83
Erről mi a véleményetek?(érdekel)
  • Attila8805
    #83
  • Attila8805
    #82
    Sajnos tippem nincs de kérdésem igen!
    Márkaszervízbeli szerelők nem jöttek rá a hibára vagy sima maszek?
  • mtoffie
    #81
    Sziasztok!
    Van egy 1999-es Srad-om. A problémám az, hogy nem tudom mi a baj, de a legnagyobb az, hogy 3 szerelő sem találja a hiba okát.
    A jelenség a következő. Hidegen semmi baja nincs gyönyörű szépen indul, de mikor eléri az üzem hőmérsékletet vége. Elhalványodnak a lámpák, az önindító alig teker. Amikor visszahűl mintha misem történt volna azonnal elsőre beröffen. Nincs valami tippetek merre keressük a hibát?
  • skate00
    #80
    Borzasztóan ocsmány az a fejidom.'
    akkor ide is jöhet egy kis R-----

    Video aláírása:
    gsxr 600: YOSHIMURA RENDSZER+chip tuning,
    Rox:evo1 henger,evo2 puff,over,italkit rotor,24r/t stb.
  • Attila8805
    #79
    Egyelőre ilyen marad a vasam!
  • Attila8805
    #78
    Ahhoz képest hogy mi lehetett volna nagyon könnyen megúsztam.
    Ha valamelyik testrészem hozzá ér a szalagkorláthoz ekkora tempónál valószínű most nem itt írkálok.
    Nem tudom mennyivel mehettem de 160m-es csúszás háát nem 130 volt az tuti:)
  • GhostRider1 #77
    Uhhh :S:S:S
  • Attila8805
    #76
    Na még egyszer!

  • Attila8805
    #75
  • Attila8805
    #74

    Nagy csoda hogy csak ennyi!
  • GhostRider1 #73
    Mi bajod lett?
  • GhostRider1 #72
    Szegééény
  • Attila8805
    #71
    160méter! csúszás után!

  • Attila8805
    #70
    Elég annyi hogy!
    Kanyar+nagy tempó=#65
  • GhostRider1 #69
    Mi történt?
  • Attila8805
    #68
    Az :S
    Március 31-én csináltam.
  • GhostRider1 #67
    saját? :-o
  • Attila8805
    #66
    Úgy látom ezt a totyikot lehet is temetni:(
  • Attila8805
    #65
    Csak hogy újra pörögjön a totyik:)
  • High end PC #64
    Hagyd, hülye szegény, túl sok járművel nem közlekedhetett életében, mert különben azt is tudná, hogy a látható vízfelverődés az abroncsokról csak az úttest egy bizonyos határon túli átnedvesedése után keletkezik.
  • Lambo fan
    #63
    oké, de ez itt akkor is egy informatikai oldal...

    egyébként én is belekukkantottam az egyik képbe,
    http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_559/car_photo_279993_25.jpg
    lehet látni, hogy mikor mennek vele, az útszél sáros, a hátsó szárnyon vízlefolyás látható, az úttest pedig fénylik és láthatóan vizes. Még az abroncsra is fel van tapadva a vizes por sár formájában. Sajnos High end PC-vel kell, hogy egyet értsek, esős napon tesztelgettek, ez van, nem lehet mindig szikrázó napsütéses időt kifogni.
  • REPS0L
    #62
    -fav
  • blackcalibra
    #61
    Itt az "SG"-n dívik egy divatos dolog emberek között különböző(főleg) autós topikokban. Mégpedig az, hogy különböző, tengerentúlon, vagy az isten tudja hol megtalálható autókra verik a f@szukat, amikhez semmi közük sincs (és páran nyalják egymás seggét, de ez most nem tartozik ide), és aki jön egy ilyen dologgal mint pld. "© Cvd" akkor mindenáron meg akarják neki magyarázni a frankót. Amit a legutolsó hozzászólásában, a legutolsó mondatában sugallni akart, az nagyon elgondolkodtató.
    Erre gondoltam:"Én pl. megyek motorozni, te meg nézegesd a képeket."
    Az itt a lényeg, hogy ez az autó itt senkit sem érdekel. Kutyát nem érdekli. Majd akkor kell ennyire kiállni valami mellett, ha esetleg a sajátodnak mondhatod. De ugyanez mondom elmondható más topikokra is. Más f@szával verni a csalánt....
  • High end PC #60
    HA befejezted, miért írsz? Paradox mód magadnak mondasz ellent még most is...
    Hülye vagyok, mert ez egy motoros fórum? Segítek: ez egy informatika&tudomány (lásd, előttem szóló, vagy a központi logó bal oldalt fent) hírportál fórumlapja ahol most vagy, egy utólag kreált motoros topikban. Most akkor tényleg én lennék a hülye, és nem fordítva, mert ez egy motoros fórum?

