20
  • Spardas
    #20
    Dawn of War 2 Magyar Rajongók Figyelem!

    Olyan emberek jelentkezését Várnám akik úgy érzik, hogy a Warhammer játékok jövője még korán se zárult le, és szeretnének részt venni egy magyar közösségi oldal szerkesztésében.

    http://dawnofwar2community.wordpress.com/
  • Indigo
    #19
    /OFF
    Ha FPS, akkor Clive Barker's Jericho

    Már akinek. Számomra pl a Jericho volt borzalmasan monoton és unalmas. Ráadásul félelmetes sem volt igazán, csak néhány helyen gusztustalan, és ennyi. Tucatjával vannak nála jobbak.
  • Aestus
    #18
    A cikket elolvasva lehet erre asszociál az ember, viszont köze nincs az igazsághoz. Én legalábbis nem bírtam felállni a játék mellől. Jól visszaadja a WH40K univerzum sajátosságait, engem megfogott a játékmenet is, pedig klasszikus CRPG párti vagyok. Doyle W. Donehoo által írt OST-t is minden nap hallgatom. Ha meg úgy szarozol, hogy nem ismered a WH40K világát, tessék elolvasni a Ian Watsontól a Spacemarine-t. :) F.E.A.R. első részét végigtoltam, bár számomra unalmas volt. Ha FPS, akkor Clive Barker's Jericho.
  • Fbn Lx
    #17
    a fear 2 is elég középszerű számomra... azt se fejeztem még be, már lassan egy hónapja :D


