3623
  • eta32 #3623
  • Jóózsf István
    #3622
    Szerintem lassan ez is a része lesz a játékfejlesztésnek - kiadásnak.
    Az ugye nem kérdés, hogy készen egyik játék sem kerül ki a fejlesztők kezei közül. Ez egy elég általános dolog lett. Van ahol befejezik, van ahol nem. Kezdem azt érezni, hogy ezzel számolnak a fejlesztők - kiadók. Nem csodálkoznék, ha ebben az évtizedben már elvárássá válna, hogy a játékosok fejezik be a játékokat. Majd biztos becsomagolják ezt a lépést valami jól csengő kifejezésbe - elnevezésbe és máris fícsőrré válik!
    Tulajdonképp nem is bánnám, ha azt az energiát, amit ezen megspórolnak egy másik terület fejlesztésére fordítanák a játékokon belül. És akkor egymás vállát veregetve mondhatnók, hogy: Ezt megcsináltuk!

    Volt itt szó a sérülésekről. A Logsdale (mod) pályán van egy olyan út, amin nem tudok úgy végigmenni normál sebességgel, hogy ne írnám le nullára a felfüggesztést és legalább egy kereket. Az útban nincs semmi extra. Kő egy darab sem. De van helyette kis cserje. Nem is cserje, inkább amolyan hajtványok, amiből ha hagyják, esetleg valamikor fa lesz. Amibe idegesítő módon csörlőt lehet kötni és imádják a modderek, mert jól lehet díszíteni vele a tájat. Na azok, amik az életben kb semmilyen kárt nem tudnának okozni egy ilyen járműben, kicsinálják. Ez nem más mint egy érték elkalibrálása valahol a programban. Amibe nem is nagyon lehet belenyúlni.

    Viszont ha nem ilyen lenne a játék, nem tudnánk min nyavalyogni!
  • eta32 #3621
    Nos ami a hozzá nem értést és a készítők lustaságát illeti na abból van bőven benne .....
    Ettől teszi egyedivé a játékot....
  • eta32 #3620
    Én még bivalyerős minden járó géppel nem találkoztam...pedig a legjobbakkal rendelkezem....
    Így aztán van kihívás rendesen ,még egy egyszerűbbnek tűnő régióban is mint DON volt....
    Többet tankoltam minden előbbinél.... (az első 3 régióban nem költöttem tankolásra)..... és költöttem javításra és defektre mint előtte az első 3 régióban összesen nem.....
    Nos aki modolt-mokolt gépekkel tolja annak azért "valamivel könnyebb" akkor még enyhén fogalmaztam.....
  • Oldgamer
    #3619
    A játék kihívásairól, olvastam taglaltátok alább pár mondat erejéig.
    Egy új régió/térkép nálam akkor a legizgalmasabb, mikor elkezdem, hiszen kevéske pénzből, gyengébb járművekkel, alig làtható térképen, ismeretlen tájakon haladva kell logisztikázni, meg egyáltalán eljutni a-bòl b-be. Mikorra már csak haladni kell bivalyerős mindenjáró kocsikkal, az bizony nem kihívás, hanem kitartás kèrdèse. De ahogy mi játsszuk, úgy azèrt lehet érdekes szituációkat megélni, emiatt szórakoztató ez a game minden hibájával együtt. Isten igazából képtelen vagyok megunni, igaz néha kell pár hét szünet nem tagadom.
  • Jóózsf István
    #3618
    Igen. Mondhatjuk ezt is.
    Vagy mondhatjuk azt is, hogy: OKÉ szart csináltatok, majd mi kijavítjuk és befejezzük.
    Nyilván nem én vagyok a mérvadó, mert hajlamos vagyok könnyebbé tenni dolgomat a szórakozásért cserébe. De hiszek benne hogy amit szükséges azt javítsuk meg.
    Nem gondolom, hogy a rengeteg malőr ami a játékban van, az szándékos lenne. Sokkal inkább a hozzá nem értés eredménye. Innentől számomra egyértelmű.
  • eta32 #3617
    Nyilván...de ez a játék már csak ilyen azt kell használni amit főztek a készítők....még ha mérgező is....
    Vagy agyon módolni.
    Nekem se felel meg benne sok minden ,de ennyi erővel az egész játékot kukázhatnám....
  • Jóózsf István
    #3616
    A többit elfogadom, de az 50 fokot nem gondoltad komolyan. Az színtiszta butaság! Egy indokolatlan nehezítő tényező, ami felettébb távol áll a valóságtól. Persze ezt ezzel a játékkal kapcsolatban több ízben kijelentettük már, de a butaság akkor is butaság!

