311802
-
#311802 :D
Utoljára szerkesztette: 3Error, 2024.07.24. 22:11:50 -
#311801 A következő áldozat:
A közeljövőben talán már időm is lesz rá. :) -
#311800 :) -
#311799 "Need to save the original Holiday Rabbit outfit for the future generations!"
-
#311798 Még a délelőtt folyamán megérkezett a lemezes kiadás is!
Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.04.26. 18:40:28 -
#311797 Sziasztok!
PS4-re keresem a GTA V Premium Online Edition-t (ahol a három főszereplő van a borítón, nem a sima Premium Edition normál borítós kiadást). Létezik dobozos kiadás belőle, ezeket a köröket spóroljuk meg. Ha eladnád a saját példányod, keress meg! -
#311796
-
#311795 Final Fantasy VII
Eredeti kiadás megjelenése: 1997.01.31.
Boldog 27. évfordulót!
Sajnos noob vagyok, anno még nem volt PS konzolom (PS3 volt az első a családban), így a klasszikus verzió nincs meg. PC-n is csak évekkel később a megjelenés után jutottam hozzá (igen, tudom, hogy az 1998-ban jelent meg) - úgy 2002 környékén, de az is valami kalóz verzióban az iskolatársaktól. :(
Talán itt az ideje újra végigjátszani (immár a PS5-ös Intergrade frissítéssel) a Rebirth érkezése előtt (saját fotó a Deluxe + sima verzióról - yep 2x van meg):
Majd jön a Rebirth-ről is fotó néhány hét múlva. :)
Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.01.30. 17:51:06 -
#311794 Boldog karit!! -
#311793 Boldogat Neked is, és mindenkinek! :) -
#311792 Boldog Karácsonyt srácok! :) -
#311790 Thumbs up.
Én szerettem PC-n. -
#311790
Mai szerzemény! -
#311789 Meg.
Most a my nintendo store-ban van 2 Mario Wonderes cucc is (pin + kulcstartó), 2x500 pont. -
#311788 Én a pikmin1+2t, a pikaccsú detektívet és a marió wondert is. :D Majd rakok be újra képet, hogy hol tart a nintendó gyűjtemény. :D
/szerk: ja, és csak a pikaccsúhoz volt egy kulcstartó, a másik kettőhöz semmi.
Utoljára szerkesztette: Botond, 2023.11.09. 07:25:04 -
#311787 Szóval megvetted? -
#311786 Super Mario Wonder preorderben gondolkozom. Jár majd valami ajándék? Legutóbb a Pikmin 1+2 volt preorder nálam de ahhoz nem kaptam semmit. -
Emet-Selch #311785 Kedves MerlinW!
Crasher szól hozzád ismét. Mint láthatod a moderációd egy kalap szart sem ér és a folyamatos account törléseid is hasztalanok voltak. Nekem továbbra is 5 másodperc újra regisztrálni.
Ennyit rólad és az ócska fórumodról. -
nxs #311784 Nem tudom érdekel e még valakit de "lorn_13" befejezte a Faith of Danschant fordítását (Sokan a Gujian 3 mellé kapták)
Steam topic : https://steamcommunity.com/app/724970/discussions/0/3855581793666247699/ -
#311783 Kirby, octopath2, mariorabbid2 tuti közte volt. :) Meg még vmik, többnyire a gyerekek nintendoznak, de a kirby meg a zelda mellett nem emlékszem még mit kértek és kaptak. :D -
#311782 Mik még? -
#311781 Rövid élménybeszámolót írhatnál a ~200 óra után :) -
#311780 Ilyet vettem én is. :) Idei ötödik vagy hatodik preorderem volt switchre 5 hónap alatt. :D -
#311779 Nemcsak ez a topik, hanem konkrétan az egész fórum alig működik már. :( -
Evoluti0N #311778 Hagyományhoz mérten szokásos szar minőségű kép tőlem. Valakinek életben kell tartania a topicot és folytatni az eredeti célját :D
-
Evoluti0N #311777 Tudom, csak vicceltem. :D <3 -
nxs #311776 Egy dologról beszélünk,nyugi. Én Yamaha R7-et akartam venni,de asszony azt monda akkor a heréimből lesz a takaró rá és meg is varrja :D -
Evoluti0N #311775 Sajnos nekem kellett megkeresnem rá a pénzt. 37 éves fejjel már nem akar eltartani apukám. :'( -
nxs #311774 Így is szeretünk...és kinek a bőre? :O (ha te keresed a pénzt gondolom a te hátadból faragták a szép dobozt is :)
GZ amúgy,csak szeretek féltékenykedni :P -
Evoluti0N #311773 Azt akartam megmutatni amúgy, csak elfelejtettem elvenni a dobozt -
Evoluti0N #311772 Az egy bőrkanapé :D -
nxs #311771 Ha nem lenne útban a fos doboz még azt mondanám szép lett a kárpitozás :O -
Evoluti0N #311770 Legújabb szerzemény.
