10
  • Justil
    #10
    "Ugyanakkor elemzők arra hívják fel a figyelmet, hogy a fent hivatkozott mérések nem pontosak, mert kizárólag a Twitter weboldalának forgalmát mérik, de azokat a felhasználókat nem, akik azt valamilyen kiegészítő szolgáltatás vagy szoftver - például mobiltelefon vagy a Twitter forrásait feldolgozó harmadik fél által biztosított szolgáltatás - segítségével olvassák vagy írják maximum 140 karakteres üzeneteiket. "

    az elemzők arra is felhívhatnák a figyelmet, hogy ezzel a saját elemzésüket gyakorlatilag halottnak titulálhatják, mert egy kalap szart sem ér. az ilyen elemzőket küldeném wc-t puceválni, meg utcát seperni.

    még hogy nem pontosak a mérések pff. épp csak totálisan ellentmondanak a valóságnak, de sebaj...
  • Justil
    #9
    bazz, pedig a beírásaid alapján alapvetően értelmes embernek tűnsz, de ez már röhejes, amit csinálsz.

    hányszor, hány topicban kell még elmagyarázni neked, mire megérted, hogy amit linkelsz, egy bődületes faszság? nem a twittert használják kevesebben, hanem a webes felületet, mert eléggé elterjedtek a desktop kliensprogramok hozzá...

    fogd már fel végre, és ne linkelgesd ezt a hülyeséget, köszi!
  • Angelwing
    #8
    Mi az a twitter?
  • Molnibalage
    #7
    Nekem úgy kellett elmagyarázni, hogy mi a pél ez. Kb. ennyrire van erre szükség...
  • Tetsuo
    #6
    Ez olyan, h a baratom volt moziban, akkor beirja. h a x film egy atomszar, en meg elolvasom az osszes beirast ismeroseimtol, mire rabukkanok a mozisra, v mi?
  • slickboy
    #5
    "A szakember elmondta, hogy az igazi áttörést a 2007-es South by Southwest Film- és Zenei Fesztivál hozta meg a számukra, mivel ennek a rendezvénynek volt egy technológiai része is. Az egyik előadáson egyszer csak felálltak a látogatók, mivel azt az üzenetet kapták, hogy a másik előadás sokkal érdekesebb."

    Világos, valaki elfingja magát Twitteren és mindenki rohan szagolni.

    Nagyon erőlködik mindenki, hogy valami újat találjon ki (Google Buzz, Wave, stb), de eléggé izzadságszagúak. Olyan csináljunk-valamit-hátha-jó-lesz-valamire dolgok. Persze a webes kommunikációs szakemberek már előre látnak mindent és tudják az üdvözítő receptet, de azért ők is szenvednek a rájuk zúduló információtömegtől, de ez arra sarkallja őket, hogy valami innovatívat alkossanak, amely egyszerű, forradalmi, nélkülözhetetlen.
  • kozik
    #4
    Az sokkal nagyobb baj, hogy egy elvileg reszben tudomanyos honlapon ilyen cimmel egy ures omlengest olvashatunk egy mediaszereplotol.
  • pasi29uk
    #3
    Növessz intellektuális fejet és csináltass egy névjegykártyát, hogy te vagy a nagy kelet-európai netes média mogul. Ja és vízionálj a blogodban a jövőről...

  • Griphons
    #2
    "Három elektronikus postafiókom van, amelyekbe minden nap száz e-mail érkezik és mindenki elvárja, hogy visszaírjak. Pontosan emiatt fejlesztettük ki a Twittert. Ott ugyanis mások az elvárások."
    És kedves Mr Stone, most hogy twitterezel már nem kapsz napi 100-100 emailt? Vagy most már jobb kedvel tojod le őket?
    Ilyet hogy a tweet növeli a koncentrációt én is ki tudok találni. Mondjuk az én honlapom látogatása meg növeli a potenciált. Ha betörök a médiapiacra nekem is hinni fog a sok birka?
  • B0nFire
    #1
    Ha-ha! Egyre kevesebben használják a twittert