6
  • Tetsuo
    #6
    Nekem meg a "Márkacégek fekete konyve" amiben benne van az Apple, Microfos, Google is.
  • Motoroj
    #5
    Nekem a $ONY-ról mostanában az int€l jut eszembe.
  • kvp
    #4
    A nyilt es ingyenes szabvanyok tobbnyire jok, ha piaci verseny van. Ha egy nagyobb ceg lenyom mindenki mast akkor az verseny, piac es fogyaszto ellenes viselkedes, de manapsag erre alapul a vilagkereskedelem. A sony megnyerte a bluray-es harcot, a kerdes az, hogy:
    -tuleli-e anyagi szinten, mivel nem tul nyeresegesek manapsag
    -lessz-e tenyleges nyeresege a bluray-bol, vagy jon valami olcsobb es jobb amit mindenki elkezd gyartani es hasznalni
    -kibirja-e, hogy a piac osszes tobbi versenyzoje elkezdett ellene dolgozni (a toshiba-tol a microsoft-ig, a kinaiakrol nem is beszelve)
  • Tetsuo
    #3
    meg a szerzodesek modositasa miatt, amit sok studio mar megkotott a Toshibaekkal..
    a sony mindent bedobott a BD-ert, mint altalaban eroszakosan azt teszi a tobbi szabvanyaval is..
    Toshiba meg az NEC kicsit regimodi felfogasuak, zaibatsu konzorciumok stb.. a Sony meg eloszor direkt a japo cegeknek tesz keresztbe, tanulva a Betamaxbol. :) Ugye, ott a JVC volt okos, a nyilt szabvannyal..
  • Rexhawk
    #2
    "Utólag visszatekintve tehát a Sony a megfelelő döntést hozta, amikor saját PlayStation 3 konzoljuk részeként dobták piacra az első lejátszókat - ezzel a HD DVD soha nem is tudott igazán versenyezni."
    Nem, tévedés a filmstudiójuk miatt nyerték meg a versenyt
  • Fórumharcos
    #1
    És újfent csak az elterjedést fogja gyorsítani!