56
Az Uljanovszk AvtoZavod járművei:-)
  • Czegledi Adam
    #56
    Mivel a kis es a nagy kar egy tengelyen van, nem tudom hogy mi a jobb es bal oldal. Koszi
  • Czegledi Adam
    #55
    Koszonom hogy valaszoltal, de meg most sem ertem, ne haragudj. Fogalmazzunk inkabb ugy hogy also es felso kar. Koszi. Vicc amugy de tenyleg nem ertem. :)
  • ladarevolution
    #54
    beírod a google-ba és kidobja

    nekem 3. találat volt :D

    a jobb oldali kar (előre nyomva) az első hajtást kapcsolja
    a másik a felező (elöl normál, középen üres, hátul felező)

    felezőbe elvileg csak bekapcsolt első hajtásnál lehet tenni
  • Czegledi Adam
    #53
    Sziasztok. Segitsegre lenne szuksegem. Vasaroltam egy platos Uazt es gondjaim vannak a terepvalto mukodesevel. Kerdesem a kovetkezo lenne. Mit kapcsol az also hosszabb ill. a felso rovidebb kar es melyik iranyban van osszkerekben ill lefelezve. Kerdeztem mar par embert aki allitolag ert hozza, de sajna eltero valaszokat kaptam. Ha valaki la teudna ezeket irni nekem, azt szepen megkoszonnem.
  • Galaxo
    #52
    Üdv!

    Eladó árukészletből megmaradt (tehát zsír új) UAZ/VOLGA hengerfej OLCSÓN!

    Érd: 30/851-3824


  • Vlala #51
    Előfizető vagyok :)

    Volt már Gaz-69, Niva és Uaz 469 is, de még nem ért ám véget az orosz terepjáró-kollekció :)

    Én, ha lehet, dobozos UAZt vennék, aztán kialakítanám lakó-kalandjárgánynak :)
  • highlander15
    #50
    Valaki gyűjti rajtam kívül a Retroautók a keleti blokkból c. sorozatot?A mostani számban UAZ-469 van.Nekem már megvan,igen szép modell,és végre a kedvenc autóm megvan modellben is:)A valódi sajnos várat még magára...:-(
  • Puska tötény
    #49
    Cső!szerintem is az uaz az ász!Én ilyet vennék ha lehetne!
  • highlander15
    #48
    Pobjeda-motor volt az eredeti motorjuk,az UAZ-okba meg már Volga-motort szereltek.
  • iszakos
    #47
    Igazából szerintem azon múlik,egy terepjáró kinézete,hogy ki milyen célra akarja használni,és erre mennyi pénze van.
    Osztom azt a véleményed,hogy arra is kéne törekedni,hogy eredeti állapotában megtartani,hiszen egy GAZ 69,már történelem!
    Olyat meg szerintem nem is nagyon találni amiben az eredeti motor van,mert nagy része típus idegen motorokkal fut(Zuk,Volga).
  • highlander15
    #46
    Ez is egy fasza GAZ-69...Csak nem értem miért kell így szétbarmolni,eredeti állapotában szerintem nagyon kevés GAZ van ebben az országban,mind át van alakítva off-road gépnek.De hát ha valakinek így tetszik...
  • iszakos
    #45

    Egy másik fórumból származó kép.
  • whiskeyman
    #44
    legjobb :DDDD
  • iszakos
    #43
    Ami a gyári uaz 469 mellett szól,hogy szériában ennek az autónak a legjobb terepszöge.
    Biztos,hogy egy átalakított autó nem adja azt az érzést,mint az alap modell,de úgy gondolom,hogy ami terepjáró,az legyen vérbeli terepjáró.
  • highlander15
    #42
    Na most én csakis olyan 469-esben gondolkodom,amin nincsen semmi sem buherálva,tehát csak teljesen eredeti állapotú gép jöhet számításba.Az off-roadhoz átépített autóknak szerintem már nincsen meg az az "íze", mint egy teljesen eredeti UAZ-469-nek.
  • iszakos
    #41
    Kár,hogy csak prototípus maradt!
  • iszakos
    #40
  • iszakos
    #39
  • iszakos
    #38
  • iszakos
    #37
    Nagyon örülök a topic létrejöttének!:)
    Én azért vennék inkább uazt,vagy gazt,mert az alvázas típusokat jobban átlehet építeni off road célra mint az önhordó karosszériásokat.
    Egy uaz kasztniba simán belefér egy V6-os motor is.
    Bár én uazból egy platósat kisteherautót vennék én magamnak,ha választhatnék.

  • vizes
    #36
    Jól tetted fel a kérdést. Mivel csak hobbiautó volt, csak terepen használtuk, ezért nem lehetett kilométerre lebontani a fogyasztását.
    Egyszer megpróbáltuk de annyira megrémültünk, hogy többé meg sem próbáltuk.
    Volt olyan nap, hogy 25 liter/100 km is kijött.
  • MR ME
    #35
    azigen :D



    na off vége :D
  • MR ME
    #34

  • MR ME
    #33
    azért a niva sem egy szar gép :) minket nem tudott megállítani semmi annó, pedig volt h belemásztunk véletlen egy hóval teli árokba, hátsó kerékből a baloldali a levegőben volt már, kérdés nélkűl kijött :D
  • highlander15
    #32
    A Niva a másik,amin gondolkodom,de inkább az UAZ-ra szavaznék.NEm érdekelne egyébként, hogy ki mit mondana róla?Én szeretném, és ez lenne a lényeg.Nivára azt mondják hogy instabilabb terepen mint az UAZ.
  • Sidewinder
    #31
    NIVA 1.7i
    megint Niva