    Másrészről a helyzet mégis csak az, hogy ha látnál is, nem csak néznél, még a videóban is csöpög (csöpög=esik, mert ami a gravitációs térben magára hagyva mozog, ugye bár esik, magyar fogalmak szerint is) néhol az eső, ráadásul szemet kiszúróan is esőgumik vannak az autón. Az én autómon nincsenek ennyire bordázott gumiabroncsok.
    De biztosan száraz aszfaltra szerelték fel az esőgumikat, és az a mérvadóbb, hogy pár firkász, avagy bocsánat, weboldal szerkesztő és egyben firkász, mit vitt fel a weboldalra, mert ugye bár az, aki teszteli, és az, aki összeállítja és felviszi a karaktereket a honlapra, nem egy és ugyanazon személy. Feltételeztenm hogy ezt azért tudjuk...
    Másrészről, hogy nem látsz a videóban vízfelverődést, az én, és a te mondandód is alátámasztja, idézlek: "elvégre angliáról van szó, 5 percenként változik az időjárás"
    A videó időtartama nem volt ennyi. De a teszt időtartama bizonyára legalább egy teljes nappalt vett igénybe. És mint mondottam, hol esett, hol nem a teszt alatt. Ezt végre felfoghatnád már!!! És azt is, hogy csak így keletkezhetett 3.8 sec 0-96 km/h-ra, mert mivel mással indokolod a 2.5 sec gyári értéktől való eltérést? Én csak is így: nem száraz aszfalt, és egy vagy két személy.
    De bizonyára hihetetlen nagyot hazudtak a gyáriak... Mert hogy ezt akartad sugallni a kezdetektől fogva. Csak hogy tudd, nincs olyan sportautó gyártó Angliában, aki ekkora hazugságot megengedhetne, tisztában vagy avval, hogy arrafelé ezért mekkora pert akasztanának a gyártó nyakába az ekkora pénzt kifizető elégedetlenkedő vásárlók? Dokumentált nyoma is lenne, hiszen a weboldalukon, és a nyomtatott prospektusukban is szerepelnek a gyári adatok.
    Másrészről, ha tényleg ennyire kutakodó típúsú lennél, feltűnne, hogy ezt a bizonyos 3.8 sec-et a kétszer ilyen nehéz hátsókerekes gyári sportautók is hozzák ekkora teljesítménnyel. (ismét lásd: előttem szóló)

    Az meg hogy előhozakodsz egy magyar színvonaló totálkáros firkász magánvéleményével, hogy szerinte mennyire használható az autó rosszabb útaszakaszon, valamint hogy szerinte csak a pályáig való elgördülésre lett megalkotva az egész projekt, ezen Gordon Murray, aki a McLaren F1 közúti sportkocsi megalkotójaként ezen Caparo T1 sportautót kívánta a szellemi örökének szánni a McLaren F1-nek, miután csatlakozott a projekthez, és ezt még ki is nyilatkoztatta, bizonyára lefordulna a székről, amikor mindezt elolvasná.
    De akkor megfordítom a mondanivalód, miért, egy GSXR-1000 sportmotor mennyire használható egy rosszabb minőségű útszakaszon? Ha már ez a mérce. Nagyjából semennyire. Ja, de, kátyúkat kerülgetni a magyar utakon ugyan úgy jó, mint a Caparo.
    A menetteljesítmény magyarázatát az újabb modellnél pedig lást ismét az előttem szólót. De bizonyára ott is hazudtak, ne is próbáld ismét felhívni rá a figyelmem, tehát számoljunk rá legalább 1 másodpercet legalább még annál a modellnél is...

