19
  • TheRaven
    #19
    legalább tetszett neki vmi a filmben:P

    ja és aki hírlevélben kapja a linket annak nem nyilvánvaló h tv rovat:P
  • Aldo Moro
    #18
    Mivel én az ismerőseim között tudhatom Egres Katinkát, jobb lenne ha bocsánatot kérnél.
  • kalapos01
    #17
    Akkor ezzel egyedül lehetsz, hiszen még csak említve sem volt a mozi. A tévérovatot látva egyértelmű volt, hogy nem az, bár a cím bármit jelenthetett volna. Ellentétben a simán félreérthető címekkel, ez nem az, mert ahán yember, annyi félére asszociál, nem sok minden konkrétum van benne.
  • NiGhTM4R3
    #16
    Szerintem mindenki.

    Grat winnie, virtuálisan megveregetem a vállacskádat. Kapsz egy kockacukrot.
  • Librarian
    #15
    Én ehhez ismét csak annyit szólok hozzá, hogy Szekeres Viktor az újságírás Uwe Boll-ja. Ő is gáz és ő sem képes észrevenni magát.
  • smaszi
    #14
    "óóó, discovery. azt ugye tudtad, hogy egy discovery-n óránként több a reklém, több a reklámszünet és a csatorna heti pár óra ÚJ műsor mellett csak ismétléseket ad? csak, mert így kissé fals a pityergésed, hogy sok a reklám a nagy tévéken."

    Melyiken? Channel, Science, World, T&L ???
    Mert pl: Science-en egy kanyi reklám sincs(nem is 100%-ig magyar!) Igen, az igaz, h. a Channel pokolian sok ismétlést, ajánlót és reklámot ad, de én még mindig szívesebben nézem mint a többi ker. tv-t...
  • Sturm44
    #13
    Ez csak az Egres Katinka csecsei miatt van. Csak az ami nézhető a filmben...
  • 1Obi1
    #12
    Az itthoniak azt se tudják hogy mi az a reklám. Nézek néha stream-en Lostot, ott 8-10 percenként reklám van. Nem olyan hosszúak, de sokkal-sokkal idegesítőbbek mint itthon. Aztán Amerikában úgy nyolcszor több az ismétlés..
  • CybeRick
    #11
    Ez a cím kicsit bulvárosra sikeredett. És nem is túl helyes a kifejezés. Reklámból pedig lesz még több is a kereskedelmi adókon. Ez van.
  • pann
    #10
    winnie

    "Felháborító a sok reklám"

    a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepően kevés van a külföldi sztenderdekhez képest

    Én a déli határszélen a horvát RTL Televizaja-n (olyan a strúktura mint a magyar rtl klub lehet közük van egymáshoz, azonos tulaj) nézem a filmeket. Ott két film között nincs sem reklám sem bemutató még 1 másodperc szünet sem, film közben egy reklámblokkban kb 4-5 reklám van és esetleg egy bemutató, egy filmben két reklámblokk van.
  • pauly
    #9
    "a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepően kevés van a külföldi sztenderdekhez képest"
    És?Mit érdekel minket hogy külföldön mennyi a reklám...
  • Tinman #8
    Ez a film gyenge.
  • Reg5
    #7
    Nézz meg egy külföldi műsort. Ott garantáltan akkora reklámok vannak film közben is ,hogy olykor a képernyő negyedét kitakarja...
  • DarkEvilPiccolo
    #6
    "A címből azt hittem bemutattak amerikában egy magyar filmet ami az első helyre tört"
    Jah... Viktor leszokhatna már a félrevezetésről, mert nagyon unalmas. :S
  • PeterGee
    #5
    Helyes írni azt nem tudok. :D
  • PeterGee
    #4
    Én napi szinten munkámból kifolyólag nézek tv-t. Tesztelem őket. Hogy ne kössön le minket ezért a vezetőség csak mesét enged a dvd-kbe rakni, persze csak egy pár van ugymond munka eszközként. Miért írom ezt le? Pl.: német RTL sokkal több a reklám. Szar a műsor. Csupa sorozat meg egy fokusz szintű híradó, vagyis hír nem nagyon van. Most váltottak, már Pro7-et nézünk. Ez a sógörök tv-je. Jobb a műsor. :) Viszont iszonyat sok a reklám. Több mint nálunk mind2-nél.

    Hogy a hírre is reagáljak. Nem néztem sem a retket sem a teve2-t. Nem igazán tv-zek. a Megy a gőzös egyébként sem érdekelt. (Megnézem a magyar filmeket, mielőtt megszolnának, csak ez nem érdekelt.) A Cápa mesét meg már vagy 1000x láttam. Nem, nem azért, mert a kedvencem. Mondam már, hogy csak mesékkel tesztelhetünk? :)))
  • winnie
    #3
    "Felháborító a sok reklám"

    a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepően kevés van a külföldi sztenderdekhez képest.

    " És igen engem nagyon érdekel az is, hogy a Született feleségekig még hány másodperc van hátra."

    izé, nem nézed és mégis sírsz miatta? zavar az erőben.

    "Örülnék, ha egyszer egy Discovery alázná be a retek klubot, "

    óóó, discovery. azt ugye tudtad, hogy egy discovery-n óránként több a reklém, több a reklámszünet és a csatorna heti pár óra ÚJ műsor mellett csak ismétléseket ad? csak, mert így kissé fals a pityergésed, hogy sok a reklám a nagy tévéken.
  • vfeco
    #2
    Én biztos nem növelem a "sittes" kereskedelmi adók nézettségét. Felháborító a sok reklám a gyenge képminőség és a minden sarokba kihelyezett logo. És igen engem nagyon érdekel az is, hogy a Született feleségekig még hány másodperc van hátra... szánalmas, de azt hiszem ez már kicsit OFF volt. Bocsi.
    Örülnék, ha egyszer egy Discovery alázná be a retek klubot, de sajnos Győzikére és a "főzelék műsorokra" nagyobb az igény.
  • STREEX
    #1
    A címből azt hittem bemutattak amerikában egy magyar filmet ami az első helyre tört.:)