20
-
#20 Az lehet, csak az benne a pláne, hogy amíg az egyik hardveres, addig a másik a CPUtól (és így az AItól és az egyéb játékmechanizmusoktól) veszi el a számítási teljesítményt. Egyébként én úgy látom, hogy a Havoc inkább a "makro" fizikát tolja, addig a PhisX meg az apró részecskékkel akar villantani.
Azért nem szopnám le magam a Havoctól sem, az, hogy van maximális zuhanási sebesség, az valami eszméletlenül kibaszott gagyi.
Valószínűleg egyébként ez azért van, mert a nagy sebességű ütközésekkel nem tud a motor mit kezdeni. Még mindig nincsenek "kemény" ütközések, még mindig az van, hogy egymásba süppednek a tárgyak, aztán ellökik egymást, és ez nagy sebességnél nagy bemélyedést okoz, ami következésképp nagy ellenerőt, ami meg kilövi a mozgatott tárgyat az űrbe. Lehet látni néha ilyesmit játékokban... -
Micsu #19 ez a lista vicc a köbön
HAZE Free Radical Design X360
lol -
#18 ... Ki ne felejtsd a hátrányos lassulást a feladatra alkalmas GPU-rész ellenére ... Ha néztétek a MafiaII PhysX trailert, sokszor inkább zavaró amit csinál, nem előny.
A Havok amúgy eléggé király rendszer, a GagYX kicsit túlzás rá ... -
#17 Igaz igaz.
Akkor fogalmazzak így:
Havok >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> GagYX
Játékokban a physx eddig másra nem volt jó csak nevetséges parasztvakító effektusokra. -
#16 Epic fail. Ha csak egyetlen fizikai effektet tudna, akkor is már fizikai motor lenne. -
#15 Valószínűleg nem jó, ahogyan más sem. PC-n nincs analóg irányítás (vagyis van, egy kontroller) ... DE ettől még átírhatják PC-re, ahogyan már 1000 alkalommal megtették. Tény, hogy nem lesz olyan "finom" az irányítás legtöbb játékosnál, mint konzolon, de megoldható.
Sony bevédi e ... nem tudni. A Sony sem karitatív szövetség, nem a Playstation játékosok két könnyesre sírt szeméért nem adja ki a Quantic Dream-nek a PC projektet! A játék már fél éves lesz, kifutotta az exclusive időtartamot, amikor nagyon viszik. Ha a japó sales management úgy találja, hogy 'ócóbb átírni játék nagy nehész számítógépre' mint amennyi a minimális (!) bevétele lehet, warezt is belekalkulálva (projekt + reklám < bevétel) akkor sitty sutty megjelentetik utólag is. Ennyi. ÜZ-LET -
Eriongtk #14 Sok helyen nem tudod nagyon joy, vagy egyéb eszköz nélkül normálisan irányitani a játékot (lásd nfs, grid-stb- és gázadás vs billentyűzet: vagy padlógáz, vagy semmi)..
Nem ismerem a játékot, ezért csak kérdezem h egér, mint analóg vezérlő nem megoldható? - bár gondolom most nagy baromságot mondtam :P -
#13 Persze írd át pc-sre az analóg irányítást...:D
Ha jön is pc-re akkor Joystick only,vagy valami rettenetes fos irányítása lesz. De szerintem Sony bevédi (remélem). -
bippo #12 Én sem hiszem, hogy jön, bár reménykedem. Szerintem csak valami régi listából elfelejtették kitörölni.
Irányítás nem jelent semmit, azt simán át lehet írni PC-sre.
Akinek nincs PS3-a, de mégis szeretne vele "játszani":
http://www.youtube.com/watch?v=qjNsqPxO2Ws
-
doggy90 #11 nem hinnem, hogy jon. az egesz jatek ps-re van tervezve, gondoljatok csak az iranyitasra. -
Eriongtk #10 " A PhysX csak egy két fizikai effektust produkál, olyan komoly összetett fizikát mint amilyet a havoc tud,nem ad egy játékban sem. "
Fail. nem 1-2 az az 1-2...annál picit több. Összetett fizika? HL2ben is az van, ott kissé "unreális" dolgokat képes művelni, nembaj, fogjuk az implementációra. Akkor te sem dolgoztál még studio maxben a 2 progival. mindegy hogy havoc v1, vagy v3, eléggé bugos ott is. Félreértésed elkerülése érdekében: nem physxet istenitem, csak mondom. Az, hogy most nvidia kilóra megvette az Ageia dolgozóit, hát, üzleti fogás...