-
Anonymusxx #311769 Én ma játszottam ki, 34 óra. Annyi van még h meg akarom nézni a másik befejezést is. A vége fele nézelődtem a beállításokba, hát nem visszaállt valamikor hardról normálra? Nem tudom mióta játszottam normálon, lehet egész végig?
Amúgy kár érte, valami hiányzott a játékból, van benne egy pár dolog, de egyik sincs túl jól megcsinálva. Ami talán hiányzott az olyan kisebb küldik mappon belül mint amit írtál, vagy valami a változatosabbá teszi...
Vagy valami plusz dolgok, ami miatt érdemes felfedezni a mappot, nem tudom...
Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.02.16. 15:22:59 -
Darun #311768 Játék logika. Az egyik pályán ki kell szabaditani valakit. Négy őr van a bejárat körül. Kettőt elintéztem, lementem a fogolyhoz, akit megölt egy árny. Jövök ki az épületből, négy őr vigyázza a bejáratot. WTF? Megölöm őket, elmegyek a megbizóhoz. "Megtaláltam az elfogott társatokat, de nem tudtam megmenteni, mert megölte egy árny". Reakció: "Te vagy a hibás! Miattad halt meg! Takarodj a szemem elől!". WATT???
Utoljára szerkesztette: Darun, 2023.02.16. 13:34:14 -
Darun #311767 A sztalkert én is próbáltam megölni, de elteleportált még az előtt, hogy elfogyott volna az élete. Meg gondolom van valami szerepe a történetben.
Én a növényeket/gombákat arra használtam fel, hogy növény/gomba/élelmiszer termelő ládákat csináltam. Környezeti módositókból annyi van, ami kb 0-ra redukálja a veszélyeket. Nekem is vannak craft állomások, de puskát is meg AK-t is még az előtt lootoltam, hogy lett volna nyersi gyártani. Nem tudom ez bug e vagy sem, de már két katona is dobott el felvehető AK-t. Az egyik pont tegnap este. Revolverből is van 3-4, puskából talán kettő meg 3 AK. És eddig egy revolvert modoltam, hogy Oliver fiú nagyobb eséllyel csináljon sikeres küldit. Skillekből is inkább a +nyersit adókat húztam ki. Tegnap láttam először heavy NAR-t, akiket már nem lehet hátulról lesből lekapni. Az is vicces, hogy fejre egy sorozatot túlélt AK-ból, lábon meg simán meghalt.
Ráadásul az AI nagyon buta. Többször volt már, hogy az őrök felfedeztek, kiabáltak hogy "Ott van, kapjátok el" de egyik se mozdult. Nem hogy bekeriteni nem próbáltak, de még olyan poziciót sem vettek fel, hogy rám tudjanak lőni. Meg ha lerázod őket, sokszor lefagynak egy helybe és ott ácsorognak, amig le nem telik az alert time. Aztán szép nyugisan elindulnak vissza a posztjukra, mintha semmi nem történt volna.
Az is érdekes, hogy mielőtt jön a sztalker, ugye csapkodnak a villámok, kigyullad a fű/fa, de a NAR katonák arra sem bagóznak rá, olyat még nem láttam hogy belecsapott volna valakibe a villám, de sztem azt is túlélnék.
Engem kétszer fogtak el. Elsőre valami sátorba raktak, onnan rögtön is ki szabadultam, másodszor már levittek egy cellába, de onnan se volt nehéz meglógni. Igazából annyi jelentősége van, hogy az egyik cellában asszem van egy nyom, meg a játék elején jól jöhet az a plusz loot, amit ott össze lehet szedni.
A lesből ölés miatt én is tele vagyok lőszerrel. Nem tudok vele mit kezdeni, mert sem eladni, sem elcserélni nem lehet. Se lezúzni. Én eddig 3 szekrényt vágtam tele, ebből sztem kettő csak lőszer volt, a többi meg egyéb.
Nyersanyagoknak max annyi értelme van, hogy a csapattársak igényeit kielégited. Ágy, néhány kényelmi berendezés, energia és más nagyon nem is kell. Van ilyen bigyó, ami a sugárzást csökkenti. Nem is olcsó. De pl ha sugárzást kapsz, azt nem veszi le. Lehetett volna ilyen funkciója is, de ez már tényleg csak apróság. -
Anonymusxx #311766 Már sajnos nekem se jön be annyira mint az elején
- Én a stalkert egyből szétlőttem, már legelsőnek szóval nem nagyon tudom miket csinál :)
- Engem valahogy sose zavart annyira h bele lehet akadni a tárgyakba, a szép grafika amúgy is kárpótol az ilyesmikért.
