Over...
    Főleg az elején mikor mint írtam a pénzt csak szeretnéd ,de nincs...így minden Dollárnak komoly jelentősége leget a továbbhaladás szempontjából...
    Emiatt is volt olyan érzésem mint anno a MR-nél...
    Majd még írok ha lesz érdemleges tapasztalat....de már inkább az élőben tolnám hogy ne vesszen kárba,de az eddigiek nagyon jók voltak tapasztalat szerzésnek.
    Ezért is gondoltam megosztom a nagyérdeművel ,talán valaki profitálni tud belőle...
    Köszi a figyelmet...



  • eta32 #2476
    Itt megtalálod a gépigényét.
    Gépigény SR.
    SR. Gépigény
  • Arpad82
    #2475
    Ezzel nincsen gond, az Elite-ben töltött 180 órám csak a játék legelejét jelentette eddig :)
    Átnézem még a grafikát ahogy kértétek, de sanszos hogy kicsi hozzá a vasam (leginkább szerintem CPU, a fizika miatt), úgy viszont nincs értelme tovább próbálkozni, ha konkrétan a frame rate akadályozza a sárból kimászást.
  • eta32 #2474
    Nálam a 100 óra a kritikus a megfigyelésem és tapasztalataim alapján.
    Ha valamelyikkel annál többet játszom-tam ha nem is egyhuzamban,akkor az már jelent valamit ...nálam,persze mindenki más más,és másért tolja...
  • Bercy #2473
    Hát igen, az, hogy lassan egy éve játszunk vele azért jelent valamit. Talán pont ezért is vagyunk néha kritikusak, mert szeretjük a játékot és szeretnénk, hogy még jobb legyen. Ha 10 óra alatt letudtuk volna akkor valószínüleg ezeken a problémákon nem agyalunk :)
  • Oldgamer
    #2472
    Árpád82!
    Próbáld ki a játékot konzolon, egyből becsülni fogod azt a látványt amit most pc-n tapasztalsz. :) Tapasztalatból beszélek. Nem piszkálódásként írtam ám ezt, sőt, üdv a klubban! Szeretni fogod a SR-r kihívásait, ebben biztos vagyok, mi itt már lassan egy éve nyűjjük, és bizony nem unjuk továbbra sem.

    eta+Józsi! +többiek...
    Jó olvasni továbbra is az elfogulatlan, sokszor kíméletlenül őszinte véleményeteket a game-el kapcsolatban! Az mindenképpen jó hír, hogy bár még mindig sok hibát/visszàsságot jeleztek a játékkal kapcsolatban, mostanra azèrt úgy érzem, egyre jobban meg vagytok elégedve azzal amit tapasztaltok. Az új nehéz pályaszakaszokat én is várom, előbb-utóbb megtapasztalhatom miért is szakad rólatok esetenként a véres veríték. :)
  • eta32 #2471
    Van aki eléggé beleásta magát ebbe a témába...kérdés a fejlesztők is ezt teszik é majd????
    ZiKZ 605-R suspension feedback - 13.2
  • eta32 #2470
    Akkor lehet matekozni miből mennyi és hova,de igazából azért ez nem baj ,mert valljuk be az uncsi hogy A-B-be vidd ezt azt csók kész a küldi.
    Nyilván kellemetlen mikor csak ott derül ki hogy ,ja nem ez vagy az kellene....
    Mivel Yukont csak felfedeztem ,így nem tudom ,de ott is voltak hasonlók nem ??? hogy több anyag kellett egy valami előállításához....
    Na meg Wiskoban is nem ??
  • eta32 #2469
    Azért nem árt egy erős vas hozzá,ha a grafot feljebb tolod ,de low-on futnia kell rendesen..
    A spintireshez ne hasonlítsd ,annak szinte nincs is gépigénye....ehhez képest.
    Csinálj pár képernyőképet az össze s grafikai beállításodról a játékon belül a beállításoknál .
    Majd akkor okosabbak leszünk...így nehéz találgatni...
    Ha esetleg a PTS-ről beszélsz az most eléggé ratyin fut,de gondolom az élő játékról beszélsz..???
  • Arpad82
    #2468
    Pedig bizony rengeteg a hasonlóság a kettő között :) az a fajta sehova nem sietős mentalitás ugyanúgy jellemzi mindkettőt, és én éppen ezt kerestem egy autós játékban.
    Első problémám, hogy alaphangon nagyon lassú a játék. Azt hittem, hogy ennyire lassúak a teherautók, de nem: egyszerűen ha oldalra néztem, minden kisimult, felgyorsult. Nem laggolásról vagy frame rate drop-ról van szó (bár tény, hogy nem folyamatos), hanem egyszerűen iszonyatosan lomhává válik, főként ha sok modellhez, pl. a kis városhoz érek. A grafikai beállítások már jórészt szinte mind low-k, jelenleg már rosszabbul néz ki, mint a Spintires, mégis jelentkezik a probléma. Utóbbi tökéletesen fut.
    Power management és VGA szoftver beállítások mind ok-k, optimalizáltak.

