17
-
#17 Ja, ízlések... Nekem pl rettentően hiányzott a határ- és területvédelem. Valahogy totál életszerűtlen, hogy a hadsereg a nagyvárosban állomásozik, aztán ha megjelenik valahol az ellenség, akkor vasúton pikk-pakk ott terem.
Így legalább lesznek frontok, lesznek határok, ahol hadüzenet előtt feláll a sereg, stb. Meg lehet majd lyukat ütve az ellenség védelmén blitzkriegelni.
Ezek a taktikai lehetőségek szinte teljesen hiányoztak az előző részekből.
Stack gigahadseregnek újkorban még kedves ellenfele a két atombomba, bármekkora sereget megsemmisít. -
paraszgyerek #16 Ja még egy dolog: a nagy seregek ellenszere a Civ4-ben a collateral damage... be kell áldozni 2-3 ostromfegyvert utána már hullanak mint a legyek :-) -
paraszgyerek #15 Ízlések és pofonok :-) Nekem épp ez tetszett: egy nagy sereggel betámadtam és letáboroztam, ( +a környéket kicsit kifosztogattam ) és amíg az ellenfél az ostromlott városba fókuszálta a védelmét addig két kisebb sereggel daráltam le a hátországot. Főleg ha sikerült elérni hogy a többi határról is betámadják :-D
Az egy unit/tile nyilván egy másfajta stílust kíván meg, de a demóba biztosan belekóstolok. Lévén már fejlesztik egy ideje, a hardverigény sem hinném hogy brutál lesz majd, bár még ez is hozhat meglepetést... -
#14 Nekem speciel a szőr állt a hátamon attól, hogy mekkora seregeket kellett összerakni egy huge méretű map végjátékában. Kifejezetten tetszik ez az egy egység per hex...
Meg főleg a hex rendszer! Így már van esély elállni az utat, a négyzethálón irdatlan mennyiségű egység kellett volna a határok védelmére, nem is volt értelme olyat csinálni.
Kíváncsi leszek rá mindenképp. Az meg, hogy panzerdzsenerálos, az nem baj, én anno nagyon örültem volna egy 100% dinamikus kampánynak a panzerben... -
paraszgyerek #13 Kicsit tartok tőle hogy a hexa és az egy unit/tile kicsit "Panzer General"-t csinál belőle, de kíváncsian várom... szvsz a Civ4-et nem lesz egyszerű überelni, még a készítőknek sem.
-
stain #12 Majd ha lehet nyomulni benne a hunokkal is, akkor játszom vele... -
#11 Mit értesz "terrain modifier" alatt? Nem rémlik a videóból, és most nem tudom hanggal megnézni...
Hexes térkép nem elég nagy változás?
Emellett kb olyan a Civ sorozat, hogy ahogy halad az időben, változik, egyre összetettebb lesz, és pontosabban "szimulálja" a világot. Jellemzően egy új civ rész összetettségben ott indul, ahol az előző abbahagyta, aztán a kiegekkel még tovább durvul. Ha ez "csak" egy alap lesz, ami hozza a Civ4 összetettségét, amit majd kiegekkel feljebb túrnak, már akkor megéri. -
torma99 #10 A körökre osztás, a sorozat lényege.
Viszont nem értem ezt a nagy hypeot. Végignézve a videót, csak a terrain modifier az, ami a csilli-villi, vegyél új hardvert grafikán kívül bele lett téve.
Számomra ez kevés. Majd jóárasítva, valamikor a steamen keresztül megveszem, de nem 10k-ért. -
#9 Jól van, jól van, biztos ez is jó lesz, de... de én már egy Alpha Centauri 2-t szeretnék látni. Meg mi van már a Civ Network-kel (ami a Facebook-on lesz játszható Civ stílusban)?
-
tttttom #8 Ha így akarsz kockulni játszál a HoI3-mal,2-vel vagy EUIII-val. :D -
Szefmester #7 akkor neked ott az empire earth sorozat, vagy a rise of nations.. -
#6 Nálam szinkronban van a hang a képpel.
A játék meg szándékosan körökre osztott, ez a lényege, remélem ez nem is változik. -
T0nk #5 Hm. Hexagonális játéktér. Asszem nyomok egy kört a négyessel, HUGE map-en még úgyis csak egyszer nyertem... -
Loverman #4 Nemtom, nálam jó a hang. Amúgy meg, sokkal gázabb lenne ha nem lenne körökre osztott. Arra ott van bármilyen tucat RTS, játssz azzal -
#3 A trailerrel az a gaz, hogy nincs teljes szinkronban a hang a keppel.
A jatekkal meg az, hogy siman meg lehetne csinalni korok nelkul, ami ugye elvezetesebb lenne, de megsem csinaljak a szemetek!
Sid Meier meg ugy nez ki, mint egy aberralt sorozatgyikos. :)
Az utobbi 2 mondat szubjektiv persze.. -
blessyou #2 A videó nézése közben némi nyáltócsa gyűlt az asztalomra. -
#1 Musthave lesz ez is!