21
  • Örült kutya
    #21
    Hali mindenkinek..Olvasgattam a forumokat és láttam hogy valakinek van angol verziója vagy nem magyarul müködő.Találtam egy linket nekem müködött:(most jöttem a zuzásból)

    http://data.hu/get/3108695/AG4.exe

    Akinek kell vagy fog majd kelleni at letöltheti innét.
    Csak fel kell telepíteni, semmi varázslás...
  • Molnibalage
    #20
    A nyakláncost kipróbáltam. Az én verziómban nem volt bugos. Nem tudom, hogy mért. A többi buggal sem találkoztam. Fura? Lehet. De én örülök neki utólag is. :)
  • cS6Szi
    #19
    Ja a legdurvább gothic 2 bug hogy oldalazva bárhová betudtál menni ahol örök voltak. Alaphelyzetben meg állitottak hogy ide nem mehetesz be de oldalazva nem szoltak hozzád így a játék elején már jó cuccokat lehetett össze lopni. :D
  • cS6Szi
    #18
    "A Gothic I-ben egy bug volt a templomos, ami a játék végigvitelét akadályozta.

    A Gothic II-ben soha egyetlen buggal sem találkozta. Soha nem fagyott le, soha nem volt CTD"

    Hát azért ez így nem igaz! Csak pár bugot emlitek a két részből. Ott van az hogy ha csörlöt tekertél folyamatosan kifagyott a játék. Volt egy olyan is a II-ben amikor mágusnaknak tanultál a kolostorban az egyik tanonc elopot valamit és elmenekült, nekem pl ott maradt a kolostor elött egy klonja :D.
    Akkor a II kiegészitőjében voltak nyakláncok vagy övek amit ha felvettél kaptál asszem plusz 10 erőt vagy ügyességet. Ha leveted meg megint feltetted akkor ujbol megadta pár perc alatt meg lehetet csinálni a 100as ügyességet meg erőt a játék 40%-ánál. Néha olyan is volt hogy 1 embert többször kilehetet fosztani mindig nála volt a pénz meg a cuccai hiába veted el töle már elözöleg. Amúgy nézegessél youtube-on videokat. Van egy pár gothic bugos videó :D
  • Molnibalage
    #17
    A Gothic I-ben egy bug volt a templomos, ami a játék végigvitelét akadályozta.

    A Gothic II-ben soha egyetlen buggal sem találkozta. Soha nem fagyott le, soha nem volt CTD. Ma napig ezért is akkora élmény.

    A Gotcih III-at a kiadás után kb. két hónappal később vittem végig. Komoly bug nem volt benne. Ami volt, az még most is megvan a CEP-ben. A nomádok közül Mora Sul ellene támadásnál több átmegy a sziklás és később a mágus is. Ennyi...
  • cS6Szi
    #16
    A grafikáról annyi a véleményem, hogy a gothic sorozat első két része illetve a Risen is grafikailag vissza maradot volt a saját korához képest, de ezeknél a játékoknál nem a grafika a lényeg. Sosem értettem azokat az embereket (pl: öcsém), akik azt mondják, hogy azért nem játszanak a játékkal vagy azért nem tetszik nekik a játék, mert sz@r a grafikája. Én ezzel a sz@r grafikával és beletudom élni magam. Nekem a játék élmény és sztori a fontos. Ha ezek jól kivannak dolgozva, akkor nem érdekel, hogy milyen a grafika. Amúgy is lehet bármilyen jó grafkája az adott játéknak, pár év múlva ha előveszed a játékot és újra játszod (mert a gothic egy olyen játék, amit az ember többször több féleképpen végigtól)már sz@r lesz grafika. Tehát a grafika sztem max ad egy pluszt a játék élményhez viszont nem számít bele alapból, legalábbis nálam nem.

    A bugokról meg annyit, hogy aki végigtólta a Gothic 1-et és 2-őt az tisztában van vele, hogy a gothic talán a minden idők egyik legdurvábban bugos játék sorozata. Életemben nem mentettem annyit mint ebben a játék sorozatban, de megmondom öszintén nekem már ezis bele tartozik a gothic univerzumba. Alapból vannak olyan bugok amik a playert segitik. Letudsz győzni olyan ellenfeleket a játék elején ekit elvileg még a végén is nehéz lenne. És ezeket kihasználva (természetesen ezekhez több órányi játékra szükség van, hogy rájöjj, hogy milyen bugokat lehet kihasználni), olyan cuccokhoz lehet hozzájutni amikkel az ember gyorsabban és könnyebben végig tudja tolni a gémet. Ez az egyik erősége az elödöknek (gothic 1,2), hogy ezáltal számtalan módon végig lehet tolni.
  • Zoliz
    #15
    Nekem is bejött a Risen, fél év alatt végig is nyomtam egy nagyobb elakadás után.
    De a Gothic 4-től félek mert a 3 ocsmány bugos volt.
  • Molnibalage
    #14
    Nem azt mondom, hogy nem jött be, de azért hangulatban a Gothic 2 jobb volt vagy ha az egész Gothic szériát nézem. (Kivée az FG, az az én szememben nem látezik. A valaha kiadott legszánalmasabb próbálkozás.) A páncél elemeinek felkutatása a sok romos templomban egy idő után baromira idegesítő és monoton volt.