    A konfigom eléggé réginek mondható, de hasonló korú játékokkal elég jól elbír:
    AMD Athlon II 3GHz
    ATI Radeon 7700
    7GB RAM

    Mi lehet a probléma, és hogyan tudnék kicsit simítani a dolgon szerintetek?
    Köszönom előre is! :)


  • Jóózsf István
    #2467
    Közben kiderült, hogy a 13.12 az valójában 13.2 De nincs jegyzék... Nem is érdemes erről beszélni.
    Van jobb:
    Az milyen, hogy van egy gyár, ami gyárt közepes csövet, vasgerendást és valami harmadik cuccot.
    Én vasgerendáért mentem egy "púpos" rakomány fémtekerccsel. Továbbiakban csak GURIGA. Hét darab volt nálam, "akkor elhozok három gerendát!" GONDOLTAM! Nyomnám a gyártás menüben a gyártás gombot, de nem aktív. MERTHOGY...:
    A fém gerendához kell guriga és közepes cső. A közepes csőhöz meg kis cső és guriga. Tehát: Odaviszel egy jó nagy rakomány gurigát és kis csövet és elkezdesz matekozni.
    Egy kis cső és két guriga egyenlő egy (Nem biztos. Lehet, hogy kettő) közepes cső.
    Két közepes cső és két guriga ad HÁROM vasgerendát Szóval így már némileg érthető, de az, hogy két anyagból kell csinálnom itt a gerendát az kicsit szíven ütött!

