11
  • Vorpal
    #11
    Elég magyar ez, megfelelően semmitmondó.
  • djw
    #10
    na most a Skype ügyfélszolgálat üzemeltetéséhez kell egy ember aki folyamatosan gép előtt ül. A legtöbb magyar kisvállalkozónak nincs egy ilyen fölösleges embere. Viszont ha pl a mobilomra továbbítja a rendszer a hívásokat, akkor már érdekes lehet... vagy ugye technikai ügyekben a megfelelő emberhez, számla ügyekben megint a megfelelőhöz, új szerződés esetén... stb.

    Ígéretes szolgáltatás. Az ár a kérdés csak és az, hogy a cégek hogyan tudják követni a költségeiket.
  • djw
    #9
    ha jól látom ez valami callback hívásátadó rendszer lehet, azért ez nem olyan mint amit a skype kínál
  • Adamul
    #8
    Csak nekem szúr szemet ez a magyartalan fordítás?: 'A híváskezdeményezés költségét minden esetben nem a látogatók, hanem...'
  • balta
    #7
    Az én cégem / MTT Kft./ kb.másfél éve vezette be Magyarországon a Clii To Callt
    én egy teljesen mezei honlapról/ ami ráadásul aldomain /ingyen hivható vagyok
    vezetékes vagy mobilszámról is,nem kell Skype hozzá! Mellékelem a linket,bárki kipróbálhatja.
    http://baltaistvan.mtt.hu
  • Vorpal
    #6
    Kíváncsi vagyok ebben a cikkben mit fordított félre az sg.hu
  • Szemjuel
    #5
    viszont legtöbben még függenek a trékomtól/inviteltől, mert a vezetékes telefon pl kellett az adsl-hez (hogy most is kell-é azt nem tudom). szóval nehéz ügy, főleg úgy, hogy az emberek nagy többsége csak ritkán használja az internetet! majd eljön az az idő is, csak 5-10 évet várni kell rá!
  • Sanyix
    #4
    de aki a vezetékes telefont fizeti annak meg fogalma sincs a skyperól.
  • archelf
    #3
    Mondjuk aki egy honlapról telefonál Skype-pal, annak már valószínűleg van netje...

    AE
  • Sanyix
    #2
    A cégeket kokszalámik vezetik. Nekik ha valami ingyenes vagy túl olcsó, azt jelenti hogy biztos szar akkor, meg tudatlanok is.

    Emberek szintén tudatlanok, na meg net kő a voiphez, az meg nem mindenkinek van.
  • redgreen
    #1
    Érdekes kezdeményezés, de nem sokkal egyszerűbb lenne a cégeket egy Skype-os ügyfélszolgálati elérhetőségről meggyőzni (mint ahogyan azt már nagyon sokan teszik), és akkor nem is lenne semmilyen hívásköltség?

    Jó, jó, tudom. Ebben a Skype-nak mi lenne az üzlet?
    Vicces az is, hogy az emberek fizetik a százezreket évente a vezetékes telefonjukért, amikor ott a VoIP.