18
Az SCS Software készülőben lévő, egyelőre név nélküli kamionos játéka.
-
#18 Sehol senki? -
#17 Igen jónak tűnik... -
#16 Mondjuk remélem az irányíthatóság,grafika,fizika elvárható lesz. -
#15 Szép kép lett, Cirkuszi autó?
Am ha ennyire biztosra mennek, akkor nagy változás lesz ami jó:D -
#14 Újabb hírmorzsák láttak napvilágot a "The other project"-ről:
That's another major project going on right now - the graphics engine is being rewritten to used Deferred shading. The goals is to have simpler and more flexible graphics pipeline so that we wouldn't have to rely on dirty tricks, just faking light and shadow as we are doing now. This rewrite has been in the works for about a year already, too - and again, we still have a way to go.
If/when we get the new renderer in place, normal maps will be very easy to plug in technically. Our engine can do normal maps for years (our OceanDive which is using the effect a lot was released in 2005), but the family of bumpy effects was never introduced to driving games, because these games do not have lighting model implemented in a way that would work as nicely as in OceanDive or our Hunting Unlimited games.
The way that map data are stored now for ETS2 has been changed to allow for far higher precision. With the older games, the farther the camera was from the center of the map (coordinates[0,0]), the worse were the Z-fighting artifacts - the nasty display errors when sometimes lines on roads, or shadows, or lights flicker and cut through underlying surfaces. These things should no longer happen, no matter how big the world is - so we have far more freedom building the maps now, and moders who often extend our map way beyond original area shouldn't be troubled with it either.
Vagyis, nem csak a fizikai részhez nyúlnak hozzá, de a grafikai részt is tovább fejlesztik, ill. még egy jó hír, h a térkép bővítést is átdolgozzák, ami elég jó hír a moddereknek!
Lehet, h érdemes lesz kivárni ezt az egy évet?! Egy biztos, és ezt már biztosra lehet venni, h idén biztosan nem fog kijönni, de ha ennyi mindenben akarnak újítani, akkor ehhez kell is idő.
Végezetül itt egy újabb Maya render kép az ET2-ből:
-
#13 "We have been working on thorough rewrite of physics systems in our engine for over half a year already, and I wouldn't be surprised if we spend the rest of 2010 on it, too. It's not such an easy problem to tackle, but we are trying hard - for the first time in the time we have been producing trucking games we have a dedicated programmer working just on physics."
Hmm, az utolsó mondat vége egész ígéretesen hangzik, miszerint van egy programozójuk aki csak a fizikával foglalkozik. Lehet, h lesznek még meglepetések ETS2 ügyben 1 év múlva? Meglátjuk... -
#12
-
#11 Kamu az egesz... -
vajo #10 Extreme Trucker 2.
katt -
#9 na az, show nem kell hozzá:L -
#8 Az 3dsmax :D :L -
#7 jóvanna az amire gondolsz -
#6 3ds showmax -
#5 Ez csak jó lehet, bár ez lehet hogy csak 3DS showmaxban készült képek?Mert akkor a játékban nem lesz olyan szép, kivéve ha új motor lesz alá.Minden esetre +fav=) -
kobi14 #4 Jól néznek ki a képek -
#3 Ahelyett,hogy kb 2-3 havonta kiadnak ezekből a kamion szimulátorokból 1-et,ideje lenne végre EGY normálisat összedobniuk,ami nem unalmas,monoton és egyhangú -
#2 A képeket persze elfelejtettem, de most pótlom a hiányosságot:
-
#1 Éppen a Facebook-ot böngésztem, amikor rátaláltam az SCS Software oldalára. Ezen az oldalon három renderelt kép van amerikai kamionokról és teherautókról. Az SCS Software csak annyit írt, hogy a képek a "The Other Project"-ből vannak, feltehetőleg a következő, látszólag már készülőben lévő kamionszimulátorukból. Ez a rész - mint látható- újra az Egyesült Államokban fog játszódni. Én kifejezetten örülök ennek, régóta várok egy újabb amerikai részre, hisz már unalmassá vált, hogy legutóbb az American Long Haul nevű részben száguldhattunk az Interstate autópályákon. Ami érdekes, hogy a renderelt képeken kettő teherautó is van a kamion mellett. Talán vágre sokunk álma beteljesedik és nem csak nyerges vontatókat vezethetünk majd?