    Szóval összefoglalva: ez kezd egyre nevetségesebb lenni. Tehát ne is erőltesd tovább!
    Nem tartozom feléd semmiféle szkennelgetéssel, meg volt jármű fényképfeltöltéssekkel, ha hülye vagy, hát hülye vagy.
  • Lambo fan
    #59
    Khmm, én is láttam arról a szekerről pár angol preview-ot, elég komoly gép. Ahogy én kivettem belőle, az újabb verziónál azért adtak meg 2.8-at 100-ra az alapmodell 2.5-ös gyári értékéhez képest, mert az aerodinamikát most a kanyarsebesség növeléséhez lőtték be, a váltóáttételt pedig a nagyobb végsebességre kalibrálták az új modellnél, így logikus, hogy valamivel romlott a kigyorsítás.

    Na nem mintha ilyen elmebeteg járműnél ez számítana :)

    Egyébként nem igazán akarok beszállni ebbe a vitába, de a 3.9 másodperces 100-ra teszttel valami tényleg sántít, ott valamit nagyon elbohóckodhattak (egy Caparo erejű, de a kétszer nehéz gépek is hozták annó ezt az értéket), ez olyan, mintha a Hayabusáról mutogatnának egy teszt adatot, ahol kb 5 másodperc körül gyorsultak vele százra két személlyel ki tudja milyen körülmények közt :)

    Végül pedig nem értem minek kell ilyen topicot nyitni az SG-re, ami a tudományok, és az informatika weboldala-fórumlapja. Nem ide való. Vannak szuper motoros oldalak, oda tessék nyitni, bizonyára a fogadtatás is más lesz.
  • Cvd
    #58
    Egyszer már íratm hogy befejeztem, merthogy szerintem épp elég ténnyel támasztottam alá a mondandómat, ha folytatom csak azt érem el hogy belemegyek egy értelmetlen vitába és én is hülyének fogok tűnni. Merthogy te, aki egy motoros fórumra befikázol egy teljesen felesleges, és egyértelműen csak flamekeltő hozzászólással, szvsz már hülyeként nyitottál. Ha nem a rosszindulat vezetett volna hanem az autó iránti szeretet, akkir miért nem nyitottál neki simán topicot, miért kell ezt a gyerekes rajongást más kategória lefikázásába burkolni?
    Egyáltalán nem olvasom az újságot, tehát akár igazad is lehet. De akkor légy szíves mutass valamit arról a 2007 novemberi számról, merthogy a honlapjukon az archívum szerint nem volt teszt az autóról a 2007 novemberi számban. A honlapon van ugyan egy 2007 augusztusi teszt, csakhogy az nem egyenlő azzal a 2008 októberivel, úgyhogy ne keverjük össze őket. Hol a bizonyíték, hogy az webes 2008-as teszt szerepelt már a 2007-es újságban?
    Való igaz hogy volt valami szemerkélő eső (hogy kis eső volt az látszik az apró vízcseppekből) némelyik képen, meg a video elején, elvégre angliáról van szó, 5 percenként változik az időjárás. Csakhogy egyetlen olyan képen sincs nyoma a víznek ahol mozog az autó, vagy időben ahhoz közel van (pl. beszálláshoz készülődne valaki). A csillogó, sötét aszfalt semmit nem jelent, ezer más okból is csilloghat. pl. az új aszfalt, vagy az öreg, simára kopott is csillog. És a videón nem éppen mai gyerek úton tesztelnek. Érdekes hogy nem azzal jöttél ami nyilvánvalóan eldönti hogy vizes-e vagy száraz, mégpedig az hogy felver-e a gumi vízpermetet vagy nem. Az általad ajánlott videón látszik hogy nyoma sincs vízpermetnek, tehát az út száraz volt, eső nem esett amikor a video készült. Tény.
    Azzal meg hogy kiforgatod az oldal által egyértelmű kijelentéseket, nem tudok mit kezdeni. Azt írták hogy száraz körülmények között készült a teszt, ezt te úgy értelmezed hogy a száraz máshol volt, és csakazért is esett az autó alatt. Nem lehet hogy akkor azt írták volna hogy "Conditions: wet"? Vagy szerinted hülyék tesztelnek az újságnál? Ha igen akkor viszont miért olvasod?
    Egyébként a napokban a totalcar is írt az autóról, sőt a legújabb, legerősebb verzióról, annak is 2,8 kell a 100-hoz, nem 2,5. Apró különbség, csak ugyanazen adatok között mozognak a motorok is. Az mindenképp nyilvánvaló hogy 1-2 tizedekről van szó, tehát senki nem aláz szarrá senkit 100-ra. Ugyanitt egyébként megjegyzik hogy mennyire is képes a cucc közúti forgalomra. Megnyugtattak hogy nem nagyon kell a jövőben sem a tükröt bámulnom, nem-e előz rám kanyarban 4G-vel a motoralázó csodaszekér.
    Ja tényleg, ügyesen megkerülted a motoros tapasztalatodra vonatkozó témát, gratulálok.
    Ameddig nem állsz elő bizonyítékokkal arra hogy:
    - az általam linkelt teszt benne volt a 2007-es újságban,
    - arra hogy hogyan lehet vizes aszfalton esőben úgy autózni hogy a kerekek nem vernek fel vizet,
    - logikus magyarázattal arra hogy miért száraz az aszfalt a tesztelők szerint amikor szerinted vizes,
    - és hogy milyen motoros múlttal is rendelkezel konkrétan, mert mindig újságtesztekkel jösz általánosságban, miközben állítólag sportmotoroztál tehát saját konkrét tudással kell hogy rendelkezz,
    addig én tényleg befejeztem mert szerintem mindkettőnknek van jobb dolga is. Én pl. megyek motorozni, te meg nézegesd a képeket.
  • Attila8805
    #57
    Na figy akkor vegyél Caparot nekünk elég lesz a Szar Gixxer is.
    Köszönjük Viszlát!!!
  • REPS0L
    #56
  • High end PC #55
    Nos, nem reagálsz?
    Mert akkor én folytatom tovább.
    Ez a videó az általad mutogatott teszt egy részéről, egyenesen az EVO archivúmából való:
    http://www.evo.co.uk/videos/supercarvideos/227889/caparo_t1.html
    Milyen érdekes, hogy a videó közben csöpög az eső... Meg folyik a víz a karosszéria minden szegletéről... Meg fénylik az aszfalt a víztől menet közben, miközben videóznak... Ja, és a kigyorsításnál ketten is ülnek az autóban, az egyik piros bukósisakban, a másik fehérben.
    Most akkor hogy is van ez?
  • High end PC #54
    Most jól besültél, nézd már meg légyszíves jól azokat a képeket, mert még itt is folyik a víz az autón egyes képen (pl az autó orráról készült kép, vagy az, mikor gördül ki a kamionból, még az eső is látszik a levegőben, meg a kamerába eső vízcseppek is). Másrészről nekem megvan az eredeti nyomtatott példány, érted, 2007 novemberi teszt, abban további képeken is látható, hogy folyik a víz az autóról.
    Nem kell hülyének lenni, hogy belásd, ha a magazin megjelenésének pillanatában felraknák a teszteket a saját internetes portáljukra, ki venné meg a nyomtatott újságukat. Nagyjából senki.