    Samurai vs Niva

    Merci G vs Niva 1.7i vs Pajero

    Vegyes teszt finn módra

    UAZ

    UAZ

    UAZ

    A sok videó és saját tapasztalatok után szerintem az UAZ a legjobb a terepen,bár van ahol a Niva(második helyre sorolnám) legyőzi őt,mivel rövidebb az autó,de ugyanolyan jó magas,és így nem akad fent. Nekünk van Niva és nagyon jó. 2001-es gyártású,és kiválóan megy terepen.Ha van pénzed új terepjáróra akkor én a Nivát javaslom. Az ilyen vitarák meg egyebeket hagyjuk.Rájuk mondják,hogy terepjáró,és amíg nem kemény a helyzet addig el is mennek a terepen.Egy állatorvos ismerősömnek Suzuki vitarája volt,5 milláért vette. Kérdeztem tőle,hogy mért nem az akkoriban megjelent 1,7-es Nivát vett amit akkoriban 2 milláért lehetett újonnan venni."Azért mert abba európai ember nem ül bele"-jött a válasz. 3 év után már 1,7-as Lada Nivával járt,és jár most is.Ráadásul "fasza" üzletet csinált mert árverésen vett egy Nivát amit a határőrség árverezett el. Egy gazdag cigány volt a fő licit ellenfele,és 1,96 milláért lett végül az állatorvos ismerősé,holott ha ráfizet még néhány százezret,akkor egy vadi újat vehetett volna,mert akkor is még 3 milla alatt volt egy új Niva ára:)) Ha viszont nagyon olcsón akarsz egy jó terepjárót akkor UAZ. Ha viszont van pénzed,és nagyon az UAZ-hoz húz a szíved,akkor Magyarországon sajnos nem tudsz újat venni,az ukránoknál,németeknél viszont tudtommal lehet.A németek honlapját sajna nem találtam meg,viszont a csehekét igen. Kapható náluk UAZ Hunter,ami ugyanolyan kinézetű,(csak kényelmesebb) mint a 469 és a hátsó rész már nem ponyvázott így biztonságosabban tárolhatók benne értékek.
    UAZ Land.CZ

  • solo
    #30
    Amúgymeg, egyik erdész ismerősömnek volt talán még most is megvan a 469 ese. azt szerintem csak egy tank állítaná meg...Kényelem: izzé, azt kivéve, hogy a rugó a picsádba áll, nemvészes, féleg 10 perc utánn mikor a fájdalomtól nem érzed a valagad...Váltó: Szinkronizálatlanság miatt néha néha egyszercsak bereccsent ha nem volt dupla kuplung: D[Nem is hallottam még h1n1 est köhögni, de bitti csúnya, ha ilyen szól xD]
    Hely van bőven benne, nem annyi mint egy amcsi talicskába, de van: D

    szeressük: D
  • solo
    #29
    Mert az olcsó és annak mind1, ha felrobbantják xD
  • Vlala #28
    Nem, ez tényleg mindenen átmegy.
    A szerkezete ennél egyszerűbb már nem is lehetne, annyira igénytelen, hogy slaggal lehet tisztítanoi az utasteret, és az ember minden különösebb szavbaj nélkül belemegy vele akármibe. Egy offroad-találkozón egy nyolcvancenti mély dagonbya kellett, hogy megállítson egy UAZt. Miután kihúzták, elosztót, légszűrőt kitették a napra száradni, egy óra múlva össze, és már mentek is vissza.
  • schrank
    #27
    akkor ennyi erővel "nézzék a híradókban mikkel járnak a terroristák, felkelők, szabadságharcosok ..."
  • whiskeyman
    #26
    Vagy Niva vagy UAZ, semmi más. Én mindkettőt vezettem, apámnak volt 2 is, haverjának meg 2 UAZ-a, élmény vezetni azokat a gépeket.
  • toretto r34
    #25
    Én inkább a Nivát javasolnm mentem terepen nivával, gecijóvolt, uaz kicsit elavult alkatrész lassan zéró, a novával nincs ez, és tényleg hó ahol a Toyota Hilux elakadt ott a niva röhögve ment, az odabasz bármelyik ujj flancos terepjárónak, és ez sok erdész ismerős véleménye is és tapasztalata.
  • MR ME
    #24
    lol :D
  • whiskeyman
    #23
    KELL! :D

  • whiskeyman
    #22
    UAZ powaa :DDDD
    de a Niva is adja
  • schrank
    #21
    terepen üzemóra van nem km ...
  • schrank
    #20
    úr isten ...
    és miért pont ezeket akarod választani ? mert ha csak a klasszikus forma miatt akkor a landrover deffender legalább annyit mutat és nem néznek benne falusi parasztnak mint egy 50 éves ruszki szar "technikában" de még egy samurai is van annyira klasszikus forma arról nem is beszélve hogy azt lehet is vezetni de egy vitara se hagyna cserben a terepen és még szervó is van mindben stb.
  • atomkrumpli
    #19
    15 ? lejtőn és aszfalton ? és terepen ? 30-40 ?
  • highlander15
    #18
    Leginkább városban szeretném használni,meg néha terepezésre.
  • Willenbrock
    #17
    A H1N1-től állítólag pont úgy lehet köhögni mint egy váltóhibás UAZ:D