- a pályákon lehet építeni olyat ami eltolja a vihart. Én már kb a 10. napon építettem egy csomót, (meg kb az összes épületet felhúztam. ) zóval viharral se sűrűn találkoztam, bár rohadt jól nézett ki amikor kezd beborulni...
- Az h elfognak a a katonák, szerintem a legrosszabb dolog, ugyanis még 1x oké, de az mennyire illúzióromboló h akárhányszor elfognak, te mindig megszöksz? Ha 10szer elfognak, te 10 alkalommal simán kiszabadulsz? Ez totál nevetséges, a legnagyobb bullshit a játékban. Arról nem beszélve h unalmas mindig megszökni. Én egyszer megcsináltam ezt, azóta inkább visszatöltök.
- a katonák egy csomószor ugyan azt mondják, amikor a közeledbe járkálnak pl a feleségem megint a hülye hipszter barátaival lóg, műzliszelet, stb)
Én hardra álítottam mind a 3 nehézséget, de így is a 10. napra létrehoztam mindent, annyi nyersanyagom volt. + csináltam a mappokra 7-8 anti féreglyukat, + még ugyanennyit a másik kettőből. Milyen lehet akkor a normal vagy az easy?
A létrehozott dolgokból egyedül csak azt használtam amivel a fegyvereket lehet fejleszteni, illetve a lézerpuskát. Ezért totál felesleges az egész craftolás, mindig találtam annyi cuccot, ami elég legyen.
20. napon 4 szekrényem van teli cuccokkal.
Az a baj h totál nincs jól ballanszolva, mit csináljak a nyersanyagokkal? Semmi értelme a craftolásnak, csak az első napokba... Egy csomó minden van a katonáknál...
Kíváncsi vagyok milyen volt a nem enchated edition a játékból, mert ez olyan hogy még kéne fejleszteni a játékot....
Nálam is olyan 75%
Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.02.13. 16:13:21 -
Darun #311765 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Én egyszer már sikeresen beakadtam. Olyan is volt, hogy megjelent a fekete sztalker, lőtt rám, én késeltem és a kb 10 méterre ácsorgó őr meg panaszkodott, hogy milyen unalmas az őrjárat. Olyan is volt, hogy simán átment a társa hulláján, arcizma sem rezdült, a másik alkalommal meg még fel sem bukkant, már kiabált hogy meghalt a társa. A fekete sztalkeres - vak őrös helyszin pl "véletlenül" pont az volt, ahová az előző küldetésnél lepakoltam a környezet módositó cuccokat. Próbáltam őket elrejteni, de pont ott csámborogtak körülötte. Rá se bagóztak hogy mi az. A szkenner is sokszor elég hülyén viselkedik. Van hogy a képernyő szélén látom világitani a növényt, de a tőlem 5 méterre lévő gombát meg csak akkor villantja fel, amikor elindulok felé, akkor is csak körvonalat mutat, nem highlight. És ezek csak azok, amik sztem bugok, zavaróak voltak és most igy hirtelen eszembe jutottak.
A párbeszédek nagyon gagyik. Nem tudok oroszul, de gondolom ez az magának a játéknak is a problémája. Nem tudom hogy ez forditási hiba e, de vannak értelmetlen mondatok is. A játék nem viselkedik konzisztensen. A fete sztalkeres eset úgy kezdődött, hogy dupla NAR-os őrjárat volt. Az elsőt elkaptam, indultam a másodikért, amikor megjelent a sztalker. Épp egy bokorban voltam és nem mozdultam. A sztalker négyszer ment rajtam keresztül, de szó szerint és nem vett észre. Aztán amikor már csak 30 sec volt hátra, az ötödik alkalommal kiszúrt, pedig nem mozdultam egy milimétert sem. Akkor elkezdtük gyilkolni egymást (én késsel őt, ő meg gondolom az AK-val engem) és közben a második őr ránk se bagózott. Az már inkább logikai bukfenc sztem, hogy a szöveg szerint a portál generátor miatt tudnak bemérni, de az alapján hogy tudja miliméter pontosan hogy hol vagyok? Amikor magát az eszközt kétszer használom egy küldi alatt, érkezéskor meg távozáskor.
Az ugrás/mászás valami iszonyat béna lett. Nem emlékszem olyan játékra, amiben ennél gagyibban sikerült volna ezt megoldani. Ha a Duke Nukemet lemásolják ebből a szempontból, még az is jobb lett volna. Sokszor egy vékony, boka magasságban fekvő ágban elakad a kari, máskor meg beakadok valahová és amikor próbálok kiugrálni, földob olyan helyre, amire nem is gondoltam volna, hogy oda fel lehet ugrani.