    Amúgy mindkét mod a valóságot közelíti meg. Tehát...
  • eta32 #3615
    Jó de nekem elég az 50 fok is úgy is meg tudok fordulni....ezt a modot a gyengébbek kedvééért készítették....
    Ahogy a jobban tapadó kerék is .....nekem jó a gyári úgy legalább van némi kihívás a játékban....
    Nem átrobogni tökön-babon mindenen gond nélkül....
    Utoljára szerkesztette: eta32, 2022.01.24. 07:26:43
  • Jóózsf István
    #3614
    Ti ilyet nem tudtok. bibíííí
    De azért próbáljátok ki otthon. Kíváncsi vagyok az eredményre. Persze megcsinálhatnám magam is, de akkor oda az élmény.
    Na inkább elmagyarázom, hogy ez a bagatell dolog miért fontos. A dejón azt kell látni, hogy csomót tudok kötni a pótkocsira, de ti nem. Mert a fejlesztők úgy gondolták, hogy a forgózsámolynak elég csak 50-50 foknyi elfordulás. Aminek az a következménye, (Tudom, mert kísérleteztem!) Hogy ha elérte az ötven fokot, de húznátok tovább, akkor magától felborul a pótkocsi.
    Emlékezzetek csak vissza a pályafutásotok során, volt-e olyan, hogy "ez meg mi az anyjáért borult fel? Ja biztos azért, mert felborította a fa!" Jobbára igen, de az esetek elég jelentős hányadában ez kis malőr okozhatta.

    Már csak egy kérdésem van. Honnan a jóbánatosbüdösfrancól szopták ki a fejlesztők, hogy az az 50 fok elég???? Még ha 90 lenne... (Ez most 150-re van állítva)
    És miért kell ezeket a kérdéseket RENDSZERESEN feltennem?
  • RJoco
    #3613
    Na ezt a modot viszont felteszem.
  • RJoco
    #3612
    Korban nem tudom, mikor játszódik a játék, semmilyen történetet nem olvastam ilyen téren.
    De, ha valami apokalipszis után - pár száz évvel a mi időnk után - kellene berúgni a gazdaságot, akkor teljesen hihető lenne a pályák kinézete és a láthatatlan akadály (aszfalt; kavics sehol; némi sérülés az aszfaltban, egyik olyan, mint a mások - vagy mégsem). Nameg a hirtelen a bokorból előtűnő fatönk, amit csak akkor látsz igazán, ha a járműved érintette. De akkor már késő.
    Azért brutál egy tankkal járni a térképet. Majdnem mindenhol elmegy. Kivétel a jeges utat. Oda kell a láncos kerék, mert lecsúszik róla. De szerencsére az út mellett a hóban simán elmegy.
    Az viszont gáz, hogy a láncot nem a különböző kerekekre lehet feltenni, így megtartva a kerék tulajdonságát és hozzáadva a láncét.
  • Jóózsf István
    #3611
    Egy módosítás miatt van hólánc az autóimon. Át van írva, hogy tényleg úgy viselkedjen, mint egy hólánc.
    Úgy szoktam rá hivatkozni, hogy A CSALÓS GUMI!
  • Oldgamer
    #3610
    Józsi!
    Az indokolatlan sérüléseket a játékban nem mindig a túlzott értékbeállítások okozzàk, hanem a jól ismert bugok.
    Vannak olyan pályaszakaszok, ahol egyszerűen nem láthatóak az akadályok, így mikor áthajtunk rajtuk értelemszerűen sérüléseket szenved a járművünk. Az összes többi állításoddal tökéletesen egyetértek!
    Az meg hogy sikerül különféle módosításokat megejtened, csak gratulálni tudok! Értesz nagyon a témához!

