99
Intercontinental Rally Challenge
  • Mayorpapa
    #99
    köszi a választ!
  • karajjj
    #98
    14-16 April 2011
    Rally Islas Canarias El Corte Ingles

    amúgy tényleg volt egy kiírva márciusra, én is emlékszek rá, nem tudom mi lett vele
  • Mayorpapa
    #97
    tudja valaki, mikor lesz a köv. futam és hol, mert a naptár szerint már Argentinában lennie kellett volna egy versenynek...
  • Black Ghost
    #96
    Három ex-gyári vb pilótával, Alister McRae-vel, Chris Atkisonnal, P. G. Andersonnal és 20 lóerõvel erõsebb Renault motorral vág neki két nemzetközi bajnokságnak a Proton 2011-ben.



    A Proton 2011-ben egyre több szereplést tervez, hiszen már nemcsak az IRC-ben kíván teljes szezont futni, hanem az FIA Ázsia-Óceánia Bajnokságban is. Az IRC szezonnyitón a csapatban szerepel a kétszeres junior világbajnok, a svéd Per Gunnar Andersson, aki mellett a másik gyári pilótának Chris Atkinsont választották - míg Óceániában a brit Alister McRae is besegít.
  • Black Ghost
    #95
    Új ruhát kap a Skoda 2011-re

    A cseh Skoda Motorsport csapata felfedte a titkot... 2011-ben új designnal szerepelhetnek a gyári autók.
    A bajnoki cím mellett többek között az is szerepet játszott az újításban, hogy a Skoda 110. évét ünnepli a motorsportban – ennek köszönhetõen Jan Kopecky és Juho Hanninen autóján fognak elõször megjelenni a legújabb vonalak.



    A csapat az idei évet nemsokára megkezdheti a Monte Carlo Rallynak köszönhetõen, ahol tíz Fabia S2000-es fog rajthoz állni.
  • karajjj
    #94
    pm ment
  • Black Ghost
    #93
    Igen R.U.-ról, ha kell meghívó szólj és adok!

    -ill.: video.racing-en meg is nézheted.
  • karajjj
    #92
    le lehet valahonnan tölteni az összefoglalókat?
  • Nyers
    #91
    Sajna le! Nagyon lemarad így a Skodák mögött a bajnokságban.
  • Norbi1990
    #90
    Meekee leesett a utról.
  • Nyers
    #89
    Rally d´Italia Sardegna - SS 10 LIVE
  • Black Ghost
    #88
    Hármas Skoda-győzelem Argentínában

    Argentin Rali végeredménye:

    1. Hänninen–Markkula Skoda Fabia S2000 2:30:38,1
    2. Wilks–Pugh Skoda Fabia S2000 +51,0
    3. Kopecky–Stary Skoda Fabia S2000 +2:20,1
    4. Pozzo–Stillo Subaru Impreza +5:03,9
    5. Villagra–Pérez-Companc Ford Fiesta S2000 +5:14,2
    6. Magalhaes–Magalhaes Peugeot 207 S2000 +6:11,0
    7. Madero–Pizzano Mitsubishi Lancer Evo X +6:47,5
    8. Dominguez–Galindo Mitsubishi Lancer Evo X +7:39,3

    Az IRC-bajnokság állása:

    1. Hanninen 24
    2. Wilks 19
    3. Kopecky 15
    4. Hirvonen és Meeke 10
    6. Magalhaes 9
    7. Vouilloz 6
    8. Sarrazin és Pozzo 5
    10. Villagra 4

    Gyártók bajnoksága:

    1. Skoda 44,
    2. Peugeot 24,
    3. Ford 14,
    4. Mitsubishi 6,
    5. Subaru 5
  • Black Ghost
    #87
    Törölték a prológot, Hänninen indul elsőnek

    A heves esőzés miatt törölték a prológot a Curitiba Ralin, amelynek alapján kellett volna összeállítani a mai rajtsorrendet. Így a versenyzők a bajnokság sorrendjében rajtolnak az első napon.

