6
-
#6 Nekem meg a "Márkacégek fekete konyve" amiben benne van az Apple, Microfos, Google is. -
#5 Nekem a $ONY-ról mostanában az int€l jut eszembe. -
kvp #4 A nyilt es ingyenes szabvanyok tobbnyire jok, ha piaci verseny van. Ha egy nagyobb ceg lenyom mindenki mast akkor az verseny, piac es fogyaszto ellenes viselkedes, de manapsag erre alapul a vilagkereskedelem. A sony megnyerte a bluray-es harcot, a kerdes az, hogy:
-tuleli-e anyagi szinten, mivel nem tul nyeresegesek manapsag
-lessz-e tenyleges nyeresege a bluray-bol, vagy jon valami olcsobb es jobb amit mindenki elkezd gyartani es hasznalni
-kibirja-e, hogy a piac osszes tobbi versenyzoje elkezdett ellene dolgozni (a toshiba-tol a microsoft-ig, a kinaiakrol nem is beszelve)
-
#3 meg a szerzodesek modositasa miatt, amit sok studio mar megkotott a Toshibaekkal..
a sony mindent bedobott a BD-ert, mint altalaban eroszakosan azt teszi a tobbi szabvanyaval is..
Toshiba meg az NEC kicsit regimodi felfogasuak, zaibatsu konzorciumok stb.. a Sony meg eloszor direkt a japo cegeknek tesz keresztbe, tanulva a Betamaxbol. :) Ugye, ott a JVC volt okos, a nyilt szabvannyal..
-
Rexhawk #2 "Utólag visszatekintve tehát a Sony a megfelelő döntést hozta, amikor saját PlayStation 3 konzoljuk részeként dobták piacra az első lejátszókat - ezzel a HD DVD soha nem is tudott igazán versenyezni."
Nem, tévedés a filmstudiójuk miatt nyerték meg a versenyt -
#1 És újfent csak az elterjedést fogja gyorsítani!