    Ezen a pályán van egy hidas feladat, oda is két vasgerenda és három guriga kell. Szóval megint keresgélik a gyógyszerüket a fejlesztők, de még mindig ez a leghangulatosabb pálya! (Cserno-izé)
  • Jóózsf István
    #2466
    Már megkapta a 13.12-vel! Ugyan nehéz terepre nem mentem vele, de működni látszik. Igazából a Kamaz is hasonló "hátsó" felfüggesztéssel rendelkezik, és már egyszer az én szememet is kiszúrta, hogy bár a laprugók himba jelleggel vannak felfüggesztve, de függetlenként működnek. Tehát a a harmadik tengelyt éri valami hatás, az semmilyen módon nem jelentkezik a negyedik tengelyen, amivel ugyebár szoros kapcsolatban van! Ezen én felül tudtam emelkedni, hisz mit is várnék ettől a játéktól, de ezek szerint van remény, hisz a MAZ-ét is kicserélték. SŐT! Ennyi erővel szinte az összes háromtengelyest is lehet újratervezni!
  • eta32 #2465
    Nos ez a hard mod így első blikre,kb1 óra után.
    A mapon elhelyezett tartályos pótokból lehet tankolni büntetlenül ingyen(ezek ugye a küldikhez tartozó pótok.
    -1. a hardnak.
    Nyilván ehhez tudni kell merre az arra...
    -1. a küldik miatt vontatott járművekből is simán leveheted a benyát...
    Nem vagyok jó angolos ,de ezt a részt nem értem teljesen..mi a nehezítés én nem tapasztaltam semmit..??.
    "There are no objectives/objects markers on minimap, except markers for unloading zones. There is no option to enable\disable them. Markers are replaced by marker areas"
    A képen ennyit látok ,de nem igazán értem a koncepciót???azt a nagy szaggatott félkört sem...???
    -1.amit a képen látni küldit most kb 3x könnyebb volt teljesíteni mint anno....de biztos velem van a bibi...
    vontatós küldi
    -1. pénzbe kerül a pótok eladása=oké....ez csak az én mínuszom eddig sem adtam el sok pótot mind ott hevernek a mapokon...így nem nagyon hat meg,persze azért jó hogy benn van ,azért inkább csak fél mínusz pont...nem ettől gazdagodtunk meg ,persze ha tovább gondolom hogy sokszor vettünk javító pótot,majd eladtuk és megint ahogy a tartályost is ...így már inkább + 1
    Igazából oké hogy a teleportálás pénzbe kerül de azért ha valaki oroszba vesz egy gépet ,persze ehhez pénz is kell ,de mondjuk össze szed annyit az elején majd vissza hozza amcsiba ,vígan teljesítheti a fenn maradókat,könnyebb pénz kereset.
    Nem akkora fizetség a teleport,nyilván az elején igen mivel alig van mani..
    De szerintem megtérül....én teljesen letiltanám ezt a funkciót akkor lenne hard mod igazán...
    Nyilván ez is jobb mint a semmi,de eléggé elkéstek vele...
    No meg azért mindent nem keményíthetnek be...
    Azért így már komolyabb odafigyelést igényel a játék,komolyabb agy munkát tervezést...
    Így elsőre ennyi,majd ha lesz még ingerületem,tesztelgetem....
    De inkább majd az élőben ha már ott is megy ,annyi felesleges időm nincs...
  • eta32 #2464
    Jó azért várjuk ki a végét....
    A minap teszt jelleggel a teszt mapon bele engedtem a nagy sárba na ez is csak kecmergett...,mivel a hasuk felül így hiába minden,ilyen jellegű terepeken...
    Az is igaz nem hidroplánok ezek...
    Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.08. 17:06:55
  • eta32 #2463
    Na az szép lehetett...ott volt de még sem...
    Most próbálgatom-kóstolgatom ezt a hard modot...
    Az már így az elején kiderült hogy annak aki soha nem játszott ezzel és semmi ismerete nincs az itt-ott fellelhető tartályos pótokról meg úgy összességében a mapokról,meg hogy is működnek a dolgok-kocsik,mire érdemes költeni és mikor,hol lehet menni,stb stb....az még Michigant 1 mapot sem fejezi be....
    Szerintem akiknek pont készült (nekünk...???) pont hogy min.fél évet késett...
    Na megyek még picit bohóckodom vele,hogy......
  • Jóózsf István
    #2462
    Ez is meglepően jól alakult!!!
  • Jóózsf István
    #2461
    Ennyire részletesen nem ismertem. Köszönöm!

    Endy #2454
    Hogy én ezt mennyire megszívtam Wisconsin-ban!?!?!?! Mert azon a pályán, grafikailag ott volt a híd, csak fizikailag nem!!! Úgy át estem rajta, ahogy illik!

    Jó nagy motyót kaptunk!!! 2.73 GB! Volt egyszer egy hasonló eset, ahol annyi mindenen változtattak, hogy egyszerűbb volt újratelepíteni a játékot!

