3
  • bakagaijin
    #3
    Ez még Stephen Kingnek sem jött be, pedig a könyvei amúgy rendre mind bestsellerek. Igaz, ezt a kísérletet jópár évvel ezelőtt csinálta, azóta több az internetező és jobb (hordozhatóbb, megfizethetőbb) olvasók jöttek ki.
  • Polemius
    #2
    Erről már volt szó korábbi cikkeknél, de azért újra: a szerző által létrehozott dokumentum az esetek többségében messze nem alkalmas a "fogyasztásra".
  • gkalcso
    #1
    > sok fogyasztó úgy véli, hogy az internetnek köszönhetően joga van minden
    > digitális termékhez ingyen hozzáférni
    Tekintve, hogy az átviteli közeg adott - ezért fizet az internetező - teljesen kimaradhat a kiadó, mivel átvette a szerepét a drót. Egyedül a szerző javadalmazása kérdéses. Szerintem valami olyannak kellene lennie ennek, hogy az író ír, majd közzé teszi. Akinek kell, az közvetlenül rendelhet igazi nyomtatott példányt.
    Meg gyűjthet adományt is. Mondjuk a szerző letesz az asztalra valamit, majd azt mondja, hogy a következő művéhez adomány kellene, és ha összegyűlik, akkor megírja, közzéteszi.