    Egyébként gyakran használsz téli hóláncos abroncsokat sárban haladva? Őszinte leszek, egyszer használtam havas részeken, de úgy tapasztaltam, rosszabb a tapadása mint egy jobbféle abroncsnak. Emiatt hanyagoltam is ezeket... Viszont látom, te nem ódzkodsz feltenni sárban haladva, lehet ott jobban funkcionál mint hóban. Kipróbálom esküszöm.
  • RJoco
    #3609
    Már kólában, úgyhogy iszom is egy Kola-t. :))
  • Jóózsf István
    #3608
    Túl nagy felelősség módosításokat feltölteni és üzemben tartani, amit sokan nem is tesznek meg.
    Ez a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy mindent valakitől tanulok és szedem össze. Most is jött pár dolog, amíg magamnak megcsinálgattam azt a pár pótkocsit. Tehát nem az enyémek. Ugyan egyeztethetnék a modderrel, de...

    A pótkocsikon olyan kerék van, amiknek "semmilyen" paramétere nincs meghatározva. Tehát nincs tapadásuk. Nyilván pár alapvető dolog bele van írva a fájlokba, de valahogy a tapadást nem tartották fontosnak. A másik nagy baj, hogy az aszfaltnak szintén nincs tapadása. Ezt szintén nem tartották fontosnak a fejlesztők.
    Ide másolok egy-két sort a módosításból:

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Ez az eredeti fájl:

    <_templates Include="trucks" />
    <TruckWheel
    _template="Heavy"
    Mesh="wheels/two_wheels"
    Radius="0.503"
    Width="1.023"
    >
    <WheelTracks _template="TwoWheels" />
    <WheelSoftness _template="Stiff" />
    <WheelFriction _template="Allterrain" />
    </TruckWheel>


    Hát ez nulla.
    Szemben ezzel:

    <_templates Include="trucks">
    <TruckTire>
    <Mudtires _template="Heavy">
    <WheelTracks _template="Offroad" />
    <WheelSoftness _template="Soft" />
    <WheelFriction _template="HeavyMudtires" />
    </Mudtires>
    </TruckTire>
    </_templates>
    <TruckWheels DamageCapacity="50" Radius="1" Width="1">
    <TruckTires>
    <TruckTire _template="Mudtires" Mesh="wheels/tire_zikz_605r_1" Name="mudtires_zikz605r_1">
    <WheelFriction _template="Mudtires" BodyFriction="6.0" SubstanceFriction="8.0" BodyFrictionAsphalt="9.0" />
    <WheelSoftness _template="Soft" RadiusOffset="0.07" SoftForceScale="0.25" />
    <GameData
    Price="7500"
    UnlockByExploration="false"
    UnlockByRank="1"
    >
    <UiDesc UiDesc="UI_TIRE_MUDTIRES_DESC" UiName="ZIKZ605R" />
    </GameData>
    </TruckTire>
    </TruckTires>
    <TruckRims>
    <TruckRim Mesh="wheels/rim_zikz_605r_1" Name="rim_1">
    <GameData>
    <UiDesc UiDesc="UI_RIM_SUPERHEAVY_MUDTIRES_ZIKZ605_DESC" UiName="ZIKZ605RIM" />
    </GameData>
    </TruckRim>
    </TruckRims>
    </TruckWheels>

    Ez a módosított változata ugyanannak a fájlnak!
    Amit látni kell azok a "FRICTIONOK". Body, substance, body-asphalt És az értékek: 6-8-9(!!!)
    Ha valaki emlékszik arra a táblázatra ami a gumikról szólt... Na ezek a számok AZOK A SZÁMOK! A táblázatban a legnagyobb gyári érték a 3.2 Rögtön az elején ami aszfaltra vonatkozott. A módosításban ez az érték 9 és ezt nem úgy kell venni, hogy kilenc a százból, vagy az egymillióból, hanem ezek szorzók!


