5
  • Vogel
    #5
    Fasza ez a tégla mozgás. Röhej
  • Balumann
    #4
    Én is kb. ilyen 10 perc próbánál tartok, van 1-2 dolog ami nem fér a fejembe, hogy ezt tényleg komolyan gondolták.
    -Taktikai FPS, de nem lehet oldalra kihajolni, még fedezékbe bújni sem (!!!).
    -Szerencsére gugolni meg hasalni lehet, tehát az ilyen alacsony fedezékeket lehet használni. Felállok hogy lőjjek, így 10 mp után eltalál az egyik, és kiírja hogy lábon lőttek. (Far Cry 2 feeling, leugrok valami magasról aztán visszatöri a kezét, vagy nyakon lőnek és kiveszi a karjából, szerencsére opf2 -ben a medic gyógyít...).
    -Célzás tényleg pontos, és rossz is (alapfegyernél a célzóban lévő kereszt hihetetlenül zavaró, gyakran eltakarja a célpontot is...)
    -a mozgások terén sincsen a toppon a játék...
  • 5i
    #3
    Nekem ez egyáltalán nem tetszik. EZ a rész kimarad az életemből.
  • Sanyix
    #2
    Le is van butítva. Az ai 10 méterről mellédlő (ofp 1-ben machine gunnal 300 méterről kipötyögött akár bokorból is ha meglátott, 10 méterről meg max akkor nem talált el, ha lövés előtt fedezékbe ugrottál).

    Videokban 100 méterre lévő célpontra ÁLLVA lő mg-vel, és talál! Az mg-ken pedig nem viccből van a kitámasztó. Minimum ilyen térdelős guggolás kell ahhoz hogy stabilan tartva pontosan lehessen vele lőni(gépkarabélyoknál is, mellesleg 50 méternél távolabb nincs értelme automata módnak, egyes lövés kellene), de inkább fekve, kitámasztva.

    Na meg jópárszor telibe találják a pléjert, azt még rohangál, mégcsak nem is remegteti a fegyvert. Csináltak egy betlöfild klónt(látszik hogy mások csinálják mint az ofp1-et), picit élethűbb fizikával. De szerintem az ofp-s játékosok maradnak az arma sorozatnál.
  • FoodLFG
    #1
    "X360"
    Taktikai fps konzolon ? Vicces.

    Buta AI irányítása menüből, legutóbb a Battlezone 2-ben volt elfogatható.

    Grafikától nem ájultam el, de legalább meg tud jeleníteni nagy tereket is.