7
-
Adamul #7 "a Pannonnál jelenleg 21, a T-Mobile-nál 30, a Vodafone-nál 17 alapcsomag"
Azért kíváncsi lennék én, hogy ebből hány előfizetéses, mert gyak a 90%-a. Vodánál van 3 vitamax, de az a 3 is inkább egy hisz csak a hálón belüli illetve csúcsidőn kívüli lehetőségekkel operálnak az alaptarifához képest. Több választék nincs, ennyi... -
NullZ3r0 #6 Ez azt jelenti, hogy ha sokat használod, akkor a szolgáltatónak sok a költsége. És mivel átalánydíjas, ezért valószínűleg sokat használnád, tehát magas előfizetési díj mellett éri csak meg a szolgáltatónak. -
slickboy #5 Amikor előfizetésre váltottam kártyás tarifáról, a Trékom első körben esett ki nálam az átláthatatlan tarifatáblázataik miatt. Már a Nokia 3210-es telefonom is tudott volna anno költséget számolni ha szolgáltató (Pannon) biztosította volna ezt a funkciót a hálózaton. Na meg a másodpercalapú számlázást halkan kinyírták mindenhol, így aztán a törtpercekből rengeteg pénzt szakítanak a társaságok.
"Az átalánydíjas konstrukciók bevezetésének legnagyobb akadálya a T-Mobile szerint a használat mértékétől függő költségszerkezet, emiatt csak magas havidíj ellenében lehetne ilyen csomagokat piacra vinni."
Ha ezt a mondatot érti valaki, akkor magyarázza el. -
#4 Zs manipulacio az egesz.. -
duke #3 Nevetseges,hogy a videotelefonalas mar reg elerheto,meg 30 mbites internet,de a pontos koltseg kijelzes megoldhatatlan. -
duke #2 "Az átalánydíjas konstrukciók bevezetésének legnagyobb akadálya a T-Mobile szerint a használat mértékétől függő költségszerkezet, emiatt csak magas havidíj ellenében lehetne ilyen csomagokat piacra vinni."
Ez mellebeszeles.Mindenki tudja,hogy ez a teljes ertelmetlen otszaz fele tarifa csomag a felhasznalok osszezavarasara szolgal.Ez pszihologia, az emberek tudjak hogy a telefonalas draga,de ha pontosan nem tudja csak ugy kb,akkor konnyeben kolt tobbet mint amenyit akarna.Ha volna egy 2-3 fele tarifa az kovetheto lenne,foleg akkor ha a telefon azonnal valos idobe irna a koltseget,de hat ez erdekuk a szolglatatoknak. -
#1 Szerintem felesleges ennyi csomag, mivel úgyis évente szüntetik meg a nagyrészét. Persze magyarázhatják ezt a fogyasztói igényekkel, de mivel a változtatások általában negatívan érintik a közembert (olyan tarifa vagy szolgáltatás szűnik meg, amit az ügyfél ki tud használni, ám a szolgáltatónak nem éri meg), így ez mind csak mézesmadzag.