    Másrészről ezen a portálon az, hogy dry condition van feltüntetve, kb annyit tehet, hogy valahol esett az eső, valahol nem azalatt az idő alatt, amíg kivitték utcára, meg versenypályára. Ergó a sebességmérés alatt esett.
    Ugyanis nem kell hülyének lenni ahhoz sem, hogy belásd, ha a gyár kevesebb, mint 2.5 sec-et adott meg 0-100 km/h-ás sprintre, akkor a 0-96 km/h-ás 3.8 sec-es adatnál valami nagyon sántít. Ez kb 1.4-1.5 sec-el több, mint amennyinek lennie kéne.

    Sokadrészt ezeken a képeken is inkábbb az látszik, hogy bohóckodnak az autóval az újságírók, füstölik gyorsításnál a hátsó gumikat hosszú métereken keresztül, legtöbb helyen ketten is ülnek benne egyszerre, meg hasonló apróságok.
    Ilyen alapon jó, 20.1 sec alatt futotta a Caparo T1 a 0-300 km/h-át, akkor nézzük csak, hogy vizes aszfalton két személlyel mennyi idő alatt is megy 300 km/h-ra egy full gyári GSX-R1000? Másfélszer ennyi idő alatt képes lenne felgyorsulni? Nem, egészen biztos, hogy még annyi idő alatt sem.