    Ma napig megborzongok azon, mikor először mentem át puha pöcsként a bányavölgybe a 2. részben. (Pedig az elsővel nem is játszottam, csak olvastam a sztorit.)
  • TommyGun
    #13
    Nekem spec bejött a risen, végigtoltam jó volt a történet jók voltak a küldik, szép volt a grafika.
  • Molnibalage
    #12
    Nekem meg a Risen nem jött be annyira. Az egy dolog, hogy kisebb lett a térkép. Ok. Viszont miért kellett ennyire baromira üresnek lennie? Mondjuk a G3 térképe is az...

    Az is fura volt, hogy a G3 a legtöbb helyen, szebb volt, mint a Risen. A fényhatások húzták fel a jákot. A táj pl. olyan röhelyesen lowpoly volt, hogy azt hittem 2002-őt írunk...
  • JaSoN HuNTeR #11
    NEkem tetszik a 4. Remélem jó lesz :)
  • cS6Szi
    #10
    "A Gothic 3 utáni negatív visszhangok miatt a fejlesztő Piranha Bytes végül elhagyta a franchiset és elkészítette az anyagilag nem túl sikeres Risen című RPG-t"

    Hát nem tom, hogy anyagilag miért nem lett sikeres a Risen, pedig nekem jobban bejött, mint a Gothic 3. A Risen tudta hozni a klasszikus Gothic érzést, ami a Gothic 1-ben és 2-ben annyira magával tudott ragadni. A Gothic 3-at a felénél hagytam abba, mert nem volt kedvem végig tolni. Az előző részeket meg nem bírtam abba hagyni. Az első részt még anno vagy 8x a másodikat 4x vagy 5x toltam ki. De a hárommal csak nem bírtam. A Risen viszont kellemes csalódás volt. Sokkal inkább tekintem a Gothic folytatásának mint a Gothic 3-at. Remélem a 4 jobban sikerül.
  • erasmus4
    #9
    Nem tudom mi bajod vele ha nem tetszik kikapcsolod, Oblivionban is ott volt, bár igaz a nélkül meg lehetett volna gebedni mire megtaláljuk akit keresünk az állandóan úton lévő npc-knek köszönhetően :).
  • Molnibalage
    #8
    Ezzel elég komolyan egyet tudok érteni.
  • Khalid
    #7
    Egyszerű a nyerő képlet:
    Vegyük a Gothic 3 gyönyörű, nagy világát, rengeteg küldetését, szabadságát, vágjuk ki belőle a szörnyűségesen rémes harcrendszert és itemizációt, helyettesítsük egy legalább tűrhető verzióval, és máris kaptunk egy nagyszerű RPG-t.
  • Molnibalage
    #6
    A 1.74-is van. Megjegyzem, hogy én az alap ősrégi 1.06 vagy kb. abban az időben levő patchcsel toltam végig a G3-at. Nem volt azért annyira rossz. Az 1.7 alternate balance és új AI-val viszont tényleg jópofa.
  • Molnibalage
    #5
    Meg sem jelent, de sok Gothic fan már ízekre szedte ez. Kövezzetek meg, ne nekem a képek alapján nem tűnik rossznak. Grafikailag jó. Már "csak" hangulat és szép zene kell hozzá.

    Azért az viszont tényleg lol, hogy nyíl muttja a küldetést. A Gothic egyik legnagyobb erénye volt, hogy nem rágta a szádba a megoldást...
  • Stonee
    #4
    volt patch hozzá bőven, az tény. amikor a 1.63-as community-re azt mondták ez már tuti-biztos-nyerő... aztán idővel csak lett 1.71 is. árulkodó.
  • bitbandita
    #3
    Nem kell bemutatni, nem a 3-ra, vagy a korábbiakra gondoltam, hanem erre az új részre.
    "Mozgásban is megmutatkozott az Arcania: Gothic IV, ám a trailer után a világsajtó nagyon leszedte a keresztvizet a játékról, mert elég sok bugot szúrtak ki benne."
    Ezzel harangozta be a cikket a drága szerző, de semmit nem ír azokról a bugokról, se a "keresztvízről" .
  • curse
    #2
    hat erdemes atfutni a community patch-ek changelog-jait (uramisten, de szep magyar mondat). en igazabol az igazi meatbugokig el se jutottam, mert a jatek a gepigenye ketszeresen is annyira szaggatott, folyatta a memoriat es olyan gyakran es sokat toltott, hogy legszivesebben maglyara vetettem volna dobozzal tokkal vonoval.
  • bitbandita
    #1
    Na és mi miatt húzták le? Milyen bugok?