    Igen - igen! A "hármas - négyes" pálya teljesen normálisnak mondható Én is mosolyogva derítettem fel! Csak a fő és a másik ami bejárható volt, lett egy kicsit elrugaszkodott.
  • Bercy #2460
    Valami nagyon nincs rendben kreativitás terén a Sabernél. Mudrunnerben ezek a trialok élvezhetőek voltak. Az első pár tutorial jellegű volt. De emlékszem volt egy olyan ahol egy masszív folyón kellett átkelni. lehetett küzdeni, de mégis baromi élvezhető volt.
    Ellenben itt a Snowrunnerben az első trial egy időre menő checkpoint hajsza volt egy chevy pickuppal. Csak úgy lehetett teljesíteni, hogy hatalmas sziklákról leugratsz és reménykedsz, hogy talpra érkezel és nem sérül a kocsi nagyon, mert az instant fail volt.
  • eta32 #2459
    Bele néztem a 4 új Trial "akármibe" ...
    Azt az energiát és kapacitást a játék fejlesztésébe és javításába kellene fektetni ,nem ezekbe a netto baromságokba.
    Egyik nagyobb idiótaság mit a másik....
    Főleg ezekre a mostaniakra értem...
    Van egy olyan hogy keress meg 4 autót és rakd trailerre darus kocsival és szállítsd a megfelelő helyre ezt mutatja a kis sárga piktogram....
    Még tetszene is.
    De az hogy nincs térkép nézet még hagyján,de mégis a két kocsi között hogy váltok (eleve ez a funkció most a PTS-en nem is működik) megyek kéz a kézbe mindenhova hatótávon belül hogy tudjak kocsit váltani,vagy vissza megyek érte ???
    ja vontathatom is egymást....meg trailerrel vihetem a darust....
    A többit nem is említem...
    Gondolom a cégnél ütötték a készítő fejét ...csinálj olyat had szopjon a parasztja...
    Mindezek teljesítésért kapsz cserébe a motortetőre egy figurát....
    Én ráültetném a készítőt és nekihajtanék vele egy betonfalnak...na csinálsz még ilyet....
    Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.08. 15:22:34
  • eta32 #2458
    Üdv .
    Igen a Snowrunnerről.
    "Elite: dangerous" eddig nem is hallottam róla,de ez semmit nem jelent,mert most rákerestem a Steam-en.....
    Vagy nem egyről beszélünk de az az űrben lövöldözős játék....hogy te hol látod a hasonlóságot??????? ....
    Persze kérdezz csak ha tudunk segítünk.
    Van hivatalos oldala is,ott is sok olvasással mindenre válszat kapsz ,no meg a Y.T. minden fenn van.csak keresni kell...
    Itt a hivatalos oldal fórummal.... SnowRunner Focus Forum
  • Bercy #2457
    Leginkább Snowrunner a téma manapság de a Spitires széria minden darabját felöleli ez a fórum.
  • Arpad82
    #2456
    Sziasztok,

    Gyors kérdés: ugye itt a Snowrunner-ről van szó? :)
    Az Elite: dangerousról nyargaltam át épp a játékra - meglepően sok hasonlóság van ám a kettő között -, és tetszenek az itteni írások!
    Majd biztosan lesznek kérdéseim... :)
  • eta32 #2455
    Nos a 4. map is hasonlóan kellemes ahogy a 3. , itt is vannak járható utak igazi kikapcsolódás lesz a szállítmányozás.
    A vasúti adottságokat itt is kihasználtam......"Megdobnak kővel=dobd vissza vasúti sínnel"
    Megy a gőzös....
    Dehogy építek én a felfedezéshez ...simán letoltam 1 tatarinnal a (3.-4.) térképek felfedezését.
    Amikre kivi voltam nagyrészt megtudtam....jó lesz ez a régió is.....az első map kicsit szívatós ,de ha ráérez az ember akkor már piskóta...
    Az űrhajós falunak és Gagarinnak is tisztelegtek....
    "Éljen Gagarin"

  • eta32 #2454
    Nem volt kedvem hidat építeni ,mikor amúgy is van híd...
    Még szerencse nem jött a vonat...

    A 3. mapot is felfedeztem,csupán csak felfedeztem ,nem építettem hidakat egyik úttorlaszt sem tüntettem el....igaz azért a vasút vonalat is közlekedésre használtam néhol...
    Amerre haladtan nem tűnt annyira elvetemültnek...mint az első...van garázs szerviz hely,üzemanyag kút
    alapból....stb...
    Gondolom szóltak a térkép készítőnek öreg vegyél vissza picit....

    Toltak megint egy frissítést.
    PTS Update 08/04/2021 (13.12)
  • Bercy #2453
    Bár biztos ismeritek, de azért belinkelem. Gumi statisztikák
    Nem mindig a legdrágább gumi a legjobb az adott kategóriában.

    Ez a kék hó már Kolán és Yukonban (ott mondjuk inkább csak véletlen tévedtem bele) is rettenet volt. Ahogy én vettem észre annál rosszabb minél többet mész át rajta. Van ilyen sár is. Mintha lenne egy gyengén tapadó laza réteg ami alatt egy annál is gyengébben tapadó szilárd réteg van. Tehát ha sokszor átmész rajta és elhordod a felső réteget akkor utána még rosszabb. Számomra ez nem a kihívás hanem a szivatás kategória. Egy játéknak az a lényege, hogy szórakoztasson. Mindenki másképp leli meg a szórakozást, ezért valóban ízlések és pofonok a dolog, de nekem a taktikásabb, nyomvályús pályák jönnek be, nem a dagonya.