    Az meg, hogy egyetemi végzettségem van, nem tudom hogyan függ össze a korommal, ebbe a halmazba körülbelül a 18-60 évesekig terjedő korosztály is beleférhetne. (de elárulom, azért annyira öreg nem vagyok)
  • Cvd
    #53
    Tisztánlátás végett, hogy ki is hazudik meg hord össze hülyeségeket: Itt az EVO teszt, tényleg innen szedtem az adatokat. Állításod szerint ugye zuhogó esőben készült, emiatt jött össze a 20.1 a 300-hoz (180 mérföld/órához). Bárhogy nézem meg látom, halálszáraz minden a képeken, a gyorsulási adatok végén meg ott a "Conditions: dry" szópár, lefordítsam? Sőt, az is látszik hogy a papíron 2,5-ös százas sprinthez mégiscsak valami csodagumi kellhetett, mert a gyárival ehhez 3,8s kellett a valóságban. Ja a teszt se másfél-két éves, 2008 októberi, az fél év. És ezen már tényleg utcai változat szerepel, fel is ment az ára 180ezerről 225ezer fontra. Ez mondjuk tényleg csak 80millió, elismerem hogy messze van a 100-tól. Még mindig több megfizethetetlen kategória.
    Hogy hogy gyorul egy motor? Ez az első széria motor, ami képes volt elérni a 300-at, 10 évvel ezelőtt. Látható hogy teljesen széria, semmi tuning, sőt 2054km van benne tehát még bőven bejáratós is. A videón azt akarta megmutatni a Dán teszter hogy mennyi a vége ezért láthatóan elég tatásan gyorsít, de így is 280-on van 20s alatt. És ez 10 éves technika, túrasport kategória, jó 50 kilóval nehezebb egy mai szupersportnál, és gyengébb 10-15 lóval.
    A motoros múltad meg továbbra is sántít. Mocinak hívod a motort, főiskolás vagy tehát jó eséllyel 16-17 éves lehettél amikor "letettél a sportmotorozásról", nem írsz semmi konkrétat hogy milyen motor is volt az (meg milyen sportmotorozás) - összefoglalva a valóság úgy nézhet ki hogy hogy talán volt egy Simsonod, vagy maximum valami 80-as, 125-ös szúnyogod amivel elbohóckodtál az utcában. Az is szörnyen árulkodó hogy nálad minden motoros 300-zal száguldozó, aztán ezzel pl. az említett motoros oldalon vagánykodó állat. Merhogy akkor a motor az ördög műve, a Caparo viszont, habár ugyanarra való mint egy szupersport motor, isten adománya az emberiségnek. Vagy ugyanez igaz a pilótáikra. Köszönöm, én ezzel lezártnak tekinten a témát.
  • REPS0L
    #52
    #51, a másik meg hogy nekem mikor lesz gsxrem, neked meg mikor lesz szarcaparód, mert szerintem sosem.
  • blackcalibra
    #51
    Ez mind őrülten izgalmas, de szerintem ez a kutyát sem érdekli. Legalábbis itt nem.
    Ez nem a "motor vs. autó" topik, vagy a "bizonyítsd az igazadat mindenáron, ha kell írj regényt" topik.
  • High end PC #50
    hülyeségeket hordasz össze, megint...
    1. az árát elég durván felfelé kerekíted.
    2. másodszor, nem slick gumival mérték, hanem enyhén bordázottal, ami megfelelt az Angliában érvényes szabványoknak (ottani a cég).
    3. a gyári példány abszolúte mehet forgalomba, már kijövetelekor megfelelt nem hogy az akkori, hanem a jövőbeli környezetvédelmi, zajvédelmi, és utasbiztonsági EU-s szabványoknak is! mellétrafáltál.
    biztonságosabb, mint azonos sebességnél egy KTM X-Bow, ami ugyan csak utcai gép, és hasonló felépítésű.
    index: a LED-s indexek hátul alapfelszereltség, elöl is integráltak, nem kell elvinned valahová utólag beépíttetni, nem tudom miről beszélsz már megint.
    meg akkor miért mondanak neked ellent a youtubeo-s videok, ahol utcán mennek vele, meg a gyártói honlap, ami azt állitja megfelel az utcai használatra: road going. és miért készült már olyan kép róla, ahol a rendőrök trafiznak vele gyorshajtókat egy Angliai autópályán? Utána tudsz ennek mind nézni...
    20 sec-et gondolom az EVO magazinból vetted, hogy annyi alatt megy 300-ra. bukta. ha tudnál angolul, és elolvastad volna, esőben, nedves aszfalton tesztelték, rajtnál folyamatosan forgott a kerék, tehát bő másodperceket vesztett, és a kigyorsítás is elég gyengére sikeredett, szvsz a 300-at sprintet teljesíti full gyárilag tizen akárhány sec alatt száraz aszfalton. de ha látnál, nem csak néznél, láttad volna, hogy a fényképfelvételeken folyik a víz az autóról. más magazin pedig eddig nem tesztelte az aztó gyorsulását eddig (idestova 1.5-2 éve).