    áhh, mikor jönnek már a jó rpg-k megint...
    kénytelen voltam felrakni obliviont tegnap, + knights of the nine + shivering isles. Egy jó darabig biztos elleszek vele megint... :)
  • Al Ashrad
    #16
    A cikket elolvasva: magyarul egy újabb szar játék. Mivel egy közepes játékot nem fogok megvenni, nyugodtan titulálhatom szarnak. Ha már kiadok 10 ezer forintot egy játékért, akkor legalább legyen olyan, mint a FEAR 2, vagy egy FIFA. SZVSZ.
  • Fbn Lx
    #15
    még valahol a végefelé beleuntam és abbahagytam, de még fent van. lehet kedvet kapok hozzá.
    amúgy jó játék, de ami rohadtul elvette a kedvemet az a rengeteg defence.
    egyszerűen alig tudok haladni a történettel, mert folyton támadják valamimet és azt kell védeni.
    ha nem tudom megcsinálni a +2 deploymentet akkor reménytelen a továbbhaladás már... persze ha nem akarok mindent elveszteni amit betámadnak.
  • Magh
    #14
    A TfT és SC:BW szintjét eddig meg sem közelítették. AoE-ről nem nyilatkozok, teljesen más stílus, a CnC3 (és RA3) gyengén sikerült, jobb híján - és a csökkenő érdeklődés miatt - bekerült pár nagyobb ligába. A DoW a DC-re elért viszonylag jó balance és kellő komplexitása ellenére a squad rendszer gyermekbetegségei miatt nem lehetett sikeres, rétegjáték lett belőle, ahogy a CoH-ból sem. A DoWII pedig ezek keveréke, durván lebutítva, innentől ugyanaz a sors vár rá, csak az a pár jobb játékos is el fogja kerülni, akik az egyedi játékmenet miatt előbbiekkel még elvoltak (elvannak a mai napig). Megjegyzem, egykezemen meg tudom számolni, hány profinak mondható játékosa volt a fenti játékoknak, de a két nagyágyúban ők labdába sem rúghattak volna. A multi egészében nélkülözi egy profi RTS összes hozzávalóját, a community meg egyenesen gáz. SP-t én ki sem próbáltam, de a fórumok alapján DC/SS szintű skirmish kamucampaign. Szerintem a játék egy-két kevésbé lényeges aspektuson kívül nem méltó az elődhöz.
  • dukey42
    #13
    lanban szoktuk tolni... isten ez a játék.. pedig az egy után fura volt elsőnek, de szerintem jó irányba változott
  • galocza
    #12
    én is bele akartam kötni, de igaza van (bár szvsz nem erre gondolt): az első dow kezelése (odáig, hogy f10 a menü, nem esc), a kezelőszervek elrendezése, de még a grafika is (bumszli figurák, egymás melletti épületek között is hely a gyalogok mozgására) a wc3ra hajadzik.
    mondjuk én ezt nem lopásnak tekintem: nem titkolt terv volt, hogy versenyjátékban átvegye végre a már akkor is öreg craftok és aok helyét (ami sajna nem sikerült).
    apropó, nézzük csak hova fejlődtünk azóta: wcg rts versenyjátékok: wc3, sc, aoe3, c&c3.
    a két utolsó legalább újabb. hogy jobbak-e mint a dow, mondják meg a stratégák...
  • Beyond silence
    #11
    Multibaj király, de a single igénytelen... azért senki ne vegye meg, szerintem...
  • SpecterMATWRZ
    #10
    http://kicsibela.mybrute.com/
  • torjoz
    #9
    Pont fordítva: Ugyanis a warhammer könyv/táblajáték igencsak előbb megvolt, mint a starcraft/warcraft (kiváncsi leszek legközelebb milyen "craft"-ot lopnak el más megvalósításokból)!
  • torjoz
    #8
    Company of heroes warhammer körítésben! :( Csak tudnám, hogy hol marad a stratégia(link)?!
  • Rage47
    #7
    a multi lapos?:D az a legjobb része a játéknak. a single szörnyű szerintem!
  • SpecterMATWRZ
    #6
    "Így a Dawn of War sosem fog olyan kultikus magasságokba emelkedni, mint a Blizzard mai napig hatalmas népszerűségnek örvendő alkotása."
    HAHA. Ya csak speciel tőlük loptak :D..
  • Ari18
    #5
    A single monoton volt ez tény! de valamiért mégsem bírtam abbahagyni
  • Micsu
    #4
    akkor nyomd a multit
  • Davidus
    #3
    a single kritikán aluli
  • galocza
    #2
    nekem csalódás volt.
    a wh40k univerzumot nagyon szeretem, és ebben az egyben virít is a dow2: a hangulat megvan, és amennyire én tudom, kánonnal sincs baj.
    ami érdekes benne, pl stratégia - hova megyünk bevetésre, emberkéink felcicomázása, ezeknek a magva már megvolt a dark crusade/soulstorm kiegészítőkben is.
    nem tetszett, hogy egy pályát maximalistapista (én) végig kell hogy játsszon vagy tucatszor (védekező küldetések - gondolom a játékidő nyújtására kellettek), sem a diabloszerű tárgydobálás, meg a na most mit akasszunk józsira dilemmázás. még jó, hogy a tiranida nem dob aranyat...
    a tiranidák nem tudom, mennyire voltak jó választás: szvsz egy wh40k játékba KELL káosz, mindenki elvárja, és bár a tiranidákat sokan akarták a dow időkben, de a kiegészítőkbe, nem az alapjátékba. nem hiszem, hogy orkokat, eldákat, káoszt, űrgárdistákat bárki le akart volna cserélni ezekre. ráadásul a faj jellegéből adódóan legalább szingliben változatosabb egységek kellettek volna - a tiranidák lényege, hogy összeszednek a letarolt bolygókból/ellenségekből génállományt, és beépítik sajátjukba, s állandóan változnak.
    alig volt egyedi, érdekes pálya - a legtöbb: gyalázz le mindenkit, majd bossfight... ja, eléggé kiakasztott néha az aznapi plusz küldetést elbíráló bar, főleg a defend küldetésekben: hogy a rákba tudnék 100%ot irtani, ha az egész pályán szétszórva van az ellen?
    a bossok (minimális kivétellel) egyszerűek: szétlőttem, de nem vettem fel az utánpótláscsomagokat az egész pályán, majd a bosst cyrusszal addig lövettem, amíg ki nem purcant. fogyott a muníció, összeszedtem a csomagokat a max 9ig. háááát... teszterek nem voltak?
    csak nekem igényem, hogy egybe csoportosítsam a kéziharcos ill távolsági egységeket? lehet - de akkor elvész az egyesével kiválasztás. tehát olyan nincs, hogy pl 3: tarkus 4: avitus, 5: mind2 egyszerre. ööö...
    multiról nem tudok nyilatkozni, az nem az én kenyerem.
    a dow remek játék volt és marad, számomra klasszikus, pedig nem vagyok nagy rts kedvelő. nem ért el akkora sikert, mint kijárt volna, de ez nem csak a játékon múlt: pl kishazánkban egy rajongói oldalon gyűjtöttek embereket, hogy külföldről rendeljék - itthon nem volt forgalomban, nekem is steamről van meg. volt róla szó, hogy wcg(?) hivatalos játék lesz, kijárt volna neki, és (még jobban) megemelte volna az eladást/ismertséget. az alapjáték szinglijét végigjátszottam vagy féltucatszor - remek. most is gyakran elmegyek egy félórás into the breach skirmishre.
    a dow2re ellenben 2 év múlva már nem nagyon fogok emlékezni, kivéve hogy a párbeszédek, hangok, grafika jól adták vissza a wh40k univerzumot.
    ja, és nem rts. ebben a betűszóban az utolsó elvileg stratégia, ebben olyan meg nincs. ez egy fejlődéssel megtűzdelt taktikai játék, és akkor még túloztam egy kicsit. leírjam? na jó, tessék: akciójáték...
  • AnarchoiD
    #1
    Szvsz jo jatek nagyon, csakazt az 50usd / 50eur -t nemeri meg amiert aruljak , ha nem vagy warhammer40k fan, gyorsan elhagyod a jatekot a monoton palyak miatt. En a legnehezebb fokozaton vegigtoltam szingliben es utana megis nyaltama 10ujjamat de a multi nagyon lapos tud lenni ;( /cry