    Kiváncsi vagyok az új régióra. Nekem eddig a legdurvább szopatás az a Yukon faszállítás volt. Főleg az Flooded Foothills. A fűrészmalomba konkrétan nem vezetett út csak 2 patakmeder ami hatalmas szappanos sziklákkal volt elzárva. Nem tudom milyen járművel kellet volna oda felmenni a készítők elképzelés szerint, de esküszöm, hogy átkoztam aki ezt így kitalálta.
  • eta32 #2452
    Iszom szavaid mester....
    Az az igazság egyet kell hogy értsek....minek olyan szakaszt-okat bele rakni amit senki nem fog úgy sem használni.... tetszik vagy nem hülyeség és értelmetlen(én finomabban fogalmaztam) nos igen azok a szakaszok már nem a kihívás kategóriába tartoznak...
    Főleg mikor vannak más olyan útvonalak amiket használva szinte gond nélkül lehet menni.

    Ami a deszkát illeti, ez volt a kérdés köszönöm a válaszokat...

    Na meg ezek a keresztbe rakott fák (amiket a képeken is illusztráltam.....majd mikor "elroppantjuk" őket.....már már vicc kategória.
    Most akkor döntsük már el valami van vagy csak hologram...ahogy a kék hó is a képeken...
    Mikor végig mentem és láthatóan "letoltam ,akkor is ugyan olyan nehezen ment ,vagyis nem mentek a kocsik,holott azért ez nem így szokott lenni a valóságba.
    Jaj megint hülyeségeket beszélek ...valóság....
    Vissza térve azért nálam is van egy határ amit még kihívásnak veszek,(már a tűrőképességem sem a régi) de itt már tényleg vannak részek amik nekem sem azok...
    Már sikerül feloldani cosmo-akármit nem kevés anyag kellett,így most azok jönnek,de hogy az első elágazásnál megint beszakadtam....
    Ennyi minden kell az átjáró feloldáshoz
    Ja aztán az új területen garázsba megint a hátsó ajtón mentem be....
    későn érkezők csak a hátsó bejárat felől közlekedjenek

    "Meg is vettem további használatra... ""KÉK hó"=nem mész sehova"
    Majd a jogdíjakkal a végén elszámolunk...
    Na meg ez a bejárat dolog is ,elzárjuk ahol be lehetne menni értelmesen,de megoldottam ,1x mentem az első mapon is ,utána mindig a kerítésen keresztül a jég felé...
    Mondjuk ezekkel a kövekkel nehezen tudok megbarátkozni,de ez így volt már a MR idejében is...
  • Jóózsf István
    #2451
    Háááát, nekem ez a játék, hogy megtaláljam azt az utat és módot, amivel a leghatékonyabb vagyok. Az egész életem erről szólt. Nem tudom meghazudtolni magam. Nekem az ahogyan azt a szakaszt felépítették gyerekes! Csapda csapda hátán. Pfff.
    Vitatkozhatnánk arról is, hogy meddig kihívás valami és honnantól butaság. De értelmetlen lenne, mert olyan, mint ízlésről vitatkozni.
    Mivel engem az a kínszenvedés amit az a szakasz nyújt, nem szórakoztat, így megy a butaság halmazba! Egyszer mentem ott keresztül és a fogaimról le is pattogott a zománc. Így elmondhatom, hogy képes voltam rá, de nem vagyok olyan hülye, hogy rendszeresen szívassam magam vele.
    Hát így gondolkodok én.

    Bakker! Most vettem észre, hogy egyszer már válaszoltam a #2450-edre, de valószínűleg nem küldtem el és ment a kukába. Szóval: Csak ott van deszka a "szigeten" Vagy ugye a sziget után (Balra fent) is van egy fatelep, ahova ha viszel rönköt, akkor készít neked deszkát, de ugye az még messzebb van! És természetesen a következő pályákon is van deszka forrás, de nyilván nem ez volt a kérdésed lényege!