Fizika. Sokan röhögünk a Bethesdás játékokban az összeeső ellenfelektől. Itt volt olyan, hogy hátulról szépen becserkésztem a NAR katonát, elintéztem, aztán a hullája felrepült vagy 5 méter magasra. Ez mondjuk egyedi eset volt, de a fegyverek előszeretettel pattognak el a hullától.
A játék cimkéi között szerepel hogy Horror, de eddig csak jumpscare volt benne. A fekete sztalker is csak addig félelmetes, amig rá nem jön az ember, hogy nem lehet elfutni/elbújni előle, mert mindig tudja hol vagy és odateleportál, de ha folyamatosan futsz, akkor nem tud rád lőni és kb 1,5 perc után meg el is tűnik. Ennél csak az Alien: Isolation volt gagyibb.
A pályák nekem nagyon bejönnek, nagyon adják a hangulatot, viszont kevés van belőlük és pl a Duga radarhoz egymás után háromszor küldött vissza, majd még kétszer, ami igy az elején elég zavaró. Tiz küldetés alatt láttam 3 pályát. A fény/árnyék/láthatóság kezelés is folyton kiakaszt. Teljesen mindegy hogy milyen napszak van, a vihar előtt nem látni semmit. Nem egyszer előfordult, hogy este játszottam, lekapcsoltam a villanyt, a kontraszttal is csaltam kicsit, de volt két olyan eset is, amikor szó szerint nem láttam semmit, csak a horizontot. Alul fekete volt minden, fen meg szürke. A jumpscar meg ez a "nem látsz semmit mert még a szabad ég alatt is olyan sötét van" a gagyi horrorjátékok jellemzője. A Falloutban is vannak napszakok, van radstorm, de ott az a hangulat pont erősit a hangulaton, itt meg annyira hulladék módon van megoldva, hogy kb játszhatatlan. Volt hogy inkább megvártam a fekete sztalkert, mert utána kitisztul az idő.
Amúgy vannak a játékban jó ötletek. Tetszik hogy a társaktól lehet skilleket tanulni, tetszik a mikromenedzsment és itt nem csak a craftolás-ra meg a bázisépitésre gondolok, hanem az 1 nap/küldetés leosztásra és hogy a társakat is be lehet fogni. Mivel minden épithető cuccnak van valami funkciója, nincs az az érzésem mint a F76-ban, hogy minden tele van dizájn elemekkel, skinekkel meg haszontalan izékkel, csak hogy embernek mindenképp gyüjtögetnie kelljen a szemetet. Ettől függetlenül az épités maga kb pont annyira bonyolult mindkét játékban, talán csak a menüben való lapozáshoz vannak más gombok.
Az is tetszett, hogy ha elfogy az élet, nem hal meg Igor, csak fogságba esik. Ki kell szabadulni. Ha meg ott is elfogy az élet, akkor jön az "álomvilág", ahol csernoblitért lehet manipulálni a döntéseket. Az ötlet jó, de ide még csak egyszer jutottam, szóval láttam hogy van, de hasznát nem sokat láttam (mondjuk az is érdekes, hogy az első döntés amit meg lehet változtatni, hogy emlékezzen Igor a jelszóra. Ez egyrészt nem döntés megváltoztatás, mert elsőre nem emlékszik rá, és rá is lehet förmedni Oliverre, hogy hagyja ezt a hülyeséget, nem ismeri fel Igort? Másrészt ha tényleg Igor találta ki a jelszót, akkor hogy a viharban nem emlékszik rá?
Az is nagyon fura, hogy (nem tudom ez forditási hiba e) 30 év telt el állitólag Tanya eltűnése óta. Tehát Igor alsó hangon is 50 éves, de inkább 60-hoz közelit. Ráadásul tudós is. Ehhez képest "simán" elintéz egy tucat NAR katonát pályánként. Ráadásul alapvetően tudós, nem katona. (Mondjuk ebből a szempontból elbújhat a Half Life mögött, ahol egy másik tudós egy pajszerrel végigver egy komplett alien inváziót meg egy hadosztályra való black ops katonát)
Nálam nagyon jó indulattal is eddig 75% ez a játék. Nem játszhatatlanul fos, de a jótól messze van és sajnos az egészet csak a sztalker hangulat viszi el a hátán. -
Anonymusxx #311764 A történet mint kb a játékok 90%-nál, másodlagos, ebben a játékban is csak annyi h a nőt keresgéled, nem hiszem h nagyon változna..
Én bugokkal nem nagyon találkoztam, csak egy kisebbel...
Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.02.09. 18:40:40 -
Darun #311763 Nekem spec egyre kevésbé tetszik. A történetből igazán eddig semmit nem mutatott, ellenben egyre több benne a bug.