    Azt gondoltam, hogy ha valakinek feltétlen szüksége van azokra a változtatásokra amiket én is eszközölök, akkor feltolom egy tárhelyre és garázdálkodjon kedvére!

    A Taymyr-ral kapcsolatban az volt talán az első pálya, ahol kifejezetten ráfeküdtek a fejlesztők a kocsirongálásra. Nekem is fájt miatta fejem eleget. Akkor még úgy volt, hogy ha nem direktben "A" sebességben mentél, hanem "H"-ban vagy LOW-ban akkor nem sérült ugyanott a járgány. Ma már mindegy. Még jobban megszigorították. Sokszor felkiáltok, hogy: "Dehát, nem is volt ott semmi!" És tényleg nem, de "játék jobban tudja"!

    Amúgy a pótos modder jól csinálta. Tudott olyan dolgot, amit én így sem tudok, pedig látom, hogy hol módosított a fájlokban. Csak tippelni tudok arra, hogy nála hiába puhább-gyengébb a felfüggesztés "rugója" mégsem ülnek be a járművek terheléskor. Illetve nem annyira. Egyszerűen olyan, mintha "kikapcsolta" volna azt a részt ami ezért felel. Látom is, hogy melyik az a sor, de egyszerűen nem tudom mire való. Milyen hatása van konkrétan!

    Na mára ennyi büntetés elég lesz nektek!
  • RJoco
    #3607
    Az Aramatsu megette a sártengert reggelire és még kért. Nagyon jó gép.
  • RJoco
    #3606
    Pedig olyan vicces, mikor a pótkocsi meg akar előzni.
    Az már kevésbé, mikor eltalál egy oszlopot.
    Amúgy meg nem kell száguldozni.
    Mire Drowned Lands garázsából a Tayga-val és durum kerekeivel eljutok Querry-ig, a futómű felének már annyi és jó, ha nem kapok defektet. Pedig csak 4 sebességes az automata.

    Amúgy milyen gumik vannak a pótkocsikon, hogy sehol nem működnek? Aszfalton csúszkál, sárban meg akadályoz.

    Akartam már kérdezni, ha ilyen jól tolod a módosításokat, akkor miért nem tolod fel műhelybe őket?
  • RJoco
    #3605
    Ha minden igaz, akkor igen. Már rég. Feltéve, ha minden összeszedhető volt Taymyr-ban.
  • Jóózsf István
    #3604
    Annyira tudtam, hogy simán és egyszerűen meg lehet oldani, hogy ne lobogjon utánunk a pótkocsi az aszfalt úton amikor száguldozunk!
    Kábé három sor kell minden egyes pótkocsi fáljába és négy fájl a kerekekhez. ENNYI!
    De miért kell ehhez egy modder? Ez a játékban egy buta hiba. Nem is annyira hiba, mint inkább lustaság. A fejlesztők pontosan tudják, azt amit a modder megcsinált.
    Kikísérletezni az értékeket nem két perc, de egy nap alatt meg lehet vele lenni. És mekkora örömöt szerezhetnének a játékosoknak. Vagy épp menni BOSSZÚSÁGTÓL kímélt volna meg minket.
    Tegye már fel a kezét, akit nem zavar, hogy a pótkocsija driftel a legenyhébb kanyarban is!

