13
  • Pretorian
    #13
    Spector-t is Romero vette fel, és a két játék fejlesztése párhuzamosan folyt, hiába jelent meg az Invisible War fél évvel korábban. Abban lehet valami, hogy a System Shock és a korábbi Thief-ek kapcsán tudták, hogy Spector mekkora koponya, de én nem külön a Dallas-i meg az Austin-i branchokról beszélek: szerinted az EA-t érdekli, hogy mittomén' a Crytek Hungary, vagy a Crytek Kulala Lumpur bukott be nekik egy sokmillió dolláros projektet korábban? Kétlem. A Crytek az Crytek. Az Ion Storm meg Ion Storm.
  • KP27
    #12
    Deus Ex 2 életem legnagyobb csalódása volt. A deus ex szériát onnan kéne folytatni, ahol az első rész végetért, mert a 2. rész epic fail volt.
  • Loverman
    #11
    öh, de, lényeges. mellesleg, a daikatanát 2000-ben adták ki, thief:deadly shadows-t 2004-ben, . szóval ha az Eidos a Daikatana után nem bízott volna az Ion Storm Austin-ban, és ez hatással lett volna az invisible war-ra, akkor miért is adták nekik utána rögtön az új thief részt? . tudta az eidos is hogy Dallas = john romero = rossz; Austin = warren spector = jó. de magyarázd csak . . . :D
  • Adr74
    #10
    Nem tudom melyik "csökkent" törölte a hozzászólásomat.Bár ez az SG, már megszokhattam volna -.-


    Anno a System Shock mellett volt nagy kedvencem a játék! :)
  • Pretorian
    #9
    Nem lényeges, a cég egy és ugyanaz.
  • Loverman
    #8
    nem sok köze volt a Daikatana stúdiójának a Deus Ex-hez. Előbbi a dallasi részleg munkája, utóbbi az austini részlegé. Amely csinálta például a Thief: Deadly Shadows-t is.
  • Loverman
    #7
    valószínűleg TOVÁBBI alkatrész nem kerül rád ha nem akarod ;)
  • dronkZero
    #6
    Az még hagyján...

    1. "Adam Jensen épp egy ilyen műtétből tér magához, melyben olyan mechanikai kiegészítőket kapott, melyeket nem kért."

    2. "Adam a világot egy olyan szerkezeten át látja, mely folyamatosan küldi számára a környezete információit"

    3. "...végig vihetjük a játékot és ha úgy döntünk, akkor egyetlen gépalkatrész sem kerül ránk."

    1+2 nemigen jön össze a 3-mal.
  • Pretorian
    #5
    "A kiadó szerint a Deus Ex: Human Revolution teljesen a játékos szájíze szerint alakítható majd. Egyetlen ember megölése nélkül is végig vihetjük a játékot és ha úgy döntünk, akkor egyetlen gépalkatrész sem kerül ránk."

    Réges-régen, a második rész megjelenése előtt valami nagyon hasonlót ígért az Eidos, aztán mégsem úgy lett, bár szerintem jó játék lett így is a második rész.
    Abban bízom, hogy -mivel saját, belső stúdióval dolgoztatnak- a pénz nem lesz akadály, és nem kell leegyszerűsíteni a játékot anyagi megfontolásból. Az Ion Storm biztosan nem kapott teljesen szabad kezet a Daikatana után, de azért a saját stúdió csak el van látva lóvéval rendesen.
  • kissssss
    #4
    mondasz valamit :-D

    szcsongor hajrá hajrá lehet nekem is újra bele kéne vágnom a játékba még mindig fent van a gépemen
  • Szefmester
    #3
    Ez nem előzmény lesz véletlen? mert akkor inkább várd meg hogy ez megjelenjen.. XD
  • chase
    #2
    Az előző cikkben ez még egy "nem túl sokat mondó trailer" volt.

    Mostanra ugyanaz a trailer már rejtett utalásokat tartalmaz a játékmenetről és történetről, amit az ínyenceknek érdemes kockáról kockára átnézni.
  • szcsongor
    #1
    na pont most vettem meg Steamen az elso ket reszt, allhatok akkor neki vegigjatszani oket, hogy mire kijon a 3. resz, kepben legyek :)