49
  • Garrett27
    #49
    Nahát!!! Lőrincz L. az egyik kedvenc krimi- sci-fi íróm :D

    Jah, hogy ez a cikk win7 érintőről szól.. ehm. Gondolom ez főleg arra lesz jó, hogy különböző információs portálokon a városházán, automaták tömkelegében is win7 legyen, mert ugye az érintőképernyőn a látogató lekérdezheti majd amit meg akar tudni..

    Amúgy ha már a linuxot hoztátok képbe, én nem linuxozok, max mikor szervert béreltem, akkor linuxoztam, arra jó volt, sokat tanultam, rengeteg infó van a hálón.

    De felteszem az otthoni gépre is, ha a Sony Vegas meg a Thief 4 lesz rá fejlesztve :D
  • Tatárbisztek
    #48
    A Windows, a gépben, a gépben, a gépben, a LINUXON is gyorsabban fut, mint egyeseknek a natív Winfosa
  • Tatárbisztek
    #47
  • homeless
    #46
    "Az oldal cakpakk 2 nap terméke. Gyorsan kellett valami így a szövegek nagyrésze is lenyúlás csak kicsit van átírva."
    Ez így antireklám.

    "a szori annyi hogy én programozó vagyok..haver is az..."
    Akkor talán programozással kéne foglalkoznotok.

    "bár haver állítólag baromira ért a hálózatokhoz"
    Ez az ügyfeleknek édeskevés.

    "Rendszer garázda bérlés...300 000 valóban. De mennyibe is kerül havonta egy jó rendszergazda?"
    Biztos lehetsz benne, hogy egy olyan rendszergazda, aki csak xp-ket supportál meg tonert cserél, ma Magyarországon álmában sem fog nettó 300k-t kapni. De kezdjük ott, hogy ahol csak 20 xp-s kliens van és semmi szerver nincs, oda elég ritkán vesznek fel külön rendszergazdát, inkább kiadják egy cégnek ~50k-ért havonta, amiben benne van x óra munkadíj meg heti 1szer ránéznek a gépekre. Ha te egy ilyen szolgáltatásért többet kérsz mintha felvennének egy rendszergazdát, aki napi 8 órában ott ül, akkor mégis ki venné igénybe ezt a szolgáltatást?
  • roliika
    #45
    1 darab hívás sem...
  • roliika
    #44
    Ez a weboldal új. Egyáltalán nem lehet belőle megélni mellesleg,1 darab hívás volt.