    Egy baj azért van a moddal. Hogy ELAVULT! Azóta már vannak frissítések, amik jó ha bekerülnek pótkocsik fájljaiba. Úgyhogy össze kell fésülni őket! Ami szintén egy pár órás művelet.
    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2022.01.22. 06:42:36
  • Jóózsf István
    #3603
    Küzdök itt a pótokkal, amikor van rá mod?!?!?!
    Jól összehasonlítom a sajátommal, hogy lássam, jól gondolkodtam...
  • Jóózsf István
    #3602
    Akkor megvan az összes fejlesztés is a Taygához?
  • RJoco
    #3601
    De nagyon megszívatott a játék. Meg én is magamat.
    Egy túlméretes konténert kellett leszállítanom. A felvételi hely a zátonyra futott hajónál volt. Querry-ben. Még mindig Taymyr.
    Mire onnan én kiszenvedtem azt a pótót. Aztán mire egy megfelelő utat találtam a lerakóhelyre. Benne volt pár Alt+F4.
    Aztán a másik térképen megcsináltam a garázst és ott termett a túlméretes konténer felvevő hely
    Mindjárt vihettem is egyet a térkép másik sarkába. Csakhogy az útnak jelölt valami: sárdagonya. Fogtam a Pacific P12-t (a nagy kerekek miatt), meg egy 5-ös nehéz pótot és az út mellett a kavicsos domboldalban borulás nélkül szerencsésen leszállítottam. Aztán nagy örömömre két térképpel odébbról vihettem egy fúrót is. Meglett.
    Majd még arra leszek nagyon kíváncsi, hogy fogok a hajóhoz 3 adag közepes fát leszállítani. De szerintem nem fogok sokat vacakolni. Megpakolom az Aramatsu-t és a csuklós Cat-tal odahúzom.
    Már csak 4 feladat van a régióban (3 fa és 1 áru), meg az időmérők, amik nem érdekelnek.
  • Jóózsf István
    #3600
    Ezt a kettőt még idebiggyesztem, aztán megyek X4-ezni.
    Amikor elkap a gépszíj.
    Ez meg a legújabb farigcsálásom. Első nagy szerelmem megérdemelt egy kis törődést. Itt még messze nincs kész a futóműve.
    A következő áldozatom a MAZ lesz. Hogy annak milyen egy tuskó futóműve van!?!?!?!? Na majd adok neki...!
  • Jóózsf István
    #3599
    Bakker!
    Hülye vagyok!
    Tényleg így volt. Két kupac!!! És pontosan ugyanígy vittem én is. Wisconsinban az öttengelyes twinsteer van a pocsék terepképességekkel és a vaddisznó. Nekem tetszett az a régió. Na ott kell majd igazán a logisztika!

    Oldgamer!
    Ez egy mod map. Igen, olvasom, hogy nyűglődnek a konzolosok a modkezelő miatt, de "nem eshet örökké"!
    Meg azt is olvasom, hogy nem elég a keret. Amit őszintén szólva nem is értek, hogy miről is van pontosan szó. Miért van egyáltalán korlátozva? Ki mondja meg, hogy én nem használhatok bármennyi modot?