    Ennek megfelelően Hänninen, Kopecky, Wilks, Magalhaes, Meeke, Oliveira lesz az S2000-esek sorrendje. Az eső okozta sár miatt azonban Hänninen nem kerül hátrányba, sőt még az is elképzelhető, hogy ezúttal az elsőnek rajtoló előnyben lesz.

    A prológot az időjárás miatt kellett törölni, de a shake downon a rendezők sem voltak a helyzetük magaslatán. Ott két órát késett a program, a biztonsági személyzet szervezetlensége miatt.

    Curitiba Rali pénteki rajtsorrend:

    1 Juho Hänninen (Skoda Fabia S2000)

    2 Jan Kopecky (Skoda Fabia S2000)

    3 Guy Wilks (Skoda Fabia S2000)

    4 Bruno Magalhaes (Peugeot 207 S2000)

    5 Kris Meeke (Peugeot 207 S2000)

    6 Daniel Oliveira (Peugeot 207 S2000)

    7 Oswaldo Scheer (Mitsubishi Lancer Evo IX)

    8 Eduardo Peredo (Mitsubishi Lancer Evo IX)

    9 Paulo Nobre (Mitsubishi Lancer Evo IX)

    10 Eduardo Scheer (Mitsubishi Lancer Evo IX)
  • Black Ghost
    #86
    Curitiba előzetes.

  • Black Ghost
    #85
    Holnap rajtol a Curitiba Rali!

    A verseny érdekessége lesz, hogy a szervizparkot a curitibai versenypályán alakították ki, ahol a túraautó világbajnokság mezőnye is vendégeskedik, így pénteken és szombaton túraautókat és raliautókat is láthat a közönség.

    Ezúttal nem lesz élő közvetítés, pénteken és szombaton is csak éjszaka láthatunk egy félórás összefoglalót az Eurosporton.

    Curitiba Rali 2010. március 4-6, Brazília

    Talaj: murva

    Gyorsaságik száma: 15

    Gyorsaságik hossza: 219,38 km

    Teljes táv: 712,64 km

    Időterv:

    március 4, csütörtök

    15:30 Super Prime Pinhais (3,38 km)

    március 5, péntek

    08:00 Rajt

    08:55 GY1 Campo Magro 1 (18,85 km)

    10:05 GY2 Ouro Fino 1 (9,58 km)

    10:45 GY3 Curitiba 1 (12,58 km)

    11:10 GY4 Campo Magro 2 (18,85 km)

    12:40 Szerviz 1 Autodromo Curitiba

    14:50 GY5 Curitiba 2 (12,58 km)

    15:15 GY6 Campo Magro 3 (18.85 km)

    15:45 GY7 Ouro Fino 2 (9,58 km)

    17:55 Szerviz 2 Autodromo Curitiba

    március 6, szombat

    07:30 Rajt

    07:30 Szerviz 3 Autodromo Curitiba

    08:30 GY8 Bocaiuva (28,05 km)

    09:20 GY9 Rio Pesqueiro 1 (15,06 km)

    10:10 GY10 Quatro Barras 1 (12,02 km)

    11:00 GY11 Nobre (10,14 km)

    11:50 Szerviz 4 Autodromo Curitiba

    13:05 GY12 Rio Pesqueiro 2 (15,06 km)

    13:45 GY13 Quatro Barras 2 (12,02 km)

    14:20 GY14 Campina (22,78 km)

    15:15 GY15 Super Prime Pinhais (3,38 kms)

    15:30 Cél Pinhais

    Tévé közvetítések:

    március 5. péntek

    00:00–00:30 1. nap összefoglaló Eurosport

    március 6. szombat

    00:00–00:30 2. nap összefoglaló Eurosport

    március 7. vasárnap

    23:00–23:30 Magazin Eurosport
  • Akey
    #84
    Akkor Szardínián és San Remoban ott lesznek. Ez a betű! :D A braziloknál pangás lesz. A 3 gyári Skoda mellett Meeke és Magalhaes képviseli az öreg kontinenst. nevezési lista
  • Black Ghost
    #83
    Mégsem száll ki az Abarth

    Továbbfejlesztik az Abarth Grande Punto Szuper–2000-es változatát, kihasználva az idei szabályok nyújtotta lehetőséget a 20 mm-rel szélesebb karosszériára.

