19
  • DjDano
    #19
    Az UPC-ről beszéltem... Ha jól tudom 72 óra a maximum ami alatt el kell hárítaniuk egy hibá. De lehet, hogy már változott mert jó pár éve olvastam a szerződési feltételeket.
  • krajcsovszkig
    #18
    Egyébként meg tizenvalahány óra volt
  • VinczeLacz
    #17
    Még egy ok hogy sose legyen T csoportos netem, telefonom stb.
    3 nap?? Ebbe belekalkulálták még azt is hogyha komplett földkábelt, kell cserélni plusz egy központot építeni..
  • krajcsovszkig
    #16
    Kábé ezt vártam...
  • Dynamic
    #15
    "A T-Mobile havidíjas és Domino kártyás ügyfelei 2009. december 24-én 0 órától 2009. december 31-én 24 óráig használhatják fel a pénteki rendkívüli szolgáltatáskiesés kapcsán előfizetőnként biztosított 10 percnyi, hálózaton belüli beszélgetést."

    Csak karácsonykor és csak hálózaton belül(ami kvázi ingyenes). A szarevés csúcsa!
  • krajcsovszkig
    #14
    Miért?
  • DjDano
    #13
    Amúgy meg a T-mobile-t SEMMI nem kötelezi a kárpótlásra, tehát a 10 percet is meg kell becsülni. Pláne, hogy pl az internetszolgáltatásnál 3 napon belül kell kijavítani a hibát. Itt meg csak 1-2 óráról volt szó
  • DjDano
    #12
    A pannonnál bármelyik szolgáltató jobb...
  • krajcsovszkig
    #11
    Hát vodával nincs sok tapasztalatom, csak azt tudom hogy ócsó viszont kicsi a lefedettsége. Pannonnal viszont még soha nem volt problémám, illetve feltűnt, hogy olyan még nem volt, hogy nekem nem volt térerőm, a T-seknek meg igen, viszont fordítva többször is...
    De a kedvencem az, hogy a rózsaszíneknél csak telefonon, ügyfélkóddal és jelszóval lehet hibát bejelenteni (azt is, hogy rossz a telefon), ügyfélszolgálatnál nem. Ráadásul a múltkor 1 hónapig tartott megcsinálniuk a netemet... Ja, és múlt héten a vezetékes telefonunknak is ugyan ez volt a baja...
  • purblind
    #10
    Nekem sosem volt problémám a T-mobillal. Kivéve ha vodafonost hívok. Akkor 5x elkell mondani mit akarok. De ez fennál Vodafon-Vodafon között is. T-mobinál 1es térerővel is tökéletesen beszélek míg vodással már fél térerőnél is szívok.
    Amugy nálunk nyáron meg 1 vihar után pannon és a voda is behalt 1 órára. Egyedúl t-mobil volt. És akkor szar mind a 2 cég?
  • krajcsovszkig
    #9
    Egyébként nem érdekes, hogy ilyen csak a Tré-Mobilnál van? Tavaly vagy mikor Németországban, aztán USÁban az az adatvesztős agymenés, most meg ez...
    De egyébként én már szeptember-októberben is tapasztaltam, hogy hetekig instabil volt, mikor T-s haverokat hívtam random "nem kapcsolható" meg "nem létezik" meg foglalt jelzések voltak (bekapcsolt, működő telefonnal) és volt, hogy 6 óra alatt ért el az sms a barátnőmhöz (pedig ő is végig be volt kapcsolva közben).
    Nemtom mit művelnek, de ez így nagyon vindóz 98, ráadásul bunkók és drágák is, meg az ügyfél"szolgálat" is egy szar, minden rózsaszín vonalon (net, telefon, stb)
    Kár volt eladni a matávot/axelerot/westelt (bár a westel is szar volt)...
  • Sir Quno Jedi
    #8
    Hazudnak, mint a vízfolyás. T-öketlen banda.
  • Adamul
    #5
    és 10perccel kárpótolva van minden? T-ré egy szolgáltató ez, biztos különösen jól jött ez nekik az adatbotrányuk után...
  • akyyy
    #4
    ez egy MTI cikk.

    na de amiról a cikk szól:

    nekem van sajna 2 tmobilos teló is (bár mindkettő csak jöbb, az alap számom 20-as:D)
    de nem sokra megyek ezzel a 10 percel, főleg hálózaton belül, és fogadjunk csak egyszer lehet felhaszálni, ha csak 1 percet beszélsz, a 9 percet kidobhatod az ablakon ergo egy hivásnál lehet felhasználni, de ha 11 percet beszélsz akkor azt már 11 percnek fogják számolni. ilyen ez aí t mobil, sztem aki nála van huzzon elfelé:)
  • morden
    #3
    Ez egy átvett index cikk bár nincs forrásmegjelölés, nekem ez a kis affér 3 órámba és 5 ezer forintomba került pedig vodás vagyok csak témobilost nem tudtam hívni persze semmi kárpótlás( nem csak a tmobilosok jártak rosszul hanem azok is akik tmobilt hívtak volna), köszönöm a mikulás ajándékot tmobil...
  • zidder
    #2
    Már csütörtök este is voltak gondok én úgy tudom...