    A másik nagy sláger a fórum bejegyzések között, hogy nem tudnak kóperálni. Senkinél nem megy kúp!
  • Oldgamer
    #3598
    Üdv Józsi!
    Köszi, hogy gondoltál rám!
    Ez a térkép DLC-s? Mert ha igen, akkor jelenleg számomra még nem elérhető. De pofásnak tűnik valóban amit mutatsz. Egyébként még most sem használható nálam a mod browser, lecsökkentették drasztikusan a letölthető tartalmakat, ráadásul nem tudok letölteni egyetlenegy autót vagy pályát sem. Nem tudom ezt mi okozhatja. Van 1340 Mbyte felhasználható értékem, nem vagyok lenullázva. Jelenleg egy korábban abbahagyott térképet nyüstölök, a Kodar desert-et. Tudod, a sivatagos placc. Meg múlt héten pár Trial-os korábbi jàtékot csináltam meg.
  • eta32 #3597
    De spécik, ezek azok és 2, csak így egybe vannak....olyannak tűnnek mint ha ,de nem....
    Na DON megvan.....
    DON 100% kimaxolva
    Kellemes volt ,épp annyira volt "nehéz" mint amennyire nem...
    Megyek még összeszedem a gépeket.
    A forester a másik mapon üres tankkal úgy hogy trailerrel megyek érte....
    A többit már csak a garázsba kell vinni ,előtte megjavítani megtankolni és irány Wisconsin elméletileg ott még van 2 kocsi...
    Amúrt hagyom későbbre asszem pedig nagyon kellene az Azovhoz az aktív felfüggesztés...meg a kis tátrához a legerősebb motor,de majd....

  • Jóózsf István
    #3596
    Tefigyemá'
    A hídhoz nem spéci sínek kellettek? És csak kettő!!!
    Most vagy hülye vagyok, vagy megint változtattak rajta.
  • eta32 #3595
    Azért nem gondolták hogy ezeket 2x-re fogom leszállítani....
    A másik mapról kellett ide hoznom de egyik sem esett le....
    Vasúti elemek leszállítva egymenetben....
    Ez volt az uccsó küldi DON-ban nem volt egyszerű bepaszírozni ide a nagy pótot...ezért meg csak nem veszek még egy pótot ami keskenyebb...
    Untolsó küdetés DON-ban
  • Jóózsf István
    #3594
    Oldgamer!

    Ezt te szeretni fogod. Egyelőre nincsenek rajta céges küldetések, csak helyi kis tedd ide - tedd oda feladatok. Nagyon hangulatos pálya, de ez az idióta nyomvonal, hogy tulajdonképp két út vezet ugyan oda, de az egyik mégsem, és alig lehet átvergődni a fák között, mert azt olyan sűrűre kell telepíteni, hogy véletlenül se férjen át egy jármű sehol!!!
    Agyrém!
  • Jóózsf István
    #3593
    Van három amúrom: Már mondjuk nem a növényevő hengeres testű egyébként nem túl ízletes hal, hanem:
    Egy Yoda
    Egy fogalmam sincs.
    Meg egy Mer' ezzel könnyű, mi?

    Meg van egy ilyenem is. Ez egy mod pálya. Nem túl érdekfeszítő. Túl kevés rajta az átvágási lehetőség. Kb semmi!
    A feladatok természetesen jó szokás szerint túlméretezettek. Arra jó volt, hogy elcsesszek vele egy napot, meg a pótkocsikat is ezen farigcsáltam.
  • Jóózsf István
    #3592
    Így, hogy rommá csesztettem a pótkocsikat lennének ötleteim.
    A rámpás négy férőhelyes pót ugyebár tud árut is szállítani, meg értelem szerűen járműveket. De miért ne lehetnének mondjuk rakoncái és akkor már vihetne rönköket is. De itt ne álljunk meg, mert kombinálni is lehetne. Mondjuk vihetne hosszút vagy két rövidet. Uram bocsá' két közepest. A rakoncák természetesen eltávolíthatók lennének, mert különben nem férne rá az a k.rva Caterpillar! Vagy az a libanyakú félpóton van?
    A négytengelyes (két helyes) fletbednek is vannak rakoncái. Elég magasak is ahhoz, hogy duplán lehessen pakolni... Persze azok fixek.
    Ez a rakoncás dolog nem most jutott eszembe, hanem még a Twinsteer-nél. Ott is lehetne szépen felmálházni mint egy serpát!
  • Jóózsf István
    #3591
    Ahogy mondod Endy! Játék csak abból dolgozik amit számolni tud. több kerék, több "akadály". Annyiban gondolkodott jól Jocó, hogy ha a több kerék kiemeli az alvázat a sárból, akkor azzal már nem számol a játék. De ez nagyon vékony mezsgye!
    De ez nálam is csak találgatás, mert csak arra van adat a fájlokban, hogy ha defekted van, vagy a futómű sérült.
    de ugye a feje tetején vontatott járműnek is van ellenállása, úgyhogy...