    másrészről amiről te hadoválsz, hogy egy ezres 15 sec alatt megy 300-ra full kamu!! ugyanis azok nem gyári mocik, hanem tuning mocik, amiket gyorsulási versenyekre visznek a gazdáik átalakítva...azt hiszed egy időben nem lógtam én is ezeken a versenyeken? nem kell hülyének lenni, hogy lásd, azok már szépen fel vannak tuningolva sportkipuffal, power commanderrel, sportszűrőkkel, meg miegymással, amik már tényleg nem felelnek meg a környezetvédelmi, zajvédelmi előírásoknak, az tuti fix!!!
    HA megnézed a Superbike magazinokat, ott mindig a full gyári ezreseket tesztelik, milyen érdekes, hogy ott sosem 15 sec-et futottak a legújabb ezresek sem, mindig kb majdnem kétszeresét 300-ra! szóval maradj evvel a kamuzással.
    a caparo-hoz is gyártanak sportkipuff rendszert (kép is van róla), meg az elektronikai teljesítmény leszabályzást ott is jócskán feljebb lehet húzni, épp úgy, mint ahogyan a gyorsulási versenyekre átalakitott power commanderes mociknál. ami meg ugye alapból jobb, ugyanugy átalakitva is jobb lesz. tehát ne vezesd félre a népet.
    CSAK hogy tudod én már letetettem a sportmotorozásról, megjött az eszem, igaz, nem űztem sokáig sem, de már idestova 3.5 éve eladtam a vasam, nem buktam vele egyszer sem, de lakott területen kívül és belül sem száguldoztam vele, szívemre merem tenni a kezem. De legalább életben maradok, egészségesen... (2 ismerőseimről ez már nem mondható el, RIP)
    és legalább másokat se veszélyeztetek, ami mégfontosabb.

    sokadrészről milyen irígység? inkább normális gondolkodásmód. avval indítok, hogy milyen fasza a gyári caparo t1, mert lealázza a gyári motorokat, pl ha kivinnék egy reptéri felszállópályára gyorsulni, vagy versenypályára mindkettő kategóriát, mind gyorsulásban, mind lassulásban, mint kanyarsebességben = köridőben abszolúte alázna a t1 vs ezresek-nél.
    mindezt mondom úgy, hogy utcai mindkettő, és elítélem azokat, akik utcán ki is meg is próbálják kihasználni a menetteljesítményüket, mert idióták, felelőtlenek, közveszélyesek, a társadalom elől elzárva lenne a helyük.
    azt hiszed nem hemzsegnek minden nyáron a szülővárosomban a sportmocisok, és húzzák meg 250-el a a város főutcáján, de még a mellékutakon is az ezreseket? 1-2 év börtönben lenne a helyük.

