7
  • jeti00
    #7
    hülyeség. ha sűrűn hívsz se tudunk mit tenni, miattad nem fognak egy városrészt újrakábelezni... ha sebesség gond van érdemes router nélkül mérni, úgy szinte mindig a megrendelt sebességet fogjátok látni
  • bakagaijin
    #6
    Ez azért van, mert már mindenkinek 5Mbiteset adnak el. A megoldás az, hogy piszkálni kell a központjukat, sokszor, rendületlenül, és ha szerencséd van akkor egy idő után megunják. Modemcsere és nyilván kis kábelezési trükközés a háttérben után már stabilan tartja a kapcsolatot, igaz csak a szerződésben vállalt minimumot. 5Mbps-es szerződés esetén ez 1Mbps. 25 esetén 5. Ez a módszer már bevált nálunk is, és ahogy olvastam többeknél is.

    Bővebben:
    Homár, a kommenteket olvasd.
  • Gabest
    #5
    Észre se vettem, mivel minden nap megszakad párszor.
  • krajcsovszkig
    #4
    Nekem reggel volt szar itt Szegeden a kábel...
    Otthon Kecskeméten meg esténként állandóan ledobál, lassú, 500 körüli pingje van. A szerelő szerint vissza kéne venni kettesre, de ötös a legkisebb. Kábelből meg csak Fibernet lenne, de azok köcsögök és drága is.
  • BAk3R
    #3
    Egyszer élném meg, hogy a kimaradozások miatt kevesebbet kelljen fizetni a hónap végén.
  • TiElite
    #2
    Nekünk folyton megszakad ez a nagyon minőségi szolgáltatás... El sem tudom képzelni mit éltem volna át, ha szombaton itthon vagyok-.- Már tegnap is 5x megszakadt 4 percen belül. Imádom! Legjobb amikor az "új" húdeszupergyors 25 mbites netet reklámozzák a kerületünkben, de csak a belvárosban elérhető és egyes helyeken, a mi kerületünkben nem... Persze a cselló már rég szolgáltat 25 mbitet, de a 16 kerre mindenki csak sz*rik, ugyanis itt csak T-kaki van.
  • mujahedin
    #1
    kábelnettel észre sem lehetett venni