    Megnézem, hogy írtak-e ilyenről az Aramatsu-nál, hogy ne ,forgolódjon annyit, ha nem, akkor legfeljebb megírom én.
  • eta32 #3590
    Nos a fülke forgása valóban idegesítő ha csak kilépsz és újra pakolnál ,de sajna ez ilyen.
    A tükrök azok valahogy lemaradtak...sajnos...
    Ahogy Joco írta a rönkfogója jobb mint a nagyoknak.
    De nekem kedvencem a fülke belső nézetből pakolás,főleg mikor ide oda forog ,mint valami körhinta....
    A többtengelyes pótot szerintem azért nehezebb a húzni mocsárban mert nagyobb a súrlódási és súly értéke,de csak találgatok ,nem tudom a készítők mi alapján lőtték be a dolgokat.
    Józsi ebben te vagy a profi te túrod az xml-ket
  • Jóózsf István
    #3589
    Nem az a baj, hogy előre fordítja a fülkét, hanem hogy mikor fordítja előre.
    Mondjuk teszem azt olyat akarok játszani, mint Endy. Megpakolom a hátulját 15 szál fával. Ahhoz, hogy ezt megtehessem három darabonként elő kell hívnom a menüt, illetve a rakodóhely menüjét és AKKOR fordítja előre a fülkét, ami nem jó. Nem kell. Nem végeztem bakker!

    Ezt meg csak úgy lőttem.
    Szeretem mindhárom bicajt. A Kraz mod, a Brigadéros fizetős DLC, a White meg vannilla.
    A Kraznak vadi új ez az egyedi festése. Most fedeztem fel. Miért mod, amikor van vanilla is? Mert ez a felépítmény kincset ér! És jobb/kényelmesebb a mod járműveket reszelgetni, mint a gyárit.
  • RJoco
    #3588
    Pont a múltkor húztam a 4 tengelyes pótot. Gondoltam én naív, hogy a több keréknek köszönhetően jobb lesz a mocsárban. Jobban eloszlik a súly a kerekeken, nem süllyed annyira le. Tévedtem. Sokkal rosszabb volt.

    Nem tudom mi a gondod az Aramatsu-val. Fülkéből pont nem pakolásztam. Nekem az nem jön be. Kipróbáltam.
    Az ide-oda forgása kicsit idegesítő, de együtt lehet vele élni. Amúgy meg, ha nem a helyére tett daruval akarsz közlekedni, akkor hogy oldod meg?
    Ami hátrány, hogy a daru el tud akadni a védőrácsban, meg az oszlopokban.
    A rugózásával nekem nem volt semmi gondom. Bár aszfalton eléggé rázós, de ott nem is mentem lassan. Földesen meg low vagy H fokozat. Automata sose. Mondjuk ez mindegyik kocsinál így van már egy jó ideje.
    A csipesze sokkal jobb, mint az alap. Azzal 2 fát elég macerás volt rakosgatni. Ezzel minden gond nélkül.
    Azt el is felejtettem említeni, hogy erről sokkal egyszerűbb levenni a plusz fákat. Kettesével. Hármasával, ha szerencsém van.
  • RJoco
    #3587
    3 szálat már nem tud stabilan megfogni. 2 szállal minden gond nélkül megbirkózik.
  • Jóózsf István
    #3586
    Emlékeztek, hogy beszéltem arról, hogy mennyire lehetetlen normális felfüggesztést csinálni a kéttengelyes pótkocsiknak...
    Most összehozott a sors a négy tengelyes-rakoncás-két férőhelyes pótkocsival, ami már végképp úgy működik, mintha egy téglát cibálnál madzagon.
    Nem tudtam ellenállni a kísértésnek és nekimentem. Vagy ötödszörre indítom újra a játékot, hogy ellenőrizzem az eredményt, de semmi. Illetve van valami, de messze nem a várt eredmény. Bogarászom megint a fájlt és egyszer csak beugrott. Minden járműnél a felfüggesztés erőssége egy 0.03 körüli érték Ha egy századot emelsz, vagy csökkentesz, akkor már jelentősen befolyásoltad a rugózás erősségét. A modder is ott cseszte el, hogy felemelte 0.08-ra. Ami már nagyon sok!!!!
    Tudjátok mennyi a pótkocsiknak (Sima zsámolyos!!! A félpótoké jó(nak mondható)...
    ... 0.3 nulla egész három TIZED!!! Nem három SZÁZAD!!! IGEN! Kimaradt egy nulla a második helyi értéken!!! És ez nem lehet direkt, mert mint említettem rettentő magas ez az érték!
    És ez így van a sima oldalfalas két helyes, a szóban forgó rakoncás két helyes, ennek a ponyvás változata amit nem lehet venni sem eladni, mert küldetésekhez van kizárólag, és a zsámolyos négy helyes rámpás (járműszállító) pótnál is!!!
    Az agyam megáll, hogy mekkora egy trehány banda!!!