    Na megyek, jövő hétvégéig nem leszek gépnél, melóba nem viszek magammal számítógépet. helyesírásomba nem belekötni, siettem, mennem kell. végezetül embereld meg magad te is, ha épp úgy száguldozol 3 kilóval a bekötőutakon, mint a sportmotor.hu oldaladon (amit 2007 óta figyel a Teve utcai Rendőrkapitányság egyik nyomozórészlegének néhány munkatársa, csak hogy tudd).
    cső
  • Cvd
    #49
    A 2007-es alapára 350000USD, vagyis mai árfolyamon 8750000ft. Már ez is közel van a százmillióhoz. Az általad megadott gyorsulásokat pl. slick szettel mérték, az további költség. Alapállapotban nem mehet forgalomba, mert egy rakás EU-s alapvető, és biztonsági szabványnak nem felel meg (pl. megfelelő ütközésvédelem, nem felel meg a környezetvédelmi szabványok, de még megfelelő index sincs rajta alapállapotban), persze biztos lesz hozzá minden ami kell, ugyancsak plusz pénzért. Ezekkel már simán meglesz a 100millió. Ez a rész bukta.
    A T1-nek bő 20 másodperc kell a 300-hoz, egy motornak 15-17. Ez is bukta.
    Kanyarsebességel meg hasonlókkal meg azért dobálózol mert egész egyszerűen ennyit tudsz róla és kész, mert ez a 3-4 adat szerepel róla a neten. De fogalmad sincs róla hogy milyen élmény lehet a gyakorlatban, ahogy gondolom a motorvezetésről nincs semmi tapasztalatod, de azért jársz ide osztani az észt. Merthogy kétfajta ember szokta lefikázni a motorozást: az aki sose próbálta de kisebbségi komplexusa van autósként, vagy az aki ült már motoron de halálfélelme volt és nem mer ráülni többet, viszont irigy azokra akik nem szarják össze magukat a vason.
    Egyébként meg ordít rólad az irigység meg a korlátoltság, azzal indítasz hogy a T1 milyen gyors meg hogy lealázza a motorokat, de azzal fejezed be hogy tulajdonképp neked ez az egész nem is számít. Ezek után ne röhögjek rajtad?:)
    Itt véletlenül nem te voltál az aki pont ugyanezt a kört lefutotta, ugyancsak kevés sikerrel?
  • REPS0L
    #48
    el lehet innen caparni de rohadt gyorsan.
  • krisz940122
    #47
    de tegyük fel High end PC hogy nyersz egy suzuki gsxr 1000-est.gondolom nem azt mondanád hogy kösz nem kell tartsák meg. #42?
  • High end PC #46
    nem tudod miről beszélsz.
    Caparo T1 sehol sincs annyi, mint amennyivel dobálózol, mellesleg teljesen sorozatgyártott, és még hogy nem közlekedhet közúton, közúti autó te b*romarcú, hű de képben vagy! angliába ne menj száguldozni, mert az autópálya rendőrség is rendelt belőle.
    meg hogy tartják vele a lépést, hjah, persze, 200-ra és 300-ra még sokkal jobban elpicsázza az ezreseket, mint 100-ra!
    mellesleg a féktávot már ne is vesézzük, hogy kétharmad annyi, az oldalirányú gyorsulás meg a háromszorosa, mint az ezres taligádnak.
    meg hogy az élmény sehol sincs, olyannyira agyon informált vagy, szélvédő nélkül is lehet rendelni, és kötelezően bukóban kell vezetni, a testedre ható erők pedig 3-szorosa (3G felett), mint amit te tapasztalsz, szvsz érzésre sehol sincs a mocid ehhez képest, az 100 százalék, és ehhez nem kell ez a gagyi szöveg, hogy kinek mije van,ami egyértelmű, az egyértelmű.
    tudod nekem nem kell Caparo T1 közútra(persze mint mérnöki teljesítmény abszolút elismerésre méltó), meg ezres sportmoci, mert tudod, nekem több eszem van annál, hogy száguldozzak közúton. az evolúció legalább szelektálja az idiótákat, úgy is annyian vagyunk már, mint a nyulak.
    az meg hogy hülye vagy, legyen a te bajod, a fifth gearban egy kora prototípúst teszteltek, érted, prototípus jelentése: tesztelés alatt álló termék, ami még nincs kész.
    tehát az én szememben te vagy a száni, hogy közúton száguldozol, ez elég primitív viselkedés, ahogy az általad preferált sportmotor.hu oldal is, ahol hasonlóan primitív idióták veri arra a nyáluk, hogy hogyan száguldoztak autók közt 300 km/h felett egy autóúton.
  • REPS0L
    #45
    törvénytelen, de sokan csinálják.
    egy haverom belefutott egy rendőrbe runner 125el, 50es papirokkal, csak az volt a szopás hogy a rendőr runnereket bontott másodállásként vagy hobbiként. a srác megúszta, elengedte a rendőr.
  • krisz940122
    #44
    50 essként-->50 esként