24
  • Sanyix
    #24
    kivéve a jdbc hogy nehogy túl egyszerű, és egyértelmű legyen :D
  • Ahoy
    #23
    IJ kártya mint olyan nemlétezik, valahogy ki lehet bújni a mustárevés alól mindig :P

    Szerintem próbáld ki a Win 7-et. Még ingyenes, vagy ha van egyetemi acc-ot (IJ kártyából következően :D akkor MSDNA-ról szedd le) Nekem tökéletesen futtatja a Vegast, és nem akad semmi.

    Az sem mindegy melyik build-et használod.Vegas 8 Build 217 hasraütésre ez a jó, ami 1-el kezdődik az nekem alapból hibás volt. 2 magot pompásan használja.
  • Ahoy
    #22
    Hát Java is 0-val kezdi a kézen való számolást :) Mondjuk hasonló a két nyelv.
  • Molnibalage
    #21
    Hát akkor van egy hatalmas IJ kártyám. :)
  • A1274815
    #20
    Világos, csak leírtam, hogy 32bites XP-ben mitől akadhat meg ilyen 2 mag esetén. 64 bites XP meg valóban inkompatibilis.
  • A1274815
    #19
    Igazából csak a C és Assembly alapú ITs világban.
  • Ahoy
    #18
    Jaja ez így van. Ha megnézi az ember az affinitást, ott is így írják, meg szerintem mindenhol az IT világban a 0. az első :)
  • andersh
    #17
    nem 0. cpu hanem a 0-s sorszámú, vagyis az 1.
    valószínű erre gondolt
  • andersh
    #16
    idelye? ragban ly? gg
  • Molnibalage
    #15
    Mit jelent az, hogy "0. CPU"? Nem értem. Nem az XP 32 bit akadt, a 64 bites és kétmagos.
  • wudy86
    #14
    Én meg ezt nem értem: "Az új processzor 45 nm-es SOI technológiával készülő központi egység lesz, AM3 foglalatba illeszkedik majd, ám visszafelé nem lesz kompatibilis a meglévő AM3 és AM2+ alaplapokkal."

    Akkor most mi van?
  • A1274815
    #13
    Ja és XP64 Server 2003 alapjaira épűlt, ezért inkomaptibilis a 32bites XP-vel.
  • A1274815
    #12
    Akkor még egyszer az akadás XP (32 bit alatt) lehet attól, hogy a 0. CPU túlterhelt és már az IO műveletkre nem jut idelye, vagy az IO műveletektől nem jut másra idelye.
    XP64/Server 2003-tól, konkurens IO műveletek kölcsönösen belassítják vagy kizárják egymást.
  • Molnibalage
    #11
    Ebből egy mukkot sem értek.
  • A1274815
    #10
    Server 2003 kerenltől már az IO-t nem csak a 0. processorvégezhette el, viszont IO prioritás még nincs a rendszerben, az csak Vistatól van.

    XP64 Server 2003 alapú, sok mindenben nem kompatibilis* az XP-vel.

    * Az XP sajnos a Millenium fogadtatása miatt és a Windows 2000 hiányzó felhasználói bázisa miatt előbb kellett, hogy megjelenjen mintsem befejezték volna, így tartalmaz komoly eltéréseket a dokumentálttól. A fejlesztők erre workaroundokat találtak amelyek miatt egyetlen Service Pack sem javíthatta ki a hibákat, mert bukott volna a kompatibilitás, mint Vistanál. Vista körül is kompatibilitási problémák egy jelentős részét az XP hülyeségei okozták, illetve az hogy pár fejlesztő nem képes tovább láttni az aktuális Windows verziószámon.
  • Molnibalage
    #9
    Lehet, hogy az XP64 nem tetszik neki.
  • Sanyix
    #8
    De ki lehet használni, 1332x lett írva mi teszi meg most is. A kihasználással soha nem volt probléma, csak azzal hogy az emberek olyat akarnak, mintha egy 500 köbcentis motorba turbófeltöltőt és nitrot szerelnének... ezekhez kicsit több kell az alapból... Na meg az nvidia szarkeverésre...
  • Sanyix
    #7
    vegas vágó program, nemtudom mit csinál, sose használtam, de az hogy sony már nem ígér sok jót. Kétmagos procinál belassulás mondjuk a vinyóműveleteknek köszönhető, hogy az van leterhelve. Az os-nek már illik a cpu-t úgy kezelni hogy ne legyen ilyen, prioritás és affinity állítgatás nélkül is.
  • Molnibalage
    #6
    Értem én. Csak a többmagos procik lassan 5 éve elérhetőek és support alig van hozzá. A DX10.(1) dettó ugyanez, de egyesek már DX11-et akarnak. Szép technology demonstrator HW-t raknak össze, de gyakorlati életben nem rendelhető hozzájuk semmi. Van egy képessége amit semmi nem tud kihasználni. Mintha építenél egy olyan járművet, amit ember nem tud vezetni.
  • hiftu
    #5
    Valahol el kell kezdeni a fejlesztést. Ha nincsen többmagos CPU akkor nem tudnak rá írni hatékony (sőt semmilyen) programot.
    A gondolkodásmódod alapján beleragadnánk az alábbi példába:
    1, nem fejlesztek hardvert, mert a szoftver nem használja ki
    2, nem fejlesztek szoftvert, mert nincs olyan hardver ami támogatná.
    Valahol ki kell nyitni ezt a körbegondolkodást és elkezdeni fejleszteni.
  • blackeagle
    #4
    és mégtöbb render motor , aminek nincs elég mag :)
  • Molnibalage
    #3
    Nekem pl. a Vegas 8.0 kezeli olyan trágyán a két magot, hogy az már fáj. Hiába veszem le az egyik magról teljesen, akkor is kegyetlenül belassul a rendszer. Hiába kap egy valami egy magot és a több mást, mikor ablakok között váltok és egyes nagyobb műveleteknél van kb. 1 másodperces lag. Rohadtul zavaró.

    Mikor egymagos gépem volt, csak levettem a prioritást és hasított a gép. A Vegas lassabb volt, de nem volt semmiféle lag. Mitől lehet ez?
  • Sanyix
    #2
    de sok igen... pl audio video en/dekódolók, tömörítők, sok játék is: pl az összes oblivion alapú (fallout3), tdu, arma2, gta4(bár az egy bugos szar), stb.
  • Molnibalage
    #1
    Nem értem, hogy ennek mi értelme. Sok progi még a két magot sem támáogatja rendesen.