    És kipróbáltam az Aramatsu-t is.
    Nemhogy megszerettem volna, de olyan mértékben gyűlöltem meg, hogy legszívesebben törölném a játékomból. Az egyetlen pozitívum benne, hogy van egy "fílingje" a fülkéből pakolászásnak. És itt vége is a jó tulajdonságoknak.
    Azt hagyjuk, hogy nincs rugózása. Az szintén csak az én bajom, hogy törzscsuklós. De miért nem került rá tükör?
    És ami a legnagyobb baj: MIÉRT FORGATJA A FÜLKÉT AUTOMATIKUSAN? Pláne, amikor csak a menüt nyitom meg??? És külső nézetben miért forgatja a kamerát EGYÁLTALÁN?????????????????? Ezzel nem gyengén csinált ki!
    Bőven elég lenne akkor visszaállítania, amikor elcsomagolom a darut!!!!! Kinek jó ez így?

    Magamnak a válasz: A csipesze ugyanakkora, mint a vanilla rönkrakodó darué. Csak "két szálas".
    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2022.01.17. 09:30:42
  • Jóózsf István
    #3585
    Ez furcsa, hogy ti ennyire rákattantatok. A világban általában inkább nem szeretik. A csipesze hány darab szálat tud megfogni? Mert nekem is van MR-es felépítményem a mod Kraz-hoz. Az meg tudja fogni a három szálat. Ami ebbe a játékba bekerült hivatalosan, csak a kettőt tudja megfogni, azt sem feltétlen stabilan.

    Tatarinom csak azért van, mert van olyan acsi a játékban, hogy legyen meg minden jármű!
  • RJoco
    #3584
    Ez az Aramatsu úgy kellett ebbe a játékba, mint űrhajósnak az oxigén.
    A daruja nagyon ott van, kb. mint MR-ben. A másik daruval kész kínszenvedés volt fát pakolni.
    Mondjuk azért van egy bugja, mert néha egy bizonyos szögben beakad a karom. Forog a tengelye körül, de nem himbilimbizik.
    Szerencsére a daru helyére rakása megoldja a gondot.
    Ez 6 karika lett volna. Megoldottam egy karikával. Még a fákat sem kellett igazgatnom.
    Azt nagyon sajnálom, hogy nincs rá hosszú fa felépítmény.

    Kaptam még egy Tatarin-t. Az elsőt találtam egy dombtetőn, azonnal az enyém lett. A másodikat ki kellett szednem egy árokból és megjavítanom. Jutalmul megkaptam.