    Bár a csapat egyelőre nem tervezi, hogy visszatér az IRC-re, de az olasz bajnokságban a tavalyi két gyári versenyzőjükkel, Giandomenico Bassóval és Luca Rossettivel állnak rajthoz. Umberto Scandolától azonban búcsút vesznek.

    Az Abarth tavaly az IRC-n és az olasz bajnokságban is elvesztett a versenyt a végső győzelemért, ezért Bassót az év végén az Eb-re irányították, amelyet sikeresen megnyertek. Az idén a számukra legfontosabb olasz bajnokságban szeretnének bizonyítani.
  • Akey
    #82
    Azért, mert ezt a kört a Eurosport állja és pont odaér 3 hét alatt a cucc a WTCC mezőnyével együtt Curitibába. Biztos nem fogják saját pénzen reptetni a hóbelebancot csak azért, mert még nem sikerült eldönteni, hogy nevezni akarnak. Amúgy nekem csak ezzel a sajtóközleménnyel volt bajom. 3 Skoda meg 2 Peugeot már biztos. Remélem ez az Oliveira gyerek otthon már többet fog mutatni.
  • Black Ghost
    #81
    Mi ebben a meglepő, Monaco-ban 59-en voltak, és igen egy valag brazil is indulni fog, akiket nem jegyeznek sehol.
    Az meg hogy Antwerpenben berakodtak miért lenne akadály ?
    A Skoda két pilótát már visz, de jöhet még Vouilloz, Wilks, a Peugeot-tól meg Sarrazin, Magalhaes, Wittmann is, nem hiszem hogy gond lesz nekik külön levinni őket, van rá egy hónapjuk.
  • Akey
    #80
    Na ezt a bullshitot lenyomták mindenhol. Akkor az a 50-6-12, vagyis 32 versenyző az tehetségtelen vagy észak-amerikai? Hogyan lehetnének még többen európából, amikor a kocsikat már bepakolták Antwerpenben?
  • Black Ghost
    #79
    Eddig nem kevesebb, mint ötvenen adták le nevezésüket az IRC bajnokság második futamára, mely Brazíliában kerül megrendezésre március 4-6. között.

    A szervezõk már most örülnek a nevezések számának, hiszen tavaly mindössze 38 csapat vett részt a futamukon.

    "Európából hat autót várunk, bár reménykedünk, hogy többen lesznek jelen. Dél-Amerikából tíz-tizenkét tehetséges versenyzõ is látható lesz majd a versenyen. Ez az ötven autó nagy büszkeség számunkra" - mondta el a Marcos Marcola.

    A futamon a Skoda is tiszteletét teszi Jan Kopecky-vel és Juho Hanninennel. A hírek szerint a tavalyi bajnok, Kris Meeke sem hagyja ki Peugeot-jával a murvás futamot.

    A Curitiba rally egyébként idén ünnepli harmincadik évfordulóját. A dél-amerikaiak 2010-ben másodszor rendezhetnek IRC futamot.
  • Black Ghost
    #78
    Már így se sokat fejleszt, csak privátoknak osztogat ezt-azt, azt is csak akkor ha kérik,... szal nem lesz itt már semmi. :(
  • Akey
    #77
    Basso hivatalosan is munkanélküli. Ha Rosetti is kegyvesztett lett, akkor valszeg az Abarth teljesen leáll a sportprogramjával.
  • Black Ghost
    #76
  • Black Ghost
    #75
    A Subaru-t sajnálom szinte képernyőn sem voltak. :(
    Tudom hogy az autót már az új szabályok szerint építették, de akkor is, jó lett volna ha elől harcol, ez a márka oda való.
  • Black Ghost
    #74
    Jaja jól ment, és a technikával sem volt gond, nem úgy mint Ogier-k, először megszívatják, bukik 2mp-t, nagy nehezen visszaküzdi magát, erre a 207-s két gyorssal a vége előtt beadja a kulcsot. Sajnáltam érte pedig 7 gyorsot is megnyert.
    Viszont az látszott hogy a WRC-s pilóták egy teljesen más kategória és hogy mennyire számít a kiegyensúlyozott teljesítmény, Hirvonen 3 szakaszgyőzelemmel is győzni tudott.

