21
  • chuky123
    #21
    Persze lehet szindni a T-ét de nálunk pl a kábelt tv+net ólcsobb lett és gyorsabb (helyi kábeltvét megvette a T-com) szóval vannak pozitivumok is.
  • bakagaijin
    #20
    Hmm, nekem a nyilatkozatból nem jött le, hogy T-s alkalmazottak írták volna azt a hibás sw-t.

    Eleve SOK különböző forrásból használnak fel cuccokat, ebből a legkisebb százalék az ami ténylegesen belső fejlesztés. Lehet a gyártó, lehet valami külsős beszállító, lehet tényleg belsős fejlesztés, vagy éppenséggel egy köteg konfig is hibás. Ezen felül van még a "computer says no" jellegű dolog, amikor a "rendszer"re kenik a problémát, de igazából hozzá nem értés vagy emberi hiba a forrás. Ezeket mind szoftverhibának szokták hívni, én nem tudom hogy ezek közül melyik fordult elő itt.
  • nickwearby
    #19
    ott lehet a kutya elásva.

    nekem rögtön az jutott eszembe, amikor kiderült, h valami szoftver probléma miatt ment a baszakodás,
    hogy TMobilhoz se mennék dolgozni, ha ilyen "jól" fizetik az alkalmazottaikat....
  • Garrett27
    #18
    Csak annyira vagyunk velük együttérzők a káruk miatt, amennyire a T törődik a dolgozók túlóráival - vagyis sehogy!
  • exac
    #17
    milyen érdekes, hogy a többi szolgáltató nem produkál ilyesmit. Én vodás vagyok, nem emlékszem ilyesmi problémára... Volt ilyesmi? Pannonnál volt? Ez az ajándékperces akció meg egyszerűen szánalmas. Egyéb problémáikról nem is beszélve pl a januári esetről, ahol egy elméletileg többszörösen redundáns rendszerben elvágtak egy kábelt és mégis lehalt az ország t-online netje. UPC-nél volt ilyen? Nem emlékszem.
  • nickwearby
    #16
    Kösz az infót,

    de én azt hiányolom, hogy a TMobil miért nem küldött minden előfizetőnek erről értesítést?

    Bezzeg a karácsonyxi, újév, ilyen-olyan szar rendszerüzenetek beleférnek,
    de egy közérdekű tájékoztatás nem.

    Biztos arra játszanak, hogy lesz, aki nem fogja kihasználni, mert nincs képben.

    És egyébként is unkorrektnek tartom, hogy ilyen időben behatárolt
    dologgal szórakoznak,
    ahelyett, hogy 10 percnyi hálózaton belüli (mert hogy ott volt a baszakodás) tarifának megfelelő percdíjat mindenkinek jóváírnának.
    Kártyásoknak effektíve, előfizetéseseknek pedig a hó végi számlából az összeget levonva.

    EZ lenne korrekt,
    nem ez a jól van, tessék: egy kis darab lószar, mert elbasztuk, de még ti legyetek hálásak hozzáállás.....
  • moikboy
    #15
    Minél jobban "belemegy" a mobil iparág az informatika világába, az ilyen jellegű hiba a szakértők szerint annál gyakrabban előfordulhat - tette hozzá.


    Nane! Kb. bármilyen CB-rádiónál bonyolultabb mobil-technológia = informatika.
  • Alexease
    #14
    Azok amugyis unnepnapok, eleve olcsobb lenne vagy ingyenes akcios:D

    De tisztan latszik, milyen beveteleik lehetnek, ha nehany oras kieses, akadozas bevalottan 160 millio forintos kiesest jelent:D

    Amugy uzletileg minden evben "vesztesegesek", ez igy eri meg, igy az igazi uzlet;)
  • boomsly
    #13
    Én mindig elcsodálkozom azon, hogy az agyvérzés határáig erőltetett reklámkampányaik mögött relatív semmi sincs.
    512-es net (letöltési korláttal) plusz alap TV csomag horribilis árakon?
    A munkatársaikat pedig még szakumkásnak se nevezném, sértés lenne a szakik számára..
  • Sanyix
    #12
    képzelem mekkora költség lehet ez az ajándék... költség a lófaszt. Semmibe sem kerül ez nekik, a bajuk csak az, hogy 10 percért most nem kapnak pénzt. Komolyan mondom ez a legjobb biznisz a csapvíz "ásványvíz", és a gyógyító lézerek mellett. Itt is alig van költség, és brutális összegeket akasztanak le vele mégis.
  • roliika
    #11
    A Dajcse Telekomnál is volt ilyen gond.. merthát ugye egy cég, és szintén így kárpótolták őket, volt belőle ott is háborgás, de azon felül semmi.
  • Narxis
    #10
    Ez nem kárpótlás, ez egy nagy nulla.
  • VinczeLacz
    #9
    Ahogy mondod, de látod, jól csinálják, amíg ennyien bedőlnek nekik, addig ez fog menni.
  • KTTech
    #8
    Talán, ha tájékozódnál egy kicsit, akkor tudnád, hogy a 10 perc díjmentes hálózaton belüli beszélgetést 2009. december 24-én 0 órától 2009. december 31-én 24 óráig lehet felhasználni...
  • nickwearby
    #7
    érdekes,

    én sehol nem látom az ajándék perceket





    majd ha nem csak nagy szavakkal dobálóznak, akkor lesz miről pofázni...

  • slickboy
    #6
    Már megint azt sorolják, hány kiló ügyfelük van, meg hány kiló intenetet adtak el. Csak a szar hálózati lefedettségről, pocsék minőségről, ostoba munkatársakról a T-pontokban nincs szó. Akik problémamegoldás helyett csak tukmálni tudják a hitvány díjcsomagjaikat meg szolgáltatásaikat. Azt remélem mindenki tudja, hogy maga a Magyar Telekom nem végez karbantartást, javítást? Nagyobbrészt azt kiszervezték külső cégeknek. Ők csak eladják a szart, majd ha valami gáz van, a bejelentésed átkerül a külsős karbantartó céghez, azok meg vagy megcsinálják, vagy nem. Mindenki mossa kezeit, főleg a Trékom. És akkor itt ömlengenek magukról. Gyász.