Na, de elég az offból részemről, és sry -
#9 " Havok is fizikai motor, physx is"
Fail....A HAVOK fizikai motor. A PhysX csak egy két fizikai effektust produkál, olyan komoly összetett fizikát mint amilyet a havoc tud,nem ad egy játékban sem. Az NVIDIA nyom egy kis pénzt a fejlesztőknek,így beleteszik a "csakafiziksz" effektusokat a játékba,és közben szarrá butítják a processzorok szálhasználatát,ezzel elérve hogy ATI kártyával ne lehessen ezeket az effektusokat élvezhetően futtatni. Ha nem butítanák szarrá a "csakafiziksz" megoldásukkal a procit akkor egy ósdi 2magos is könnyűszerrel lenyomná ezeket a fizikai parasztvakításokat mindenféle extra fizikai gyorsítókártya nélkül egy radeon mellett...
- Hogy ez a játék interraktív mozi? Egy két jelenetben,de a jelenetek többségében gyakorlatilag szinte azt csinálunk amit akarunk,és a világ ennek megfelelően reagál minden egyes döntésünkre. Zseniális játék. Hogy jön pc-re? Remélem csak mézesmadzag,nem érdemel a pc wareztársadalom egy ilyen gyöngyszemet, inkább a pc fejlesztéssel elvesztegetős időt fordítsák új játékra. Azért hogy párezren megvegyék és többszázezren lewaqrezolják pc-n,teljesen felesleges megjelentetni. -
#8 Kizárt a PC megjelenés! Sony-é a cucc és hülye lenne kiadni konkurencia platformra. -
#7 Üdv
Háát szerintem azért olyan nagyon sok mindent nem lehetett csinálni a Fahrenheit-ben, korlátozott volt, interaktív movie ugyan, de erősen korlátozott ... VISZONT AMI A LÉNYEG, én is élveztem, egészen jó volt végigjátszani, egy befolyásolható film, örülnék én is, ha a Heavy Rain is megjelenne PC-re!
Ami meg az nVidia PhysX-et illeti, ne dőljetek be - mármint a physx-nek. Valóban nincs rá szükség, a Havok egyébként is nagyon jó képességű fizikai engine (lásd Half-Life2-es változat). Mindössze marketing ez, üzlet, akinek a fizikai rendszere van benne, nyilván az kap pénzt az eladásokból, ennyi. Persze nem azt mondom, hogy a physx szar, de a ma futó és a még fejlesztés alatt álló játékoknak jó ha 1%-a igényli, azok is csupán bizonyos szituációkban (jó példa: Batman AA-ban nagyon jó volt az áthaladáskor szétlibbenő gőzfelhő -részecske effekt- de gyakorlatilag minek?) és bekapcsolásakor esik is némileg a sebesség, hiába a GPU-ba integrált 'PPU'. -
#6 Tuti megveszem PC-re ha kijön. -
Hans von Luck #5 Várjuk szeretettel... -
Csumbi #4 nagyon jo lenne szerintem ha jonne ez a jatek pc-re. a quantic dream elozo jatekat a fahrenheit-ot is nagyon elveztem. igazi kikapcsolodas volt vele jatszani, hiszen tenyleg olyan mint egy interaktiv film, de ugyanakkor rengeteg mindent lehetett csinalni benne. -
Eriongtk #3 Márpedig jól írta. Havok is fizikai motor, physx is. Ahogy nézem a képet, egyedül a ruhákhoz kéne. Kisebb dolgokban, mint pl 1-2 doboz leesése, ilyenek, ezekhez nem kell feltétlen GPU, azaz hardveres számolás, ennyivel még cpu is megbírkózik. Ugyanakkor ne felejtsük el, hogy physx nem csak ezekért felel. Pl hardveres ruha van, cpu ruha nincs, ugyanez mondható el a részecske effektusokról (füst, folyadék, stb) -
Ender Wiggin #2 A PhysX-et nem igényli a fizika, mert maga a fizika a PhysX. Valószínű arra gondolhattál, hogy PhysX kártya kell-e? A gépemben van kártya, de ha letiltom se lesz lassabb semmi. Magyarán a hardveres PhysX csak duma. Arra tényleg nincs szükség. -
#1 nem sokat tudok a játékról, de van benne egyáltalán olyan rész, ahol szükség lenne physx-et igénylő fizikára?