    Szerintem a gumi márkák között nincs akkora különbség, itt közel sem kapnak akkora terhelést mint VB-n, inkább a jobb gumiválasztás döntött.
    Figyeltem volt olyan szakasz mikor az első tízben nem volt két egyforma gumiszett. :)
  • b-type
    #73
    Azért kíváncsi lennék a Pirelli gumik hogy viselkedtek..én úgy gondolkodom hogy inkább volt hátrány Hirvonen-nek mint előny, de a a francse tudja
    Végigizgultam a 3 napot, jó volt...utazás a jövőbe :(
    Hirvonen okosan ment...pont akkor volt gyors és annyira amennyire kellett.
    Szépen felvezette a Ford-t.
  • Black Ghost
    #72
    Rallye Monte-Carlo végeredmény:

    1. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN), Ford Fiesta S2000 4:32.58,5

    2. Juho Hänninen/Mikko Markkula (FIN), Skoda Fabia S2000 +1.51,4

    3. Nicolas Vouilloz/Benjamin Veillas (F), Skoda Fabia S2000 +3.19,1

    4. Stephane Sarrazin/Jacques-Julien Renucci (F), Peugeot 207 S2000 +7.25,5

    5. Jan Kopecky/Petr Stary (CZ), Skoda Fabia S2000 +8.48,7

    6. Guy Wilks/Phil Pugh (GB), Skoda Fabia S2000 +9.24,5

    7. Bruno Magalhaes/Carlo Magalhaes (P), Peugeot 207 S2000 +9.45,4

    8. Jean-Sebastien Vigion/Stephane Prevot (F/B), Peugeot 207 S2000 +13.33,5

    9. Jaroslav Orsak/Karel Vajik (CZ), Skoda Fabia S2000 +21.16,6

    10. Andrej Jereb/Miran Kacin (SLO), Peugeot 207 S2000 +25.26,1
  • mesaj
    #71
    Az első lett Hirvonen aki 01:51.4-et adott a 2.Haninnennek Ogier pedig az utolsó 2 gyorson már nem indult műszaki hiba miatt… Azzal hogy Ogier kiesett nem sokat gondolkodtunk a végeredményen. Kopecky-nek nem sikerült feljönnie így Sarrazin lett a 4.
  • bardocz
    #70
    Mi lett a vége? Este már nem néztem.
  • Akey
    #69
    Kár volt Ogier-ért.
  • mesaj
    #68
    Most mennem kell itthonról, de remélem visszaérek a végére!
    Addig meg gondolom te írod az infokat!:)
  • Black Ghost
    #67
    Sajna, pedig nyomja neki, de majd meglátjuk még van 2 gyors. :)
  • mesaj
    #66
    Köszi!
    Nem lehetett kihagyni... :D Ogier megint visszacsúszott!:S
  • Black Ghost
    #65
    Hirvonen összekapta magát, Sarrazin-nak meg bejöttek a slick gumik, szépet mentek.
  • Black Ghost
    #64
    ÜDV itt!

    Látom tegnap regeltél, ...épp időben. :D
  • mesaj
    #63
    Most Kopecky is jól ment! Wittmannért tényleg kár, Ogiernek meg csak így tovább!:D
  • Black Ghost
    #62
    Wittmann kicsúszott, kár érte jól ment.
  • Black Ghost
    #61
    Ja Euro1 live + Live Timing
  • Black Ghost
    #60
    Hirvonen megint lassú, első mért ponton már 17 mp-t kapott.

    Szoros lesz a vége, ..... Ogier meg egy állat. :DDD