    És még azt is írtam, hogy a "KÉK HÓ" mennyire kifejező. Meg is vettem további használatra... ""KÉK hó"=nem mész sehova"
  • eta32 #2450
    Ja köszi az infókat,most mentés közbe egy fa épp megette az egyik kamionom,közbe én is megtaláltam azt az utat de abban semmi "szívás" nincs,csak végig döngetsz a jégen ezerrel ,még be sem szakad alattad.....milyen máááá???
    Úgy két vállra fektette,volt pörgés forgás cigány kerék amit akarsz....
    Mikor a fa ráharap és nem engedi....
    Itt már ketten feküdtek a kiütéstől...
    Na aztán mikor már minden elakadt ,na mondom nincs tovább,bevetem a nehéz tüzérséget Cat. személyében.
    Ez a rész egy olyan szakasz hogy besírsz a "KÉK" hótól meg ami alatta van....
    Pedig a hótoló nem tolta volna le így ,de igazából nem számít ,akkor sem mentek előbbre,a grafikai megjelenítés mit sem számít,,,,"KÉK hó"=nem mész sehova így jártál....
    Mondom erre elviszem az acélt pikk-pakk lezavarom......ja ja álmomban...
    KÉK hó meg a hótolás..
    Azért küzdök hogy oda eljussak,csak közbe pár hidat felhúzok...
    A fadeszka eléggé korlátozott azon az 1 helyen ,van máshol is vagy lehet készíteni valahogy ???
    Ha van erről valami infód??
    CAT mindent visz.!!!


    Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.07. 19:17:27
  • Jóózsf István
    #2449
    Azt a szakaszt nem szabad használni, mert ott a fejlesztők minden rosszindulata be van építve! És ráadásul lent a jégen simán abszolválható! Lemész a híd után és a kereszteződés előtt (A jobbra kiágazó út, ami a kőfejtőbe vezet.) feljössz az útra. Utána még mindig ott az erdős szakasz, ahol macerás kikerülni egy kitört fának a csonkját...

    Az átjárón túl a Cosmodrom van, ami már nem ennyire kemény az abból nyíló pálya (Chernokamensk) meg már szinte családiasan barátságos!
  • eta32 #2448
    Ekkora szívatós helyet...
    Ja és jó párszor meg kell tenni ezt az utat....csak segítséggel lehet itt felmenni....
    Ha meg erre hozod vissza felé(először nincs más út) az acél gerendákat simán fel tudsz borulni...igaz felfelé vontatás közbe is ha nem figyelsz....
    A régi jó MR időket idézi ez a map,persze a kemény mod mapokról beszélek....
    Jó dolog ez, hogy most már ki be lehet kapcsolni a vontatott jármű motorját,ha megy a nélkül is nem fogyaszt annyi benyát...mondjuk itt a 2 is kevés néha....
  • eta32 #2447
    Ja ja ezek a képek főleg a vidik eléggé becsapósak ,mivel 1 monitoron nézve nagyon elnyújtott a kép....
    De az életben nagyon ott van...
    Ja azt egyszer talpra állítottam ,majd megint felborul.aztán már többször nem erőltettem,itt most nem azon a területen van a hangsúly...ott csak tapasztalatot szereztem...arra itt nagyon nagy szükség lesz.
    Most felépítettem az első hidat ,de ne tudd meg....
    Igaz 19 szintem vagyok a PTS-en így korlátozottak a gépi lehetőségek ,de ezekkel is megoldottam,büszke is vagyok magamra...
    Így még nagyobb a kihívás...jó szívás is van,de ez a map már most a kedvencem...ez amit kerestem eddig....
    Azt hittem Kola hú meg he,ááááá ehez az séta kocsikázás....de komolyan mondom.
    Itt már a jövőbeni stratégiát is kezdem kidolgozni,ráérezni,pedig még csak a felszínt karcolgatom....de jó nagyon.....aszem az élőben még letudom Kolat ,majd ide fogok jönni,ha nagyon hardon szeretnék nyomulni.
    Jó lenne megcsinálni az átjárót mert nagyon kivi vagyok mi van odaát a lezárt mapokon....de addig sok "követ" kell megmásznom...
    Ja ezalatt a 5-6 óra alatt míg itt vagyok többször borultam mint eddig az élőben a több mint 400 óra alatt összesen,jó a géppark sem teljes,de ez van....