6
  • Tetsuo
    #6
    en ezt csinalom 30 eve :D
  • Merces
    #5
    ....de tényleg unom már hogy a farok csóválja a kutyát, bojkottáljuk kicsit a médiát, mondjuk egy hétig ne vegyünk játékokat zenéket filmeket stb...
  • Merces
    #4
    ........shot down the media week
  • TPB
    #3
    Felmerül bennem egy kérdés, amire nem tudom a választ.

    Bár természetesen látom, értem, elfogadom, hogy az emberek megszokták, hogy az internetelőfizetés mellett a tartalomszolgáltatóknak nem fizetnek pénzt, és látom, hogy van néhány szolgáltató, amely képes a reklámbevételekből sikeresen működni; normális dolog az, hogy általános hírportálból csak kettő tud sikeresen megélni? (index és origo)

    A hagyományos, lapelőfizetős-újságárus üzleti modellben akár egy tucat újság állt rendelkezésre... Nem veszélyes a sajtószabadságra, ha a számuk kettőre csökken?

    Ui.: "miért is fizetünk egyáltalán mondjuk a televíziózásért, amikor milliárdokat költenek cégek a reklámokra?" A válasz egyszerű: így működik a versenyre épülő piacgazdaság. Ha van rá igény fizetősen, akkor pénzt kérnek érte.

    Annál érdekesebb, hogy az internetes szolgáltatásokra is van fizetős igény (hiszen mindannyian kicsengetjük az előfizetési díjakat), de a tartalomszolgáltató ipar ebből nem részesül. Ez hosszú távon nem tűnik fenntartható modellnek.
  • Garrett27
    #2
    'be kell szüntetni "a weben alapból minden ingyenesen jár" gyakorlatot' - na ezt aztán rendesen elszúrta. Először is: a "web" nincs ingyen, szép summák járnak a szolgáltatóhoz havonta. Másodszor: ha híreket kívánok elolvasni, megnézni, kétszer is fizetek érte, egyszer a digitális televíziózásért, másodszor a webért. Úgyhogy ez a "nincs semmi sem ingyen" egy ócska szöveg, inkább így fogalmazhatna az ENPA: "nem nekünk megy a lóvé". Bár, ha meggondolom, miért is fizetünk egyáltalán mondjuk a televíziózásért, amikor milliárdokat költenek cégek a reklámokra?
  • nlght
    #1
    A legrosszabb ami történhet, hogy a híreket is torrentről töltjük majd :D