4
  • Throme
    #4
    Sokat lehetett hallani, hogy pl újságok mellékletei (CD, DVD) nem érkeznek meg vagy az áru sérült. Ezek mind a postára vonatkoztak.

    Futárcégeknél interneten is követheted az áru/termék hollétét, még határon kívül is...

    Nekem eddig szerencsém volt a postai küldeményekkel. Ha én küldök akkor ajánlottan megy, ha kapok, akkor csak utánvét!

    Futárszolgáltatással csak az a gondom, hogy ők is akkor melóznak mikor én. Munkahely függő hol nézik rossz szemmel ha valaki oda rendelget privát dolgokat. Vagy kell a családba egy nyugdíjas aki át tudja venni...

    A cikkben szereplő 2% pedig sokat elárul...
  • TeDDyRuSh
    #3
    Az a baj, hogy a 70 ezres fizuját akkor is megkapja, ha 3 hónapig rejtegeti a szekrényében, remélve, hogy valamilyen módon bele fog szarni a vásárló a dologba.

    Respekt viszont azért, mert amikor neten utánaérdeklődtem az ügyfélszolgálaton, hogy mikor érkezik a cucc, akkor rövid időn belül jött a válasz, hogy merre van most éppen és megkaptam a futár mobilszámát, hogy rá tudjak csörögni.
  • jasszka
    #2
    a postáról annyit, h tavaly kínából rendeltem telefont, 2 nap alatt Budapestre érkezett, a posta elkavarta.
    küldtek újat, az is 2 nap múlva landolt, de a postának majdnem 3 hónap volt hogy 30 km-rel errébb hozza...
    csoda ha mindenki futárszolgálatokkal köt szerződést?
  • bakagaijin
    #1
    Ebben csak az a szomorú, hogy ezt a szoláltatást alapvetően a postának kéne ellátnia (mint azt teszi is pl. Németországban vagy Svédországban).